Új hozzászólás Aktív témák

  • Fire/SOUL/CD

    félisten

    válasz wolfman #1357 üzenetére

    Hali!

    Amúgy a webes felületen be tudsz lépni?

    Outlookhoz ezt kellene beállítani(bocs ha nem lesz újdonság, de hátha)

    POP3: mail.freemail.hu
    Felhasználónév: xyz@freemail.hu (tehát a teljes email cím)
    POP3 szerver port: 110 (tehát NEM IGÉNYEL titkosított kapcsolatot (SSL))
    NINCS Biztonságos jelszó hitelesítés(SPA)

    Illetve még egy dologra tudok gondolni, hogy a Freemail SPAM szűrője "erős fokozatra" van állítva...Ha ez a helyzet, akkor ne törödj vele, hogy nem tudsz tesztüzenetet küldeni az Outlookból, attól függetlenül ha a KÜLDÉS/FOGADÁSRA kattintasz lejönnek a levelek...
    De először próbálj belépni a webes felületen, mert akkor kiderül, hogy valóban jó-e a felhasználónév ill. jelszó.
    Ha így sem tudsz esetleg belépni, akkor még az lehet, hogy inaktív a fiókod, ha 90 napig semmi adatforgalom nincs rajt(vagy nem lépsz be), akkor fordul ez elő. Egyszerúen lépj be újra a webes felületen, mert ilyenkor csak ott lehet.
    [Felhasználási feltételek 2.2-es pont]

    Remélem segít...

    Fire.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák