Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Den #41571 üzenetére

    Köszönöm a megerősítést, már csak egy kérdés motoszkál a fejemben:
    mikor 120-nál nyelezve (előzés) a mögöttem haladó koromfelhőt látott,
    nem EZ a (beállításbeli) probléma okozhatta, hanem a koszos légszűrő,
    nemde? Cseréltem, segített: gondolom az minden terhelésnél játszik.:B
    (Összességében: minden esetben túl dús volt a keverék, több okból is.)

    Mindenesetre "tanulópénz" volt az a 20-30(?)L "elkormolt" üzemanyag.
    Amikor éreztem, hogy gond van* az alapjárattal, nem a "szervizleírást"
    kellett volna felütni, és az ott leírtak szerint(!) korrigálni - megjegyzem,
    a melléklevegő csavart még csak meg sem említi -, hanem: SZERELŐ!
    Nem azért, mert olyan extra nagy dolog, de 2K-t bőven megért volna.:DDD

    *: alacsonynak éreztem. De nem akárhogy: írtam is, hogy "chopperes".
    Na az a puffogás/dohogás volt az, amikor fuldoklott a sok benyától.:O

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák