Új hozzászólás Aktív témák

  • akela91

    addikt

    Adott a probléma: CIsco EPC3925 modem elkezd sípolni, majd elmegy a net+tv, ezt egyre sűrűbben csinálja, ilyenkor csak a restart segít. (forró mint az állat amúgy)

    Bementem t-home üzletbe, mondták hogy ezt személyesen nem tudom intézni (lol), hívjam fel a 1412-őt, megadta a menügombokat.
    2 szer próbáltam, több mint 25 perc várakozás után(megadtam pedig a thome azonosítót is, mert úgy gyorsabb) a tököm tele lett (ráadásul nem telekomos számról tudom csak hívni, ezért nekem ez pénzbe is kerül)

    Bejelentettem online felületen is, (hibabejelentés), kapom 1 napra rá az sms-t hogy megjavították(távgyógítással), na persze gondolom ránéztek és kapott egy restartot a modem, természetesen továbbra is sípol pár óránként.

    Mit javasoltok, én már minden kommunikációs formát próbáltam... Nevetséges.

    Nincs valami jogszabály hogy 5 percen belül kapcsolni KELL ügyintézőt?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák