Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz zippofcy #7075 üzenetére

    Emlékszel a Global Illumination nevű szintetikus benchmarkra. Az első komolyabb Geometry Shader algoritmus volt benne. Az R600-on futott 40 FPS-sel, míg a G80-on 5-tel. Ebből a játékban nem láttál még semmit. :) Ez a szintetikus kód átka.
    Mivel PhysX-es a program, így limitálni kell a többszálú támogatást, hogy ne fusson jól procin. Máskülönben egy négymagos CPU-n gyorsabb lesz a fizikai számítás.
    Nem skálázódik szarul a kódja. A Metro 2033 célja a Fermi eladása. Azért vette meg a PC-s projectet az NV, hogy olyan gépigényt írjanak hozzá, ami eladja SLI-ben a terméküket. Szándékosan úgy van írva, hogy egy GPU-s kártya ne legyen elég neki.
    SSE4-et nem igazán használnak a játékok.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák