-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
biggamer
veterán
Háromféle GT300 (Fermi) alapú GeForce várható a megjelenéskor : [link]
Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN
-
Zeratul
addikt
válasz biggamer #1551 üzenetére
Ha a dolgok kedvezően alakulnak, e három GeForce modellel még idén megismerkedhetünk, az újév első három hónapjában pedig megjelenhetnek az NVIDIA DX11-es családjának további, alsóbb szegmensekbe érkező olcsóbb közép- és alsókategóriás megoldásai. A Fermi notebookokban való felhasználására kicsit többet kell majd várni.
Magyarul talán tesztek erejéig megismerkedhetünk vele és nagyon kiváltságosok esetleg kapnak a fa alá majd 1t, de a nagyközönség ne várjon semmit 2010Q1-g. Notiban meg ne is álmodjanak róla, hacsak nem szeretik az öngyulladós gépeket.
[ Szerkesztve ]
-
biggamer
veterán
válasz cowboy_bebop #1555 üzenetére
Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN
-
FragMaster
addikt
Novemberben legalább paper launch lehetne tényleg. Legalább látnánk miféle állat ez, mit tud mert kb saccolhatatlan számomra annyira új architektúra
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
-
westlake
félisten
-
RI/OS
őstag
válasz cowboy_bebop #1559 üzenetére
De most komolyan.
Így egy hónappal előbb látta volna az amd. (már ha igaz a november) most gondold el.
1 hónap alatt az üzlet polcaira pakolnak egy nvidia nyákon alapuló 17890x2-őt.Vagy én vagyok hülye, hogy a mi a fa**omat rejtegetnek az amd elől egy hónappal a megjelenés elött?
[ Szerkesztve ]
-
DeSanto
őstag
Az ATi legalább elismerte a G80 idejében hogy gyengébb lett az R600 még a megjelenés előtt.
-
félisten
válasz biggamer #1565 üzenetére
Marhaság az AMD fanok részéről az nV temetése, de ugyanekkora marhaság, ha az nV fanok biztosra veszik a Fermi győzelmét.
Majd leglátjuk... Szerintem, minden attól függ, hogy milyen hatékony DX9/dx11 emulátort írnak a kártyához.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Szerintem azt a rejtegetést a DX11 demóra értik. Azt akarják meglepetésnek hagyni, hogy mit tud DX11 techdemók, de még inkább játékok alatt. Persze ez olyan, mint a "nem fogsz hinni a szemednek", lehet negatív, és pozitív meglepetés is.
and looks like a character from Terminator. - Ezt a poént pedig már itt is ellőtte valaki, de most már biztos, hogy egy 1000db Fermiből álló cucc lesz a Skynet, és CUDA-t fog tenni, nem népirtani.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Picturemaker
őstag
Nem bírom a feszültséget!
Visszaállok Woodoo2-re!A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!
-
hugo chávez
aktív tag
Gondolkodtam egy kicsit (lehet h. nem kellett volna ) és arra jutottam, hogy ha emulálni fogja a tesszellátort, akkor lehet, hogy a high end 1gpu-snak (GTX 380?) az 512 sp-je, vagy cuda core-ja elég teljesítményű lesz, hogy felvegye a versenyt mondjuk a HD 5870-el DX11-ben, de mi a helyzet azokkal a verziókkal, ahol nem lesz annyi sp, mert ugye itt az emuláció erőforrást von el az sp-ktől, míg az Ati hardveres tesszellátora nem.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
félisten
válasz hugo chávez #1570 üzenetére
Fogalmam sincs, en nem gondolkodok ezen. De miert kene barmit is emulalni? Azt se tudjuk milyen teljesitmenyek lesznek dx11-ben, ahogy azt sem, hogy mire latunk abbol valamit, ugyertem meg a dx10 is egy nagy nulla a mai napig, nem a 11.
-
hugo chávez
aktív tag
Jah, azt nem konkrétan neked címeztem, (csak a tapsolós smiley-kat ) csak nem akartam külön hsz.-ba írni, szóval, ha esetleg valaki erről tud valamit, az ne szégyellje megosztani velünk
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hugo chávez #1572 üzenetére
Egyelőre az sem biztos, hogy textúrázó van a GF100-ban. Ez sokkal nagyobb probléma, mint a tesszellátor hiánya. Egy emulált textúrázási folyamat 7x lassabb a fix funkciós megoldásnál. Persze az emulált megoldás magyarázná az SP-kben az Int ALU-t.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ha 7x lassabb, akkor az 512SP már 73 textúrázót kitesz. Kell ettől több DX11-hez?
És egy hír:
Nvidia Can Disable Certain Fermi Features on Gaming Graphics Cards
Tömören, ami érdekes lehet: A DP teljesítményt 750 GFLOPS köré becsülik, és valami olyasmit akarnak kihámozni egy elejtett mondatból, hogy nem csak az SP-k számát akarják variálni az olcsóbb termékekre szánt GPU-kban, hanem egyes képességeket is letiltanának a Geforceokon a Teslakhoz képest , például lerontanák a DP teljesítményt (ez utóbbit nehéz elképzelni, miként kiviteleznék).
Az eddigiekből nem úgy tűnik, de ígérik, hogy még 2009-ben ideér a kártya.
(És már augusztusban is volt működő A1 reves chipjük, ezt demózták most is.)Lehet, hogy fele-negyed méretű cachevel, chip hibák miatt letiltott ECC-vel, és hasonló seljetes példányokkal jön csak chip a Geforce vonalra?
Így akár nyereséges is lehetne a termékvonal, ha tényleg csak a hulladékot szórják ide ki, de elég lesz-e? Pl. az ECC igencsak mindegy, de a cahce mondjuk nem jönne jól egy grafikát csak emulálgató chipnek?[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz janos666 #1575 üzenetére
Nyilván a GeForce-ra a selejtek fognak felkerülni, mivel erre a piacra nagyon nincs szükség ECC-re. A DP lényegtelen, max. szoftveres tiltás lesz, bár a DX11 követeli a DP-t, így meglepődnék ha le lenne tiltva. A közös cache nem sokat dob a grafikai teljesítményen, maga az emulálás már régen rossz dolog ... még az Intel sem merte bevállalni a textúrázás emulálását, mert egyszerűen nem éri meg. Ebből a szempontból a Fermit az SP-k Int egységei tehermentesíthetik, de akkor is brutális teljesítményvesztésről beszélünk. Nem beszéltve arról, hogy van lebegőpontos textúrázás is, ilyenkor az FP ALU-k lesznek az áldozatok, ami a számítási teljesítményből von le.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DemonDani
addikt
Hát igen és mikor az FPALUk rovására megy a terhelés akkor majd az lesz a nagy kérdés hogy milyen módon fogják megválasztani mennyi menjen ide/oda bár gondolom megpróbálná ilyen esetben kiválasztani mikor optimális az eloszlás de ez is teljesítménybe kerül hogy meghatározza... Majd túltextúráz
Az viszont még akkor megint érdekes hogy mit láttunk a GF100ból...
De a tesztkari Tesla feliratú volt az biztos, az is hogy az ECC megléte szinte mind1 mivel ennyire nagy pontosságot ez a piac egyáltalán nem igényel és felesleges is, de akkor is jobb azért mjuk egy pontosabb csip nem kell többszörösen számolnia ugyan azt az adatot...Durva lesz ez a GF100 Szinte mindent tudunk a felépítéséről és mégis hatalmas kérdőjel a cucc
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
biggamer
veterán
Itt a patch a letiltott PhysX engedélyezéséhez : [link]
Ha az életben minden fontos dolgot szemmel el lehetne intézni, akkor az utcákon csak halottak és terhes nők lennének ... WOT / BF3 / BF4 ... biggamerHUN
-
smkb
őstag
Imádom ezt az emulálás szót Ahogy a Fermi fogja 'emulálni' a tesszelációt, olyan értelemben akkor az x86 os procin meg tulajdonképp emulált exel meg word fut, mert nem dedikált word processzor meg excel processzor mennek hardveresen. Akkor beszélhetünk majd emulált tesszelációról ha létezik dedikált elfogatott szabványos tesszelációs hardver. A Fermi semmi mást nem fog tenni mint futtatni a magjain az algoritmust ami megvalósít egy adott funkciót. Ezt nem nevezném emulálásnak, azt igen, ha egy RV870 es GPU-tvalósítana meg szoftveresen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig ezt emulálásnak hívják. A DirectX 11 konkrétan szabványos tesszellációt fogalmaz meg, amihez fix funkciós egység az ajánlott. Ez az egység mindenféle szoftveres segítség nélkül a bemenetére érkező adatot olyanra alakítja, amilyet a szabvány előír. Ha nincs ilyen egység a hardverben, akkor az általános számításra használt egységek fogják a funkciót emulálni, mégpedig úgy, hogy a szoftver megmondja nekik mit csináljanak. Ennyi az egész.
Minden általános egységgel kiváltott fix funkció emulált funkciónak számít. A word meg az excel az program, messze nem ugyanaz a kettő.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
smkb
őstag
Fix funkciót kiváltó általános egység az emulált funkció ? Ne viccelj már Akkor egy gyökvonás meg egy cosinus transzformáció is az? Ezek is fix funkciók lehetnek egy api szempontjából. Majd, ha lesz egy olyan dokumentum, vagy szabvány, hogy a tesszelátor hardver így és így néz ki, és ezt és ezt a funkciót tudja illetve ezt és ezt kell hardveresen tudnia, akkor igen. Ameddig csak elvárás van, hogy egy adott hardver mit valósítson meg, addig nem. Amíg a célhardver futtatja a tőle elvárt algoritmust addig nem emulál semmit, hanem csak mezei módon a funkciójának megfelelően működik Majd akkor, ha ezt nem a célhardver teszi, hanem pl az x86 processzor alatta, akkor már lehet róla beszélni, hogy nem a célhravder valósítja meg a funkciót, hanem azt emulálja, mert nem képes rá. Itt csak annyiról van szó, hogy ezen a célhardveren a szoftveres rész több.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez természetes.
A gyökvonás nincs hardveren, ezeket így a rendszer nem értelmezi. Az ISA szintje felett gondolkozol ezért nem érted az emulálás és a fix funkció lényegét. A hardveres szinteken érdemes ezeket a fogalmakat összehasonlítani. Fix funkció, amikor az API előírásainak megfelelően szoftveres beavatkozás nélkül üzemel a hardver, míg az emulált funkció, amikor a szoftver mondja meg a hardvernek, mit csináljon.
DirectX 11 function paper pontosan leírja a GPU fejlesztőknek, hogy mi kell a DX11 futószalagjához. Ennél több dokumentációt nem fog gyártani az MS. Ha valaki emuláltan akar valami megoldani, akkor természetesen megteheti. Semmi probléma, csak az egyes futószalagok követelményeinek feleljen meg a szoftveres megoldás.
Az alkalmazott ISA teljesen mindegy az emulálás szempontjából. Az a fontos, hogy tudja a hardver a funkciót, vagy az általános számítási kapacitáson oldják meg.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hugo chávez
aktív tag
"Once GPU suppliers like NVIDIA realized what these pioneers were
doing with their chips, they took steps to simplify the use of their
GPUs for computational, as opposed to graphical applications.To make this work, they needed to do far more than create a few
new compute-oriented APIs; they had to restructure the overall
architecture of their devices, replacing the specialized vertex and
pixel pipelines that had characterized earlier designs with a single
unified processor that could be programmed to handle pixels,
vertices, textures and even non-graphical calculations." (forrás: N.Brookwood_NVIDIA_Solves_the_GPU_Computing_Puzzle)Nagyjából azt írja, hogy az Nvidia egyszerűbbé teszi a gpu-n történő számításokat, amihez nem elég egy új számításorientált API, hanem átalakította a teljes architektúrát, a régi specializált pixel és vertex egységek helyett most egy szabadon programozható egységesített processzor végzi el a pixel, vertex, textúra és bármi egyéb nem grafikus számítást is.
Akkor ezek szerint a textúrázás is emulálva lesz? Vagy ez csak a "régi" egyesített shaderarchitektúra lenne?"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyelőre nem tudni, hogy a tesszellálás miképpen hat majd a teljesítményre. Az AMD nyilván a hardveres megoldást preferálja, hiszen ők 8 éve foglalkoznak tesszellálással, és a Cypress egysége már hat generációs alapokra épül. Nyilván AMD ezen a területen előnyben van azokkal a vállalatokkal szemben, akik még csak 2-3 éve kezdték tanulmányozni a dolgot. Ez jelentheti azt is, hogy a vörös oldal már annyira érti a tesszellálást, hogy az általuk épített egység már alig foglal helyett a lapkán. Fix funkciós technikáknál általában ez a kérdés, hogy mennyire zabálja a tranyót az egység. Konkrétan fel lehet tenni a kérdést, hogy megéri-e alkalmazni. Nyilván az NV és az Intel jelenlegi véleménye szerint nem, az AMD szerint igen (de nekik ott van 8 év tapasztalat). Ráadásul a DX11-es rendszer konkrétan AMD fejlesztésre épül.
hugo chávez: Egyelőre úgy néz ki, hogy a fix funkciós textúrázó is hiányzik. Többet én sem tudok, de valami oka biztos van, hogy az NV nem beszél a grafikus teljesítményről, és kapálódzik a DX-ek ellen, valamint nyilatkozzák a PC-s GPU piac jelentéktelenségét.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jó kérdés, hogy a játékok mennyire aknázták ki eddig az egyes részegységek teljesítményét, és mennyire akarják a jövőben, valamint mennyire tudja majd kihajtani ezt az új chipet az új ütemezés és a driver emulálás közben. Ha eddig kárba veszett egy nagy adag TFLOPS, akkor nem feltétlenül lesz probléma az emulálás. Én adok neki esélyt, hogy régi játékokban még le is nyomja az RV870-et, de még DX11 játékokban sem lesz 7x lassabb, csak lemaradozik attól függően, AMD reklámos játék-e.
Egyébként nekem olybá tűnik, mintha a Fermi majdnem akkora előrelépés lenne, mint a G80 volt akkoriban. Az más kérdés, hogy nem DirectX-re termett, de játékok alá is jó lehetne.
(#1587) Bici - Szeretem az ilyen demókat. Azt tényleg mutatják, amit kell, csak épp lassan futnak, és nem is szépek.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
antikomcsi
veterán
Nem tudom, nekem valahogy más az emuláció álltalános értelme.
Fix tesszelátor: erre a célra jó, és f@xa meg, minden, de csak erre, más esetben kihasználatlanul szunnyad.
Szabad felhasználású sp-k: éppen azt csinálják, amit kell, ha a szoftver azt mondja, tesszelátorkodnak, ha arra nincs szükség, akkor más munkát végezhetnek.
Emuláció nállam az, amikor a pc-men, futtatom a régi kedvent videoton tvc gépem basic játékait.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz antikomcsi #1590 üzenetére
Gyakorlatilag az is ugyanaz, mert egy szoftver értelmezi a kódot, majd megfelelően végrehajtja az adott hardveren. Nyilván a tesszellálást is egy szoftvernek kell értelmeznie, mielőtt ráereszti a Fermire.
Bici: A fix funkcióst tudjuk. Az emuláltat nem. Igazából az ilyen tesztprogramok nem megfelelően, mert kérdés, hogy a teljes képszámításnak mennyi része lesz tesszelláció. Ha sok, akkor sokból lesz elvesztve a sebesség, ha kevés, akkor kevésből. Igazából a DX11 példaprogramokban a ms ami értékelhető tényező.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
-
nagyúr
3 dologra kommentelnék:
emulált tesszeláció: addig lesz csak életképes a dolog, amíg erősen vissza lesz fogva, hány háromszögre és milyen mélységű bontást csinál a VGA. próbáljátok elképzelni, hogy hány soros számításból tudtok egy háromszöget további 3-ra (ugye 3-ra? ) bontani - utána ezeket a műveleteket próbáljátok ráképzelni egy olyan általános számolóegységre, aminek a tudása nagyjából egy kombinált összeadásra és szorzásra terjed ki. piszok gyorsan fel fogja zabálni az összes CUDA processzort egy mélyebb tesszeláció - az AMD meg nyilván ezt fogja nyomni, hogy sz*passa az nVidiát (és ezen keresztül az nVidia tulajokat).
emulált textúrázók: ezt még elképzelni sem nagyon tudom. egy mintavételező/szűrő marhára nem lesz kiváltható egy csudaprocesszorral, ennek eredményeképpen azok a játékok fognak legszarabbul futni a Fermi chipen, amik eddig a legjobban szerették az nVidia hardware-t
emulált ROP-ok: na jó, erről nemigen volt szó. ennek látnám a legtöbb értelmét. bár érzésem szerint a Larrabee x86-os magjaival ez egyszerűbben fog menni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Textúrázáshoz:
Én úgy gondolom, hogy az SP felépítése pontosan erre van felkészítve. Minden CUDA processzorban van egy FP és egy Int ALU. Az Int ALU a legtöbbször kihasználatlan lesz a grafikai számítás alatt, így szvsz az lesz majd bevetve a textúrázáshoz. Általában Int textúrázás van a mai játékok alatt. Valószínűleg az SFU felel majd a textúrázás úgymond hardveres rásegítéséért. Így pont kijön az 16 pixel/clock int8, amit az NV megadott SM egységenként.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
OK, de hány integer ALU műveletből jön ki egy pixelhez egy textúra mintavételezése és szűrése? ha meg az SFU ebbe belenyúl, akkor rögtön ő lesz a szűk keresztmetszet az 1/8 kapacitásával, nem?
azt meg már meg sem merem említeni, hogy az FP16-os textúrákat használó játékokkal mi lesz...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pontos infót egyelőre senki sem tud, de páran két integer ALU műveletet jósolnak egy pixelhez a textúra mintavételezésre és szűrésre. Én egyelőre még várok ezzel a kijelentéssel, de a két integer ALU művelet hízelgőnek hangzik. Az SFU egyelőre feltételezés szinten segít a funkciókban.
Az FP16 textúra sajna piszkosul nagy szopásnak tűnik.Ha szabad ilyet mondani, én még mindig reménykedek a fix funkciós textúrázásban. Az Intel sem merte bevállalni az emulálást a Larrabee-nél. Nyilvánvaló, hogy a jövő a Fermi felépítésében van, de ez nagyon távoli jövő.
Szerintem az NV régebben amikor elkezdte ezt a chipet tervezni (kb. 2006 eleje), úgy számolt, hogy az ATI ekkorra már nem fog élni, a Larrabee meg hasonló rendszer, azzal lehet versenyezni. Talán nem gondolták, hogy az AMD-nek lesz mersze megvenni az ATI-t. Valszeg 2008 közepén jöttek rá, hogy komoly problémák lesznek a Radeon-nal, de ugye ekkor már késő volt, mert a lapka előrehaladott állapotban volt, így nem lehetett már belenyúlni.FragMaster: Ha a Juniperben is combosított setup motor van, akkor a teljesítménycsökkenés közel azonos lehet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Nyilvánvaló, hogy a jövő a Fermi felépítésében van, de ez nagyon távoli jövő.
Ez most nagyon felesleges, de úgy a rend kedvéért had mondjam már el hozzá, hogy: Igen, ha az nv szalad előre a jövőbe, az hülyeség, ha az AMD, az mennyei bódogsokszög és technoorgazmus, és olyankor azt ajánlott venni, mert a jövőbe mutat, még ha az életciklusa alatt szar is lesz (R600, és talán Rv670 is), most viszont a Fermi a kukába való, mert túlzottan előreszaladt.Biztos azért, mert nem vagyok programozó, de nekem sokkal jobban tetszene, ha mindkét-három cég inkább fermiféléket csinálna, és dx11 helyett már inkább most elkezdtek volna cGPU-ra írni software render motorokat PC-n.
Valamiért nekem úgy tűnik (és most nem csak zöld szemüveg...), hogy hosszabb távon nagy átlagban az nv által preferált vonallal jártunk volna jobban, egyféle mindenre jó, és fasza chipet mindenkinek, nem mindenféle kötött funkciós agyszüleményeket pakolni a GPU-kba, aztán csontig benyalni az MS-nek, hogy ugyan, tegye már be ugyan azt a mi kis álmunkat és GPU-feketelukunkat a következő DirectX-be. -> Gather4, Tesselator, stb, amit az AMD nyakalt ki, az MS meg lenyelte... -> Ha az nv GPU-t akarna, már akkor se tudná követni a DirectX-eket, mert az AMD találja ki, mikorra milyen directx kéne neki a megálmodott következő generációs chipje alá, az nv pedig csak majmolhatná mindhiába, és ez régen eldőlt már, kb az XBox360 tervezése során, még az FX-ek pályafutása alatt, azóta nem is csoda, ha az nv csak szidja a DX-et, mert látható volt mi lesz majd 2010 táján...
És még micsoda plusz feelinget fest a téma alá, hogy ezt a vértes pingvin logós szakértő munkássága nyomán vetem billentyűzetre (hogy miket csinál a szeretett Microsoft... -> sohasem értettem hogy tudod egyszerre hypolni a DirectX-eket, és pingvines logóval nyomulni, nincs néha valami bad trip érzésed, és nem akarsz felocsúdni? )Bocs, hogy agymentem, de kezd ez a szappanopera kissé túl rapszodikus lenni.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- További aktív témák...