Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Az EU utasította az Apple-t, hogy hagyja abba a földrajzi blokkolást
- Windows 11
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Vírusirtó topic
- Synology NAS
- Google Chrome
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chris0321
addikt
válasz Szili17 #14185 üzenetére
Hello.
A pest felőli részen van és ott csak ez az egy 40-es kereszteződés van, nem tudom milyen csomópont mert nem sokszor járok arra. Sajna menet közben nem hagyja magát szerkeszteni, gondolom a miatt, hogy vezetés közben ne azt piszkáljuk és úgy emlékszem a küldési lehetőség sem volt aktív és akkor akartam befejezni mikor megálltam de akkorra már kiment a fejemből. Van pár lámpa karcagig, persze ilyenkor csak egy volt piros az sem elég ideig és csak ezért nem akartam megállni.
A kis ikont láttam, gondoltam is, hogy a miatt van. -
merqree
őstag
válasz Szili17 #14174 üzenetére
Ha gyalogosan vagy, akkor a google-vel le lehet fényképezőgéppel fordítani, de vezetés közben esélytelen.
Nem mondom, hogy google maps megbízható, mert az is csinál hülyeséget, és még nagyon jelenti sem tudom, hogy mekkora "h.lye".
Konkrétan (a "kurflit" direkt raktam bele, mivel azon az útin ki lehet hajtani a Csepeli útra, ehelyett, amit az utca végére érek, akkor foduljak vissza parancsot kapok az agyvérzés mellé ) -
viktorhu
veterán
válasz Szili17 #14174 üzenetére
Pedig pont a soknyelvűség miatt lettek Európában piktogramok a közlekedési táblák. Amerikában - Dél-Amerikában is - akkora egynyelvű tömbök vannak, hogy természetes dolog jó nagy betűkkel helyi nyelven szövegesen kiírni a szabályokat ("keep right" - délebbre "mantenga su derecha"), így eleve kevesebb táblát kell megtanulni, és aki ott vezet, az szinte biztosan beszéli a nyelvet, és nincs apró betű.
Itt viszont nagyon gyorsan olyan országban találjuk magunkat, aminek még a nyelvét sem beszéljük, és akkor nézhetünk, hogy mit akarnak tőlünk.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz Szili17 #14165 üzenetére
Én is megszoktam, hogy ilyenekben hiszek a waze-nek, köszönhetően Nektek Sokszor a forgalomban nincs idő / lehetőség ezeket a kiegészítő táblákat elolvasni, és elég hülye érzés, amikor az ember nem tudja, hogy akkor most tilosban jár-e
Szerk: jó lenne, ha közlekedésszervezők is olvasnák a fórumot ilyenkor
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Szili17 #14165 üzenetére
Koszonom! Gondoltam hogy van valami de ez azert abbol a tavolsagbol (bar ez gugli utcakep, szerintem most a valosagban kozelebb volt de meg mindig tul messze) szerintem teljesen alkalmatlan a kozlekedes iranyitasara. De legkozelebb akkor merek arra menni (igen, 16 utan volt, de masik nagyon elbizonytalanito tetel az volt, h kicsivel 6 utan me'g azert csucsforgalom annyira, hogy mig a lampanal alltam, surun es nagy svunggal mentek el mellettem azon a savon a villamosok...).
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz Szili17 #14148 üzenetére
Mindketten Andrist hasznaljuk es az osszes beallitast osszeneztuk mar, minden egyezik.
Ami mondjuk meglepo, h ezt az atlagsebessegmeros utszakaszt a kollegamnak egy noi hang angolul mondta be o viszont sosem hasznalt mas nyelvet a telefonon, mint a magyar ennek ellenere a Waze angolul szolt. Nalam volt magyar es angol is, de megis hollandul szollalt meg.
Minden mas jol mukodik, de mivel ez itt nagyon gyakran elofordul igy elegge idegesito...Mar kiprobaltam torolni majd ujratelepiteni is az app-ot, de semmi sem valtozott.
-
plömplöm
őstag
válasz Szili17 #14092 üzenetére
köszi, kikapcsoltam kompletten a weather hazards-t. mellette van olyan, hogy roadside help, az vicces, mert csak alertelni tud, térképen megjeleníteni nem, pedig valszeg könnyebb lenne segíteni, ha látszana a segítségkérő a térképen, nem? vagy nemértek valamit?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Chris0321
addikt
válasz Szili17 #14088 üzenetére
Köszönöm, hogy gyorsan beállítottad. Azt esetleg nem tudod vagy valaki más a csoportban, hogy a cikkben említett autóból mérés esetében is azok a sebességhatárokhoz tartozó büntetési szabályok érvényesek mint a többi trafinál vagy ott ha túlléped 1 km/h-val azonnal büntetnek?
-
plömplöm
őstag
válasz Szili17 #14082 üzenetére
fejlesztési javaslat 1: ki lehessen kapcsolni az akusztikus riasztást egyesével riasztásokra, pld nekem ne karattyoljon váratlan kátyúkra, várt ködfoltokra, de karattyoljon úttesten álló járműre, úttesten lévő idegen tárgyra;
fejlesztési javaslat 2: kérem vissza a régi fajta hangállítást, azaz ha felhozom a hangbeállítást, akkor elég legyen rápittyenteni egyszer a megkívánt riasztási szintre, ne kelljen még le is okézni. ilyen volt régen, amikor még a só is sósabb volt.
köszönöm
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
simico
aktív tag
válasz Szili17 #14060 üzenetére
Pont a webes nem működik nálunk. Én ugye kiválasztom az út megosztását és whatsapp-val küldöm át a feleségemnek. Ez így egy URL-t küld neki whatsapp-on. Azt ő megnyitja böngészőben és látja az megosztáskori útvonaltervet és az akkor jósolt érkezési időt. Ez viszont soha nem frissül, fél óra múlva is ugyanezeket a statikus adatokat látja, akkor is ha közben változott az útvonal és 15 perccel hamarabbi az ETA. Azt meg végképp nem látja, hogy éppen hol járok.
-
simico
aktív tag
válasz Szili17 #14049 üzenetére
Ezt az útvonalmegosztást kipróbáltam párszor a feleségemmel, de ő csak egy statikus tervet és érkezési időt kapott. Egyáltalán nem tudta követni, hogy merre járok, milyen messze vagyok a céltól (tőle). Arról meg pláne nem szólt, hogy hamarosan érkezem.
zharkanyi
Én már csak az általad felsorolt dolgok miatt használom a Wazet, párszor megmentett nagyobb bajtól (kiszakadt buszkerék kanyarban a sáv közepén M3-on; éjjel mogyoródi emelkedőn (ami S kanyarban van) kapaszkodósávban lerobbant, kivilágítatlan autó, stb). Az útvonaltervét viszont már ignorálom a napi ingázáskor, mert az utóbbi években egyre nagyobb hülyeségeket javasol.[ Szerkesztve ]
-
zharkanyi
tag
válasz Szili17 #14051 üzenetére
Detto. Waze-nek mennie kell ha az autó megy, csak akkor vagyok nyugodt.
Aki már régóta használja az fel tud sorolni olyan alkalmakat a múltból, mikor nagyon jó volt, hogy megy.
- baleset miatti útzár és ezért waze újratervezés (mások órákat az autópályán ragadtak)
- kamionkerék sötétben út közepén (még így is alig kerültem ki, pedig fékeztem a Waze miatt és figyeltem mi lesz az úton)
- autópályán ködben baleset jelentés, így vészvillogóval lassulás már akkor mikor még semmit nem látokNo meg ott van a millió eset, mikor vagy trafipax figyelmeztetés jött, vagy épp én tudtam valamit 2 gombnyomással jelenteni.
Egyik se olyan eset volt, ahol ne tudtam volna a leggyorsabb utat fejből is. Lehet mondani, hogy feleslegesen ment a Waze, aztán mégiscsak baromi jól jött, hogy ment.
-
Márton
nagyúr
válasz Szili17 #14049 üzenetére
Nem jellemző, hogy így használom, de tegnap épp jól jött volna.
Hirtelen az utca nevét sem tudtam, ahol lakik az illető, csak azt hogy merre kell menni.
Most nem akartam ezért megállni, keresgélni, megterveztetni, stb.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
viktorhu
veterán
válasz Szili17 #14005 üzenetére
Nem érted az összeesküvés-elméleteket Nyilván a Shell a Google ügynöke, és direkt úgy állítja be a reklámját, hogy ne találjanak el hozzá a vevők, hogy ezért inkább a Google térképet használják
Egyébként nemcsak a Shell rakja rossz helyre a reklámjait, az Auchan is az áruház mögötti mocsárban várja szeretettel a vásárlóit
-
őstag
válasz Szili17 #13900 üzenetére
Igen, erre a fordított egyirányú dologra. Szalay utcába tartottam, és ő a Zoltánra fordított volna be, majd balra a Szabadság tér meg Honvédon keresztül vitt volna. A napokban lecsekkolom majd, mert 7végén úgyis megyek drónozni és hazafelé majd erre jövök.
Más nincs, nekem tökéletesen működik napi szinten kb 60 Km letolok vele, de mindenhol remekel. Ami ezt az utcanév mondást illeti, ez számomra teljesen useless... Elég ha néha magyaráz a párom mellettem Amikor meg nem, akkor a zene bömböl A figyelmeztetésekre van bekapcsolva csak a traffipaxok miatt, de nekem jó az angol is, nem hiányolom annyira Csillát sem"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Faby
senior tag
válasz Szili17 #13901 üzenetére
Köszönöm.
Ha a hülye út kitételen az utolsó képet érted, akkor igen, mindig ilyen.
Olyan, mintha annak ellenére, hogy az utca közepén van a cél, az utca végére tervezne.
Másik irányból meg nagyjából az utca elején már érkezés a célhoz van.
Ki érti ezt?A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Márton
nagyúr
válasz Szili17 #13878 üzenetére
Végülis most elvagyok ezzel a verzióval, mert ha feles alatt van a fényerő, akkor többet tölt az akkuba, mint amit kivesz, és még azért látható a kijelző. Ha feljebb teszem a fényerőt, akkor sem vészes a merülés, pár % óránként.
Ami még hasznos lenne (bár nem hangos az autóm 100 felett sem), de az a sebességfüggő hangerő. Amikor 90-nel megyek egy főúton mindig hangosabb navihang kell, mint mikor beérek valahova, piros lámpák, szűk utcákon kóvájgok 20-30-cal, akkor meg letekerem. Tudom, álom, de egy régi PNA-m az igo-val tudtaEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Faby
senior tag
válasz Szili17 #13878 üzenetére
Szia, nem teljesen abba a témába vág, amit boncolgatsz, de ezt a hibát (magyartalan múlva xxx m a távolságjelzésnél) is tudnád nyomni egy kicsit?
Illetve tegnapi tapasztalat:
Ezt vajon miért csinálta?
Látszik a képeken is, hogy sokkal rövidebb a körforgalomból jobbra, majd megint jobbra fordulva elérni a célt, de mindenáron vissza akart fordítani. Cél utca nem egyirányú, nincs lezárva ebből az irányból, rejtély.
Illetve ez is érdekes, a cél az utca közepén van, de tervez a végéig.
A pontos cím Szolnok, Üstökös utca 12. Ránéznél térképen?
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Márton
nagyúr
válasz Szili17 #13866 üzenetére
Erre tudsz reflektálni?
https://prohardver.hu/tema/re_gurulunk_waze/hsz_13855-13855.htmlEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
válasz Szili17 #13815 üzenetére
Nem megy akkor sem. Ma egy 150km-es úton kipróbáltam, bekapcsoltam, de nem vette le a fényerőt. Ellenben ahogy levettem a mágneses töltőről, pár mp múlva sötétebb lett. Úgy emlékszem vezetékes töltés esetén sem vette le, tehát nálam csak akkor működik, ha egyáltalán nincs töltőn. Rá tudsz kérdezni, ez miért lehet?
Kipróbáltam én is az utcaneves navigációt. Picit furcsa így elsőre. Főleg mikor azt mondja, hogy "menj tovább egyenesen Csorna, Szombathely, Ausztria, Maribor" felé Vagy hogy a 6419-es útra térjek rá. Mivel ez az út nincs táblára írva, ezzel az infóval nem sokra megyek. Továbbá egyszer azt mondja, menjek egyenesen 20 percet, máskor meg azt hogy 30km-t. Mitől függ, hogy mit mond? Oh, és ma 9 km-rel az autópálya letérő előtt is mondta, hogy majd térjek le. Ok, hogy aggódik, de emlékeim szerint eddig 1-2km-nél korábban nem szólt. Az elég is volt.
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
zeon.hu
nagyúr
válasz Szili17 #13848 üzenetére
Félreértés van
Amit fent ír ki (vagy a legördülőben), a következő forduló(k).
Ott csak egy utcanevet ír akkor is, ha messze van még.
Egy 30-50 km-re lévő utcanévvel idegen úton nem sokat tudok kezdeni
Pl egy ilyennel lenne elég info:
"50 km múlva balra, Kossuth utca (Bivalyröcsöge)"Ipartelepi út"
Ok, de melyik település?
Ahogy a főbb útvonalaknál van jelezve a település, ezekhez is ilyet szeretnék látni.Nincs Magyar tts?
Andris nem az? Azt használom jelenleg is.
Vagy külsőre gondolsz?[ Szerkesztve ]
#?*@&!
-
-
axioma
veterán
válasz Szili17 #13798 üzenetére
Jokain vegig tudtam menni, az a kiskerulo mukodik. A Rakoczira nem lehet a haromszog egyik szara felol sem (a masodik ugye mar szandek szerint szabalytalan bar tabla nincs - de egy auto szeles az egesz ott me'g).
Hosszat nem tudok, igaz nem is tudtam nagyon buveszkedni a tiltassal. Amugy jott utanam is auto az is tanacstalankodott kicsit, biztos ot is gps vitte arra, nem helyi.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Szili17 #13785 üzenetére
Jeloltem ma Uromon a masik kerulon egy lezarast, de a valos helyzet hogy a 3-as "keresztezodes" kozepen egy szep nagy lyuknyi fel van bontva, elkeritve, auto mellette nem megy el egyik iranyban se auto.
A sotetszurke jelolonel, a Waze a Jokai - Rakoczi koz - Iskola u. kerulot ajanlja (a Budakalaszin van a dugo), de az most nem mukodik. En csak a Jokai->Rakoczi kanyarodast tudtam gyorsban tiltani.
Sajna nem tudom, meddig lesz ott, de a jelek szerint nem most hirtelen bontottak, nem tunik sietos munkanak, nem is indokolt hely alapjan valljuk be.
(Hogy lehetne kisebbre venni a kepet?)[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Szili17 #13779 üzenetére
Jelenleg a linkelt kep jobb oldali agan egy kb. 1 meteres, osszefuggo, ismeretlen tartalmu gaz van keresztben (nem mertem belehajtani), de mar oda se lehet az auto karcolgatasa nelkul eljutni, a fak alatti aljnovenyzet fullra leszukitette azt a foldutat.
Szerintem vedd ki, autoval jarhatatlan. Ha egyszer nem sietek csinalok rola fotot. -
simico
aktív tag
válasz Szili17 #13723 üzenetére
És tudod mi fura még? Ha arra mész, akkor valójában semmivel se leszel előrébb a sorban amikor visszacsatlakozol az M3-ra Been there, done that... Két-három naponta nekem is így tervez és a mogyoródi folyamatos ötvenes krúzolás tényleg adja a haladás illúzióját az autópálya 7-30-as araszolásához képest, de pont annyival hosszabb az út, hogy nem ad érdemi előnyt. És ugyanúgy visszamész csorogni ugyanabba a dugóba az M0 előtti kanyartól.
Egyébként Mogyoród végén az első körforgalom csak szerintem agyrém? Biztos kifogyott a markolóból vagy földgyaluból a gázolaj, hogy nem bírták vízszintesre megcsinálni...
-
dionaea
őstag
válasz Szili17 #13732 üzenetére
Jó pár éve olvastam kinti fórumon amikor a waze nek szerver gondjai volták hogy a "felesleges" tervezés foglalja a szervért. Lehet bullshit de bennem maradt. Ez is egy ok hogy akkor tervezek ha tényleg lövésem sincs hogy merre menjek, vagy ha sietek és megnézem áttekintésben mit ajánl.
-
dionaea
őstag
válasz Szili17 #13724 üzenetére
Szerintem felesleges példálóznod mert akkor jön az ellenpélda és mehetünk az oviba, hogy kinek van több példája ellen példája. Én azért nem tervezek állandóan mert azért szeretek néha Önálló lenni, megtartani a saját döntésemet, még ha rossz is, de azért levédeni magam mikor 70 es táblánál nem annyival megyek, hogy lássam van-e rendőr. Ilyenkor bízom a navi-ban mert ez az egyetlen dolog amiben jobb a waze mindenkitől (még)
-
Szili17
tag
válasz Szili17 #13723 üzenetére
Vagy itt a következő példa, ki látja meg előbb, hogy sűrűsödik a forgalom, netán valami hülye lezárta az autópályát a police.hu-s hír alapján?
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
tag
válasz Szili17 #13722 üzenetére
Milyen fura az élet, pont amikor beszélünk róla, hogy minek a navit tervezett úttal futtatni, úgyis jobban tudjuk.
[ Szerkesztve ]
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
axioma
veterán
válasz Szili17 #13678 üzenetére
Nem vitanak szanom, csak megjegyzem. Amerre en jarok, nem az a jellemzo hogy megyunk mondjuk 5km/h korul hullamzoan de folyamatosan, hanem az hogy van elol valahol egy lampa, es ha az piros, akkor ugyis all mindenki. Jo, most mar tudok egy olyan kisebb szakaszt ahol mostansag vszinu fogok jarni, ahol ez a lassu folyamatos van (ami nekem pont jo, ennyi az auto kuszasa, minden pedal felenged modban megyek rajta )
-
jerry311
nagyúr
válasz Szili17 #13658 üzenetére
Thx!
Újraaszfaltozzák.
Feltúrták róla az aszfaltot, tettek be új aknatetőket, és most így áll hetek óta. Két végében piros-fehér szalag, hogy ne menjenek be. Az ezzel párhuzamos Csaba utca is hasonló sorsú, de az legalább nincs lezárva, és már megkapta az első réteg aszfaltot is. -
simico
aktív tag
válasz Szili17 #13615 üzenetére
Nem csináltam részletes méréseket tartalmazó kísérletet, de érzésre nem tűnnek hosszú életűnek a letöltött csempék.
Napi (oda-vissza összesen) 73-80 km inga múlt héten 7-8 MB / nap volt. Még 31-én volt egy Veresegyház - Kelenföld - Reptér - Campona - (M0-on át) Veresegyház kör olyan utakon amerre régen jártam, az 29 MB volt. Tegnap ismét Kelenföld és vissza ugyanarra mint a 31-ikei körnél (M3 - Hungária - Szerémi, vissza ugyanerre), 16 MB. Múlt hónapban volt pár hosszabb út, sajnos azokról már nincsen adat.
-
simico
aktív tag
válasz Szili17 #13613 üzenetére
Teljes mértékben elfogadhatatlan a válaszod, mélységesen fel vagyok háborodva!
Kb. másfél éve vettem a mostani telefonom, Waze első naptól napi használatban. A telefon szerint jelenleg ennyi helyet foglal: App 130 MB, Data 113 MB, Cache 1,77 MB. Nem ez fogja betelíteni a telefon tárhelyét
-
plömplöm
őstag
válasz Szili17 #13609 üzenetére
van-e erre beállítás a wazeben, hogy mekkora tárterületet használhat erre a célra? mert ha nem, akkor a következő az a sírás lesz majd itt, hogy megtöltötte a telefon memóriáját és most mind meghalunk
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Faterkam
addikt
válasz Szili17 #13597 üzenetére
Lehet a frissítés kavart be valamit. Indítás után angolul két mondat, a második az volt kb. hogy Drive Safely. Utána Csilla folytatta magyarul.
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
cdfrank
csendes tag
válasz Szili17 #13562 üzenetére
Szia! Egy kicsit gugliztam...Ezen a linken részletesen le van írva, hogy hányas km-től hányas-km-ig van a felújítás és milyen formában. a 19-től a 31-ig Budapest felől sávelhúzás, Budapest felé 1+1 sáv járható 80 km/h-s korlátozással, a használható kereszteződéseknél 60-as korlátozással...
A 37-es és 57-es km-ek között pedig fordítva, a Bp-ről jövő belsőt terelik át és a Bp.-felé vezető sávokat húzzák el, a sebességkorlátozás hasonló...
https://www.utinform.hu/hirek/lezartak-az-m1-es-autopalya-budapest-fele-vezeto-oldalan-a-zsambek-herceghalom-csomopontot
Ha ezeket beállítod, én le tudom ellenőrizni jövő héten, hogy jó-e...
-
cdfrank
csendes tag
-
fatal`
titán
válasz Szili17 #13533 üzenetére
Sajnos nem mindenki másnál jó, hanem az összes ismerősömnél szar időnként, főleg Android Auton. Ma is force closeolnom kellett a wazet és újra rádugni a telót a kocsira, hogy megtalálja végre a GPS-t és ne a Network Locationnel akarjon navigálni.
Miközben a Maps működött volna, mert átváltottam rá (sokszor az át és visszaváltás megoldja a waze problémáját, gondolom mert újra lefutnak az Activity bizonyos metódusai).
-
cdfrank
csendes tag
válasz Szili17 #13519 üzenetére
Szia! Köszönöm a visszajelzést. Az előre bejelentett, jól tervezhető, több hónapig eltartó felújítási munkák esetén eddig kivétel nélkül a Waze az eredeti 90, 110, 130, stb. helyett a felújításhoz kapcsolódó sebességhatárokat hozta és hozza most is. (M0-s, M2-es, stb.) Az M1-esen 2x kb 20 km-en történő felújítás eléggé szem előtt van, így nem tudom, hogy milyen részlet hiányzik még az informáciból, de a lényeget megértettem, nincs az útfelújítások esetére vonatkozó egységes álláspont a Waze-n belül, ad-hoc jelleggel a szerkesztőtől függ az erre vonatkozó információ tartalom. Az ""-es részt a saját hozzászolásomban nem találom...Az ÉVI pedig elég jelentősen változott az érintett útszakaszra érve, de megértettem, hogy ez inkább a Waze kalkulációjában levő fejlesztési tartalékkal és nem a kijelzett sebességhatárral függ össze.
-
Faby
senior tag
válasz Szili17 #13471 üzenetére
Mondjuk az utánfutó pont nem lenne hülyeség, autópályán pl drasztikus különbség van a megengedett sebességben, (130 vs 80), ami már az érkezési időben is brutál különbség. De a 90 vs 70 is több, mint 20%, az is ad szignifikáns eltérést érkezési időben.
Behajtási korlátozásokról meg nem is beszélve.
Motor és taxi mellett elférne, szerintem. Sőt, megkockáztatom, több értelme lenne, mint a taxinak.[ Szerkesztve ]
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
axioma
veterán
válasz Szili17 #13471 üzenetére
Nezd, en a +40km de -5 percre mondtam, hogy akkor jogos ha ingyen van az uzemanyag (es igen, egyesek igy kezelik a ceges autokat... szoval nem nulla halmaz). Es egyre tobb a start-stop-os auto, ahol a dugozas plusz fogyasztasa mar nincs olyan nagy.
De akkor mondjuk ugy hogy a gyors nem feltetlen elony annyira, mint amennyire sulyozva van. Szerintem. De nem gondoltam egyebkent hogy barmi tortenne eziranyban, csak a szempontomat osztottam meg... de hozzatennem, hogy [josolt menetidoben] masodpercekben merheto kulonbsegert +2km az bizony benzines autoskent is zavart. Mindenkepp jo lenne valami bunti a plusz km-ekert a pontozasban, mikor keresi a legjobbat. En ugyan meg szoktam nezni az utvonalakat, de eleg surun van az hogy harom viszonylag "gyors" van, km-ben meg mind tobb mint a normal, nem kisutcas kacskaringos utvonalam, ahol aztan kiderul hogy semmi akadaly nincs. Peldaul a regi Szentendrein kifele igen regota nem tervez, es a Bekasnal at a hatso utra (benzinkutnal, mert balra kanyar nincs ugye) ketszer hagytam hogy megszivasson, soha tobbet, megis allandoan azt ajanlgatja.
Az elektromos autobol ketfele van. Az egyik a varosjaro, ennek szerintem mar van letjogosultsaga, a masik a "fo" auto, annak szerintem valoban nincs me'g itt az ideje. -
vaakuum
addikt
válasz Szili17 #13455 üzenetére
Köszönöm!
az első kósza kattintás után rájöttem, hogy a telefonról érdemes eme linket megnyitni Elvileg már fent is van.[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
simico
aktív tag
válasz Szili17 #13404 üzenetére
Az utcánkban a gugli és tőle átvéve a waze az összes páratlan házszámot az utca elején levő sarokra rakja Összes futár, szállító a sarokról szokott hívni, mert házszámot nézni nincs eszük, a navi szerinti célnál leparkolnak és az ott levő első házba csöngetnek be, még akkor is ha az egyébként a páros oldalon van (mert a páratlan oldalon egy üres telek van).... Egyelőre nem javítom ki, hogy az NSA, TEK se találjon meg
-
-
merqree
őstag
válasz Szili17 #13410 üzenetére
Milyen híd ?
Az 1es fő út azon szakaszán nincs sehol sem híd.
A bicskei halastavak utántól, egészen az utolsó Bicskéről becsatlakozó útig 60as limit van.
Tegnap mentem arra, térképszerkesztőben megnéztem, ezért szóltam.
De volt is egy cikk is e témában, csak a mobilon nehezen találom.Szerk:
https://www.vezess.hu/magazin/2019/06/28/valtoznak-a-sebesseghatarok-orszagszerte-2/[ Szerkesztve ]
-
plömplöm
őstag
válasz Szili17 #13339 üzenetére
a pápay a szentbenedek és a vaskapu között le van zárva építkezés miatt, volt, hogy gyalog sem engedtek át...
ezt is meg akartam írni, csak elfelejtettem :|(este 6 körül a jómunkásemberek leteszik a lantot és át lehet surranni, de ez nem official )
szerk: a pápay az adott részen ennél bonyolultabb, a vaskapu felöli végén van egy villanyautótöltő, aminek a használhatóságból kizárása kiakasztotta a wtf-mérőt sok helyinél, és a lezárt egyirányú utcát kinyitották az egyirányúsággal szemben a végétől a villanytöltőig. aztán megint lezárták. aztán megint kinyitották. a mai állapotot nem tudom
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Faterkam
addikt
válasz Szili17 #13292 üzenetére
Igen, én mehettem át a hídon, és a Jászai-n tudtam visszafordulni, hogy az Árpád Fejedelemre jussak. A környéken lakom, tiszta gáz most itt a közlekedés :/
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
viktorhu
veterán
válasz Szili17 #13283 üzenetére
Az a matricás megoldásra átállás a fizetős utaknál szuper volt, sokkal jobban használható így, azóta nem visz feleslegesen kirándulni, hogy megkíméljen pár km. autópályától (ami pl. a horvát rendszerben jogos lenne - miért fizetnék autópályadíjat, hogy 3 perccel hamarabb érkezzek?)
De a kommunikációja nulla volt, a környezetemben SENKI nem értette, mi történt, az összes kollégám hozzám jött, hogy megbolondult a Waze, Győrből mindenféle mellékutakon akarta elhozni stb. Én állítgattam be egyesével mindenkinek a matricát.
Ami viszont nagyon tetszett, és szerintem meg is írtam akkor ide: Kassáról hazafelé feldobta, hogy ha veszek szlovák matricát, akkor 4 percet megspórolok. Szuper infó, pont ezen agyaltam, hogy akkor most kell vagy nem kell, ennél jobban semmi nem támogathatta volna a döntésemet (tippre pont annyi idő lett volna, hogy a mobilon megvegyem a matricát, és akkor feleslegesen költöttem). Mindig meg tud lepni valamivel pozitívan a waze
-
merqree
őstag
válasz Szili17 #13279 üzenetére
Olyan fejlesztés nem készül, hogy egy-egy útszakaszra azt mondjam, hogy arra semmilyen esetben sem navigálhat?
Régen a hárombetűsben volt olyan, hogy egy adott útszakaszt kijelöltem, és megtiltottam, hogy arra menjen. Ezeket a tiltott szakaszokat ugyanúgy el lehetne menteni, mint ahogy a kedvecek is elmentődnek a szerverre.Pl Budapest, XXI ker, Akácfa út (Szabadság út és Tihanyi út közötti szakasza) katasztrofális, igaz ez a Tihanyi útra is.
Elvekről beszélünk, nem arról, hogy holnaptól ez legyen
-
Faby
senior tag
válasz Szili17 #13273 üzenetére
Félre értesz, vagy én fogalmaztam félreérthetően.
Nem akarok semmiféle összeesküvés-elméletet gyártani, le is írtam a zárójelben, hogy biztosan van megállapodás mögötte, és csak érdekesség képpen, off topikban írtam, mert volt időm a lámpánál várakozva elkészíteni a képernyőmentést, és utána ma reggel eszembe jutott, hogy megírjam.
Nem volt semmi hátsó, pláne rossz szándék mögötte!Nem vagy te egy kicsit túl érzékeny? és még egy csomó arcocska, hogy világos legyen, nem kötözködni akarok!
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Rick4
félisten
válasz Szili17 #13238 üzenetére
Értem amit írsz, számomra is hihetetlen, nyilván bizonyítani már nem tudom, de az asszony is mellettem ült, ketten láttuk, és nem viccelnék ilyesmivel sosem, tényleg jobbra akart elvinni, ezen döbbentünk meg, mivel ott a jobbra kanyar tábla, az úton mindkét sávban a felfestés, hogy balra kanyarodj, és a jobbról jövő Rottenbillernél a behajtani tilos tábla is kint van. Egyrészt kb 50m-re voltam a lámpától a lámpák zöldek voltak, tehát a haladással foglalkoztam, nem maradt idő a printscreenre, elvileg benne lehetett volna, hogy a másik oldalon, a másik menetiránynak előre állok, és az interspar mellett akar elvinni a Bethlen Gábor utcán, de az annyival messzebb van hogy nem 50-70m-ről számol vissza, szerintem hamarabb rájött volna, hogy nem arra megyünk. Benne van ez is, de nyilván két pillanatom volt konstatálni, hogy mi történik. Elég sajnálatos, hogy ilyen szinten a megtervezett utak nem visszakereshetők, én se látom csak azt, merre jártam, de megvan a dátum, június 25.-én 14:49-kor indultam. Sajnos azóta már mentem annyi címre, hogy az az 1 hetes cím rég odavan....
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
viktorhu
veterán
válasz Szili17 #13239 üzenetére
Engem mentett így meg párszor helyi dugótól, szóval nem alapból ördögtől való ez. Csak ugye fél (vagy éppen másfél) órával korábban terveztél, és akkor még lehet, hogy más volt a helyzet. Szerk: mármint hogy akkor még dugó volt, most már nincs, de ugye azért a két percért nem fogja áttervezni.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Szili17 #13231 üzenetére
Nem érzem, hogy rugóztam volna a sávasszisztensen, én jellemzően elégedett vagyok azzal a plusszal amit kapok, nem vagyok elveszett ember, aki mindig mindent a navigációra hagyatkozva csinál (100 megy 100 meg nem említett eset mellett pl egy múltkori esti vésztői esetet is, amikor az utasítás ellenére a nagy, széles főutcán mentem végig, mert nem éreztem szükségét a 2m széles, betonlapokból összerakott úton való autózásnak, stb stb tb. csak sikerült egy nagyon friss, és igazán életszerű példát mondanom amivel ezt a kereszteződést szembeállítva tényleg érthetetlen, hogy ha az egyik nem szerepel, mint bonyolult kereszteződés, akkor a másik miért...
Mivel most bebizonyosodott, hogy NEKEM erre a funkcióra így ebben a formában nincs szükségem, kikapcsolom, és értelemszerűen ennyi, nem rinyálok miatta.
Damjanich 7 elől indultam, az egy tömblakás, a Gyömrői úti mcdonalds volt a cél, tehát nem is arra kellett volna vigyen, de mégis próbálkozott, és jobbra akart elvinni a Rottenbilleren, ott viszont kint van a behajtani tilos, és a jobbra kanyarodni tilos tábla is, mindkét sáv balra kanyarodik. Járok arra sűrűn, tisztában vagyok a környékkel is. Ne kérdezd meg, miért, én sem értem. De mint mondtam, ezek apróságok, ettől még percre pontosan odaértem a következő címre.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Path of Exile 2
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Milyen monitort vegyek?
- Black Myth: Wukong
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest