Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atillaahun

    veterán

    válasz #54715584 #4286 üzenetére

    Nem mondom ugyan biztosra, de a kézbesítési és olvasási visszaigazoláson kívül szerintem sem létezik másfajta nyomon követés (legalábbis outlookban).

    A kézbesítési visszajelzés mindössze annyin alapszik, hogy a fogadó szerver nem utasítja-e vissza a levelet valamilyen hibakóddal. Ettől persze az még kerülhet spam-be (akár szerver szinten is), vagy ha tiltva van a küldő címe akkor ugye alapból a törölt elemekbe. Meg a beállított üzenetszabályok is beleszólhatnak, hogy hol köt ki. Szóval ez nem egy életbiztosítás arra, hogy a küldött levél a címzett beérkezett levelek mappájába került végül.

    Az olvasási visszaigazolást meg én is rühellem, ne akarja már senki számon kérni rajtam, hogy mikor olvastam a levelét, mert akkor jön később a következő kérdés, hogy "mióta elküldtem és még mindig nem foglalkoztál vele ...". Hát l*faszt. És még azok vannak általában felháborodva, akik bepipálják, aztán a címzett meg jól nyom egy büdös nagy Mégsét. Nah mindegy, nem ez volt a kérdés. :B

    Szóval szerintem az illető csak a hiányos ismereteit egészítette ki egy jól bevált egyéni probléma megoldással ...

    szerk.: közbe eszembe jutott még egy dolog, lehet hogy a feladó a szervertől kapott valami visszapattanó üzenetet, aminek valószínűleg nem értette a tartalmát (általában angolul jönnek), és ennek lett az a vége amit írtál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák