- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Something_ #54455 üzenetére
Akkor tovább boldogítalak, mert most kalkuláltam ki, hogy 80 ezer lenne CSAK az éves kötelező mindenféle bónusz nélkül, úgyhogy marad a robogó.
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #54456 üzenetére
Egy stabi nem ártana a kamerának, de amúgy nagyon tetszik a videó.
(Soha nem vezettem Skodát, de édesanyám azon tanult vezetni ~30 éve:
szerette. Hogyaszondja: fel volt tekerve picit, hogy alapjáraton is menjen.)huszi.gyb: be is b.szna, ha lógna/lötyögne a varió: 44180-nál raktam bele.
Potom 36K-ba fájt. Plusz alku. Izé: plusz szerelés, bár magam csináltam.kcsa: 24?
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ludsimon #54462 üzenetére
Egyszer el kell kezdeni: 10 év balesetmentesség után már pont a fele lesz a díj a bónuszok jóvoltából...
(#54464) ludsimon: nem , a bónuszod az folyamatosan (évente 1 kategóriával / - 5%-kal) gyűlik, tök mindegy, hogy közben hányszor, milyen kategóriájú autót cserélsz. Ha nem csinálsz önhibádból balesetet, természetesen.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #54465 üzenetére
Sikerült kibogozni.
Az világos volt, hogyha balesetezek akkor jóval drágább lesz a biztosítás.
Amúgy én mindig 3x is inkább körbenézek és elengedek mindenkit.[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
ludsimon
veterán
válasz szentkuti11 #54468 üzenetére
Ez világos, de a bónusz továbbvihető nagyobb teljesítményű autóra is?
undefined
-
szmissz
senior tag
válasz Something_ #54455 üzenetére
Nekem is nagy élmény volt végigfutni ezt a papírtuningot. Kíváncsi voltam, hogy a végére elérünk -e addig, hogy valami pult alól adott, über kipufogóval meglesz a 3 másodperces 0-100.
ludsimon: Zéró tapasztalattal, még meg sem lévő robogóval te egy nagyon erős szopórollerrel készülsz felülni és szerintem jobban leizzadsz majd a számlák és az utánamászkálás miatt, mintha egy Tour de France után járnál be az előadásokra.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Debilon
addikt
válasz ludsimon #54466 üzenetére
csak hogy lásd, B5-ben vidéken 84 KW-os autóra adóval együtt az éves KGFB-m 10248 Ft , éves átutalásos fizetéssel (39 éves vagyok, 93 óta van jogsim)
gondolom ugyanez pesten, vagy nagyobb városban pár ezerrel több..
aki fiatalabb annak meg több de ezt ki lehet nőni
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
szentkuti11
addikt
Egy normális állapotú 1999-2002 Piaggio Liberty 50 2T mennyit érhet mostanában?
ludsimon: Van.
[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #54481 üzenetére
1 pengő 20 fillér. Amúgy szerintem 90-100 körül, de lehet, hogy van 80-ért is már. Néha elfilózom én is egy Scarabeo-n 2T-n, vagy Liberty 2T, hátsó doboz rá és meg van oldva a csomagtér. De a CÍM-től sincs szívem megválni. Azzal kapcsolatban biztos vagyok, hogy tutiba nyúltam.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #54484 üzenetére
jön a tavasz, és a dugódíj
-
ludsimon
veterán
-
Debilon
addikt
ja, de casco-t nem köznek már rá, vagy magas díjért és szinte mindent fizethetnék zsebből az autó kora/értéke és az avultatás miatt, pedig nekem megért volna évi 40-50k-t ez is, mert az autó kora nem tükröződik az alkatrészárakban sajnos japán autó
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #54489 üzenetére
Adó 30%.
De most komolyan Ennyire nem tudod mit akarsz? Autót nem arra használod, és nem annyiból tudod karban tartani, mint egy 50est. Plusz dugó (díj), parkolókeresés+díj... Nekem van autóm is, motorom is, városban nagyon ritkán veszem elő a Golfot.
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #54491 üzenetére
o
Ez logikus egyébként. Ahová járok meg rendszerint 101%-on van a parkoló, volt olyan, hogy volt valakinek arca melléparkolni egy parkoló autónak, természetesen a belül álló nem tudott elmenni...Még gondolkodok.
Annyi biztos, hogy annyi pénzből egy ócska sz@rt vennék autóból, 50cc-ből meg egy kb ilyesmi teljesítményű robit tudnék tuningolva.A Hungárián rendszerint szép dugó szokott lenni. Ott robogóval jó lenne. Lehet megbánnám, hogy autót vettem, de még gondolkodok rajta.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #54493 üzenetére
Ragazzi, a kesztyű hol marad? Btw. meg sem vetted, és már tuning.
B125-ön nem gondolkodtál még? Egy fokkal gazdaságosabb megoldás.#54497: nem bajlódik ő. Egy ilyen esetről tudok. De szerintem jól kezelte.
Amúgy nem neki való a motorozás, cuccal is szokott menni, ismerősöket is
visz, meg ilyenek. Ja, és nem is a belvárosba jár a kocsival nap, mint nap.újra kéne minden egyes oktatást és vizsgát járnom
A B125 az pont egy ilyen könnyített valami a meglévő B jogsi mellé.
Valami 30K körül megáll, szerintem SOKKAL olcsóbb, mint a tuning 50-es.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #54495 üzenetére
Nővéred nem akar robogót, hogy ne bajlódjon?
Szerk.: Ja, gondolkodtam, de ott el is felejtettem, hogy újra kéne minden egyes oktatást és vizsgát járnom.
Köszönöm szépen, kevesebb mint 1 hónapja végeztem az egész hóbelebanccal és nincs se fölösleges pénzem ilyenekre, se időm, se kedvem.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #54496 üzenetére
30k + 3000Ft/óra a pótóra és nem lehet 1+2 óra alatt elsajátítani a vezetést!
Szerintem legalább kell egy 6-8-10 óra.Amúgy ja, tényleg olcsóbb mint a tuning.
De a másik kérdés mennyivel drágább egy nagykerekű 125-ös robogó! Biztos sokkal![ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #54498 üzenetére
Motoroztál már valaha? Miért gondolod, hogy annyira más, mint az SMKP?*
Szerk: btw. a vezetői engedély nem is a vezetés elsajátításáról szól, hanem egy
szükséges papír a rendőrnek. Ha tudást akarsz, húzol vezetéstechnikai tréningre.mennyivel drágább egy nagykerekű 125-ös robogó!
Minél? Egy szénné húzott 50-esnél, vagy egy sima, nagypapis modellnél?*: amire NULLA tanulással, ugye már a B-s jogsival a kezedben is felülhetsz.
Szerk: a problémát amúgy abban látom, hogy közlekedni kéne tudni. Nem maga
a motorkezelés a problémás. Szóval ezért kéne jogsi és rendszám kerékpárra is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...