-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Na igen, kicsit nagy átalakítás lenne. Ez a nitró viszont tetszik.
Bár amennyire tudom (nem nagyon), hogy hogy működik, nem
túl sokáig használható és picit drága mulatság a "feltöltése" is.
Utcai használatra gondolom semmi értelme nem lenne... Azért
az ritka, hogy egy előzést az ember nitróval oldjon meg. -
DigitXT
nagyúr
A sebességmérő amit linkeltél sajna pont spirálos, de nekem elektronyos kéne
Valóban! Azt hittem univerzális elektromos cuccokat néztem. És ez?beállíthatóak hogy 2t vagy 4t motorhoz hadználod
Igen, ez az egyik... A másik meg, hogy hány hengeres? Ezt végig lehet
kapcsolgatni, hogy 1,2,3,4 hengeres a gép. Duplázni meg azért tud egyet,
mert (ezek szerint) a Maja is belegyújt a kipufogásba is, mint a kínaiak.
Poén amúgy, ahogy a mutató különböző pozíciókra állításával jelez vissza."Jelalakra" amúgy rosszul emlékeztem. Lényeg, hogy pozitív / negatív "él".
Emlékszem, amikor alapbeállításon meg sem nyekkent, kicsit sem lettem
ideges, hogy mi a tök van ezzel... Aztán persze beállítottam, ahogy kell.
Viszont ezt "elfelejtette", mert első körben úgy (rosszul) kötöttem be, hogy
levettem róla a stabil tápot is a gyújtással ("minek az neki felkiáltással").Másnap már csináltam is meg rendesen, mert idegesítő volt minden indítás
után újra beállítani, illetve nem kicsit furcsa, hogy a mutató ott maradt, ahol
a táp elment. Hiszen nem tudta alapra vissza forgatni, mint a rugós cuccok.
A következő indításnál rakta helyre magát, kisebb "kerregéssel" honorálva a
végállás keresést. (Szerencsére ez az üzemszerű helyreállítása, de azért...)Számlap csere nem rosz ötlet
Igen - attól eltekintve, hogy sajnos úgy össze van "préselve", hogy roncsolás
nélkül szétszedni, majd a számlap csere után még esztétikusan visszarakni,
spéci szerszám+nyersanyagok nélkül szerintem nem igazán kivitelezhető.
Akkor már inkább a SpeedoHealer, kipróbálása - az is egy jelbuzerátor csak.
Persze, fejben kéne fordítani a sebességet, mondjuk 15000 valójában 9000... -
huszi.gyb
senior tag
Hát... Két festéket kevertünk össze egy lilás beütéses grafit metált, és ezüst metált. Teljesen egyedi, apám fújta. Sajnos azóta összetörtem, így ki kell igazítani a jobb oldalát, meg lábtartóból kell egyet venni, vagy a donorét megcsinálni, most az van rajta, de nem tökéletes... Szegényem 15 évig állt, szétszedtük, összeraktuk, kicsit használtam, most megint csak áll, jobb sorsra vár. De eljön majd az ideje...
szerk.: Állat a SchwalbeVélemény erről a robogóról? Nekem tűnik csak úgy, hogy 10"-nál is kisebb a kereke?
Tesómnak vadászunk még mindig... Ha jól látom AF27-es dioval meg fog egyezni a blokkja
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
Na igen, mivel általános célú cucc. 10000 fölött a Maja sem járt soha,
9000 fölött is csak a végsebesség tesztnél... A Madison meg 8600-nál
elektronikusan leszabályoz - szóval kihasználva valóban nem lesz így.
Viszont kipróbálni mindenképp szeretném, mert a gyári LCD mérő lassú.Egyet tudok tenni. Számlapot cserélek rajta 7500-ig skálázva, ugyanis a
jelforma programozható: a Majánál egyik állásban dupla fordulatot mért...
Mondjuk a Madisonon még nem próbáltam, ill. úgy 7500 fölött nem tudna
jelezni, ami viszont jó lenne, mert 7700-nál van a teljesítménycsúcsa...
Szerk: rosszul emlékeztem, 7000-nél van, akkor még épp bele is férne...
(Majánál gyári állapotban úgy is elég volt, hiszen csak 6500-on gyorsított,
csak végáttételen kúszott feljebb a fordulat. Multivarral meg 8000+ végig.)80-nál többet sose fog menni
Esetleg valami ilyesmi? Vagy az a gáz, hogy ezek már elektromosak és
nem spirálos meghajtásúak? (Esetleg nincs valami univerzális átalakító?)Szerk: esetleg fogom a polcon punnyadó SpeedoHealert, odébb kalibrálom
vele a fordulatszámmérőt. Meredeknek hangzik. De talán nem lehetetlen,
persze a számlapcserét nem úsznám meg, az meg azért macerás művelet.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Jut eszembe, otthon van egy Schwalbe-m is, csak azzal is foglalkozni kéne.
(#42400) Den:
Esetleg ha olcsó alkatrész kell, szólj. Akad néhány. [link]
sokadik szerk.: nehogy legyen egy rövid hsz-om, még töltök fel a Malagutiról pár képet, jelenlegi állapotában
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Nem. Van egy Tact AF31-em, amit használok.
És amiket bontok:
Dio AF27
Dio AF18
Tact AF16
Malaguti Madison 250 1999
Keeway Qjiang QJ50QT-18A Hondákkal mentem már, mielőtt elbontottam, AF18.ról még gumit is égettünk, sajnálom, azt használni akartam, de megbízhatatlan volt, most már dobozokban van.
Tehát végül is mondhatjuk, hogy egy milliomos k.csög vagyok, akinek nem elég egy robogó
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
SirKero
őstag
Amikor megvettem a "gépállatot" első dolgom volt,hogy elvittem Érdre Tóth Lacihoz aki nagy Burgman mágus a Burgman.hu fórum "hivatalos" szerelője egy átnézésre. Ekkor szóba került az olaj fogyasztás is és ő azt mondta,hogy ez sajnos nem javítható konstrukciós hiba. El is magyarázta de mivel abszolút láma vagyok a motorikus dolgokhoz már pontosan nem emlékszem ( marhaságot meg nem akarok mondani )
Ezzel együtt kell élni ( rendszeresen ellenőrizni ) vagy mást venni. Én az figyeltem meg az enyémnél,hogy ha relatíve nyugodtabb tempóban használom akkor kevésbé eszi viszont ha húzom neki ( mondhatnók nyelezem ) akkor jobban fogy az olaj.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
huszi.gyb
senior tag
Bár ezekkel az olajfogyasztásos dolgokkal vigyáznék. Igaz, hogy nem robogós téma (bár amikor megvettem az enyémet tudtam, hogy 1L/1000km-t fog zabálni ) de fateréknak szerváltam egy Mitsubishi Lancert 1,3benzin.
Eszi az olajat, amióta hozzánk került (de most már rájöttünk az okára). Érdekes volt, hogy rövid utakon gyorsan ette, amikor fater elment dolgozni vele (2*800km) akkor meg semmit nem evett... Kiderült, hogy egy 2000Ft-os szimmering miatt tolja ki az olajat. Igen, kellett fél-1 év, hogy megfigyeljük, és rájöjjünk. Addig belement +1L olaj kb... Szóval szerintem az, hogy valahogyan fogy az olaj, még semmit nem jelent.
Tothgera30: Robogókat a csomagtartó miatt szeretem. Ha túrázni kellene, akkor mindenképp váltós motor. Nagyobb kerék, többségében jobb tapadás, és más súlyelosztás miatt is. Példa: CBF600 mögöttem egy 90kg-os emberrel (tud motorozni, a cseréig ő vezetett, én 75kg vagyok) sokkal kezelhetőbb volt, mint a Sym mögöttem egy 40kg-os csajjal... Mindkettővel mentem egyedül is. CBF simán odaverte stabilitásban, biztonságosabbnak tűnt. És sor4, nem 1 henger, 600ccm vs 125ccm...
Jók ezek a nagy robogók, de tudni kell milyen célra veszik. Hozzáteszem, Budapesten meghalnék a CBF-fel... Sok csomag (hátizsákban)..stb
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
runner 125
nagyúr
..de ez akkora is milyen gáz már, most komolyan.
Annó két napig azon fakadtam, amikor megjött egyik barátom az új (2007-es) pdtdi A3-asával, pakoltuk be a cuccokat, és látom a csomagtartóban a 2 literes motorolajat.
Először próbált terelni, de látta, h esélytelen.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dominiator
aktív tag
-
runner 125
nagyúr
Frankó.
150-es blokk gyárilag egy ilyenbe? Na nee...
Élvezetes használathoz én minimum 5-600ccm-t képzelnék el egy ekkora vázba, 2 személy alá."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
huszi.gyb
senior tag
Lehet hozzá azért elhagyatott utakat találni. Bár egy motorfelújítás után add be, hogy azt hittem 50-es, és kihoztam tesztelni, jól raktuk-e össze Én se megyek lassan, Tact 60 fölé lazán megy (eddig GPS-szel mért 68,3 a best, de szerintem még lehet gyorsabb)... Na és amikor smkp-k sorra hagynak le, és mind 4T...
Engem nem zavar, menjenek. Csak ne okozzanak balesetet.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Gondolom 4T. Teljesen hihető, amikor lehagyja a kis Diot/Jogot/Tactot ami ugye 2T, ekkora mérettel... Nem tudom, hogy bátor, vagy hülye, de talán mindkettő aki ilyennel közlekedik.
Most belegondolok, hogy a Sym 125, vagy Maja 180 is hogyan megy... Ennél erősebb? 50-es? Gondolom a biztosító is sűrűn állna mindent, ha okoz egy balesetet.
Minden esetre, köszi a képeket
www.dongosofor.hu
-
maszekember
aktív tag
Pedig pár centi híján bitre ugyan akkora : Kymco Grand Dink 50 . Jó lassú lehet
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
-
huszi.gyb
senior tag
Várom, már én is találtam pár gyöngyszemet neten, pedig nem is nagyon nézegettem...
SymbianOS: Cseréld le egy Kymcora vagy egy japánra Nálunk mindegyik tök jól indul. (Még a régi Hondám is, főleg karburátorbeállítás óta, és ha nem vagyok hülye [=nem szabad hidegen gázt adni neki, csak meg kell rúgni, és megy])
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
A futóműves megjegyzéssel egyetértek, és az is tény, hogy a pénz nagy
úr. Csak az volt furcsa érv, hogy ezen meg lehetne tanulni "motorozni".
Eredetileg ez volt a kérdés: munkába járáshoz, A-B-be eljutáshoz vennékEgyébként én nosztalgikus okokból Yamaha DT-t vennék, bírtam anno.
(Feltéve, hogy korlátozva vagyok* az 50 ccm-re, és robogó "nem játszik".)*: amúgy B125 nem drága, úgy tudom.
Szerk: amúgy közlekedni, meg váltogatni meg lehet tanulni rajta. Az meg
ugye jó alap a későbbi továbblépéshez: 125-250...500? De "lapon fordulni"
nem ezekkel fogsz (robogóval sem) meg aztán a közút nem is arra való.[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
Igen, én is valami ilyesmire gondoltam. Néztem a 125-s 4T-ket 300 000ig, de nem sokat találtam normálisat, szóval vagy 200 000-t verek el egy 2t 50 ccm-re, vagy 4-500 000 jogsival együtt egy nagyobb 4T-sre. Ennyi pénzem lehet nincs egyből.
Szóval kell egy olyan motor, amit 2-3 évig kényeztetek, tankolok és komoly hiba nélkül elmegy.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
DigitXT
nagyúr
Köszönöm a megerősítést, már csak egy kérdés motoszkál a fejemben:
mikor 120-nál nyelezve (előzés) a mögöttem haladó koromfelhőt látott,
nem EZ a (beállításbeli) probléma okozhatta, hanem a koszos légszűrő,
nemde? Cseréltem, segített: gondolom az minden terhelésnél játszik.
(Összességében: minden esetben túl dús volt a keverék, több okból is.)Mindenesetre "tanulópénz" volt az a 20-30(?)L "elkormolt" üzemanyag.
Amikor éreztem, hogy gond van* az alapjárattal, nem a "szervizleírást"
kellett volna felütni, és az ott leírtak szerint(!) korrigálni - megjegyzem,
a melléklevegő csavart még csak meg sem említi -, hanem: SZERELŐ!
Nem azért, mert olyan extra nagy dolog, de 2K-t bőven megért volna.*: alacsonynak éreztem. De nem akárhogy: írtam is, hogy "chopperes".
Na az a puffogás/dohogás volt az, amikor fuldoklott a sok benyától.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Kollégát én is sajnálom, 99%ig biztos voltam benne, hogy a problémát múltkor megoldottuk, kicsit lazábbra vett kábelekkel.
De a te ötleted is jogos. Mivel gyári előírást nem ismerek erre, szervízkönyv Satelishez nem hozzáférhető, MP3 250-nél pedig erről egy kanyi szó sem esik, nem gondolom, hogy létezne ilyen előírás/elvárás.
Próbáljam rövidebbre fogni pl. gyorskötözővel? (most is azzal van tehermentesítve elvileg...)
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
killer1203
senior tag
-
hermanyi
addikt
Na karbit szétszedtem kitakarítottam (nem láttam benne semmi koszt ) összeraktam és most mentem vele 8km ert és semmi bibi
Még egy kérdés : Azt ,hogy mennyi olajat kapjon azt lehet valahogy szabályozni , mert eléggé füstöl szerintem . És a kipufogón is látszik ,hogy elég olajos keveréket csinál magának.
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Tessék, itt van egy régi-régi pöcsköszörű, fillérekért!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
Ez a "Whip" konkrétan egy CPI Hussar és egy Keeway Focus keveréke, de biztos van benne még néhány Praktiker-es robogó vérvonal is.
Fejlődést, mint fogalmat teljesen felesleges a kínai (nem taiwani!) robogókkal kapcsolatban megemlíteni. Tök más ideológia alapján termelnek, a mennyiségre és az olcsó ára koncentrálnak, nem a minőségre.
Ők mindig is a piac legalját fogják képviselni, ha tudnának fejlődni, ha nem, egyszerűen nem céljuk több energiát és tőkét belefektetni - lásd gyakorlatilag az összes kínai robogó valamilyen japán blokk koppintásra épül.
Mindemellett 1-2-3 éven belül úgyis megszüntetik az egészt brand-et, majd átmatricázzák és új, "innovatív márkaként" hirdetik magukat, hisz addigra mindenki meggyűlöli az adott márkát, így a profit is hónapról hónapra folyamatosan esik. Ez pedig nálam nem úgy csapódik le, h "több ezer cég gyárt", hanem inkább úgy, h "több ezer ügyes kis sárga pillanatok alatt böfög ki újabb márkát, újabb arculattal".
Mellesleg a komoly szándék és normális hozzáállás nálam ott kezdődik a robogó/motoriparban, ha minimum 5-6 különböző ccm kategóriában képviseli magát az adott márka.
Vajon a gagyi kínaiból miért nincs 250-300-400 vagy 5-600ccm-es modell?!
Noh meg az, h mikor titulálunk egy márkát ajánlottnak, jónak, nem 1 év vagy 2x-i megnézés konklúziójából születik. Lehet h számodra egyik másik jobbnak tűnt, de az igazi hírnevet mondjuk 50.000 megtett km után könyveljük el. (Ismét, lásd: Kymco)"A kínai" nagyon lejáratódott.."
..és erről kik tehetnek?
Az meg hadd ne legyen a vásárlóréteg dolga, h rettegve, minden szakforumban utánaolvasva, 10 álmatlan éjszaka után válasszon valamilyen kínait, ami 2 fokkal minőségibb a nagy átlagnál.A gazdaságosságot említve ne csak azt tartsuk szem előtt, h adott esetben a kínaihoz fele annyiba kerül mondjuk egy henger, hanem azt is, h mennyi eséllyel, milyen gyakorisággal rohad le különböző okokkal valahol a határban egy kínai, vagy egyáltalán tudunk-e szerezni hozzá alkatrészt és mennyi idő alatt?
Egy 15 éves japán robogó korrekten felújítva, ésszel, normális olajjal használva 40-45.000km-t simán elfut komolyabb újabb hozzányúlás nélkül."Ja és fontos hogy legyen egy megbízható, kínaiban jártas szerelő."
Remek! Ezek szerint téged már lehet ajánlani, ugyanis eddig én akárhány műhellyel találkoztam, a kínait inkább el sem vállalták.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Erősen like-olod azt a szutykot.
Ilyenért nem szabad pénzt adni, ha olcsó hozzá az alkatrész, ha nem. Konkrétan a robogózást tudják meggyűlöltetni, annyi nyűg lesz velük.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
huszi.gyb
senior tag
Nem is rossz ötlet.
Egy kis jogi segítséget kérnék. A szomszédommal ma nagyon összeszólalkoztunk, mert szerinte csöpög az olaj az erkélyemről... Nem volt ott semmiféle olaj. Utána belém kötött, hogy a robogóból is csöpög (nem is, szezon eleje óta 3 csepp lett alatta). Kicsit olajsaras a légszűrőház de ennyi. Elutaztam hétvégére, ha kárt tesz benne, mit tudok tenni? Indulás előtt körbefotóztam, a helyzetét, az állapotát is.
Ha cukrot dob a tankba, teljes szétszedés nélkül ki tudom deríteni? Kb félig van a tank, vákumpumpás, így leereszteni se túl könnyű... Sajnos az az egy zár nincs meg, és még nem sikerült szereznem
köszi a tippeket.www.dongosofor.hu
-
Topiccsendőr
addikt
Supercity es a Cocis ugy tunik ua a blokk. Szimeringgarnitura/tomitesszett egyezik.
Prima 50 allitolag ua a blokk, mint a Derbi GPR 50. 4 sebesseges blokk.
Cagiva W4, K3, SC50 eroforras egyezik, 4sebesseggel 50ccm, 6sebesseggel 75ccm verzioban is. (Sc50 a supercity)
Szoval nem prima blokk van benne. De supercityvel egyezik.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
huszi.gyb
senior tag
Ok, meggyőztél, bár én akkor sem tudnék ilyenben bízni. Lehet, hogy jók, de nálam ez olyan, mint a francia autók... Ha tizedébe kerülne, esetleg... Ha minden gépet "hozzáértők" javítanak, akkor persze, hogy sz*r lesz. Tudnék én is mesélni. "Nem tudom miért, fullad a motor. Pedig direkt maximumra állítottuk a benzint, meg az olajat, nehogy kevés legyen" (Tact2 vásárlásánál hallottam ezt a mondatot )
www.dongosofor.hu
-
maszekember
aktív tag
Mivel könnyen lehet,hogy egyedül fogom használni,mind a két kategória játszik,csupán a 400-asból nagyobb a választék,és jobb áron vannak (vmiért ) . De ha látok egy korrektnek tűnő 250-est,nem fogok túl sokat sírni,amiatt a 150 cc,és kb. 10 ló miatt .
Az állapot a lényeg jelenleg,nem is a a motorméret.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
SirKero
őstag
Bőven vannak 400k alatt burgik ( igaz karbisok ) amik bevállalhatóak
Itt nem "csak" a + 150cm3 -ről van szó hanem egy teljesen más kategória a 400-as. Tudom mert én is 150-ről ültem át és ha zongorázni lehetne a különbséget.
Nem akarok senkit meggyőzni de én biztos,hogy inkább egy kicsit régebbi évjáratú de nagyobb köbcentiset vennék. Még egyszer: nagyobb test ( kényelmesebb ) erősebb motor ugyan az a fogyasztás. És nem mellesleg ha eladásra kerül a sor hamarabb elviszikMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
vaksi8
senior tag
" Nálunk kb minden 5. motort úgy hozzák be, hogy "most vettem, állítólag most volt szervizelve, cseréljetek olajat, és nézzétek át.". Akkor neked kellene a legjobban tudni,hogy ez akárminél előfordul. Sose lehet tudni az eladó miért válik meg tőle.
Nem az a +150 ccm lesz árban a többlet.
Csak egy példa!Nézd meg,hogy mostanában a 125-ös kategória az ami után mostanában nagyobb lett a kereslet és majdnem hogy drágábbak mint a 150-180-as társai az új jogsi módosítás miatt.
De nem vitázni és legfőképp nem akarok meggyőzni senkit hogy mit vegyen saját magának![ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Akkorez a Bosch] már.mindenre jó. És még olcsóbb is.
-
Grillo
őstag
Index izzókat megnézem holnap, bár most cseréltem ki minden izzót, de hátha.
Karbi állításról van valahol valami normális olvasni vagy nézni való? Angol is jöhet. Soha nem csináltam ilyet, de szeretném megtanulni.
Kábelkorbácsot minden esetre szerintem télen újra vezetékezem, mert a csatlakozók is több esetben fáradtnak tűnnek már kicsit, meg van, amelyiken már nincs rajt a borítás, és kapják telibe a koszt.
Műszerfalban lévő kis izzókat tekerni kell, vagy hogy jönnek ki, műanyag basz látszik csak a hátulján a doboznak, de nem akartam feszegetni. Elvileg 12V 2W-osak.
Ilyen az aljuk, akkor gondolom 90 fokkal kell elforgatni. -
huszi.gyb
senior tag
köszi, akkor szerintem ha van miről írni logotolok egyet Egyelőre kevés az időm, elkezdődött a ZH időszak. De már ismerősök jelezték, hogy segítenek szerelni, így valószínűleg hamarabb életre fog kelni mind a kettő szörnyeteg, hogy tavasztól (vagy még idén is) új gazdát szolgáljon... ha bejön a dolog, akkor több történet is várható...
DigitXT: Azért rendesen meglepődtem én is a 106-on, így már érthető Igaz, hogy a 100nak még közelébe se mentem vele, de meglepett volna, ha pályázni nem lehetne vele (bár robogóval/motorral nem sok értelme van,max. ha gyorsan oda kell érni...)
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Köszönöm a hasznos tippeket, legközelebb amikor nekiesek megnézem . A tacton nincs légszűrő, rá volt tákolva egy "direkt szűrő"... (elég viccesen.) a Dion van, következő szétszedésnél kap egy teljes karburátorfelújíó szettet, és új gyertyát (ezt már eldöntöttem, ezen nem spórolok) remélem akkor megoldódik. Írni fogom a fejleményeket, jó kis cikk alapja lehetne azt hiszem
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
stargazer
senior tag
mondjuk ez igaz, meg az is hogy a tmax annyival messze nem tud többet mint amennyivel többe kerül, de a tmax-ról majdnem mindenhol ódákat zengenek, míg a burgman egy sokkal inkább egyszerű, kvázi nem annyira jó, nem annyira élvezetes motor.
ha lehetne kérni abs-t a 400-as burgmanhoz akkor 100% hogy azt vennék (mert nekem is kegyetlenül tetszik), még akkor is ha kanyarban nem olyan jó (de még akkor is sokkal jobb hogy van, mert nem hiszem hogy mindig csak és éskizárólag kanyarban venné hasznát az ember).
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
nem azért kéne a befecskendező hogy hidegen azonnal gyilkolhassam a gépet... hanem hogy ne kelljen lábon melegíteni, azonnal elindulhassak (az nem jelenti azt hogy gyilkolom, ugye? kocsiknál is azt ajánlják hogy ne lábon melegítsük hanem járva) és ne fulladozzon.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
köszi a tippet tudom, ismerem, és technikailag tökéletes is (eltekintve a váztól ami még az a nyeklő fajta - mondjuk a zoomer is de az akkor is más), meg nekem a honda technikailag meg megbízhatóság terén a csúcsot képviseli úgyhogy ha lehetne válogatni (csak sajnos nem nagyon lehet - írják is az sh tesztben hogy vetélytárs nélküli - eltekintve talán a peugeot-któl) biztos hogy első helyen a hondák között néznék körül, és nem akarok nagyon finnyásnak tűnni de az a szegény sh retek ronda. taszító. az a véleményem hogy kinézetre a honda legtöbb motorja rendkívül konzervatív. kevés merész koncepciójuk van. mondjuk ebből az egyik történetesen a zoomer amiért nem is véletlenül vagyok 25x odáig meg vissza. az új hornet 1000-es igen állatul néz ki, de a 600-asnál már például a fejidom elveszi a kedvemet az egésztől pedig a motor maradék 98%-a brutálisan dögös lenne.
szóval ez a nagy helyzet a befecsekendezéssel meg az abs-szel. a kanyarvételi problémát nem nagyon értem, hiszen a szenzor a féktárcsa alatti rovátkázáshoz képest vizsgálódik és mind a kettő fix. hogyan befolyásolja kettejük kapcsolatát az hogy közben kanyarodik a motor vagy sem?
és a befecskendezés? csak az volt a bajom hogy a karburátor hidegben nem jól képezi a keveréket, melegíteni kell, ilyenek. gondoltam egy befecskendezősnél nincs ilyesmi. de ha azt mondod hogy motoroknál a számítógépes befecskendezések még nem az igaziak ám legyen én elhiszem és akkor nem ragaszkodok annyira hozzá, de nehéz elképzelni hogy a mai világban ilyesmi még gyermekbetegségekben szenvedhet. jó nem mondom az olaszoknál lehet, de egy japán gépnél? japán a számítógépes kütyük fellegvára. csak meg tudnak rendesen csinálni egy ilyet.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
-
Atomgeszi
nagyúr
NGK gyertya volt
azt én is néztem,h. elég nagy a gyertya hézag
Más: Mióta kicseréltem a gyertyát, pöccre indul öninditóval a motor!! ENnek nagyon örülök! Éjjel ál a motor, nappal előveszem, ketőtt teker az öninditó, és má megy is a motor!!
Milyen varitárt vegyek a motorba? Kell vegyek új kuplungot, meg harangot is...csak nem tom, hogy a jogom, hányas, 107 vagy 105 Nem tudtok segíteni? Alvázba 3YK, blokkon 3KJ, elektronikán 3YJ áll...na most a fene tudja, h. melyik
Elektronikát tudtok nekem a mociba? Má naon kéne
előre isköcceEladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_3/
-
mdk01
addikt
Köszönöm!
Szeretnék egy kis töblett teljesítményt de nem tudom hol kezdjem.
Ha írnátok pár dolgot amit érdemes volna kicserélni azt megköszönném.
Persze úgy hogy összhangba legyen a motor és egyik alkatrész ne fogja vissza a másikat.
100k körül gondolkodom.
Ha nem fér bele akkor mehet feljebb is de összehangba legyenek az alkatrészek mert az fontos.
köszi
mod: Jah és persze egy area51-ről van szó.
[Szerkesztve] -
ett
aktív tag
Igazad van. Szétszedtem az egészet, kilóméteróra ki, kifújtam sűrített levegővel, kitörölgettem, aztán új zsírt tettem bele. Most jó, gyorsabban is mozog a mutató, mint előtte. Visszamegy szépen 0-ra, ha gyorsítok egyből reagál. Ahogy itt olvastam, sok embernek csal az óra. Nekem is, méghozzá 10 km/h-val mutat többet, mint amennyivel ténylegesen megyek. 90-ig tudtam kényelmesen felvinni, ment volna picit tovább is, de szerintem az már csak hosszú egyenesben kis hátszéllel sikerült volna. Vagyis 80-al mentem ténylegesen, ezt viszont elég hamar sikerült teljesíteni a gépnek. Nem is kell nekem ettől több, városban bőven elég, meg éjjel hazajönni melóból.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest