Új hozzászólás Aktív témák

  • rozsomak

    tag

    válasz #22718208 #74043 üzenetére

    Ez messze nem ilyen egyszerű. A T hosszú évek óta próbálja a mindenféle örökölt és vásárolt és végül egy tulajdonba álló különböző szolgáltatási platformok és területek rendszereit egységbe kovácsolni. Lásd egységes számla, de az előfizető csak ennyit lát belőle.
    Amit weboldalnak látsz az több 100 háttérrendszer által szolgátatott info gyűjtőhelye, a lehető legkevesebb statikus tartalommal. Fokozottan igaz ez az online ügyfélszolgálatra. Ez nem csak a Telekomnál van így, a többi telconál is így megy.
    Néhány szakportál és fórumon kívül én még nem láttam nagy kampányt beindulni az új szolgáltatásokról, mindezek mellett én is cikinek tartom az ilyen bénázásokat, mert senkinek nem tesz jót a kellemetlen szájíz.
    Online fizetést használok de az ügyfélszolgálaton keresztül kártyával fizetek, az jól működött eddig.
    Legutolsó felvetésedre pedig hidd el, nagyon sok fej a porba hullott már ezek miatt.

    -=< Power is Nothing without Control >=-

Új hozzászólás Aktív témák