Új hozzászólás Aktív témák

  • Onderon

    senior tag

    Viszonylag sok csomagom érkezik egy évben, a legtöbb esetben a futárok hozzáállásán múlik minden. Sokaknál nem működik az ExpressOne. Nálunk most egy olyan ExpressOne futár van, szerintem hétvégén hívnám akkor is felvenné a telefont. Nyilván nem hívom. A múlthéten felhívott, hogy ne haragudjak, egy kicsit beszorult az egyik utcában, tesz egy kerülőt, így viszont kivisz más csomagokat akkor ha már arra jár, tényleg ne haragudjak, mindenképpen kihozza a csomagomat, de lehet nem a magadott idősávban, ha nem jó, akkor másnap hozza. Mondtam neki semmi gond, itthon leszek jöjjön amikor tud. Még az idősávban odaért. Olyan még nem volt, hogy ne ért volna ide idősávban. Ilyen is van.

    DPD futárt láttam merre jár, hívtam nem lesz jó az idősávja, hol lesz szerinte 30 perc múlva, itt és itt, odamegyek, ha nem érek oda időben ne várjon meg! Megvárt, pont rágyújtott egy cigire amikor odaértem, dumáltunk kicsit, megköszöntem, mentünk. Ilyen is van.

    Magyar Postánál soha nem tudtam úgy hívni a futárt, hogy felvegye. Viszont legalább az ügyfélszolgálat normális.

    De a UPS az minden téren förtelem. A futárok nem hajlandóan dolgozni, az ügyfélszolgálat meg bunkó. Sakk-matt. Nem baj, olvastam a minap, hogy 50%-kal kevesebb kiszállítások lesz az Amazontól, be is zuhant a részvényük. Hehe. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák