Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    válasz zuchy #2253 üzenetére

    na azért nézd majd meg a CoP páya méreteket meg a CE2-es pályákat, azán rájössz, hogy melyikben mennyi a nyílt tér. A Crysisban a tank meg az ascension pályát leszámítva nem is lehet ilyenről beszélni, mert gyakolrilag lineáris a játékmenet. De mondjuk a CS swamp, vagy a CoP-os Zaton 2x-3x olyan széles, mint a Tank. A Crysis pályái inkább hosszúak mint szélesek, és elég kanyargósak, hogy a nagy látótávolság miatt ne legyen annyira nagy a poly count. Ahol messze el lehet látni, ott legtöbbnyira az óceán van :D De mondjuk ezért is sokkal kidogozottam a Crysisban a környezet, mert ott egy helyre van koncentrálva minden, a Stalker meg azért tűnik gyérebbnek, mert van egy nagy széltében hosszában bejárható terep. Am a stalker atmoszféra meg se kottyan a CE-2nek, egyedül a dinamikus időjárás, ami bajos, de színekben, hangulatban annyira széles a repertoár, hogy gyakorlatilag nincs limitáció. Az űrjelenettől a rajzfilmig mindent meg lehet vele csinálni.

Új hozzászólás Aktív témák