- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Télen? Van aki BKV, van aki autó, de vannak olyanok is, akik robogóznak.
30z.Samu pl. simán végigtolta a telet, csak akkor buszozott, amikor nagyon kellett.
Én már puhosabb vagyok, zömében autóval jártam, két hétig meg busszal.
Ismerek olyanokat, akik fixen tömegközlekednek télen, 10 fok körül meg előkerül a motor. Speciel ez a legnormálisabb kombináció szerintem a költség-egészség vonalon.
-
szmissz
senior tag
válasz ludsimon #54800 üzenetére
Szerintem a legpraktikusabb vastagon sárral bekenni magad (mint a Predatorban), aztán pattogatott kukoricával beszórni a tested. Tökéletes a hideg időben, biztos láttad már, hogy így közlekednek az emberek.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
mumtaz
senior tag
Autó és robogó.
Én Észak-Pestről járok Dél-Budára dolgozni. Ez mindennap 34km át a városon és vissza. Anno direkt azért vettem robogót, hogy ne kelljen araszolni a dugóban. Jártam autóval és robogóval is. Reggel 8-ra járok dolgozni. Autóval reggel 7 órakor indulva 35-40 perc alatt érek be. Ha 7 óra 5 perckor indulok el, akkor már kések. Robogóval ugyanez 25 perc, bármikor is indulok el.
Hazafelé autóval jó esetben 45-50 perc, rosszabb esetben 1,5 óra. Robogóval 30 perc.Fogyasztásban autóval hetente kb 20 liter üzemanyag benzinből, ami kb. 7000Ft. Ha gázzal járok az összeg kb ugyanennyi az alacsonyabb ár, de a magasabb fogyasztás miatt.
Ugyanez robogóval rosszabb esetben kb. 2000Ft hetente.Tehát átlagban egy hónapra vetítve (mondjuk 21 munkanap) és a legjobb eshetőséget számolva:
Autó: napi 80 perc, havi 28 óra. 28000Ft
Robogó: napi 55 perc, havi 19 óra. 8000Ft
BKV: napi 135 perc, havi 47 óra. Bérlet ára: 9500FtItt most nem számolok semmi alkatrészt, meg ilyeneket, mivel nekem van autó is és robogó is. Itt azt kell nézni, hogy az adott használatban mi éri meg jobban. Nyilván társas rendezvényre nem fogok autóval menni. Na most alapul véve valamit, hogy csak autó, vagy csak robogó. Ok. mindkettőt meg kell venni. Az autót drágább fenntartani. Viszont a robogóval az autó mellett rengeteget meg lehet spórolni. Tehát sokkal többet lehet spórolni, ha mindkettő van, mintha csak autó. Tehát hülyeség abban gondolkodni, hogy, ha van autóm, mi a fenének a robogó. Nem mellesleg manapság már nem presztízsvesztés, ha valaki robogóval jár. Az inkább az okos és megfontolt ember látszatát kelti.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
ludsimon
veterán
válasz mumtaz #54807 üzenetére
Nagyon jó megközelítés!
Végre egy értelmes válasz!Én is mindig ez miatt gondolkodok el, hogy tényleg nyáron szinte csak állna az autó, és ugyanúgy fizetném rá a kötelezőt.
Viszont sose lehet tudni mikor kell valakit elvinni valahová és akkor szükség lenne ugye az autóra.undefined
-
mumtaz
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #54809 üzenetére
Ha utast akarsz vinni, B125, és egy robogó? Olcsóbb a fenntartása (kötelező nekem, 22 évesen a 180-as Majestyre kb 5k/év).
Az autóval állásában lehetnek gondok. (Golffal anno elég sokat szívtunk emiatt, volt, hogy 1-2 hónapig nem ment, azt nem szereti.
Igyekeztem én is értelmes választ adni, annak ellenére, hogy nem értetted meg a mondanivalóját.
Néhány szám, amit nem a fejemből szültem, összeírtam.
December 30.-tól az alábbiakra költöttem:
334602km Toronycsapágy csere 5000Ft
334604km kézifék állítás, fékfolyadék utántöltés 2000Ft
334604km Tankolás 9000Ft
334604km Új akku 13000Ft
334866km Autópálya matrica éves, 4 megyére 20000Ft
334866km Tankolás 8105Ft
335430km Féktárcsa, fékbetét, gömbfej cseréje 30690Ft
335610km Futómű állítás, toronycsapágy, gömbcsukló csere 31600Ft
335706km Tankolás 14256Ft
336028km Tankolás 9244Ft
336339km Tankolás 8596Ft (02.22)Ezt akárhogyan számolom 2 hónap alatt kellett rákölteni, közben mentem ~2000km-t. Biztosítást, súlyadót nem számoltam bele (azt nem én rendezem).
151.491Ft (Megjegyezném, azért engedhetem meg magamnak, mert a benzin költségem megoszlik, telekocsival járok haza, és szülők segítenek a szervizben...)
Oké, neked elég lehet 1 megyei matrica, meg nyilván nem minden két hónap ilyen... De vannak ilyenek is. Akkor elő tudod venni a kellő összeget?
kcsa: Síírok A keretbe belefér.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
30z.Samu
félisten
válasz ludsimon #54809 üzenetére
Én ilyen téren önző vagyok. Meg javarészt amúgy is egyedül ülnék abban az autóban, akkor mi a xarnak fizessem azt a plusz költséget, amit ráköltenék? És itt még mindig csak magát a használatot nézem, az esetleges szerviz költségeket nem. Így tavaly télen úgy határoztam, hogy inkább megpróbálom robogóval a közlekedést. Januárban kezdtem meg a második szezonom (ami eléggé egybefolyt az elsővel, mert nem igen raktam le a motort. ) és eddig úgy látom, hogy nem volt rossz húzás. Persze, veszélyesebb az autónál, ha ne adj Isten esel egyet, de gyorsabban odaérsz bárhova, mert nem kell a dugóban tötyögni, hanem el tudsz menni a kocsik közt.
Sic Parvis Magna
-
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #54809 üzenetére
Ez nem szól CSAK az autó mellett. Nem is tudok CSAK autóban gondolkodni.
Ha nincs pénzed autót fenntartani, akkor ne vegyél autót és ne akarj senkit hazavinni. Azért nem lehet egy autót fenntartani, hogy "hátha megkér valaki, hogy vigyem haza". Csak a látszatért, hogy az ember autóval jár nem éri meg mindennap zsíros kenyeret enni.Akinek egyébként nincs szüksége autóra, az nem fog autót venni.
Robogózni jó. Nem szólhat itt arról a dolog, hogy meg kell győzni a robogósokat, hogy járjanak autóval és csakis azzal, mert a robogó veszélyes és nincs presztízse.Akik itt vannak, azok egyrészt vagy rendelkeznek mindkettővel és azzal járnak, amelyikre épp szükségük van.
Másrészt olyanok, akik ésszel gondolkoznak, hogy ha nem tudnak, vagy felesleges egy autót fenntartani, azok robogóznak és nem tartanak egy autót pusztán azért, hogy egy hónapban egyszer valakit hazavisznek a buliból, vagy, hogy lássák, hogy autóval jár. Egy szakadt kotvány autó minden, csak nem presztízs.Ha megengedhetem magamnak, akkor tartok egy autót. De ha ésszel gondolkodok, akkor tartok mellé egy robogót is. Ha nem tehetem meg, vagy tök felesleges, akkor robogót.
több 10000 ember van ebben a városban (Budapest), aki megengedhetné magának, hogy autót tartson, mégis robogóval, vagy BKV-val jár.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
kcsa
veterán
Beszélgessünk hasznosabb dolgokról, hátha valaki tudja a választ: Szerintetek a törött robogóburkolatokat, idomokat hol tudom szabályosan leadni? FKF telephelyeken nem, azt már tudom.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz mumtaz #54815 üzenetére
Ha már presztízs... Golffal megállok valahol, a kutya nem figyel fel rá...
Majával megállok (főleg tompító nélküli 4Roaddal ) azonnal mindenki odakapja a fejét... Szerintem nagyobb presztízs, mint egy autó... Bár engem rohadtul nem érdekel 300k-ért vett járművel nem a villantás a lényeg. Legyen autó, motor, repülőgép anyahajó...A múltkor vezettem egy 2013-as Touareget... A kutya nem foglalkozott azzal, hogy 15millás kocsival mentem bevásárolni... Nekem jó érzés volt, de nem örültem volna, ha ott körbeugrálnak... Főleg, hogy nem én dolgoztam meg érte, én csak elvittem a szervizből a tulajnak.
www.dongosofor.hu
-
mumtaz
senior tag
Ott sem veszik át? Szelektív telepekre gondolsz? Pedig ott át kellene.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
kcsa
veterán
válasz mumtaz #54820 üzenetére
Weboldaluk szerint flakon+hungarocellt fogadnak. Ezeket be is szokták tartani, volt olyan cucc, amivel már elzavartak a telepről.
De ahogy nézem, van ilyen időszakos telep, el is viszem még ma.
-
addikt
válasz mumtaz #54787 üzenetére
Látom senki nem válaszol egy igazi robogós kérdésre, én megteszem
A cvt-t úgy képzeld el mint a bicaj váltóját. Mikor elindulsz elől lent a szíj (mint kerón a kis fogaskeréken) hátul fent a szíj. Namost ahogy gyorsítasz- elől és hátul is, jó esetben szinkronba - megfordul a helyzet (elől felmegy a szíj, hátul le). Te esetedben a hátsó kontraszt rugó el van fáradva = nincs elég ereje, h összenyomja a két hátsó tárcsát így nem vált vissza időben.
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mumtaz
senior tag
válasz huszi.gyb #54817 üzenetére
Vannak, akik még mindig abban gondolkodnak, ahogyan 20 éve volt. Akkor még kimentünk a haverokhoz a térre, körbeugráltak akkor is, ha szakadt ladával mentem. 10-15 éve max azt ugrálták körbe, aki valami puccosabb járgánnyal ment és nem suzukival. Ma már csak azt, aki Lamborghinivel, Bentley-vel. BMW-re, Mercire oda sem figyelnek, ha 20 milla alatt van. Ennyit a presztízsről. Egy 20 éves betegággyal odaállva a party elé ráhívnák a közterületeseket, mert rontja a városképet.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz body007 #54823 üzenetére
Pont az a baj, hogy már cserélve lett. Volt benne valami piros (azzal vettem használtan). Utána került bele egy picit erősebb fekete Athena.
Már nem tudom, mi lenne egy normális összetétel. Kuplungrugók is cserélve lettek.
Hidegen nem nagyon csinálta, csak melegen. Aztán hidegen is, de elenyésző volt.
Rendszeres volt egyébként - sajnos -, hogy annak ellenére, hogy menetrögzítővel lett felrakva, a külső variotárcsa, illetve a csavar lelazult. Tök mindegy, mennyire lett meghúzva, egy ideig ment a robogó viszonylag rendesen, bár érezni lehetett, hogy nincs rendesen behangolva a hajtáslánc. Aztán elkezdte a marhaságait, hogy nem váltott vissza rendesen, aztán jött a csavar lazulása. Most már persze másik főtengely van benne emiatt, mert ugye eldarálta a ricniket.
kcsa: Ezzel biztos. Meg a billenős TATRA-val is.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Den
veterán
-
Den
veterán
válasz mumtaz #54787 üzenetére
Így leírás alapján szorul a variátor. Van nogy a hüvely amin csúszik berágódik és mikor terhelés alatt van megakad összezárt állapotban. Ugyanez lehet hátsó szíjtárcsánál is, csak az széttolt állapotban akad meg. Van hogy szok a pályák kopnak meg amin csúszik.
www.simson4t.hu
-
addikt
válasz mumtaz #54826 üzenetére
Minél keményebb a kontraszt rugó annál hamarabb visszavált. Ezek - ahogy írod - színekkel vannak jelölve. Attól, h beletettél egy feketét (ami ha jól sejtem tényleg a legerősebb) még nem biztos, h megfelelő minőségű
A másik a "kis" kuplung rugók. Ezeket is ugyanúgy színekkel jelölik, és ezekkel tudod beállítani, h milyen fordulaton kezdjen fogni / dolgozni a kuplung. Ha túl erőset teszel akkor már az aló tartományban ráengedi a kuplungot - ami egy kis teljesítményű motornál nem biztos, h szerencsés mivel ezek csak viszonylag magas fordulaton szeretnek dolgozni.
A harmadik összetevő a szíj szélessége, de ezt nem nagyon szokás babrálni, jó szokott lenni a gyári méret.
Meg persze a görögök súlya, de azzal "csak" annyit tudsz állítani, h az első tárcsa milyen fordulaton nyisson = minél könnyebb annál kisebb fordulaton indul meg a hajtás és teszi felfele a szíjat elől.
Na ennek a három (négy) komponensnek a segítségével tudod beállítani a váltódatMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mumtaz
senior tag
Ezeket nagyon átnéztem. A vario is könnyen járt. Nincs is még benne 500km sem. Bár igaz, hogy ennek pont hasonló esetben az előző szíjjal volt egy afférja, ugyanis valami drasztikus történt. Ugyanis nem szimplán elszakadt a szíj, hanem jöttem hazafele. Azt néztem, hogy nagyon furán erőlködve gyorsul csak fel. Majd egyre lassult, a fordulatszám pedig fokozatosan nőtt. Aztán jött a szakadás. Szétszedtem. A hüvely bekékült a melegtől, a görgők beleolvadtak a varióba. Minden ki lett pucolva, a varióban a görgőpályák picit fel lettek polírozva. Hüvely cserélve.
A kuplungnál ellenőriztem rugó nélkül, szándékosan egymás ellen elfeszítve a két tárcsát, hogy szabadon jár-e, nem szorul-e meg, ha kifeszül a nútolásban. Még úgy is próbáltam, hogy szándékosan ferde ráhatással a tárcsára megakad-e, de semmi. Mindenhogyan próbáltam feszítve mozgatni, de soha nem akadt meg.
body007: Remélem nem értettelek félre, de ha erősebb a kuplungrugó, akkor nem előbb, hanem később engedi rá a kuplungot, nagyobb fordulatnál, mert nagyobb centrifugális erő kell, hogy a kuplungpofák ki tudjanak mozdulni. Ha ehhez nehezebb (és nem könnyebb) görgő párosul, akkor a vario már az előtt elkezd váltani, hogy a kuplung dolgozni kezdene. Ugye ezeket kell összehangolni.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Den
veterán
válasz mumtaz #54826 üzenetére
Akkor szinte biztos, hogy a variátor szorul.
Ja látom közben a választ. Ha ott elkékülés és hasonlók voltak, akkor szerintem ki kéne cserélni az egészet, lehet, hogy valami vetemedett, és hidegen még jó, de ahogy felmelegszik a tárcsa (mert az normális üzemben is rendesen melegszik), akkor már megszorul.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
mumtaz
senior tag
Én is gondoltam a hőtágulásra. A hüvely új. A vario hézaga is a hüvelyen. Én is szorulásokra gondoltam akkor első körben, de ezt lepróbáltam. Melegen is kicsit kotyogott a hüvelyen
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Den
veterán
válasz body007 #54829 üzenetére
Két dolog pont fordítva van. A kupkungrugók minél erősebbek, annál nagyobb fordulaton fog a kuplung, mert annál nagyobb erő kell a rugók ellenében.
Görgőnél szintén fordítva. Minél könnyebb a görgő, annál magasabb fordulaton golja össze a tárcsákat, minél nehezebb anál alacsonyabban.A kontrasztrugó pedig alapvetően a kellő súrlódást biztosítja a szíjnak.
www.simson4t.hu
-
szmissz
senior tag
válasz student #54835 üzenetére
Nekem télen és nyáron is pont ugyanannyi öltözés, az egyetlen különbség, hogy melyik kabátot, kesztyűt veszem fel. Sisak, térdvédő, mocis cipő ugyanaz.
A robeszra persze felkerül a teljes plexi és a lábtakaró, de azt nem kell minden nap levenni és felrakni.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Den
veterán
Olvastam itt a nagy flamet az öreg kocsi vs robogó fenntartása témában.
Egy húsz év körüli kocsi fenntartása nem feltétlenül drága, csak nem úgy kell hozzáállni mint egy fiatal kocsihoz.
Eleve friss műszakist kell venni, azon feltehetően jó a fék, és még van pár év a futóműben. Meg kell nézni, hogy a futómű bekötési pontjai nincsenek-e szétrohadva, vezérműszíj jó állapotú-e, nem folyik hűtő, stb, szóval mechanikaialg rendben van, és még a gumikban is van két, három év.
Aztán ha megvetted, akkor nem a szervizbe viszed a kötelező cserékre, nem cserélsz olajat, vezérművet, vízpumpát, gyertyákat, stb... Nem lakatolod, nem vacakolsz az apróságokkal, beázással, ilyesmi, hanem használod és csak tankolod. Aztán ha lejárt a forgalmi, kigurulsz a bontóba és leadod.
www.simson4t.hu
-
mumtaz
senior tag
a nyomólemeznél kettővel próbálkoztam. Nem mondom, hogy a varió egy csúcs. ez egy 2extreme varió, de jó volt. Nyomólemeznek kipróbáltam a régi varióét is, ami meredekebb, de ugye ezt a görgő súlyával lehet kompenzálni.
Mindegy. Ez úgyis az utolsó emlékem, mert tavaly óta nem mentem vele. Majd most nekiugrok. Csak előbb kel valami vízpumpa, mert az meg ömlik.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Something_
őstag
válasz ludsimon #54786 üzenetére
Itt is látszik, hogy nem egy E36 BMW miatt lesz az ember hülye gyerek..
Nekem volt kb 5 éve 320as E36-om, rohadáson és kopó alkatrészeken kívül soha semmi baja nem volt, sőt, nem kopogott, csörgött, zörgött, mint azok a suzukik, opelek amikbe ültem.
Ha az embernek nincs pénze, akkor ugyanúgy leszarja a bmw-t és a suzukit is, főleg ha kicsi pénzből gazdálkodik és nem tellik rá, de presztízsből vesz egy 20 éves csodát, hogy havonta egyszer el tudjon vinni valakit A-ból B-be. -
krisz12071
aktív tag
Szevasztok!
Rengeteg hozzászólás van már és valószínüleg már kérdezték,de most újra megteszem!
Igazoltatáskor a rendőr pontosan mit kérdez le az smkp. adataiból?Honnan tudja,hogy 50 vagy 100ccm-es a motor?
Elmentem megnézni egy régi pici suzuki robogót,ami gyakorlatilag akkora volt mint egy Jog,de 100ccm-es!Hardverapró:krisz12071 felhasználónak 51 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!krisz120_v felhasználónak 213 pozitív visszajelzése van a Vaterán!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz krisz12071 #54842 üzenetére
Alvázszam, motorszám, hengeren lévő felirat...
Ne hidd azt, hogy nem jönnek rá...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
Zárjuk rövidre!
50cc lesz, autó nem!undefined
-
krisz12071
aktív tag
válasz huszi.gyb #54843 üzenetére
Miután elviszi az iratokat,biztosítást azokon se motorszám,se hengerfelirat nem szerepel!
Nem azt kétlem,hogy rájönnek,hanem arra vagyok kiváncsi,hogy miből.Hardverapró:krisz12071 felhasználónak 51 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!krisz120_v felhasználónak 213 pozitív visszajelzése van a Vaterán!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz krisz12071 #54846 üzenetére
Bocs srácok, egy ideig offolom a topicot, össze kell szednem magam. Később válaszolok.
www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
válasz krisz12071 #54846 üzenetére
A nyilvántartó csak azt tudja,hogy van e rendszáma. A motoros rendőröknél van egy táblázat amiben benne vannak a típusok alváz szám szerint.
Ha megfognak és nincs nagy motor jogsid 200k környéki öszbüntire számíthatsz."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
krisz12071
aktív tag
Köszönöm!
Ez volt a lényeg,hogy alvázszám alapján be tudják azonosítani a modellt pontosan.
Ez egy nagyon régi Suzuki Ran robogó volt.Nagyon kis pici motor ,jól ment,csak piszkálta a csőrömet a "úgysem tudják,hogy mekkora" rész.Nem áll szándékomban büntire hajtani!Másrészt nem tudtam,hogy mit ellenőriznek rajtam állandóan,miután nálam van a biztosítási papír illetve egy szabvány régi Yamaha Jog-al járok.
[ Szerkesztve ]
Hardverapró:krisz12071 felhasználónak 51 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!krisz120_v felhasználónak 213 pozitív visszajelzése van a Vaterán!
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...