Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz MaCS_70 #17527 üzenetére
Szerintem sima statisztikai alapú lesz - egy-egy bejelentés nem jelent semmit, de ha valahonnan pl. minden esti csúcsban jelentenek balesetet (és sokan megerősítik), esetleg mellé rendőrt is meg dugó is ott alakul ki, akkor nagy az esélye, hogy ott tényleg több a baleset, mint ahonnan századannyi bejelentés érkezik.
-
bl4ze
veterán
válasz MaCS_70 #15748 üzenetére
Én feleségem autójában tapasztaltam ezt, olyan sokat nem tudtam vele szórakozni, de nagyon felidegesített.
Akkor ez valami központi / network dolog lehet ?
Majd ma is ránézek, remélem tényleg megjavul. Én hülye meg cache törlés, wipe és most teljesen előről be kell majd lakni. User név, ország stb....Akkor ez valami Waze probléma lehetett, ha nálad is ez volt.
zeon.hu : Elég hamar lefut ez a "No network connection" szerintem nincsen idő a force stop-ra. Egyébként ha lenne mit oldana meg, mire lenne jó ?
.:. bl4ze .:.
-
Faterkam
addikt
válasz MaCS_70 #15670 üzenetére
Én tegnap a Margit hídtól mentem Budakeszire, felvitt volna isten tudja merre a kertek alatt, de mondom kivételesen rendesen lehetett menni a Margit körút, Széll K. tér, Szilágyi E fasor fele is, hát én le nem térek! Folyamatosan le akart terelni a Margit u-ra, aztán a Bimbó útra, aztán a Mamutnál, a Retek u-ra. Én meg mentem a legrövidebb úton, egyedül a Budakeszi út elején volt pár perc dugó, de így is 5 perccel előbb értem fel, mint a javasolt leggyorsabb út, De ezt nem először csinálja. Ja és ezt az utat már csak akkor ajánlott fel, amerre mentem, amikor már a Budakeszi úton jártam. Addig meg sem jelent!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
plömplöm
őstag
válasz MaCS_70 #15572 üzenetére
ha off, akkor tegyük off-ba
szóval előkerestem nektek, egy itteni 2005-ös bejegyzés és hozzászólások, némelyik hsz ugyanolyan érdekes, mint ezek itt most
"egyáltalán nem olyan triviális, hogy a telefon könnyen elérhető távolságban legyen. Nekem például komolyan előre / félre kell hajolnom, hogy elérjem.", nekem meg könnyen elérhető. milyen autóban megoldhatatlan neked a dolog?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
janosibaja
őstag
válasz MaCS_70 #15569 üzenetére
MaCS, egyetértek.
Megjegyzem, nekem bluetooth kihangosítóval működik, a kormányon lenyomok egy gombot, s azzal felveszem, végén meg magától lekapcsol: semmivel nem veszélyesebb így telefonálnii vezetés közben, mint mondjuk valakivel beszélgetni a kocsiban, vagy zenét hallgatni. Az viszont rohadt veszélyes, hogy eltűnik az egész a szemem elől a lehető legrosszabb pillanatokban.
Samsungék megoldották, tudom. És OK, lehet kopogtatni a mobil kijelzőjén - bár nekem úgy sem működik, csak akkor, ha a felső sávból lehúzom, miközben megyek 130-cal, s kijelölöm, hogy a futó programok közül a Waze legyen felül.
Ez nagyon gáz, sokkal gázabb, mint hogy egy ikont milyen színűre szineznek, vagy hová raknak át. de elengedem a témát, nem akarom spammelni, csak gondoltam, hátha van egy jó ötlet, miként lehet "mindig felül marad"-ra állítani kedvenc navimat. -
plömplöm
őstag
válasz MaCS_70 #15548 üzenetére
egy adott helyre kell egymás után kétszer odapöttyenteni, mely felület van akkora, hogy oda sem fókuszálva, az ember szeme sarkával pozícionálva ezt meg lehet tenni könnyedén, aki erre nem képes, annak egyéb problémái is vannak. egyébként az egész vezetés közbeni telefonálás egy extrém sport, önmagában képes elvonni az ember figyelmét a vezetéstől, mint főtevékenységtől, én nemes egyszerűséggel nem veszem fel a telefont, ha nem olyan szituációban vagyok. és ezt az egészet a waze-nek felhozni, mint hibát, övön aluli.
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Márton
nagyúr
válasz MaCS_70 #15548 üzenetére
+úgy van!
M1-M0 találkozásánás épp terelés van (gondolom nem 1-2 napja), és épp tegnap mentem volna az M0-ra, de nem jelzett, hogy maradjak a jobb oldali sávban, a táblát meg pont kitakarta egy kamion. Mikor biztos ami biztos alapon, át akartam volna menni a jobb sávba, már záróvonalam volt.. Így túlmentem, majd Törökbálintnál vissza..
Miért nem jelezte ezt?Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
veterán
válasz MaCS_70 #15390 üzenetére
Csörögni tényleg nem csörög a bekevert bioetanol miatt, de sajnos a bioetanol energiasűrűsége csak kb. kétharmada a benzinnek, tehát a berakott kb. 9 térfogat%-nyi bioetanol kb. 3 %-al csökkenti a tankolt üzemanyag energiatartalmát.
Szóval a reklámnak hangzó állítás nem úgy igaz, hogy a bioetanol nélküli (prémium) üzemanyagokkal kevesebbet fogyaszt az autó, hanem úgy igaz, hogy az E10-es üzemanyaggal bizony többet fogyaszt, mint korábban.
Persze ezt sehol sem verik nagydobra
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Marvinyo
aktív tag
válasz MaCS_70 #15370 üzenetére
Igen. ÖMW-nél talán Maxxmotion 95, Shellnél a V-Power 95 (vagy a FuelSave 95, sose vagyok jó ezekben a márkanevekben, valamelyik az alapbenzin). Természetesen a saját appjuk két kalap fos. ÖMW-nél keresni se lehet benzinre, Shellnél meg hiába lehet keresni árat - "természetesen" - nem ír.
Elvileg 5-15 forint felárat még megér, de ~380-400 mellé még 50-70 (ami néha van a Shellnél) már elég sok.
Auchan 98-at nem biztos, hogy tankolnék :-) E5/E10 nem érdekel annyira, kocsi - elméletileg - bírja mindkettőt, az E5-ért meg tuti nem fogok 100-as benzint tankolni 500-ért...[ Szerkesztve ]
-
fant0mi
őstag
-
hanti
senior tag
-
Szili17
tag
válasz MaCS_70 #10824 üzenetére
Értem, köszi! Lényegében hasonló a két dolog.
"Rossz irányban indít el" és emiatt egy alkalmas ponton visszafordít.
Ez nagyvárosban ugye kevésbé gond, ahol nincs sok keresztutca ott ez problémásabb.
Az a baj, hogy valamilyen irányban kerülsz fel az útra és arra akar vinni, ha ugye ez a rossz irány akkor az van amit te is leírtál. Ha nincs még GPS jel (mondjuk lakáson belül), akkor azt hiszem a rövidebb út felé tervez, majd amikor látja a műholdakat a telefon akkor kóvályog kicsit a jel és megint "valamerre" fog állni. Én is láttam már többször ezt, hogy tervez, majd csipp és tervez egy hosszabbat, pont emiatt.Tuti ellenszer: Indulásnál egyedül kell irányt választani a kertkapuból, tudod hogy balra vagy jobbra kell-e menni és miután elindulsz majd újratervez ha kell. Illetve az áttekintőn rápillantani hogy hurkol-e így és ha igen akkor alapból a másik irányba menni.
Megj.: Nem tudom ez-e a nagyobb szívás, vagy az hogy mindig a rövidebb irányba indít és akkor ha nem tudsz megfordulni akkor így jártál majd mész amerre tudsz. (Mondjuk utóbbi most is megvan esetenként. )
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
tag
válasz MaCS_70 #10816 üzenetére
_Szerintem_, ilyen sokakat küldött arra dolog nincs benne. Ha egy autóban indítasz több készüléken tervezést ugyanoda, akkor nem feltétlen fogják ugyanazt mondani, sőt ha te kézzel tervezgetsz (nézegeted az útvonalakat), akkor is adhat mást, ami adott pillanatban jobbnak tűnik, viszont annyival nem, hogy útvonalat is váltson miatta. (Ilyen tuti van benne, hogy kell x perc nyereség hogy menet közben újratervezzen.)
Historikus adatokat is néz (a valós idejűek mellett persze), ezért van az hogy "nem követtem és akkor 2 perccel korábbi lett az ETA". Mert valóban azt becsli, de a másik útvonalon biztosabban tartható az érkezési idő.
MaCS ezt a falus dolgot részleteznéd picit kérlek? Amiről beszélünk az az, hogy a másik falu felé indít el, majd visszahoz? Ez ilyen "egyutcás falu"? Mert akkor ezen tudnánk segíteni elméletileg.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
tag
válasz MaCS_70 #10615 üzenetére
Alapvetően 20-30 percig marad kint 1-1 jelentés (ne kövezz meg ha nem pont annyi, én így tudom, sose mértem még le ténylegesen), ha megköszönöd akkor meghosszabbodik igen. Mindenképpen köszöngetni kell, ha látod és valós és nincsottozni ha nincs ott. Így fog jól működni.
Hogy ilyenkor mi történik, hogy meghosszabbodik x perccel a kintlét vagy újraindul csak az y perc (ami 20-30 szerintem) azt passz."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Debilon
addikt
válasz MaCS_70 #10596 üzenetére
a forrást azóta is keresem, mióta beírtam. pár hónapja olvasgattam a témában és akkor találtam, amiben szerepelt ez az 50%-ra csökkentés mint opció, ha rosszul emlékszem erre akkor bocsánat
gyári rendszerek is így működik ahogy én észrevettem
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
plömplöm
őstag
válasz MaCS_70 #10589 üzenetére
mint ahogy a motor üzemelésével sincs összeköttetésben, mert ha össze lenne, akkor egy hibrid autónál eléggé random lenne a bekapcsoltsága
a hivatalos info szerint: "(3) * A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy a lámpa automatikusan bekapcsolódjon, ha a motorindító kapcsoló a motor indítására kész állapotában van, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják."
azaz elég már ráadni a gyújtást és pilácsol
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Autós topik
- AliExpress tapasztalatok
- Építő/felújító topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Star Citizen
- További aktív témák...
- Lenovo B50 laptop (15,6/i3-G4/8GB/256SSD/Magyar/AkkuX)
- XBOX ONE X 1TB, makulátlan szép állapotban, 6 hó teljeskörű és 1 év SW garanciával Bp-i üzletből!!
- Billentyűzet hibás 17 colos HP Probook 4720S laptop
- Dell Latitude E5530 laptop (15,6FHD/i5-G3/8GB/500HDD/MagyarVilágítós)
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest