-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
varso
tag
válasz DJ. Ru$y #108322 üzenetére
Amikor cseréltem, a piros PON meglepett, de mivel amikor még mi is Telekomosok voltunk, (VDSL2), akkor az a szerelő, aki járt hozzánk, tőle megkérdeztem, hogy nem baj-e a PON, hogy piros, és azt mondta, hogy addig nem foglalkoznak vele, ameddig minden szolgáltatás tökéletes.
Amúgy egyébként ismerős a Telekom hozzáállása ezekhez a hibákhoz, ahol keresni kéne, hogy mi a probléma, hogy szarnak rá.
Elég volt 1 évnyi szenvedés VDSL2-n, és a 4. szerelő tudta megoldani a vonalszakadásokat, akinek nem volt büdös a munka, és a föld alatt áthúzta a kábeleket az alközponttól az utca első oszlopáig. Szerencsére már nem vagyunk ennek részese....Köszönöm szépen az segítséget!
[ Szerkesztve ]
"Ugye tudod, mi a valóság? Ami nem múlik el egy áramszünettel." Sherry Turkle
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...