- Internet és kábel TV hálózatokról kötetlenül
- Windows 11
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Fizetős szoftverek ingyen vagy kedvezményesen
- Router gondok
- Facebook és Messenger
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Netflix
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
modflow
veterán
válasz
kezo0 #113546 üzenetére
El kell keserítselek, már van ilyen szó.
[Wifi tower] -
kezo0
addikt
Meg is alkottam egy új szót: WIFI-TORONY!
-
-
modflow
veterán
Kedden élesedik a Vodafone vezetékes hálózattól, TV + net.
A modemen valami csodatorony.
Lenne pár kérdésem:
1. Milyen linken érhető el a modem és admin/admin az alapjelszó?
2. Alapból úgy lesz beállítva, hogy modem + Wifi módban lesz? Érdemes így használni? Vagy csak modemként? -
Faterkam
addikt
Sziasztok!
PC-ről szeretném nézni a tv.vodafone.hu oldalt, login, jelszó ok, de ezt írja ki:
Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)A fiókomból töröltem mindenkit, de csak App-ból lehet belépni. Gépről sehogy. Eddig ment, de törlés után nem
-
moonster
tag
Sziasztok!
Visszaolvasgattam, de nem találtam megoldást.
Ha nem vagyok otthon, akkor a Qr kódos azonosítással nem lehetséges belépni a VodafoneTV alkalmazásba.
A weboldal azt írja, hogy a My Vodafone profiladataim (email, jelszó) alkalmasak a bejelentkezésre, de folyton MA122 (Sikertelen bejelentkezés) hibát dob.
Valaki tudja ezt használni vagy BUG-os?
Egyáltalán miért dobál ki időközönként az app?
Köszi és bocs, ha volt már. -
kabelmania27
félisten
Telefonos ügyfélszolgálatnál érdemes többet várni, mert előbb-utóbb felszokták venni. Esetleg írj az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com e-mail címre vagy a vodafone oldalon bejelenteni a költöztetést, amennyiben van my vodafone felhasználó fiókod akkor elvileg ott is tudod kérni az áthelyezést.
-
gduck
addikt
válasz
cocka #113519 üzenetére
LOL! Ez a "nagyszerű" fejlesztés, ami szerinted prémium kategória, csak "helyettesíti" az ősidők óta, még a videomagnók által is tudott ALAP funkciót: KÉP MUTATÁSA TEKERÉS KÖZBEN!
Francnak se kellene ez a bélyegkép vacak, mutatná inkább tekerés közben a képet!
Ráadásul a VTV box TUDJA a bélyegképet, csak BUGOS! De akkor ezek szerint nekünk örülni kellene, hogy egyáltalán van ilyen
.
Hát ne haragudj, de ettől a véleménytől eldobtam az agyam!
-
edeleny
őstag
Új CI modult, másik CI modult mennyi idő kérni?
Ha bemegyek az ugyfelszolgálatra ott tudnak adni? -
Adams84
aktív tag
válasz
#40047616 #113530 üzenetére
Nekem a MyVodafone webes fiókban sem működött az eszköztörlés ... Persze nem árt, ha van ilyen regisztrációd is
Az ügyfélszolgálatos kisasszony telefonon azt mondta nekem, hogy minden bizonnyal a legutóbbi Voda box frissítésnél valami "beragadhatott"
Ha MyVodafone profilon keresztül sem tudod törölni az eszközt, akkor a 1270 maradt ...
(Este tíz után általában már belátható időn belül felveszik a telefont, nekem csak 2 percet kellett várakozni.)
-
#42308056
törölt tag
válasz
Csubakkka #113525 üzenetére
Majd kiszámolnak neked is annyi kötbért, hogy egy évig nem kell számlát fizetni. Utána meg majd ők hívnak ha valami hibát észlelnek
Én se tudtam őket elérni múltkor mikor lehalt a szolgáltatás... Nevetséges az egész. Kirúgták a UPC-s ügyfélszolgálatot és a nem tudom hány millió vezetékes előfizető panaszait is a mobilos csapat intézi? 200 IQ...
-
Inhouse
őstag
Kb ez van, de van egy rossz hírem, a Diginél jó az ár/érték arány, viszont az ügyfélszolgálat "működőképességét" tőlük importálta a Voda.
Elképesztő egyébként, hogy EU, meg 2021 és gyakorlatilag a fogyasztókkal ezt minden következmény nélkül megtehetik. Brüsszelben foglalkozhatnának ilyen nekik piszlicsáré, de talán sok másnál hasznosabb nekünk dologgal is, ha már mindenre ennyire rálátnak. -
Adams84
aktív tag
válasz
#40047616 #113510 üzenetére
Nekem ugyanez volt a problémám (kiléptetett a Voda TV app és nem engedett vissza se felhasználó névvel, se QR kóddal).
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, először elindítottak egy MyVodafone jelszó cserét, illetve küldtek a box-ra egy központi frissítést, ami azonnal megoldotta a problémát. Simán beengedett QR kóddal…
Mindezek előtt érdemes lehet megpróbálni törölni az érintett eszközt (nekem sajnos ez sem működött, mert hiába mutatta sikeresnek az eszköz törlést a rendszer, sajnos a valóságban nem törlődött az eszköz). -
kezo0
addikt
válasz
cocka #113519 üzenetére
A UPC összes korábbi boxán teljes képernyőn lehetett nézni a gyorsan mozgó képet tekerés közben, és eddig a Vodafone boxon is volt legalább ez a mozgó bélyegképes megoldás, csak ma tűnt el – ami nyilvánvalóan egy (újabb, nálam eddig nem jelentkezett) bug. Ha műsort rögzítek a tévére kötött HDD-re, annak visszajátszásakor is van mozgókép az anyagban történő előre-hátra tekerés közben.
Én úgy gondolom, hogy ez egy alapfunkció, szóval inkább azok az eszközök és megoldások bééénák, amelyek ezt nem tudják. -
/VENTILLATION ON
Sziasztok,
Ha esetleg van köztetek mártír Vodafone alkalmazott, és már unja a mindennapjait, az olvassa végig ezt a kis szösszenetet, majd jelentkezzék nálam, mert én kb. a Lechner Ödön fasorba készülök kanna benzinnel...
Kb. 4 napja kezdtem telefonálni, mert a hétvégén költöztünk A-ból B-be, és szerettem vola a vonalas szolgáltatásaimat (internet, TV) egy címről a másik címre költöztetni.
Az új lakásban ahova költözünk is Voda előfizetés volt eddig, szóval úgy gondoltam én kis naív, hogy ez kb. egy három perces ujjmozdulat lesz valakinek, összekattintják, a kábel a helyén, egy-két nap alatt Józsi visszaroutol nekem ide netet, boldogságosság... meglesz.
Jaj... 2021-ben egy modern magyar szolgáltatónál?... Vagy a UK benzinválsága már a magyar leányra is kihat?
Kezdem az elején: kisvállalkozói előfizetésem van, avi 45k-t hagyok ott a Vodánál mobilra meg internet+TV kombóra átlagosan, ez egy mobil és egy internet+TV előfizetés.
Hívtam őket Szerdán, estefelé... 30 perc zenebona, semmi válasz. Jól van, eldöntöttem bemegyek a Duna Plazaban lévő üzletbe.Csütörtök reggel nyitás után 20 perccel érkezem, gyakorlatilag 15 ember várakozik, a biztonsági őr közli velem, hogy ezt a problémát telefonon el tudom intézni, különben 1,5 óra minimum a várakozás. Már aznap 3x hívom a 1270-et, még kétszer a 1788-at, ezek egyenként legalább 30 perces hívások, mert végighallgatom a klimpírozást, majd elmondom panaszom, a kolléga / ina közli velem hogy nem tud segíteni, mert Ő csak lakossági ügyfelekkel foglalkozik (tök jó hogy kifjezetten üzleti ügyfél menüből kapcsoltattam magam), majd bájosan egytől egyig közli velem mindegyik, hogy kapcsolja a társosztályt, aki tud velem foglalkozni. Ha hiszitek, ha nem, itt 20-25 percnyi semmittevés után vagy én bontok vonalat, vagy visszadob egy másik lakossági ügyintézőhöz(!) majd a sztori kezdődik előről. A negyedik ilyen után visszahívási kérelmet rögzíttetek be.
Megunom, épp a lakással is matatnom kell (pénteken költözünk), de miután egész nap nem érkezik visszahívás, azért csak elkezdek telefonálgatni, hogy tán jó lenne ha valaki a "kiemelt ügyféllel" foglalkozna... az eredmény ugyan ez, nem kicsit vagyok már paprikás hangulatban. Második visszahívási kérelmet rögzíttetek be.
Eljő a péntek, lakást átpakoljuk, délután már van egy kis időm arra hogy újra telefonáljak. Megint legalább 6-8 ügyintézővel beszélek a négy hívás alatt, a 6. után (pedig ügyintézővel nagyon nem szokásom, mert nem tehet róla) káromkodok, anyázok, és a magyar nyelv legcifrább kifejezéseit használom, folyamatosan. Az eredmény ugyan az, hiába mondom nekik el, hogy hiába kapcsol át, kurvára nem lesz senki azon a melléken ahova kapcsol, mert szar az egész rendszerük úgy ahogy van. Három napja küzdök, mint malac a jégen. Van aki csak bepróbálkozik, hogy márpedig tud egy rövidebb utat, és majd nekem jó lesz... Nem, nem lett jobb.
Ma úgy döntöttem hogy a Dunakeszi Auchanban próbálok szerencsét, ahol egy srác próbált segíteni nekem... De jelezte hogy 1,5 hete küzd egy lakossági költöztetéssel is, mert szar a rendszerük, és nem tudja megoldani... Az mondom igen ba....ameg.
Ülök 20 percet, nézünk egymásra, majdnem eljut a végére, amikor kivágja a rendszer. Továbbra sem tudom elindítani a szolgáltatás költöztetést. Hétfőtől nekem szükségem lenne a vonalas internetemre, mert mobilnetről nem igazán tudok dolgozni.A szolgáltató szarik a fejemre, a UPC - Vodafone összeborulás óta az ügyfélszolgálat használhatatlan (mind a kettő), az meg közröhej, hogy nem tudok egy szolgáltatás költözést nem hogy elindítani négy nap alatt, hanem legalább a kérést bejegyeztetni.
Kedves Vodafone, a hűségem lejár a November 29-el, a szomszéd házban meg van Digi jelentősen olcsóbban... hátha ide is áthúzzák a kanócotA Red Infinity mobil csomagom hűsége is lejár lassan, a T-nél meg hasonlóan jó csomagok vannak, jelentősen jobb szolgáltatás mellett, és ha anyósomat látogatom vidéken, akkor még térerőm is lesz... Szóval egy okot mondjon nekem egy Vodafone alkalmazott arra, hogy miért is maradjak ennél a tetves szolgáltatónál.
Köszi/VENTILLATION OFF
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #113511 üzenetére
Ezt egyébként nagyon sok szoftveres és hardveres lejátszó sem tudja. Ez nem alapfunkció. Más örül, ha fel tud venni és tekerhet. Te meg a bélyegképeket hiányolod, hogy tudd hova kell csavarni. LOL Még a sokak által istenített Kodi és CoreELEC sem tud ilyet vagy legalábbis plugin nélkül biztosan nem tudja.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Inhouse #113515 üzenetére
Igen, az stimmel, hogy a router beállításokban, de ott nem találom, hogy lehet akár valamelyik sávot lekapcsolni. A router mind a két sávon üzemel, de annyit tudtam csinálni, hogy szétválasztottam az SSID-t, de ahogy írtam, nem tudom hol lehet lekapcsolni, csak a komplett wifit tudom...
-
Inhouse
őstag
válasz
Biqci #113512 üzenetére
A routeredben, amire csatlakoznál Wifin keresztül.
Ez az egész akkor lehet megoldás, ha:
- a routered mindkét sávon üzemel
- mindkét sávon ugyanaz az SSID
- a tablet csak a 2,4GHz-es sávot tudja
- tényleg ez okozz a bajt
Az utolsó csak akkor derül ki, ha kipróbálod, de ehhez az első 3 feltételnek teljesülnie kell. -
kezo0
addikt
Vodafone box update: a mai napon rögzített műsorokban csak vakon lehet tekerni, mert nem jelenik meg tekeréskor a szokásos kisméretű betekintőablak. Igazán megbízható ez a rendszer. Megbízhatóan meglep minden egyes napon valamivel, ami máshogy van, mint addig. Ez persze kevésbé lenne probléma, ha a változás nem visszalépés lenne a korábbi működéshez képest.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Intruder2k5 #113506 üzenetére
Szóval állítgattam mindenhová, de így sem látja a hálózatot. Sőt, hamár itt vagyok, beállítottam a vendég hálózatot is, de azt sem látja. Valami mást nem kell állítani, elég lenne elméletileg csak a csatornát átállítani?
-
Biqci
aktív tag
válasz
Intruder2k5 #113506 üzenetére
Ó bakker, eszembe sem jutott utánanézni. Azt hittem, valami egyedi eset ami nekem van.
Köszi, megpróbálom -
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
Van egy gondom, de azt sem tudom, hogy jó topikban vagyok-e. Szóval, új lakásba költöztem és a Voda-t választottam, mint net szolgáltatás. Nincs semmi baj magával a szolgáltatással, csak annyi, hogy a tabletem nem látja a wifimet. Minden cuccom látja és tud csatlakozni, egy régi Elitebook, két telóm, de egy viszonylag jó üzleti tablet, Dell Venue 11Pro pedig nem. Hol kellene keresgélni a gondot elhárítani? Van esetleg tippetek? -
gregory91
senior tag
válasz
LouiS22 #113494 üzenetére
Békéltető testület vagy fogyasztóvédelem ami szóba jöhet.
"Egyébként ilyesmikkel nem is feltétlenül a felügyeleti szervet, hanem az országgyűlési képviselődet érdemes bszogatni. Elvégre téged (is) képvisel (papíron)."
Üres ígérgetés
"Meg egyébként is választási év közeleg."
Így meg aztán pláne. -
thomasrc
tag
válasz
kabelmania27 #113474 üzenetére
Köszi, próbálkozom.
A koaxot egyébként tavaly húzta át egy technikus, mert a Vodafone kiadta nekik munkába. A hármas elosztó és a 6 dB-es csillapító pedig kb. egy hónappal ezelőtt került be, miután megszűntették nálunk az analóg TV adást és előfizettünk a digitálisra (plusz a 300 helyett 500-as netre, ami ezen a környéken a legnagyobb csomag). Akkor a technikus mért jelszinteket is és ellenőrizte a kábelezést is, tehát elvi szinten egy év alatt duplán is át lett nézve az egész, így szerintem nem szabadna, hogy szerelési hiányosság legyen a dolog mögött. A csatlakozókat leellenőriztem a javaslatod alapján, szerintem azok meg vannak húzva rendesen.
Aktív témák
- Futás, futópályák
- Internet és kábel TV hálózatokról kötetlenül
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Politika
- Windows 11
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Archer AX23 AX1800 v1.20 Kétsávos Wi-Fi 6 Router
- Lenovo ThinkPad X395 - Ryzen 5 PRO 3500U - 8GB - 256GB
- Fujitsu Celsius R920 Szerver/Gamer 2x Xeon e5-2670 256GB Ram, 10TB tárhely, FirePro 8GB GDDR5 VGA
- Asus A15 F507NU-LP101 2 év garancia, újszerű
- HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
- Wheel Stand Pro - GT /PRO /EX /FX + Thrustmaster T150
- Chario Hyper 1 Mk2 audiofil hangfalpár
- keresek Rx 6700xt..6800..6800xt mai átvétellel,szombathely--kőszeg--sopron átvétellel
- GARANCIÁS FULL WHITE GAMING PC 16GB DDR5 RAM, RYZEN 5 7600X , RTX 4060 8GB, 1TB NVME SSD, 4TB HDD
- Technics SA-202 vintage sztereó receiver
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Fotó állvány eladó
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic 7 Pro 512GB / 12GB RAM / Fekete / Független / Újszerű állapot / 3 év gyári garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest