- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Direct One (műholdas és online TV)
- Facebook és Messenger
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vangelis
nagyúr
válasz djculture #21900 üzenetére
telefonáltam. 5-6szor
küldtem e.mail
küldtem mythomban is levelet.De leírom mi a lényeg:
Tisztelt T-home!
Azzal a panasszal fordulok Önökhöz, hogy 2012.04.19.én vásároltam
Önöktől egy Huawei Média pad csomagot. (media pad + router)Ezt követően panaszt tettem mert a csomagban foglalat D-link
DIA-600-as router nem érkezett meg.Első panaszomat nem fogadták el és egy hölgy elutasítóan lerázott,
hogy már pedig az nekem nem jár, holott a hirdetményben ami azóta is
fen van a t-home oldalán egyértelműen le van írva, hogy a csomag
tartalma.Második vagy harmadik 2012.04.26-án tett ismételt panaszomat már
jogosnak találták és levélben értesített Szilágyi András kollégájuk
2012.05.26.án, hogy a sajnálatosan lemaradt eszközt hamarosan küldik
részemre. (levél iktatási száma: 84863065-1)Azóta jó pár alkalommal érdeklődtem már a 1412 es hívószámon és a my
t-home oldalán, hogy hol tart a kiszállítás de mindig csak biztattak,
hogy valószínűleg hamarosan küldik. De sajnos eredmény még nem
történt.Azóta is fizetem a csomag havi törlesztő részletét, de most arra
jutottam, hogy addig nem vagyok hajlandó befizetni ameddig a
megvásárolt csomag teljes egészében nem áll rendelkezésemre. Ugyanis
Önök nem teljesítették teljes egészében amit hirdettek és eladtak
nekem.
Mivel már több mint 3 hónapja nem kaptam meg a megvásárolt termékeket.Ezen várakozás után már egy egyszerű sajnálatos bocsánatkérés kevés
lenne. Kérem, hogy a kellemetlenségek miatt kárpótoljanak. Mivel
platina szintű ügyfél ként ezt elvárja az ügyfél.Kérem, hogy ezen levelemre e-mail-ban is válaszoljanak és kérnem, hogy
ne hivatkozzanak ismét a 30 napra.Ha hamarosan nem történik semmi reakció akkor levelemet tovább küldöm
a NFH-nak és az NHH-nak véleményezésre.Maradok tisztelettel:
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Politika
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Elemlámpa, zseblámpa
- iPhone topik
- Le Mans Ultimate
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- További aktív témák...