Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack O'Neill

    tag

    válasz Abu85 #1525 üzenetére

    Abu! Megtennéd, hogy felhomályosítasz a TFLOPS számítási metódusáról? Csak mert nem egészen vagyok képben. A régi gt200-ban volt 240 komplex shader egység és az terjedt el, hogy 900 x gigaflopsot tud. A hd 4000 széria meg valahol 1,2-1,4 TFLOPS-nál járt. Az új Atik megduplázták a shader számukat (800-1600) közel azonos frekin és most 2,6Tflopsot rebesgetünk itten. Hogy van az hogy az NV esetén több mint 2x-es a shader egyésgek számának a növekedése, magasabb frekikről beszéltek 1700MHz. és messze nem lineárisan interpolálunk (1,7TFLOPS). Ennyivel butábbak lettek a magok, hogy órajelenként kevesebbet tudnak végrehajtani??? :F Csak mert nem értem a metódust, hogy hogy jön ki. Nem úgy volt, hogy a magokat továbbfejlesztették? Azt értem, hogy a DP teljesítményből indultatok ki, amire azt mondták, hogy 8x-os min. Csak nem értem, hogy hogy van összhangban a feldolgozóegységek számnak ilyen radikális megnövelése a számított TFLOPS-okkal. Bocsi, ha hülye vagyok, de szerintem kérdezni nem szégyen :) Csak elakarom kerülni a káoszt a fejemben, mert püfölöm a számológépem és nem jön ki sehogy :DD :DD :DD Köszi a választ előre is...

    JAJJMÁÁÁÁ

Új hozzászólás Aktív témák