-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
^Boss
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #132562 üzenetére
Pedig én is beleugrottam majdnem egybe mikor autót kerestem. Neduddki majdnem rábeszélt anno, aztán kipróbáltam haverét és azt mondtam h ez teljesítményben kevés, fogyasztásban meg sok lesz...
Jó a Kuvik de akkor lenne igazán az, ha a 2.0i motor benne lenne a polgári változatban is mondjuk olyan 160 lóra írva.
mod:
^Boss: Volt 1.8 TSI autónk, hát városban az inkább 11-12 ha nem mozgó akadály akarsz lenni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
^Boss
őstag
válasz Tsebacsi #132562 üzenetére
hehe, mostmár rendesen összezavartatok, hogy ki mit ajánl.
TSI: [link] ilyesmire gondoltatok? város 9.6, akkor ez egy 10.5 körüli lehet, gondolom itt is csalnak ennyit. vajon ez mennyire odalépős tempónál számítandó?
esetleg találok valami olyan összesítő táblázatot valahol, hogy mégis mennyivel kerül többe fenntartani teszemazt egy BMW/Audi/Merci/Lexus szintet egy Mazda/Honda/VW-hez képest, valamint ezek hogy viszonyulnak az alsóbb kategóriához (Chevy, Opel, Skoda, stb)?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #132486 üzenetére
Ezt nem nevezném soknak, úgy, hogy lesz ez még kevesebb is
Elől szerintem elég kényelmesek az ülések, főleg a plüss.
Valóban nem egy renault, vagy egy légrúgós merci kényelemre, rossz úton eléggé pattogós, de ugye a 225/45 r17-es abroncsok sem az irányba hatnak, hogy jobb legyen a csillapítás rossz utak esetén. Megoldás erre a 205/55 r16-ra váltás, mint hivatalos gyári méret. Viszont ugye a peres gumi, és a feszesre hangolt futómű előnye jó úton, hegyi kanyargós utakon jelentkezik, ugye elég élvezetes vele kanyarogni, ráadásul azért ha elforgatod, akkor megy is. Ahogy írta is, sportos. Ebben minden benne van. Ha kell egy lagymatag hintó, akkor vegyen valami franciát, ha lehet légrúgóval, aztán kész -
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #132161 üzenetére
Kerdes, hogy erdemes e 6000 ig pörgetni az 1.4 tsit, mert szerintem nem....de ettöl meg lehet....es raadasul sokkal nyomatekosabb, rugalmasabb, mint egy 1.6/1.8 szivo. Ez a "kis sz@r, semmire valo, gyorsan elfogy, erötlen" kommentek olyanoktol jönnek, akik nem vezettek meg ilyet.....vagy legalabbis nem hasznaltak....ha beülsz es mesz vele kettö utcasarkot es kiprobalod, hogy 3-ikban nyomsz egy padlot, nyilvan nem fog szetszakitani....de regen egy 2.0 szivo benzin nem volt kepes ilyen parameterekre, mint ma egy 1.4 tsi.....jo kis moci az
-
w333
félisten
válasz Tsebacsi #132147 üzenetére
(#132147) Tsebacsi és (#132148) [rvilike]
Kérdés hogy milyen autóban van ez az 1.4 TSi mert oké hogy egy Golf vagy A3 -al szépen muzsikál ... na de egy kombi Octavia -al egy lomhaság !
Oké hogy jól gyorsul ... na de az-az erő nagyon gyorsan elfogy !
(#132149) Mágus2
Bimmer 118i ... A3
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #132123 üzenetére
Ha most vennek valoszinuleg V50 D5 geartronic lenne tetocsomagtartoval.
(#132124) Atlantis
Az I30/Ceedet neztem, de azok picit zajosabbak mint szeretnem. Az I40 passzolna ilyen szempontbol, csak az meg mar kicsit tul nagy. Az a valto pedig annyira nem takarekos ahogy nezegettem 7L nehez jarni vele orszagut+palya komboban is.A dupla kuplungossal az a bajom hogy abban is van 2 kuplung ami az ujabb tipusokban nem olajban fut(a Kia Hyundait valtojanak a felepitesere nem keresetem ra, ez olajos lenne?), tehat legalabb annyira kopik mint a kezi valto kuplungja. Van bennuk kettos tomegu lendkerek is mint a hagyomanyos kezi valtokban. Azokban a tipusokban amiket nezek kb 120-160 ezer van aminel mar belathato idon belul szamolni kell a kuplung+lendkerek cserejevel, ami kb 300-350e Huf. Erre meg rajohet a mechatronika hibaja ami megint kb 150-250ezres tetel. Raadasul a hatramenetet mindegyik lassan rakja es nem valtanak olyan finoman mint a hagyomanyos automatak, sot a szarazkuplungosak visszavaltaskor rantanak is.
A hagyomanyos(hidropneumatikus) valtora konnyebben talalni szakit, ha nem sporoltak az olajcseren akkor 3-400ezerig nem nagyon kell hozzanyulni es ha megis egy kozepes javitas megvan 200korul.[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
válasz Tsebacsi #131980 üzenetére
Sokkal logikusabb lenne a benzines, de ha traktor kell nekik, akkor azt kapnak... Pedig egy kis turbóbenzinessel sokkal jobban járnának...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Acheron
őstag
válasz Tsebacsi #131975 üzenetére
Ez azért így barokkos túlzás. A 2.0 D4D semmivel sem rosszabb (igaz, nem is jobb), mint a kortárs dízelek, kellően nyomatékos és - kézi váltóval - meglehetősen takarékos. 2009 -től már a 2.2 sem időzített bomba (főleg a 150 lovas), de ezek nem nagyon állnak meg ebben az ársávban.
(#131982) kornelka: nem akarom én rábeszélni a Toyotára, de azért az nem állítható, hogy minden Toyota dízel alapból kuka.
Akkor meg már sokkal ,inkább egy D5
(#131984) Tsebacsi: a 2.2 -nél jóval magasabb a rizikófaktor, ezen nincs vita. Azon se, hogy ez keményen lerombolta a Toyota dízelek renoméját. Nekem speciel 2.2 150 lovas van 2009 utánról, de ma már én sem ezt venném, bár műszakilag semmi gond nincs vele.[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #131952 üzenetére
Apámnak az volt a szempont, hogy magas építésű legyen, hogy könnyen ki be tudjon szállni a csípője miatt, ne rohadjon, megbízható legyen, hogy legalább elmenjen még 5-10 évet, amíg vezetni fog még.
Ignist néztek, próbáltam mindenáron lebeszélni róluk, mert az egy szekér...
Max max 1M amit szantak rá, így sok más lehetőség nem volt a lianan kívül.
Ez nagy is, magas is, kényelmes is, megbízható is(made in japan), cserebe kívül kicsit csúnya, na de mindent egyszerre nem lehet.
Az M16A állítom a világ egyik legjobb motorja.
Nem véletlenül húzta eddig, az aktuális SSS-ban, scross-ban, vitara-ban is ez van.[ Szerkesztve ]
-
válasz Tsebacsi #131904 üzenetére
Mert én mennyire értek a kocsikhoz? De most komolyan, egy beszélő disznó ?!
A TIR-t segítettem TaaT-nak megírni, és ha ismered a kereső funkciót akkor nézd már meg ugyan miket javasoltam eddig mindenkinek... (azon túl hogy szeretni kell, mert gondolom a következő kötekedés ennek kapcsán van betárazva, mindenhol az hogy át kell nézni-nézetni!)
Az hogy vannak szituációk amikor kell a tökösség, nem egyoldalú tapasztalat, hanem tény kérdés. Pont Te és sok más ember vételről való lemaradása támasztja ezt alá - objektíve.Az meg hogy neked nem jött össze, ne az én meg más hibája legyen már Vállald fel hogy lassú volttál és kész. Semmi baj nincs ezzel. Ahogy a bölcselet is tartja, jobb sokszor gyávának lenni mint egyszer halottnak.
(#131903) rbalint88 : kikérem magamnak az 01 utalást
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #131897 üzenetére
részben igaza van a 01malacnak abban, hogy 100%-os biztonságot nem ad semmilyen átnézés. obd-s hibaolvasást csinálnék, alánéznék, motortérbe jó alaposan, aztán hadd szóljon. sajnos azt egy szerelő se látja, hogy pár nap múlva megreped a blokk vagy elkókad az ecu vagy átugrik/elszakad a vezérlés. a használt autó vásárlása mindig lutri. és lehet, hogy pék-cukrász hozzáállás, de ha viszel egy tételes checklistet, odamész egy másik kósza autóbuzival, alaposan, nem a vásárlási láztól besózva átnézitek, akkor olyan nagyon nem baszhatnak át.
nekem eddig a 8 autóból, ebből 6 releváns (Golf1 és BMW535iM nem, mert azok hobbiautónak lettek véve) az elsővel nettó átvertek - autópiac, négyet átnéztem és azokkal nem volt különösebb dráma, egyet megnéztem szerelővel, na azzal szoptam a legtöbbet.
A runner125 elvei alapján való vásárlás -részben- adhat jobb eredményt, de inkább úgy mondanám, hogy a kitűzött keretnél bőven olcsóbban vegyél autót és rakasd rendbe, akkor tuti a nyugalom. persze egészen addig, amik a ki nem cserélt 6803 alkatrészből nem szarik be valami... szóval LUTRI.
ha nyugalom kell, akkor go to szalon, tessék új autót venni. ha nem jársz sokat, akkor KIA a nyerő. -
Qtya123
őstag
válasz Tsebacsi #131897 üzenetére
Valóban hihetetlen rövid idő alatt le tudnak csapni egy-egy autóra és nem mindig nepper. Korábban már írtam erről személyes eladási tapasztalatokat.
Mondtam is mindig az eladások után, hogy nincs itt válság, vásárlás van. Mikor hirdetsz egy autót előkerülnek a magánszemélyek milliókkal a zsebben és jön az ország másik végéről munkaidőben, aznap. Mondom, hogy nincs itt válság kérem szépen. (Munkaidőről jut eszembe: egyik munkatársam napi önidegesítő tétele, mikor munkaidőben járjuk a város útjait, bankokat, irodákat, postákat, boltokat és mindenhol full embertömeg van, akkor kifakad és fél órán keresztül kell hallgatni az okfejtését, hogy "b@zdmeg itt 8-4-ig senki nem dolgozik, csak vásárol meg ügyintéz?" -- mondjuk néha tényleg elgondolkodtató)[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Tsebacsi #131884 üzenetére
Valószínű akkor 1 bites autóvásárló vagyok, mert nem vittem szerelőt, egyszer sem.
Átnéztem, felemeltettem, néztem egy olajszintet, meg egy színt, mentünk 1 kört, konstaláltam h leírtaknak megfelel, látszólag hibátlan, alkudtam és fizettem.
Persze ehhez hozzátartozik - amit már többször is írtam - h én javarészt a piac felső szegmenséből választok. Inkább lentebb adom az igényeket, de a keresett típusból a legjobb vételt akarom csinálni. Eddig bejött."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #131893 üzenetére
De a pék(curkrász) az a wannabe autószerelő, nem az 1bites autóvevő
(#131895) Tsebacsi
En amugy vagom a problemadat, mert nalam is mindig ez van ha autot veszek. Az alkalmi vetelt elviszik par ora alatt es nincs mindig szerelo keznel vagy a szervizben idopont hogy atnezessem az autot, sot normal munka mellett nekem sincs idom rogton ugrani. Az atnezes nelkuli (jo vetelnek tuno)auto pedig a vegen mindig szopas csak max kesobb jon ki.[ Szerkesztve ]
-
válasz Tsebacsi #131888 üzenetére
Minden használt autó - de még sok új is! - zsákba macska. Aki mást hisz, önmagát csapja be, szerintem. Olyan szerelőt még nem hordott az föld a hátán aki ilyen v olyan okból kifolyólag ne tévedett volna.
Nem veszek senkit hülyére - miért tenném? (Nagyon halkan megjegyezném, hogy volt egy smiley a végén, bár lehet, hogy az F1 nézés annyira leköti a figyelmed és feles kapacitásod, hogy értelmezhetetlen számodra) Viszont a saját hiba miatti nyilvános vérnyogás hitelteleníti az előadott problémát. Szerintem. Hallottál engem nyávogni amikor pl kompresszort és légrugót cseréltem a Gazsin?
Csak ezt tudom mondani zárónak:Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Tsebacsi #131824 üzenetére
Ó, én a GT86 miatt lettem konkrétan lehülyézve. Mert, hogy az micsoda egy kivételes egyensúlyú sportautó és, hogy évtizedekig kellett várni míg megszületik egy ilyen semlegesen viselkedő sportkocsi és, hogy milyen parádésan fogja az utat és milyen könnyű táncba vinni. Aztán pár hónapra rá valamelyik véletlenül elkottyintotta, hogy 1:1 a Toyota Prius alacsony gördülési ellenállású kifejezetten szarul tapadó gumijaival szerelik a gyárban a GT86-ot többek között ezért is pocsék hosszú fékút. Ja hát így könnyű. A hegesztett diffis 2107 is lazán ment keresztbe 165-ös Barumokon pedig csak 90-95lóerős volt. Nem nagy kunszt. És hiába kúl meg jó vezetni én frankón a kardomba dőlnék ha vennék egy minden szinten agyon hájpolt GT86-ot 9,5misiért nagy boldogan kimennék pályanapra vele és azt látnám, hogy jobbról balról kerülgetnének a kommersz kompaktok sportmodelljei meg a reszelt 1.6 crx-ek és 1.8 gti egyes golfok. Félreállnék és ott helyben fel is gyújtanám a g*cibe az biztos. Nesze neked világmegváltó sportkocsi, pont arra alkalmatlan amire építették de én hülye vagyok nem értek hozzá, ők meg igen. Köszi.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
válasz Tsebacsi #131809 üzenetére
Király vagy köszi. Tökéletesen körülírtad a Mazda MX-5öt. Egy normális turbós motorban olyan elemi erő van már 2500rpm-nél is, hogy egy határozott gázadással játszi könnyedséggel kerülsz meg bármit a forgalomban és nem kell "hondás hülyegyerek" módjára üveghangon széttaposni mint a Mazda kétliteres szívó motorját. Kíváncsi lettem ezért utánanéztem mennyi az annyi.
2006 MX-5 2.0 (118kW). 2484 rpm = 56,9 hp @ 160,8 Nm
2006 Focus ST 2.5T (166kW). 2485rpm = 115,6 hp @ 326,7 NmEnnyit az üveghangig való pörgetésről. A mai napig vallom, hogy egy sor5 turbó motornál semmi sem szól szebben így nem meglepő, hogy én sokkal szívesebben hallgatnám a Ford nyers öthengeres motorját mint a Mazda sor4 zümmögését. Amellett ki vesz olyan autót aminek nincs teteje? Az MX-5 eleve egy zajos és huzatos matchbox egy kisautó. Menet közben meg kell emelned a hangod mert a szélzaj és a forgalom zaja elnyomja, egy óra kocsikázás alatt szénné égeti a nap a fejedet és direktben ömlik rád a forgalom bűze ha igazán rossz napod van még a madár is leszar . 2x ültem eddig MX-5 ben a fővárosi forgalomban mindkét alkalom valóságos kínszenvedés volt. Sosem kéne nyitott tetős autó. Nem MX-5, semmilyen. Amúgy sem kifejezetten egy praktikus autó a kiváló útfogását leszámítva szinte csak hátrányai vannak. A jó futóműből amúgy sem sokat profitálsz a hétköznapok során az igen kiváló minőségű hazai utakon munkába jövet menet. Az MX-5 a kapuzárási pánik előtt álló ötvenes úriemberek autója. Két ismerősömnek is van egyik 44éves másik 50en túli. Tipikus bácsiautó mint a Nissan Qashqai.
mod: A BMW pedig külön bejegyzést érdemelne. Arról is megvan a véleményem pontosabban a hazai használt bmw vásárló rétegről de mivel nem akarok senkit vérig sérteni inkább megtartom magamnak a véleményemet. Béke.
[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #131706 üzenetére
Ha kicsi a kuwik, kicsi lenne ez is csomagtartoja szerintem az Astranal is kisebb de ez lehet csak erzeki csalodas.
A futomüve nagyon merev, jobban raz, mint a GTC Astra a sportfutomüvel, ugyanakkor magasabban ülsz erezhetöen es ez a kettö egyszerre most igy elsö körben nagyon furcsa erzes volt. Ugyanakkor szepen viselkedik a kanyarban, erzesre stabilabb, mint aza astra. Az mintha valamivel jobban sodrodna kifele.....vagy csak egyszerüen jobbak a volvo ülesei es jobban tart, egyelöre nem mervadoak ezek a tapasztalatok
(#131708) Integrale ha figyelembe veszem a köztük levö idö es ar különbözetet....hat....de nekem nagyon nem jön be az uj volvo belsö.....van egy V60 ceges, most ez a V40 meg egyik kollegamnak uj xc60....belülröl mind ugyan olyan es valahogy olyan gagyi feeling....nem az, de nem szeretem, nem jo erzes öket vezetni (xc60 at nem vezettem, csak S40, V40 meg V60).....valahogy total ugyan olyan....fura a kuplung is (ez mondjuk csak megszokas kerdese, de nem tetszik....) nem tudom megfogalmazni....nem szeetem vezetni öket. Komolyan mondom, hogy a GTC ben több spiritusz van, pedig az sem egy FUN auto
Összesegeben nagyon jo autok (ez az 5 hengeres 2 literes D3 dizel pedig alom jo lenne nekem is), de tovabbra is azt mondom, volvot majd ha 60 eves leszek
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #131685 üzenetére
Na ná es minden este visszaragsztgatom a vedöfoliakat a müanyag elemekre
Egysezrüen amugy nem markolaszom a valtofejet vezetes közben, illetve mivel mindig is sokat futott palyan a kocsi, ott ugye nem valtogatunk sokat ez ugye nem egy egynyócaskuwik (bocs no offense, de ezt nem lehetett kihagyni)
-
aero.
veterán
válasz Tsebacsi #131288 üzenetére
ST-nek ST, de ne legyen középen kipufogója meg stb. Ez akkor ciki mikor a kerületi képviselős 2.0 tdi mellől nem lehet lelépni. Szerintem, mondjuk én inkább a teljesítmény-visszafogott külső híve vagyok, nem vagyunk egyformák.
A benzines verzió okés, szeretem a dízeleket, de ez nekem sok.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Tsebacsi #131116 üzenetére
Hmmm ... én sem látom sehol, na ez is egy jó nagy megtévesztés !
(#131117) SzlobiG
Persze egyetértek, de én sajnos nagyon a külsőségek alapján nézem az autókat ... a felszereltség számomra mindig csak másodlagos, mert mit érek azzal ha fullos az autó de ha ránézek akkor nem teszik persze olyan autót is lehet választani ami fullos és szép is, csak nekem ez az MK 4 Mondeó annyira nem jön be, még egy régi B5.5 Passat is jobba tetszik ... de hát nem lehetünk egyformák
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Tsebacsi #131102 üzenetére
Oké nagy mint egy Octavia, de jóval kisebb a Mondeótól !
De nem a méret miatt nem, hanem azért mert botrányosan csúnya
(#131104) Qru
Volvo -k mindig is jól fogyasztottak, pl. a 2.4 szívó is városban 8-9l -ből elvan
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
viharhozo
addikt
válasz Tsebacsi #131003 üzenetére
Ha gyereket viszel hatul, akkor a hatso hely tok mindegy, ha elfer a gyerekules, jo vagy. A kozepkategoria csomagtere pedig jellemzoen semennyire/minimalisan nagyobb csak a kompaktokenal.
Pl. Golf7 Variant 605 l, Passat B7 Variant 603 l.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
F-ECT$
titán
válasz Tsebacsi #131003 üzenetére
Mondeo / Passat (B7) / Octavia, Prius és Civic akkor eddig a befutók. I40 is kicsi? (@footy: Bár azt a nagy árelőnyt nem látom, ugyanúgy 5M körül vannak belőle a 2 évesek.)
focvis: ha egyszer sok pénzem és gyerekem lesz, akkor majd veszek egy kisbuszt
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Tsebacsi #130948 üzenetére
Ingyen kenyér nincs Kérdés, hogy mekkora felárat kell fizetni azért (akár megvételkor, akár később a karbantartásra), hogy a városban kisebb legyen a fogyasztása.
Kicsit el vagyok veszve itt a Priusok között, van a sima Prius, de ebből is több facelift volt már, van a Prius+ és a Prius Plug-in - mi a különbség köztük, mire érdemes figyelni, amikor keresgélek köztük?
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Tsebacsi #130937 üzenetére
A motor erős kérdés, hátha elsikkadt, így leírnám a használatot:
-hétköznap napi 2x10 km Bp-en
-hétvégente (havi 2-3 alkalommal) 2x130 km vidékre (nem autópálya)Év össz futás ~15e km.
A napi rövid utak miatt a benzinesek felé húznék, de bizonyos márkáknál ez nem ajánlott.
focvis: én is így vagyok ezzel, de az anyuka most eléggé kivan eggyel is (Pedig ahol tudok, segítek, de be kell látnom, hogy kb 80-20% a szívásfakor az ő javára.) Emellett sajnos nem biztos, hogy rajtunk fog múlni, a baráti körben többeknek még az első se jön össze, pedig dokihoz is járnak, és még 35 év alatt vannak
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Tsebacsi #130931 üzenetére
No igen: nem tuti a második gyerek
Mivel 8-10 évre kerestem autót, ezért néztem olyat, ami akkor is jó lesz, ha jön. De ha jobban belegondolok, akkor lehet, hogy nem éri meg nagy dögöt venni, ha esetleg mégse jön második gyerek. Így viszont lehet most megérné egy kisebb autót venni, és pár év múlva lecserélni egy nagyobbra, ha majd tényleg kell.
Dive ever, work never.
-
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #130660 üzenetére
mindenki (GM+Fiat) beleadta tudása és alkatrészei "legjavát", kevés hozzá a jó szaki, brutális az értékvesztése ÉS eladhatatlan, szűk és fáradt dizájnú a bele (plusz ezek szerint recseg-ropog is), de legalább nagyon gyorsan és csúnyán öregszik is, főleg a fehér bőr. bontott alkatrész /kasztni/ nem áll hozzá hegyekben.
szerk: a motor mondjuk nem rossz, csak a dupla turbótól félnék.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #130655 üzenetére
A beltere sok ponton gagyi. Kemeny muanyag kapaszkodo, amibe ha kapaszkodsz, akkor recseg, de ez igaz sok mas muanyagelemre is a beltereben.
A dizel Fiat, ez a twin turbo van a Deltaban is, ikketve a tovabb fejlesztett variansa (1956 ccm) az Insigniaban es a 95-ben, Cehvi Cruze-ban, meg meg millio masik autoban.Valoban akkora belul mint egy Focus, tehat kb 3-as BMW, B6-os A4, 159 meret, nem fogsz elveszni a belterben.
"Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #130413 üzenetére
En pont az eggyel regebbi Mondeoban tapasztaltam meg nyaron Horvatorszag fele, mlyen jo is a kis legkavar a sejhaj alatt mondjuk ebben az is közrejatszott, hogy nem az enyem volt a kocsi es egy 2.0 turbo volt powershifttel es izgi volt minden lehetöseg, amikor le lehetett nyomni a kickoffot
erre most a legujabb mondeobol kikerült még az opcios listabol is braaavo
-
Kornel
veterán
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tsebacsi #130108 üzenetére
Nem tudom az árat, asszonynak a cégese lenne amúgy, most cserélik a Golf 6-ost, de végül lehet választani így a legjobbat akarjuk kihozni belőle, mivel ugye olyan mintha saját lenne, mert nálunk van végig, és munkán kívül is lehet használni (nekem is ugyan úgy), és ugye előny hogy minden free rajta azaz nem kell foglalkozni semmivel csak hogy a legkényelmesebb legyen.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Tsebacsi #130099 üzenetére
..én is néztem tegnap, de a múltkori 90k km-es, gyöngyházfehér F-Sport verzió jobb vétel volt ugyanennyiért. El is vitték szinte azonnal.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
viharhozo
addikt
válasz Tsebacsi #130087 üzenetére
Most komolyan belinkelsz nekem egy szetfotosopolt promokepet?
Igy nez ki defaultban egy Titanium Focus belseje, es kb. eddig tudod javitani. Kisautos, ennyi, ettol meg nyilvan tetszhet vkinek.
Es igy nez ki egy kozel sem fullos Golf.
Mondjuk hozzam tovabbra is a minimalista 308 all a legkozelebb, de avval mas bajok vannak.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
Atlantis
veterán
válasz Tsebacsi #130071 üzenetére
Ez is vicces, mert pont az infotainment terén van elmaradva a Focus. Se MirrorLink, se Car play nem elérhető, az alap rendszer 4-5"-os kijelzője meg nevetséges, a nagyobb Ice csomagoké már sokkal pofásabb. A belső design ízlés kérdése, az még elmegy nálam is, bár nem a legszebb, de sajnos az is tény, hogy az aktuális Focus az egyik legszűkebb/kisebb belső térrel rendelkezik a mostani kompaktok között, bár az ára is a legjobbak között van az állandó importőri kedvezmény miatt.
Majdnem elcsábultam én is egy szalonautóra pár hete, de aztán inkább mégsem...egyelőre.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
lenko
aktív tag
-
Atlantis
veterán
válasz Tsebacsi #129977 üzenetére
Nem igazán értem, hogy lehet párhuzamot vonni egy Focus és egy BMW közé, vagy egyáltalán egy új autó ára és egy használt ára közé. Teljesen másról szól a két dolog...szerintem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
lenko
aktív tag
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tsebacsi #129968 üzenetére
Nem a Mugen itt a lényeg, meg nem is konkrétan ez a darab
Nagyon tetszik a forma, jobban mint a hatchback. Csak nagyon kevés van belőle, nem erre a piacra szánt.
Az említett alternatívákat köszönöm. - szívó benzin játszik
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
atenza
senior tag
-
footy
addikt
válasz Tsebacsi #129900 üzenetére
Nekem tiszta hogy mas a ketto, azert is irtam feljebb, hogy a hidropneumatikusak jobban bejonnek.
Ez a ZF meg a mazda skyactiv valtoja a bizonyitek ra hogy hagyomanyos automataval is hasonloan takarekosan lehet kozlekedni mint duplakuplungossal. Egyebkent ahogy olvastam ezek a valtok is gyakran kapcsolnak direktbe egy olajos kuplungon keresztul.[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #129838 üzenetére
Mondibol a 2.0 és a 2.2 is ajánlott. A faceliftesnel már elvileg kevesebb a gond a dpf-el, közvetlen a szűrőbe tolja a go-t, nem csak a kipufogó ütembe. Power shiftet dicsérik akiknek olyan van jobb mint a sima auto mata.
Ui: Úgy is meg fogod kérdezni egy hónap múlva is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #129838 üzenetére
VAG-ból 2.0 TDI + DSG jó kombináció, megy és ha nem tolod nem eszik. Igaz maga a DSG öngyilkosra van hangolva (biztos véletlenül ) szóval a kb 200k km-eres élettartam reális. Nagyban függ mennyit használod pályán és mennyit azon kívül. Szóval legyen a zsebben 3-400k a cseréjére.
Amúgy a CR rendszere nem kényes a DPF/EGR kombó meg mindnél behal egy idő után, ezzel számolni kell és kész.A többivel nincs xp-m, azokra nem írok semmit.
Ja de. #csakaHonda!!!!444!!!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Tsebacsi #129838 üzenetére
Amiben szo-szo képben vagyok, mert utánajártam:
VAG 1.4TSI az Octi 3-ban elvileg problémamentes, már szíjas. 125/140/150 lovas (Golfban ezek vannak), szerintem mind3 OK, az erősebbek minden normális elvárást teljesítenek. DSG passz, Mágus szerint 200 ezer km az élettartama. TDI-t inkább passzolom, unokatesóm sokat szívott az 1.6TDI erőátvitelével (kuplung+lendkerék csere, majd váltó kuka -> céges autó leselejtez).
Mercedes E Class (2009. utáni) okán olvastam utána a motoroknak: 200cdi gyengécske; 220cdi-nél befecskendezők kehesek voltak eleinte; 250cdi duplaturbós, +hibaforrás és nehezebb diagnosztika.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest