Hirdetés
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Ha jól rémlik, akkor Octavián (Golfon biztos) is csak opció a közelítéskor nyitás és emlékeim szerint a távolodáskor történő zárás nem érhető el. Illetve még egy apó kiegészítés a témában; emlékeim szerint kilincsérintéses zárás után talán 5-10 másodpercig nem működik az érintéses nyitás, hogy legyen időd ellenőrizni kilincsnyitással, hogy bezárt-e az autó.
-
-
426os
őstag
Valószínűleg nem, de az olvasottak alapján szerintem ez nem egyértelműen kijelenthető. Érdemes lekérni az adott autóval kapcsolatos infókat az importőrtől.
Én azt gondolom, hogy a tipikus céges/flottás autóknál (Scala, Octavia, logikus) fordul ez elő első sorban (még), ahol minden gramm CO2 számít a lízingdíj miatt. -
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem ez rendben van, ezt várom el én is egy új autótól.
Ez mekkora méret? Nekem 18-as a nyári, az sértetlen, de 16-os a téli. Gondolkodom egy 17-es téli szetten.
Szada85 Nekem volt egy nagy tenyér lenyomat a bal eslő lámpán belül a prizmán, 'szerencsére' öszetörték, ugyhogy a biztosító kicserélte.
-
-
rvn_10
senior tag
Köszönöm a válaszokat. Igazábol meg meg sincs az autó, de már azon gondolkodom hogy veszek rá a gyári r16 helyett egy 18 as felnit 4 évszakos gumival. Nagyon "ördögtöl való ötlet? 10-12 ezret megyek egy even 80%ban városba. Gyerek oviba én melóban hetközbe, havi 1-2 100km es út lenne kb hétvégente.
-
vlevi
nagyúr
"Világításnal tedd az érzékenységet "
Igen, ezek már megvoltak.
Szerintem se rossz egészében az autó, de ez az érintő nem az igazi.
Lehetne a gáz, fék, kormány is automata
Tempomat van, ütközés, és sávelhagyás figyelő is
Ezzel már teljesen jól el lehet közlekedni totál automatán is. Ha meg mégse, ott a hangvezésrlés, elég, ha ráordítok, hogy micsinász te f....!!! -
vlevi
nagyúr
Nekem nemrég rakták a seggem alá céges autónak ezt az Oktávot, és viszonylag keveset járok vele, még szoknom kell
Előtte egy 2007-es Ceed-em volt, abban még manuál klíma volt, egérmozi sem volt benne, csak monokróm digit kijelző a rádióhoz, fontosabb funkciókhoz. De valahogy arról a kijelzőről soha nem hiányzott semmi. Itt, ha b****tamom a kílmát, utána vissza kell mászni a rádió menüjébe.
Maga az autó baromira tetszik, csak szerintem akik ezt az infotaintment rendszert összedrótozták, a való életben nem sokat használták, mert akkor csináltak volna belőle másikat.
Itt az oktávban kicsit túl van automatizálva. A Ceeden pl. október-novemberben felkapcsoltam a világítást (kulcs kivételkor kikapcsolt), március végén pedig le.
Itt viszont, hiába kapcsolom fel, visszaáll automata irányfényre. Tudom, fényérzékelős, és majd felkapcsol, ha sötét lesz, szóval ez elmegy. -
-
Nekem jelenleg is, illetve ezen kívül volt már 3-4 olyan autóm aminek keret nélküli ablakai voltak (kabriókat nem számolom), de egyiknél sem vettem észre, h "tekeredett" volna a kasztni. Mondjuk a mostanit leszámítva mind kupé volt. De eszembe sem jutott, h ez ilyen hátránnyal járhat. A szélzaj OK, illetve ritkán tudják megoldani, h becsukáskor ne legyen olyan érzésed mintha bevágtad volna az ajtót, de ezen kívül semmilyen hátrányt nem tapasztaltam még. Az ablakok "dörzsölődését" sem.
-
Az Arteon esetében némi gumikéder-ápoló sokat segítene. A két autó futóműve alapvetően azonos lévén MQB-k, a hangolásuk lehet némiképp eltérő.
Az első keretnélküli ablakos autómnál (20 éve) zavaró volt a szélzaj kb. 90-100 km/h-tól, érzékeny fülűeknek nem ajánlom. A mostani keretnélküli minden körülmény között zajos, hosszabb út után akusztikai felüdülés a megérkezés. De valamit valamiért...🤷
-
macilaci78
nagyúr
Az, hogy az ablak dörzsölődik, az a keret nélküli kialakításból fakad. Az üveg feszül a tetőnek.
Egy keretes ajtóban az üveg az ajtónak feszül és az ajtólap vajmi keveset mozog önmagában. Viszont az ablakkeret feszül neki a tetőnek, a fém és fém között egy vastagabb gumitömítés van valamilyen üreges profillal. -
imyourfriend
őstag
Köszönöm a véleményt, attól mert ilyen topicban van az ember lehet róla nem szép dolgokat is írni, nem egy hibátlan autó viszont örülök hogy teszi a dolgát.
Ugyan 3-as Oktávot használok, meg kell említeni a 2-es Meganeban valamivel jobb volt az ülés 200-250km után a derekamnál picit kényelmetlen komfortban és kényelemben ennyivel ki is merült a problémák tárháza. 1.5 dci-nél a termosztát, hengerfejesedés volt a probléma, most is épp hengerfej miatt áll eladva nem lesz mert kedvelem azt a szekeret is.
-
Lacess
tag
Az előző MQB szériánál a szivargyújtó biztosítékát át lehetett tenni gyújtás-pozitívról fix pozitívra. Most nem tudom, hogy ez a lehetőség adott-e az újaknál is. Jövő hétnél előbb nem is tudom biztosra kideríteni.
Így néz ki a dolog pl. Golf 7-nél. (Lapozva a két képet, látszik, hogy mit is kell csinálni a biztivel.) Érdemes lenne ránézni. Így mehetne a villogó zárt/leállított autó mellett is.Álló helyben motort járatni, melegíteni nem szükséges, felesleges. Hamarabb bemelegszik finoman terhelve.
Kódolás meg garinál cikis lehet, ahogy itt többen írták. De még ha nincs is cikis szitu, az első adandó márkaszervizes frissítést követően lehet ismét újrakódolni ezeket.
-
6030D
őstag
Én is tervezem, de nem nyúlok bele gariidő végéig (céges).
A motornál zárásnál gondolom a központi zárra gondolsz, és a kulcs bezárását elkerülendő. Ott ha lehet külön ajtónként kódolni, akkor én a hátsókat és a csomagtérajtót hagynám, nehogy lámpánál vagy dugóban kinyissák. -
Gabesz87
veterán
Biztos, hogy az órának nincs valami erre vonatkozó beállítása? Lehet, jobban járnál ha Samsunghoz Samsung órát vennél. Szerintem egyre inkább olyan irányba mennek el a fejlesztések, hogy házon belüli márkával működik legjobban minden. Nekem is S21 van, és egy Watch Active 2, de eddig nem tapasztaltam még semmi anomáliát, a kocsiban abszolút nem kavart be az óra.
-
Eddig nem sok autópálya volt, M0 hétköznap napi 30 km oda- vissza a melóba. Annak ellenére, hogy ez dízel, csendesebb, mint az előd 1.4 TSI 4 év után. Orral padkához parkolásnál amaz hajlamos volt a "szakállát" a padkához érinteni, ráállásnál kisebb zajjal, de mikor kiállsz, akkor mintha le akarna szakadni az eleje. Itt ilyen még nem volt, ez talán az emelt futóműnek (1,5 cm) és a nagyobb kerekeknek köszönhető.
-
Nem lettem okosabb. Elfelejtettem, hogy a többieknek még az eggyel korábbi verzió van (facelift, osztott lámpás Octavia). Ott teljes képernyős az Android Auto, klímának külön fizikai vezérlők és hőfok kijelző, ha piszkálja, akkor az infó "beúszik" a képernyőre. Szóval, passz, hogy mi a helyzet kisebb kijelzővel...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest