-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yushchenko
őstag
Nyilván nem fogok 5L-el járni, de ha már 6,5-re kijön az már jó lenne. Meg utána menne bele a gáz Csak azért egy 8-9L-es fogyasztásnak nem örülnék annyira.
Amúgy beszéltem az előző linkben említett kocsi kereskedőjével, azt írta újra volt fényezve a motorháztető... félek megtudni, hogy miért lehetett ez.
Swift nem jöhet szóba a gázosítás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
koxos:8]
senior tag
Fateromnak egy 2,5 éves Superb-e van, azért néztem az octáviákat, mert ugyanolyat nem vennék családon belül.
Azt is itt kérdeztem még, fél éve vette meg azóta semmi baj nem volt vele.
Igen azt Én is néztem, hogy nagyon jól néznek ki 18-as kerekekkel, és egy komolyabb felnivel.
A sima octáviától gondolom ez sem szerviz igényesebb.Árban mondjuk nincs nagy különbség az rs és a superb között. -
Yushchenko
őstag
-
npp
csendes tag
Zewa & Qru
Az autó bp-vidék útvonalon lesz használva, szinte csak munka miatt. Általában egyedül fogok menni, így kis autóra gondoltam.
A gázszett ára most sajnos tuti nem fog beleférni.A két Rio és a Punto közül melyiket választanátok, figyelembe véve, hogy az olcsóbb Rio (103k km) és a Punto (92k km, klíma) esetén belefér egy ~ 60-80k-s szervíz + téligumiszett, míg a drágább Rio (34k km - ha igaz -, ABS) esetén a gumi dec, a szervíz jan. elején férne csak bele.
-
h1n1_900
senior tag
Dizel olajkalyhank van volt. Elozo passatunkat 270km-el adtuk el. Soha semmilyen gond nem volt vele. Mostaniban 115 korul van. Kezifek kapcsolo mondta be egyedul az unalmast. Jobban bejon nekem a dizel... Elozeshez sem kell 2-t visszakapcsolni aztan van meg jo par elonye.
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
dízelracer
senior tag
Igen, csak TDI. Majd ha mutatsz nekem egy 2000ccm alatti 230ló/500nyúlmókus benzinest amihez lassan vas árban van az alkatrész és amibe sehogy sem tudsz beletaposni 8-9liternél többet akkor térjünk vissza erre. Mert egy lenézett kis öreg szar TDI fél millió ráköltés után tudja ezt, tartósan.
(#4799) Zewa: A szűk fordulatszám tartomány sem állja meg a helyét.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
Ez a szuk rpm tartomany azert annyira nem igaz am.
Azt nezd csak, ahol eros (max nyomatek->max loero), valtozo vezerlesnel ahol vezerlest valt, mert az a lenyeg, ott hasznalhato jol, a motor ott "él". Az meg a egy TD-nek sokkal szelesebb, mint a porgo-forgo szuperszivo benzineseke, foleg ahogy buzeralod a szivomotoré savja egyre csak szukul.
Sot, ha alapjarat feletti mukodesi rpm tartomanyuk %-ban nezed, akkor meg foleg a TD a jobb.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Ja meg ha nem lett volna pont 2.5-3x annyi ra a KGFB pl akkoriban
Azert ahhoz hogy ugy menjen az 1.9TD vmi, mint az alap PGT, kene vagy 170lo bele, mar csak a tomeg/Le arany miatt, es egy 1.9-s utcai dizelnek mar kb a vege is van ott... sot
A PGT-t meg innen lehet huzni, es nem is nagyon kell beleturni, hogy 170lo legyen belole a kicsit tobb, mint 1 tonnajara. Amugy az a vicc, hogy mindenki azt hiszi, hogy aaa, a kis szargeci van max 850-900kg.
Hat nem.Persze tobbet eszik, mint egy dizel, de havi 5-600km-nel leszartam a 260Ft-s benzinarnal ezt. Most mar nem annyira, de most meg a dizel lett baszommod draga, es en azt "szerezni" sem tudnek joarasitva.
Ugyanugy vannak "okossagok" hozza, jol korulnezve eleg jo aron is, gyarinal kevesebbol is es annal jobb anyagbol.
Pl vki megvette a gyari hagyomanyos dugokat, csokkal, puszival, 140k-ert, a listaara ennek 180k.
Mikozben most partunk es qrmanyunknak hala a 310FT-s EUR arfolyamon is "csak" brutto 127kHUF a Wössner kovacsolt dugattyu set a csapszegekkel meg hozza valo gyurukkelAz hogy alulrol is jol menjen az auto meg csak csiga kerdese.
Pl az Novitec fele 1.6-s motorral (sima 159A Tipo motor, be, feloltozetet GT-nek, es haccoljon), a KKK K04-023 kodjelu Audi TT 1.8 20v Turbo Quattro csigajaval 1500-1600 korul a gazra lepve mar pozitiv nyomas van, 2000-nel lehet tusszogtetni a lefujoszelepet is(ha jo a rendszer, akkor az 1.4-sel is, nem sokkal feljebb ennel)
3.ban jobbra kisivben befordulsz egy tipikus egyenrangu keresztezodeseben vele es onnan kigyorsit az auto.
Mar-mar, mint egy nyomatekgyar dizel.Csak nem fogy ki a szuszbol 4500 korul sem.
több drón kell ;P
-
VR6-Fan
veterán
vennék én új bálna mercit, agy éves szintre levetitve többet állana a szervízbe mint hogy úton legyek vele, egy olyan pozicióban.
tehát részemről itt is érvényes az amit használni tudok, első sorban, kényelmes...
felőlem ez egy klasszikus darab is lehet kiváló állapotbanöszintén szólva nem érzem jól magam a kis öszinte golfomba, mer kemény, mert a legkisebb út hibát is érzem, alul nyomaték szegényre hangolt épp, nem figyelsz oda 1-1 gázadásnál akkor megviccelhet
nyilvány öltönyhöz nem trabantot fogok felvenni, mert nem mutat jól rajta a keverék plecsni...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
no valami ilyesmire gondolok én is, csak nem fiatal, hanem szimplán honfitárs..
ill nem kell hogy lelakott legyen, lehet az gyárilag is szar :-)
magyarán az "új" autó=hibátlan mítosz akartuk volna páran megdönteni.....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dlaccc
aktív tag
Én nem mutogatni veszek fiatal autót.. hanem hogy ne keljen havonta szervizet és alkatrészt keresni, ehhez se időm se kedvem. Aki így skatujázza az embereket szerintem az a nevetséges inkább. bocs.. az OFFért.
Bekerült a listámba a Seat Leon és Cordoba is, egyre nehezebb választás -
dlaccc
aktív tag
Látom te se érted, Én nem bömöwövel akarok villogni hanem egy jól összerakott japán, vagy hasonló minőségű négykerekűt keresek.. Villogni nem szokásom úgysincs kinek.. Hagyjatok már ezzel az arcos dumával hányok az összes olyan embertől.
De ha nagyon értesz a kocsikhoz ajánlhatsz te is 1milla körül max 6-7l fogyasztás, 4-5 ajtós "gondmentes" járgányt[ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
Én nem veszek fel semmit de ezt úgy írtad hogy aki itt a régi vasaknak a becsületét megvédte az csóró és csak azért vitázik veled mert nem teheti meg az újabb autó vásárlását.
Oltári nagy faxxás de nem bizonygatok semmit ha te ettől jobban alszol gondolj azt amit akarsz.
Szó sincs erről. Nem a régi vas-új vas téma a lényeg. Pro és kontra lehet érvelni, ez egyértelmű.Csak azon hsz-ek nem helyénvalóak, amikből azt lehet levenni csak és kizárólag, hogy "Te meg mit ugrálsz itt, mikor ennyi pénzed van?"Nem bántom azokat, akik a régebbi gépeket védik, csak saját véleményem mondtam el, nem sértően.Biztosan rengetegen, sokkal többet tudnak rólam a rési autókról, azok közül van olyan aki az újakat nem ismeri, ennyi.
Amint írtam, vitázni lehet észérveket egymásnak feszítve, de azzal hogy szállsz vitába, hogy elmész ide-oda. Az már csak erőlködés attól,aki moindja.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Hozzánk 0km-esen került (vásároltuk), itt pedig elég sokat építik az utakat, ami inkább annyiból áll hogy 10-20cm-s rámpák és sok kő/kavics, és mikor kész akkor ugyan olyan sz@r mint előtte. Hidd el, nem csak a nagy autók gumijába ragad meg kavics, volt hogy előttünk ment kis 1.2-es Polo és úgy kiverte a kavicsot a gumiból hogy koppant a lökhárítón. Szerencsére csak két pötty látszik, tehát még nem kell cserélni, de az előző autónkon is volt kavicsnyom, szóval akkor csak az utak miatt van ez.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Dare2Live
nagyúr
-
nagyúr
Egyszer-egyszer az más. Úgy én is inygen elviszem bármelyik barátomat és nem kérek semmit érte. Lehet egyszer majd ő segít ki valamiben. De a napi rendszerességű cipelésnél már más a helyzet ott úgy vélem teljesen jogos ha a tulaj megkéri az utasokat hogy szálljanak be.
Amúgy az is oké amit te mondasz hogy a pár alkalomért nem feltétlenül pénzzel hanem kávéval, sörrel, csokival stb fizetsz.
Nekem is volt hogy egy fuvarért a kollégám jófajta sört adott, nem viszakoztam amúgy is megbeszéltük előre a dolgot.Més que un club!
-
izomhod
senior tag
na így kell csinálni!
nekem az ilyen ivós bulikon nem szoktak odajönni félidegenek
múlt héten az egyik haverom indult haza hajnal 2kor, olyan 8-10 km-re lakik, elég offon volt, szóltam neki, hogy gyere hazaviszlek, mer megfagysz az úton
elvittem, köszi pacsi, megvártam míg bemegy az ajtón
szívesen elvittem, mert valahogy mindig egálban vagyunk
(meg a barát és munkatárs két külön dolog)
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
A példa szélsőséges volt hogy jól érzékeltessen. De ennyi erővel vehetjük úgy is hogy valaki soha a büdös életben nem szenved semmilyen balesetet és neki meg fölösleges dolog az x csillagos töréstesztű autó.
Persze ez nem így van csak az is benne van a pokliban hogy jó esetben sose lesz szükslged semmilyen biztonsági eszközre (légzsák, stb.). Ne is legyen.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Qru
MODERÁTOR
Haver így járt, megvette a D4-D Avensist aztán mikor vezérlést kellet cserélni meg kettőstömegű lendkereket alig tudta kiköhögni. Ezek után a turbó is megfikkant... Kicsit pihentetni is kellet a kocsit mire tudott venni bele egy használt turbót ami kitudja meddig húzza megint...
De legalább tanul(t) a hibájából, azt mondta soha többet nem vesz dieseles kocsit.#nincsbennetarcsi
-
Runner_fxr
Ármester
Tulajdonképpen nekem elég lenne egy kisebb autó is. (nincs még családom, sőt még a barátnőm se akar velem jönni, ideköti a munkája, gyakorlatilag egyedül maradtam.)
Nekem egyedül meg mondhatni luxus egy nagy autó, de amióta a haverom meghalt egy kis autóban, azóta máshogy gondolom ezt az autó kérdést. Nem itt akarok spórolni, persze eszetlenül se költekezni.
A megbízhatóság is fontos szempont.
Audi a4 1,8t jó kis autó, ez akár még szóba jöhet. Bár az X5 az ami leginkább tetszik. Rengeteg autón gondolkoztam, de valahogy mindig oda jutok, hogy egy X5 kéne legjobban.
Persze még nem biztos, hogy ez lesz. Egyenlőre kölcsön kapom fateromtól a golfját. Egy V-ös golf 1.6-os benzinese van, ezzel megyek ki, egy darabig nálam lehet, szóval még van időm nézegetni, gyűjtögetni.
Amit mindenképpen szeretnék még, az a bőr belső és az automata váltó.