Új hozzászólás Aktív témák

  • zippofcy

    senior tag

    válasz Abu85 #7055 üzenetére

    Szvsz teszteknél az a jó ha szintetikus a kód, mert a cél az hogy összehasonlítsák a különböző HardWarek mennyivel képesek lefuttatni.
    Ha elkezdik optimalizálni akkor jöhet az egyik tábor azzal hogy a másik tábor HWjára jobban ráoptimalizálták.
    De az Unigine szvsz elég jól optimalizált kód. Elég csak összehasonlítani a Vantageval (ez utóbbi természetesen nem az). Beépített vsyncje is van. A lassabb kártyákon is imán megvan 30+ fps, és mellette "szép". (sok polygon, effektek, stb)

    A Metro 2033 viszont ezzel [link] örökre leírta magát nálam.
    Nem csak a magok száma nem számít neki, de a mhz se. Mind1 hogy 2 ghz vagy 4 :Y
    Ha highest settingsben nem 25-30 fpssel menne, azt mondanám 73 fps-ben maximálták a sebességét.
    Így azt mondom Dephiben írta pár gimnazista ;]
    (lehet meg kéne köszönnöm nekik, ha hülye lennék most mutogathatnám hogy azonos órajelen a PhenomIIx4 gyorsabb mint a Corei7 ;] Köszönjük ukránok, ilyen kódot más nem képes írni :U Vagy az a gond hogy az 5870 olyan lassú hogy már egy 2ghzes 2 magos proci is maxon kihajtja? :P )

    Kár érte mert amúgy a játék hangulatos. De a kódja éppúgy elcseszett mint a Crysisnak.
    (tudom, közvélekedés szerint a Crysis nem szar ... de az. Második két magot nem használja, meg kb semmi mást se. Egyetlen HWra optimalizálták (C2D + Radeon).
    Ráadásul a highest settingse is olyan lassú hogy amire optimalizálták HW sem bírja el normális sebességgel. Ez a két dolog együtt azt eredményezi hogy a jövőbeli HWkon is mindig sokkal lassabb lesz mint egy normális kódú játék. Magyarul a kódja szarul skákázódik. Vagyis a kiadásakor piacon levő HWk sem bírták normális sebességgel futtatni max beállításokon, és a rossz skálázódása miatt a jövőbeli HWk se fogják tudni, vagy csak már akkor mikor a jobban megírt játékok sokkal szebbek ÉS gyorsabbak lesznek.)

    Amúgy én nem hiszek ebben a "megvesszük a kódert kilóra hogy a mi HWnkra optimalizálja a kódot" dologban.
    Szvsz megírja egy adott HWra, mondjuk a saját konfigjára (pl. Far Cry 2 erősen előnyben részesíti az Intelt -már persze ahol nem GPU limites- valszeg az SSE4-re támaszkodik) aztán vagy tudása, vagy ideje nincs rá hogy másra is optimalizálja.
    Nem hinném hogy a fél éves játékmegjelenés-csúszások korában lenne arra idő meg kapacitás hogy a fenti kóder beleássa magát a 3Dnow!-ba, csak mert az AMD fizetne neki ...
    Amit meg 5-10 kóder ír az olyan is ... mint pl. a Metro 2033. (csak feltételezés hogy azért lett ennyire lassú meg rossz skálázódású)

    Nekem olyan okos a telóm meg a TVm hogy én már nem rajtuk játszok hanem velük. Társasozni szoktunk.

Új hozzászólás Aktív témák