- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gmail
- Python programozás
- OpenWRT topic
- Linux kezdőknek
- A hollandok szerint rossz ötlet lenne, ha elterjedne a boltokban a BNPL
- Merevlemez felügyelet SMART (S.M.A.R.T.) segítségével - www.hdsentinel.com
- Synology NAS
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz lorcsi #226823 üzenetére
nem olyan merev mint egy B oszlopos, ne adj isten nehezebb (hogyha ugyanazt a merevseget akarjak elerni)
lehet zajosabbmeg mivel mar lassan +10 eves verdakrol beszelunk es ha a kuszob rozsdas/korrodalt, siman lehet hogy nem is annyira biztonsagos, ne adj isten balesetbol tamaszottak fel...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
tboldi
nagyúr
válasz lorcsi #226496 üzenetére
Az Ypsiloné, de hellyel-közzel ua., mint a 2-es Punto.
A MiTóban bár nincs city módja a szervónak (csak nehezedni tud dynamicba kapcsolva), viszont a vásárlást követő hazaúton elköszönt minden rásegítés, de egy új akkumulátor megoldotta, 2 éve nem is találkoztam a hibával.Deltákat régóta nem nézegettem.
-
tboldi
nagyúr
válasz lorcsi #226404 üzenetére
Mert többé-kevésbé az is, csak megtoldották a padlólemezt 20 centivel és kellemesebb anyagokat használtak. Elvégre a Lancia az upmarket márka az olaszoknál, nem a Fiat.
De a műszaki tartalom azonos. A 120 vagy 150 pónis 1.4 T-Jettel nyugodtan vehető, a turbó és a leömlő repedésre hajlamos, de semmi komoly (pénzben sem), sőt a váltója sem a hírhedt M32, csak a féltengely ropoghat vagy rázhat.
Illetve digitális klíma esetén a kis lapátmozgató motorkák eltörhetnek a műszerfal alatt, rezsógombos kivitel esetén viszont nincs ilyen.3-4 közepes táskát a picike Ypsilon is elnyel, a Delta meg pláne. Bár a közepes szubjektív, meg az sem mindegy, hogy képes-e némi alakváltozásra a táska.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lorcsi #226395 üzenetére
Giulietta esetén korlátozott a hátsó rész.
178cm max a testmagasságra vonatkozóan.
De ha a sofőt 180+cm, akkor mögötte már csak gyerek fér el normálisan, saccra 160cm felső limittel.Ahogy Tboldi írta, a Lancia Delta már nagyobb hátul, ott magam mögött is kényelmesen elfértem (180cm vagyok).
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
slett27
addikt
válasz lorcsi #221336 üzenetére
Szerintem csak szerencsém volt. Nem volt alternatíva. Annyi három hengerezős, motorhibás VW konszernes kocsit láttam (Seat Ibiza, Leon, Golf, Polo) elment a kedvem tőle.
Ha ezt előre tudom így is teszek. De már mindegy. Köszönöm, megfogadom a tanácsot.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz lorcsi #221330 üzenetére
szabonagyur : Lökhárító első, lámpák cserélve lettek.
lorcsi : 2 hét kb. Nem volt egyszerű. Vezérlés, hátsó kipufogó dob csere. Gyertya csere. Illetve a kp zár javítás így első körben.
Iszonyat le vannak rúgva az ilyen korú autók. Sírni lehetne.... no meg ebben a kategóriában már erősen jelen vannak a tesók, így ez is nehezíti.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
vzsryl
nagyúr
válasz lorcsi #221175 üzenetére
A dákó is Renault, csak a románok rakják össze.
Laguna 3-tól kezdve tudtak nagyon megbízható verdákat csinálni, köztük is a Megane 3 az egyik legjobb. Van egy pár kerülendő motor, amire figyelni kell, és ennyi.
Emiatt vettem 1 éve Laguna 3-as 2.0 szívó benzinnel. Eddig csak kopó alkatrészeket cseréltem és egy mm-t sem mozdult a nívópálcán az olajszint. Pedig csak papíron van benne ~145k km. 3 éve hozták be németből, szóval tuti tekerték.
2M környékén sokkal kevesebbet nyújtó szekereket lehet kapni a német-japán vonalon, vagy sokkal kehesebbeket.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
runner 125
nagyúr
válasz lorcsi #198651 üzenetére
A Volvo truck vonalnak kb semmi köze az autókhoz, tehát abból bármit is levonni irreleváns, és az XC90-e is egy mostani generáció. V70-hez nem biztos h mérném, ellenben üléskomfortban már a V70 is hozza nyilán a legjobbakat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
-
Acheron
őstag
válasz lorcsi #155460 üzenetére
Én szeretem a kombikat a praktikusságuk okán. De családi döntés alapján benzines kell. 5 - 6 év időtávra tervezek vele, és jó lenne, ha nem esne indokolatlanul az autó értéke egy mesterségesen gerjesztett tömeghiszti miatt. Ez sajnos rendkívüli módon beszűkíti a lehetőségeket
-
-
-
jerry311
nagyúr
válasz lorcsi #110648 üzenetére
Még nincs, de ha úgy alakul jövő hét végén már lesz.
Igaz, az kicsit öregebb (97-es), cserébe első tulaj, vezetett szervizkönyv, csak márkaszervizes kalandok.
Hátsó sárvédőíven hólyagosodik a festés, azzal majd kell kezdeni valamit, de ez kb. minden ilyen idős autónál probléma.Egyébként a többiről majd meglássuk, hogy tényleg olyan jó-e, mint ahogy hirdették.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz lorcsi #110650 üzenetére
Nem.
Tévhit h az alvázvédő véd a rozsda ellen, max a kavicsfelverődéseket tompítja, így elkerülhető az ebből fakadó festék leverődés. Amennyiben van felületi roszda bárhol is, ki kell csiszolni fémig, majd epoxis alapozóval meg kell fújni, arra már mehet az alvázvédő de fontos h alatta rozsdamentes, tiszta, festett felület legyen.
Mindemellett az üregvédelemről sem szabad elfeledkezni, autóknál 80%-an belülről indul a rozsda, egyes Mazda-knál a küszöb az egyik legkomolyabb gócpont."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
nagyúr
válasz lorcsi #87938 üzenetére
"saját tapasztalatból írom"
Én is.
Muter szokott járni Tupperes vackokért a szőlő utcán keresztül, szarrá repedezett toldozott-foltozott út. 100m-el arrébb meg ott van a frissen aszfaltozott párhuzamos utca.
Persze ha nincs hova kerülni akkor szívás.
Give them hell Ukraine!
-
runner 125
nagyúr
válasz lorcsi #66633 üzenetére
Ő fotózta, nem én, csak átküldte.
m3tr0, giigz
Jajam, nagyon ütős, egy ilyen japót bármikor, ráadásul ez F Sport, legdurvábban felszerelt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz lorcsi #66633 üzenetére
Nagy kombi dízel lenne az értelmesebb. Majd amit hoz a sors, vagy a szokásos: Astra, a4, dízel kombi, sedan, metál, bőrős vagy mégse, erős meg keveset is fogyaszt.
Az értelmesebbel hosszabb távra terveznék kb. 2-3 évre.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
parandroid
félisten
válasz lorcsi #65788 üzenetére
Biztos ki lehet fogni marhajót is, de mint írtam, inkább vagyok paranoid, mint dobok ki ennyi pénzt az ablakon egy romhalmazra. érteni meg nem értek hozzá, engem bármivel átvernek...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz lorcsi #64915 üzenetére
Az szándékos volt. Az ilyen muksók miatt van rossz hírük a kereskedőknek. És baromi büszkék magukra hogy sikerül az embereket elrángatni. Pedig ha őszinték lennének akkor talán sikerülne is eladni. Én a Passat összes hibáját lefotóztam. El is ment fél nap alatt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
footy
addikt
válasz lorcsi #64491 üzenetére
A Punto2 szerintem nagyon alulertekelt auto. A futomuve jo az ulesei egy kategoriaval feljebb is megallnak a helyuket, fekek kivaloak. Az 1,2 60 lovas motor pedig szinte elpusztithatatlan es meglepoen nyomatekosnak erzodik. Velemenyem erdemesebb raszanni a plusz penzt.
-
Zewa
senior tag
válasz lorcsi #64364 üzenetére
Jó nagy szórást adtál meg az egyszer biztos.
Amennyiben a szóba jöhetnek a kis benzinesek nem hiszem hogy indokolt lenne a dízel Megane. Amennyiben kell a hely akkor hajrá! A típus jó, kiváló ár/érték aránnyal.
Kisebbek közül a Puttony és a Clio mind jó választás. Punto mk1-hez képest az mk2 ég és föld mind minőségben, mind kényelemben mind pedig biztonságban.
Én is ezt a két típust néztem ~550k-ig. Nagyon nehéz tisztességes példányt találni belőlük, főleg azért mert az alapmotort kerültem, nem úgy mint a klímát. Úgy vettem észre a faceliftes Clio drágább (mert szebb). Én nyomtam rá egy figyelőt és vártam a megnézésre érdemes vasakra. Puttony lett.Puntoról: Remek ár/érték arányú kisautó. A kis önsúly miatt (1.2 8v 60ló 875kg, 16v 80ló - 935kg) elég jól fogyaszt illetve kis sebességnél egészen fürge. Nekem egy 1.2 16V HLX akadt a horogra. 80ló 120ig egészen elfogadhatóan mozgatja a bodét. Normálisan közlekedve Pécsett 6 litert eszik. Országúton 90-100-as tempóval 5-5,5 között (egyedül - 3 utassal) A gyengébbik 1.2-es pár decivel fogyaszt csak kevesebbet.
A HLX felszereltség igen gazdag ezt én igen hamar meg is szerettem. Futóműve kisautóhoz képest egészen feszes, ami egy jó abroncs társaságában képes arra hogy megteremtse bennünk a "jóérzésvezetni" érzést. (Én megajándékoztam a vasat egy szett 15-ös gyári alufelnivel, 195/50-es abronccsal így jobb ránézni, és vezetni is, bár a fogyasztás (4-5dl-el) nőtt.
Kontra: City szervó hajlamos meghalni de orvosolható. A kormány véleményem szerint némileg túl van szervózva, egy kicsit több visszajelzést jobb lenne kapni az útrólFelszereltség:
Punto alap: el. Szervokormány (City), 1 légzsák, fejtámlák elöl, rádió-előkészítés, 3. féklámpa, indításgátló, színezett üvegek, belülről nyitható csomagtartó, elöl áll. mag. övek
GO: mag. áll. kormány és vezetőülés + deréktámasz, osztott hátsó ülés, el. ablak, kp. zár, High autórádió (6 hangszóró) + mélynyomó
ELX: Punto alap + kp. zár, el. ablak, 2 légzsák, rádiósmagnó, mag áll. kormány és ülés + deréktámasz, osztva dönthető hátsó ülés, színre fújt lökhárítók, tárlódoboz az utasoldali ülés alatt, ford. számmérő, vízhőmérő, csomagtérvilágítás
HLX, JTD: ELX + távirányítós kp. zár, el. tükör, ködlámpa, klíma, plüss belső, ABS, hátsó fejtámlák"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Bitpalace
senior tag
válasz lorcsi #64375 üzenetére
Az 1-vel nem tudom mi lehet a gáz, de annyi tapasztalatom van, hogy a családban van egy 2002-es fiat punto 1.2 16V és ahhoz képest, hogy én német párti vagyok meg vagyok elégedve vele. Úgy megy mint a golyó, kedvező fogyasztás mellett, és tényleg gond nincs vele, csak tankolni kell.
üdv!
-
Dare2Live
félisten
válasz lorcsi #63923 üzenetére
Úgy indult, hogy másnak néztem 10év és 700-900Kért de vmiről le kell mondani, vagy műszakilag volt rendben és valós 150.000km alatt jár de nincs ép sarka, vagy kasztni rendben van de nem tudja megmondani mikor volt utoljára olajcserén, aztán kiderül 3éve...
magamnak miután priusra sajnálom a pénzt, Yaris 2t EXEt kerestem lehetőleg VSCt + 4-5év kevés km + ugye legalább az első 3évben garancia miatt szakszervizbe volt vive ennek van nyoma + nincs rajta nagyobb törés.
Ha kihuzza az ember a VSCt lehet ilyet találni csak mire meg tudtam volna nézni... már elvitték.Ezt nézem meg 1.5h múlva ha minden koser vele akkor 99% megveszem.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/yaris/toyota_yaris_1.3_exe_52e_km-7303734Tessék megnézni hátha észrevesztek vmit képen amit én nem!
szerk: Azt, hogy tehermentes e a kocsi azt, hogy tudom kideríteni???
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
zolikaDB
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz lorcsi #63524 üzenetére
Ha, megnézed a hátulról fotózott képet a jobb sarkában látszik a rendszámon egy kis 3-as, ilyen meg a normál rendszámokon nincs, úgyhogy P rendszámról lesz szó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dr.Zoo
őstag
válasz lorcsi #63529 üzenetére
Mondtam hogy ne engem kérdezz....
Lehet hogy csak nekem sikerült egy trágyadombot kifogni, (sőt valószínű) de érdemes pár aktívan ilyen ótót használóval elbeszélgetni.
Szvsz ha ismert a motorkocsi előélete, az többet ér bármilyen állapotfelmérés, okosat író népítéletnél....( ezért mit fogok kapni... )
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
őstag
válasz lorcsi #63526 üzenetére
Nem biztos hogy jót kérdezel, mert én inkább azt tudom elmondani, hogy milyen hibája nem volt....
A motorja viszonylag bírta, (1.2i volt, már az energy motoros) meg a váltó. Ezen kívűl mindent szép apránként kicseréltem rajta cirka 1.5 év alatt."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
őstag
válasz lorcsi #63524 üzenetére
Szerintem: a héja (nepper) rárakott egy forgalomban lévő akármilyen clió rendszámát, és furikázik vele.. Ideális városi válságautó. (csak ne romoljon el rajta semmi.... Ilyenem volt, csak egyel régebbi kasztnis., '94-es.)
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest