Új hozzászólás Aktív témák
-
fant0mi
addikt
válasz dionaea #4766 üzenetére
Az csak egy rendszamfelismero, ami a korozesi adatbazishoz csatlakozik. Lenyegeben csak a korozott rendszamokat ismeri fel. Meg azt tudja, hogy milyen szinu es tipusu az auto, amihez a rendszam tartozik. A polgaror pedig felismeri, ha nem az megy el az orra elott.
[ Szerkesztve ]
-
Juditta_56
aktív tag
válasz dionaea #4766 üzenetére
Nem vagyok ugyan rendőr, de mértem már a Fama Laser III-sal, [zoo8800 képei] és megfelelő körülmények között 1250 méterről kiválóan mér. És - hidd el - nem fogják addig kikapcsolni a felvételt, amíg nem látszik a rendszám!
Bár a rendőrök tudomásom szerint csak automata módban használják a trafit, és ehhez olyan helyen kell állniuk, ahonnan végig tudja venni a készülék a járművet, a nagy sebesség észlelésétől a rendszám láthatóságáig. (Ez szemből igaz.) Ezért nem nagyon találsz a neten távoli trafis felvételeket. Ha hátulról, a mellettük elhaladót mérik, na arra jó a Waze jelzése, úgyhogy ne gondolkozz sokat, hanem fékezz! Már egyébként a rendőrség is FL IV-est használ.
"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"
-
apaszka
veterán
válasz dionaea #4771 üzenetére
De kapsz.
Hacsak nem vagy rafkós és megállsz.hogy másra lőjjenek.
Pályán nehéz. ...Nagyon profi blokkoló kapható, és hamar megjön az ára ha szeretsz száguldozni .
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
emre33
addikt
válasz dionaea #4893 üzenetére
1: Vonalvastagság: Olyan vastagok a vonalak, hogy egy körforgónál alig látszik, hogy az kőrforgó.
2: Távolság függő automata nagyítás nem működik, csak a sebességfüggő
3: Így kézzel kell nagyítani, de fekvő módban nem látszik a nagyítás-kicsinyítést végző ikon jobb oldalt. Nagy sárga jelentés ikon eltakarja.
Jó nagyítok két újjal... így viszont elmászik az automatikus GPS pozíció. Bal oldali ikonnal vissza lehetne térni az aktuális pozícióra, de azt meg eltakarja a sebességmérő ikon.
3 különböző felbontást támogató készüléken kipróbáltam, összes béta verziót teszteltem.Összefoglalva, vastag vonalak, nem látható útvonal, nem nagyítható.
Ez a legalapvetőbb funkció egy navigációnál.Vissza is rakom a 3.x verziót.
[ Szerkesztve ]
ASUS B650E-E, AMD Ryzen 9 7900, CORSAIR 64GB DDR5 6000MHz CL30 KIT CMK64GX5M2B6000Z30, ARCTIC COOLING Liquid Freezer II 360
-
stickermajom
addikt
válasz dionaea #5598 üzenetére
Nekem az első összeomlást már az M0-n összehozta, ahol még bőven 4G van. Itt előtte teljesen meggajdult, sima haladásnál ledobált a mellékutakra, össze-vissza próbált újra felhozva az M0-ra, miközben végig azon haladtam.. Veszprém környékén is jó a térerő, szóval nem értem.
-
Szili17
aktív tag
válasz dionaea #9924 üzenetére
Tehát fektetve használod. Álló módban nem ilyen, de igen, az újítás része. Evvan.
Skin manipuláló app azóta nem működik hogy átköltözött a Waze a belső tárra, ami csak root joggal érhető el. (Én mondjuk sose használtam azt, de régen szerkesztettem kézzel a skin fájlt, míg kint volt elérhető helyen.)
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
válasz dionaea #9928 üzenetére
Nézőpont kérdése, én állítva használom mert úgy "több látszik előre".
Fektetve engem pont az zavart, hogy sokat kitakar. Ezzel az offsettel kicsit más most a helyzet, de állítva még mindig kényelmesebb nekem. Egyébként nem tartom rossz ötletnek, inkább csak szokatlannak."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Márton
nagyúr
válasz dionaea #12623 üzenetére
Az normális, hogy Tatabányáról lementem Nagykanizsára meg vissza és 106MB-ot evett az app?
Vagy valami más is ólálkodik a háttérben?Itt azt olvasom, kb. 130kB/perc az adatigény, az 2x140perces menetidővel számolva 40MB-ra adódna.
Továbbá, hogy ellenőrizhető az adatforgalmazás:
Érintsük meg a bal alsó sarokban a Waze ikont, majd a felugró ablakban a fogaskerék ikont a beállítások megnyitásához.
Görgessünk lefelé és érintsük meg a Haladó menüpontot.
Válasszuk az Adatforgalmazás opciót.De nekem nincs Haladó menüpontom.
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Gravity1234
tag
válasz dionaea #12800 üzenetére
Par napja probalgatom, de meg nem sikerult. Sajnos nem vagyok jartas ezekben a dolgokban.
- Letoltottem a telefonra az Android autot
- Bluetoothal a telefon kapcsolodik a KIA NAVI rendszerehez
- Mobil hotspot meg van osztva, ez is a KIA NAVI-val
- Elinditom az Android autot a telefonon, egy kek hatteres semmitmondo kepernyo jon fel alul egy gombbal hogy katt ra es keresi a kapcsolatot. Latha a KIA motorst, de ha rakattintok azt irja not connected. Ha probalom frissiteni mar csak keres de nem talal semmit.Kene valami mast csinalnom, vagy honnan lehet tudni hogy mukodik e vagy sem?
Minek kellene tortennie egyebkent? (Ha elinditom a wazet a telefonon az csak ugy szimplan megjelenik a kocsi kijelzojen?)Olympus OMD-EM5 + Mzuiko 12-40 Pro 2,8
-
Szili17
aktív tag
válasz dionaea #12957 üzenetére
Lassan, lassan a Maps felzárkózik olyan tekintetben amiben ő van elmaradva évek óta? Ezt akartad mondani?
Én 1 dolog miatt félek. Be fognak jelenteni mindenféle szemetet fix sebességmérőnek (mint a traffihunteren) és arra fognak hivatkozni a kevésbé tájékozott emberek, hogy "de az traffipax mert a Google Mapsben is ott van", akkor is, ha valójában nem az.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
válasz dionaea #13177 üzenetére
"Sztem ha jelent vki kátyút addig kellene maradnia amíg nem csináljak meg"
Hűha, az örökkévalóságig? Kicsit túlzónak érzem.
Ez mindig felmerül, most volt FB-on is. Ugyanazt tudom mondani, mint ami ott van. Gondold át logikusan.
Először is nem addig van fent a jelentés amíg le nem nincsottozzák, hanem alapból van egy időkeret amíg életben van. Ha megerősíti valaki (köszivel) akkor kap egy kis plusz időt (de nem kumulatívan, hanem újrakezdődik a visszaszámlálás). Ha nincs ottoznak többen, akkor meg egyszerűen eltűnik.
Nézzük azt, hogy ez jó-e így. Alapesetben a legtöbb jelentendő esemény nem él hónapokig, baleset, rendőr, úton álló autó, dugó stb. Tehát nincs értelmes hosszúra venni. Olyan is gyakran van, hogy mire jelentik hogy autó az út szélén, addigra a kb 50-nel guruló útellenőrzés autó már rég messze jár (sok ilyet láttam már) akkor nekünk nem jó, ha ez fent marad évekig.
A másik ilyen az az, hogy vannak akik szeretnek bejelenteni valamit 400× (nézz meg egy frekventáltabb helyen lévő sebességmérést. Ha nincs 10 jelentés róla, akkor egy sem). Jó lenne az neked, hogy több száz kátyú jelentés ami ott van - és itt jön a következő kérdés - medddig is? 30 perc. Az kevés. Akkor 1 óra? 5? 2 nap? 1 hét? Egyik sem jó, mert a kátyú tovább ott van. 1 hónap? Annál is. Akkor mi? "Majd amikor leszedik?" Ilyen nincsen, kell legyen valami vége. Akkor meg ne tüntessük ki a kátyú jelentést ennyire.
Ha meg olyan mélységű, hogy azt pedig mindenképpen látni kell mert különben ha belehajtasz baj lesz, akkor inkább meg kéne vele keresni az illetékes közútkezelőt. Budapestről tudok nyilatkozni (nem azért mert az a világ közepe, hanem onnan van tapasztalatom), hogy ezt-azt azért meg-meg csinálnak. Sokkal több értelme van őket noszogatni, mint leírni 1001.ként, hogy "mértűnikel, biztos valaki leveszi "A kliens meg "mikor jelzi a dugó" kérdés. Mire gondolsz? A színes útra? A "trafficbar"-ra, ami mutatja hogy még hány perc mire átjutsz a terheltebb szakaszon?
De miért kell látni? Majd fogod látni magad előtt. Különösen meglep, hogy ezt sérelmezed, miután pont te írtad le a lényeget, van hogy jobb a dugót végigaraszolni mint kerülőútra menni. De ez is olyan téma ami örök vita "mérvittarra ménemvittarra", van aki nem akar kerülni van aki meg kerülni akar. Ez nem gondolatolvasás, egyszerűen számol a rendszer és kidobja, hogy időben melyik a jobb várhatóan. Én is kalandozom időnként, ahol ismerem az utakat és ha választani kell akkor én is inkább kerülök, mert nem tudnak vezetni az emberek (elindulni, besorolni a jó sávba, stb és ebből többet kapok ha araszolni kell). Meg nem kell annyit váltogatni így nem kopnak annyira azok a kopó alkatrészek amik ehhez kellenek.
Szóval a lényeg, hogy ha nem tudod melyik a jobb, nem mindegy hogy mutatja-e a dugót vagy sem? Egyszerűbb ha mész amerre tervezett, vagy ha nem tetszik az útvonal akkor mész más irányba. Függetlenül attól hogy hol mit mutat. Nekem szokta mutatni, persze nem mindig, de ennek is nyilván meg van az oka. A sok piros mászkáló csíkot animálgatni is erőforrásigényes. És akkor jön a "mérmerülennyire szarezafos" meg "tűz forró ez a fos"."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
válasz dionaea #13188 üzenetére
Ezzel nem tudsz vitatkozni, ez működési sajátosság.
Igazából a válasz annyi is lehetett volna, hogy "merígyvanéskész!", csak ennek nem sok sora van. Szerintem értelmesebb, ha keresünk valami logikusnak tűnő magyarázatot.
De ha már nem értesz egyet, akkor szerinted hogy kéne legyen? És ezen túlmenően az hogyan működne jól? Hogy garantálod, hogy ne járjon több hátránnyal mint előnnyel?De mi ez "a dugóban való figyelmeztetés, hogy dugó lesz meg ilyen lett"? Még mindig nem világos, hogy pontosan mire gondolsz / mit szeretnél ezzel. Persze legyinthetünk is, hogy én hülye vagyok, úgyis így marad, te meg azt csinálsz amit akarsz. Mert valószínű, hogy változni nem fog, bármi is az amit szerinted ebben lehetne jobban csinálni, csak kíváncsi vagyok.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
veterán
válasz dionaea #13217 üzenetére
Kátyúra való figyelmeztetés a jelenlegi formájában eléggé felesleges dolog a waze-ban. Megyek egy 5 sávos úton és befigyel a figyelmeztetés, de az persze nincs odaírva, hogy melyik sávban van az esetleges kátyú. Szóval az 5 sávból 4 sávban haladók feleslegesen lassítanak, mert nekik nincs kátyú. Utána pedig nyugodtan rányomnak, hogy nincs ott kátyú, mert az ő szempontjukból tényleg nem volt kátyú.
Szóval nyugodtan meg lehet szüntetni a "kátyú-jelentősdit", mert tök felesleges.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Rick4
félisten
válasz dionaea #13217 üzenetére
Erre a teóriára már én is utaltam, de még mindig minden a régiben van. 10-20m-enként lehet bármi, nincs összegzés, pl egy életszerű felfogásban a következő 200m-re eső kátyúk száma túllépi az 5-öt, akkor azon a 200m-en elég egy kátyús úttest, csökkentsd a sebességet jelölés, nem kell minden kátyút külön jelölni.
A dugó jelzés érdekes, ha ugyanarra is visz, sokszor nem változik az évi, csak amikor már én is állok a dugóban. Előre nem tudta a rendszer kiszámolni? Oké, mit is kezdek az évi változással, semmit, üljek ott. Ez is benne van.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Szili17
aktív tag
válasz dionaea #13512 üzenetére
Meg a telefontól (akku állapotától) is függ. Én 2 év alatt kinyírtam a P9-em akkuját. Az elején tök jól bírta a Waze-t is, aztán ahogy romlott az állapota - én úgy tudom ezt komálják a legkevésbé, ha autóban megy valami nagy fogyasztó és közben még töltöd is, pláne ha nincs meg a rendes töltés ciklus - egyre rosszabb lett. Olyan 2 évhez közelítve már egy fél órás út alatt is lemerült a 100%-ra feltöltött telefon. Utána már ugyanezt tudta akkor is, ha közben az autóban töltőn volt (ugyanazzal a kábellel meg mindennel). Annyi áramot sem volt hajlandó felvenni amennyit a Waze fogyasztott.
Aztán vettem új telefont és magic, 1 órás út alatt merül 5%-ot. (És ha töltöm akkor szépen tölti a telefont, még mindig ugyanaz a kábel meg minden, ami 2 éve )
De igen, ezeket kell megnézni: telefon akksi állapota, szivargyújtó töltő és kábel.(#13492) st6969:
Hát ne szívassál, elvileg át van neveződve.[ Szerkesztve ]
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
viktorhu
veterán
válasz dionaea #13654 üzenetére
Nem mindenkit ugyanarra küld. Ha arra küldött sok embert, és látja, hogy ott dugó alakult ki, akkor téged már nem arra fog küldeni, kivéve, ha az a leggyorsabb szerinte még így is.
A google térkép angol nyelvre állítva fel is szokta hívni a figyelmet erre: "10 perc dugó várható az x utcában, de így is a leggyorsabb úton vagyunk", vagy a múltkor Szlovákiában levitt mellékutakra, és elmondta, hogy kis kerülő, de így kikerüljük az útlezárást az x úton.
A waze nem magyarázza az indokait, de ugyanez a logikája. Bogotában pl. az önkormányzat kérte az embereket a waze és a google térkép használatára a forgalom egyenletesebb szétosztása (a dugók csökkentése) érdekében.
-
kmarci25
veterán
válasz dionaea #13664 üzenetére
Ilyet újabban (kb egy hónapja talán) a waze is csinál: pöttyözött vonallal jelöli az alternatív utat és mellé írja, hogy mennyi plusz időt jelent azt választani (jellemzően +1-3 perc). Ritkán dobja fel, és nem tudom mi alapján, de már láttam többször. De valóban, a maps-ben ez a funkció nekem is jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
viktorhu
veterán
válasz dionaea #13664 üzenetére
A rövid útnak az volt a problémája, hogy ott nem vette figyelembe a forgalmat, vagyis úgy működött, mint egy offline navi. Egyébként az a tapasztalatom, hogy 50 km kerülő is megéri, és nem a pár perc nyereség miatt, hanem azért, mert nem nyúzom az autót meg magamat egy egyórás dugóban. Gondolj bele, majdnem végig egyesben és lépésben - mennyi féket meg kuplungot meg üzemanyagot (meg motort) elhasználsz, miközben a másik úton folyamatosan haladhatnál.
-
viktorhu
veterán
válasz dionaea #13679 üzenetére
Mindkettő reális példa nekem. Városon keresztüljutni egy óra olyankor, a kérdés, hogy az M0 hogy működik. Nagyon ritka, hogy az M0-n vinne oda, de ha nagyon beáll a város, még az is megérheti. De hogy menjek egyenesen, vagy inkább Egér út? Azt már csak a waze tudja.
De pl. az M6-hoz már az esetek jó részében megéri nekem az M0-n menni, az M5-höz meg az az alap, de ha beáll az M0, akkor a waze ott is segít, azt a szakaszt kikerülteti velem.
-
viktorhu
veterán
válasz dionaea #13748 üzenetére
Kell bizony! Pl. Szlovákiában nekem elég kiismerhetetlen a fizetős autópályák rendszere, nem is akarok vele vacakolni. De amikor útnak indulok, akkor a Waze bedobja, hogy 5 percet megspórolok, ha hozzáadom a szlovák matricát, és akkor tudom, hogy nem éri meg venni, és nem kell azzal foglalkoznom, hogy mi fizetős és mi nem, csak követem az instrukciókat.
-
kmarci25
veterán
válasz dionaea #13757 üzenetére
Vedd meg, és állítsd be, hogy megvetted a waze-ban is, és rendben vagy. Így "nem kell foglalkozni semmivel és átgondolhatja, hogy higgyen a navi programnak vagy ne."
Értem én, hogy van akinek nem tetszik ez a rendszer, de meg lehet szokni, és onnantól kezdve úgy használni. Szerintem ez nem akkora probléma. Az meg mindenkinek egyéni preferencia, hogy autópályán megy-e vagy sem, sok érv van az egyik mellett és a másik mellett is, így erősen szubjektív."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Milyen TV-t vegyek?
- EAFC 24
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sorozatok
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- Hővezető paszták
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ukrajnai háború
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest