- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szmissz
senior tag
válasz huszi.gyb #54600 üzenetére
Múltkor állt mellettem egy a lámpánál, nagyon kis cuki volt és nem is béna, mert egy pakk zsugorfóliázott ásványvíz volt a lábánál. Aztán amikor épp meg akartam dícsérni, hogy milyen ügyes, láttam meg, hogy KÉT adag vízzel egyensúlyozott. Na, ott lefagytam és realizáltam, hogy nincs jogom dícsérgetni, mert simán ügyesebb mint én. Azóta elkezdtem gyakorolni, most ott tartok, hogy egy 0.33-as doboz kóla bent van a csomagtartóban.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
huszi.gyb
senior tag
Igen...
Ide fogom szoktatni, ha hoztok még pár csajt.Nappal húgom este dugom...(#54604) szmissz: Én is mentem már 6x2L ásványvízzel Tacttal... Az nem volt nagy szám. Majával annál inkább. Szerencsére most már itt a Golf, vagy elhozom kézben 100m-t az Aldiból. De az ügyes csajokat hozhatod te is.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #54603 üzenetére
De magasra tetszett felülni a (100) lóra. Nem életveszélyes az, csak nem
kell cihopata módra tolni neki. (Na jó, az RR futóműve és fékje talán jobb.) -
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #54609 üzenetére
Jobb kézzel tekergeted a gázt, bal kézzel kezeled a hátsó féket. Nagy fékre
meg ott van a jobb oldali kar, a.k.a. első fék. (Megértem a csodálkozásodat:
durva lehet bringásként rádöbbenni, hogy a piros lámpánál meg lehet állni.)Ui: te pont azért szeretnél tuning 50-est, hogy így vezess.
Önellentmondás? -
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #54614 üzenetére
80-nal "száguldás"? Muhaha. Amúgy 70-es szakaszon óra 80-nal nem lőnek le.
Ez mi már amúgy? Lámpánál kilősz? Aztán beállsz a megengedett 40 km/h-ra?
Hogy mindenki anyázzon, letoljon, visszaelőzzön, a következő pirosnál meg az
egész kezdődik elölről. Ne haragudj, de nem tudlak komolyan venni egyáltalán.Nem biztos, hogy 0 motoros tapasztalattal megmondóembert kéne játszani.
Ui: szabályok betartása VS. tuning 50-es rotyogó. OMG. Kettős mérce rulez.
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #54619 üzenetére
Te mi a faxomról beszélsz? Egy piroson SEM mentem át.
Mindegyiknél megállok, vagy annyira lassan érek oda, hogy
közben vált: az, hogy az autósoknál gyorsabban indulok, az
pontosan AZ a lámpától való kilövés, amit te is szeretnél.Eleve az a gáz, hogy bringás szlenget próbálsz ide behozni:
motorosoknál töredék ember megy át a piroson - maximum
pizzafutárokra jellemző. Bringásoknál meg szleng van rá. -
ludsimon
veterán
Ne tessék általánosítani!!
10/8 betartja, a többi faszbunkó.
Az már más téma, hogy Hollandiában úgy van kialakítva a rendszer, hogy piroson át lehet menni...
JA, és ÁLLÍTÓLAG Magyarország 3. helyen végzett (állítólag 'kerékpáros nemzet' vagyunk) megelőzve több nyugat európai országot!! Mégis le van szarva az infrastruktúra..[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #54623 üzenetére
Az tény, hogy a kamera alacsonyan van. De ha bizonytalan vagy,
inkább kérdezz, mint hogy hamisat állíts. A "pirosozás" nagyon, de
nagyon kevéssé jellemző rendszámos(!) járművel: enyhén sértő.
(Olyat már láttam, hogy tyuning 50-essel átment a piroson, de ez is
inkább a kivétel. Biciklistáknál Budapesten az arány fordított, azon
lehet megdöbbenni, amikor megáll a piros lámpánál. Tudom, hogy
a normális bringások utálják is őket, mert rontják a renomét.)Szerk: én nem ülök ki a Városligetbe, hogy lássak pár normálisabb
bringás arcot: sajna napi szinten, a forgalomban látjuk amit látunk.
De ez nem az a topik, szerintem ne offoljuk szét ezzel a témával.huszi.gyb: figyeljél már jobban. A 80% a Városligetben korzózik.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #54628 üzenetére
Autóztál már a városban? Keveset megyek kocsival, de így is évente sok olyan eset van, hogy nem sokon múlik, hogy kivasaljam a köcsögöket. Lehet, hogy egy érzéketlen faszkalap vagyok, de az autót sajnálom, nem azokat, akik körforgalomnál lejönnek elém (Háromszög dísznek van), majd ha rádudálsz még anyázik... Ha a terepjárónk lenne még, 1-2nél biztos nem tudtam volna megállni...
Piroson 50-essel sem megyek át, nagyobbal sem. A motorosok sokszor köszöngetnek egymásnak a lámpánál, én nézegetni szoktam a többiek gépét... Általában ilyenkor biciklivel huss, átsuhan, majd 50m-en belül visszaelőzzük...
Maradjunk annyiban, hogy eddig kevesebb bringást láttam megállni a pirosnál, mint ahányat ki tudtam volna vasalni körforgalomnál...
De biztos, hogy a 20%-kal találkozom mindig... Persze tisztelet a kivételnek, köztük is vannak normálisak, akik tudnak közlekedni.
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #54630 üzenetére
"Keveset megyek kocsival, de így is évente sok olyan eset van, hogy nem sokon múlik, hogy kivasaljam a köcsögöket."
Azért tiszteljük a másik felet!
Azt sose felejtsük/felejtsd el, hogy a kerékpárosokat nem védi 1 tonna karosszéria, saját felelősségre bravúrkodnak és maguk helyett is vigyázni kell rájuk! Sokan nincsenek tisztában milyen baleseteket szenvedhetnek.
Lebénulás, agyrázkódás, koponyatörés, emlékezetvesztés, iszonyú fájdalmas kulcscsont törés, legrosszabb esetben halál.
Másokat is várnak haza, nem csak minket![ Szerkesztve ]
undefined
-
Den
veterán
válasz DigitXT #54618 üzenetére
Jaj, ne legyél már ilyen képmutató basszus... Mert te lámpától kilőve beállsz 50,00000knh-ra... Vagy ha nem, akkor az azért van mert a rendszám, és nagymotorjogsi felmentést ad ez alól a sebességkorlát alól? És ha jól emléxem, valami nagyobbfajta robeszed van, ném tuning alkatrésszel, 400-as talán? Gondolom sose mész városon kívül 80-nál többel... De akkor minek ekkora gép? 80-at egy 125-ös is tud gyári alkatrészekkel.
Miert ne akarhatna valaki egy 50-es robogóval kilőni, majd a forgalom tempóját tartani? Bármelyik gyári kétütemű ötvenes az elmult tíz évből képes erre, egy sima fojtáskivétellel. És ki nem veszi ki a folytást?
Alapvetően a legalitás híve vagyok, de ne toljuk már túl a dolgot, pláne nem kell képmutatónak lenni.
www.simson4t.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #54632 üzenetére
Felhívnám az utolsó mondatomra a figyelmedet (aláhúzott, félkövér). Tisztelet a kivételnek. Lehet, hogy hazavárják, és hidd el, pontosan tudom, mennyire kell(ene) vigyáznia. Motorosként ugyanez van, csak még gyorsabban mész... Viszont nagyon kezd elegem lenni abból, hogy én satuzzak be a zöldön (kockáztatva a saját magam, utasaim, és az autóm épségét...)
Közlekedj egy kicsit a városban, és rájössz miről beszélünk. Továbbá egy fontos dolog... A bringásnak nincs (a legtöbb esetben biztosítása). Ha ő átmegy a piroson, és én elrántom a kormányt, hogy ne őt üssem el, ezzel balesetet okozok, a károkat senki nem téríti meg... Ha el is megy, akkor meg soha nem kerül elő, és én vagyok a baleset okozója. Ezeket érdemes átgondolni, mielőtt tiszteletről beszélnénk...
Nyilván ha zöldön megy át, nem gyúrok át rajta, sőt még a seggében sem loholok.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Ez most valami vicc akar lenni? Meg lettem szólva a biciklis, de leendő
motoros kolléga által, hogy állat módjára megyek, "pirosozok", minden:
írta az emberünk, hogy ő betartaná a szabályokat amit én nem, LOL.De ugye tuning 50-est akar, amivel ki akar lőni a lámpától... Ez a kettő
szerintem picit üti egymást, mert eleve önmagában a tuning 50-es már
NEM tartja be a szabályokat (45 km/h tervezési sebesség, vagy mi),
esetleg 70-es henger van benne, akkor már az <50 ccm-et sem, stb.Én lennék képmutató? (Ha csak kiakadt az iróniadetektorom, bocsi.)
A "Cihopata..." c. videó egy geg: azon egy 250-es Majával megyek, ami
100-nál többet nem igen tud önerőből. Szóval nem megyek vele városon
kívül sem többet 100-nál. És ígérem, hogy városon belül is betartom ezt.
A 400-as "tuning" robeszom jelenleg akkutöltés alatt áll, nem kizárható,
hogy délután kihozom. Azzal 130-at NEM szoktam túllépni (a városban),
amúgy 150 körül van vége, persze (képmutatás) csak német autópályán.
Mondjuk műszaki az még mindig nincs rajta, szóval csak OFFROAD.A megadott adatok a képzelet szüleményei, így bárminemű egyezésük
a valósággal csak a véletlen műve lehet: felelősséget érte NEM vállalok!Ui: sosem mondtam, hogy be szoktam tartani a szabályokat. De azt
sem, hogy nem. Általában úgy megyek, ahogy jól esik, de a pirosozást
kikérem magamnak. (Zuglóban képes voltam 3-4 percet várni a pirosnál,
ami csak nem akart váltani, és épp csak át kellett volna gurulnom rajta,
hogy tovább haladjak, de inkább megfordultam kerülőúton oldottam meg.
Erről van felvételem is. Ahogy pár "pirosozó" bringásról is. Más kérdés?)Eegen, arról is van felvételem, amikor 80-nal megyek a városban, viszont
azon természetesen nem én szerepelek, így semmi közöm hozzájuk lol.Egy 70-es szakaszon 60-nal cikázás akárhogy bizonygatja, akárki nem
gyorshajtás, viszont maga a cikázás is szabálytalan a KRESZ szerint...
(Ha ezért megbüntet a rendőrbácsi, IJB, de nem fogok itt sírni miatta.) -
DigitXT
félisten
Felesleges reagálnod a többire, nem akarok szájkaratézni arról, hogy legális-e
az 50-es tuning. Tessék rendes jogsit csinálni, és rendszámoztatni a gépet.Ez csak egy vélemény! Többek közt ezért is csináltunk lassan egy éve külön
topikot rendszámos nagyrobisoknak, mert nem akartunk folyton azon rugózni,
hogy ezt a tyuning 50-es témát nem kéne erőltetni. Akkor már ott a B125...Sokszor hosszú ideig nem is olvasom, mi megy itt. Csak mivel ide is írtak az
IRL ismerőseim, bekapcsolódtam a társalgásba + feldobtam egy gegvideót is.
Amúgy különösen vicces, hogy a videót azzal a motorral csináltam, aminek a
korábbi gazdája utólag rámondta, hogy a robogózás konkrétan életveszélyes.
Arra írtam, hogy nem az, csak nem kell állatkodni: hogyan NEM kell csinálni!Meg ha működött az iróniadetektorod, odaírtam, hogy a 600RR-je futóműve és
fékje "talán" jobb, szóval van benne valami, amit mond: 12"-os kerekeken jóval
gyengébb fékekkel valóban nagyobb kockázata van a gyorshajtásnak - is. Ezt
amúgy nem szokták megérteni a tuningosok, hogy talán fel kéne húzni ahhoz
a menetteljesítményhez a féket és a futóművet is, mert csúnya vége lesz...Én is dobtam már el a vasat 100-ról fékezve (többszörösen benézve dolgokat):
azóta picit lenyugodtam, vmivel értelmesebben közlekedek: változik az ember.
Egyébként az esés előtt azért siettem, hogy elérjem még a zöldet LOL. -
Dexar007
veterán
Give me your cum,bull!
-
Den
veterán
válasz DigitXT #54639 üzenetére
Ezt te írtad?
"(#54618) DigitXT válasza ludsimon (#54614) üzenetére
Új
Válasz
Privát
2015-03-06 08:47:20
.DigitXT
(PH! nagyúr)80-nal "száguldás"? Muhaha. Amúgy 70-es szakaszon óra 80-nal nem lőnek le.
Ez mi már amúgy? Lámpánál kilősz? Aztán beállsz a megengedett 40 km/h-ra?
Hogy mindenki anyázzon, letoljon, visszaelőzzön, a következő pirosnál meg az
egész kezdődik elölről. Ne haragudj, de nem tudlak komolyan venni egyáltalán.Nem biztos, hogy 0 motoros tapasztalattal megmondóembert kéne játszani.
Ui: szabályok betartása VS. tuning 50-es rotyogó. OMG. Kettős mérce rulez"
Mert én erre válaszolam. A videó meg a többi katyvasz nem tudom hogy jön ide....
www.simson4t.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...