- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
válasz Bozso68 #7388 üzenetére
Az a baj, hogy jövő év totál bizonytalan (már amennyire nézői szemmel követem a WTCC-ét). Miért?
- Honda biztos hogy nem hoz új kasznit 2017-re és ezzel megint ott lesznek, mint idén. Egyelőre az se biztos, hogy 2017-ben indulnak.
- Lada-nál menedzsment váltás volt és totál bizonytalan lett a WTCC projekt 2017-re. Hiába megy most már úgy a Lada, ahogy elvárható tőle.
- Citroen, mint gyári alakulat megszűnik, ezzel együtt - szerintem - Muller is befejezi. Nem tartom valószínűnek, hogy még egyszer privát csapatba akar lenni, egy exbajnok autóval (lásd RML Chevy).
- Teljesen bizonytalan, hogy jön-e még egy újabb gyári csapat. Mindig csak a: tárgyalások folynak 1 vagy több gyárral is, de semmi konkrétum. Igazából nem értem mire a nagy titkolódzás, mivel nincs valójában nemzetközi szinten konkurenciája a WTCC-nek. Igen ott a TCR, de az még idén is nagyon gyerekcipőben jár. Sajnos se az autók mennyisége és minősége nem egy WTCC szint. Viszont érdekes lehet a privát csapatoknak 2017-re, hogy ha a WTCC-ben nem tudják a költségeket lejjebb vinni.WTCC valószínűleg veszít az értékéből Lopez távozásával, de azért a Formula E sem egy elitkategória. Másod-, harmadszintű volt F1-es pilótákkal van tele, viszont van esemény minden futamon, innovatív, sok a csapat/pilóta és show van, mivel a nézők orra előtt zajlik a verseny. Lopez biztos jól jár ezzel a váltással.
WTCC hogy jár ezzel, az meg majd kiderül jövőre .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k