-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Kickass #194464 üzenetére
Többször írtam már a HSD-t mint a GTE-t. De ez most csak egy példa volt, hogy plugin a jó erre, ha elolvastad amit írtam. A GTE az az ami nekem van, nem azt mondtam, hogy ezt vegye mindenki. Itt az elektromos autozasra ment ki a dolog most.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kickass #194015 üzenetére
Örülni kell, hogy ők sokan vannak és senki nem tudja az igazat; régi franciát kell venni. Az olcsó volt újonnan is, használtan meg aztán végképp. Régen én is úgy gondoltam, hogy ez csak városi legenda, de mióta megvan a Thalia, nekem is megváltozott az életem. Kisimultak a ráncaim, nem kell nézegetni az olajszintet, a vízszintet, a kopogós műanyag meg pont olyan, mintha új lenne. A fogyi pedig fergeteges, 6.94 l/100 km ebben a hideg időben elővárosi-városi ingázással.
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194018 üzenetére
Az enyém pontosan közelebb van mint a húszhoz, mint a tízhez. És? Nem "japántulaj" szólalt meg belőlem, csak elég rossz példával rukkoltál elő. Mindenesetre a céges, lízinggel sok mindent ki lehet próbálni, javaslom ülj be egy CRV-be, sajna a legújabb Accord nem érkezett Európába. A Tipo mint olyan, egy alsó-középkategória annyiért. És ha választani kéne a tapasztalatok alapján, akkor inkább egy 10 éves Honda 4 millióért, mint egy mai kor vívmányainak megfelelni vágyó műanyag belsős konzervdoboz.
De elfogadom a véleményed. Csak nem osztom. Ennyi :)
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
[CS]Blade2
addikt
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194015 üzenetére
Erős kijelentés ez. Mindenesetre a 3-4 misis Accord pont az a kategória, ami ha időben a legjobbat megkapta, az mai napig "költségmentes". Értsd, kopó dolgokat minden autón kell cserélni. De mint Accord tulajként kijelenthetem, hogy az elmúlt 90ezer km alatt a legnagyobb kiadásom egy kupplung csere volt. Na bumm, milyen pupák vagyok a japán sz**ommal
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
TrollBalint
addikt
válasz Kickass #193867 üzenetére
Nem, és ahogy Avensisből is megfelelne a 2012-2016 és a 2016 utáni is, igazából az Astra-ból is a J-s vagy a K-s.
Öszintén szólva nem tudom mi az igazi különbség közöttük (sem az Avensisnél, sem az Astra-nál)Megnéztem a példát. Tetszik, sokkal jobban, mint a J-s De továbbra is félelmem, hogy egy 1.4-es autóban a Turbo mennyire nyírodik ki hamar.
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #193495 üzenetére
Ha néha kikormolod és nem gáz ha évi 1-2-3 napot esetleg nem tudsz menni a szomg miatt akkor mehet a dízel. B autónak sztem tökéletes amúgy ha van egy városi császkálós benzines/hibird mellé.
A megy/nem megy meg nyilván valamelyes relatív, ki mihez van szokva. Anno a 52 lovas Puntóból átülve a 100 lovas G Astrába úgy éreztem magam mint az utak királya (aztán az első lámpánál kaptam egy jó nagy kúpot egy 1.5 vvt Ignistől ). Meg amit írsz, hogy az érzés is más. Itt van nálunk a 2.0 tdi meg a 2.5i, papíron ugyanannyi a gyorsulásuk de érzésre/előadva meg teljesen más.
#nincsbennetarcsi
-
HdRew
őstag
válasz Kickass #193495 üzenetére
Bocs, hogy beleugatok, de már a 4-es metró EU támogatását is úgy kaptuk meg, hogy kell a dugódíj, ami tök valid, csak hát Tarlósék nem merték bevezetni, mert féltek az autósok haragjától. (Előbb-utóbb lesz ez is.) Azzal lehet vitatkozni, hogy az infrastruktúra megvan-e ahhoz, hogy drasztikusabban átszoktassuk az autósokat a tömegközlekedésre, sajnos az utóbbi 30 év politikusai mindig csak a saját hasznukat keresték, Karácsony egy sokkal vállalhatóbb figura. (Persze idővel lehet majd valaki nála is jobb, de jelenleg ő arra a pozícióra a legalkalmasabb.)
Sok teendő lenne, az biztos. Több metróvonal (helló Bécs, hasonló népességgel, 83,3 km vs a budapesti 52 km a metróhálózatok hosszúsága) illetve a végállomások környékén minél több P+R parkolóház, olcsón, hogy az agglomerációból érkező autósok ne menjenek be a városba. Ugyebár egy kimutatás is alátámasztja, hogy aki a belvárosban él, annak a várható élettartama rövidebb lesz, mint annak, aki a külső kerületekben, agglomerációban él. Mindezek mellett Budapest adja a GDP minimum 1/3-át, míg csak 3% környékén kap vissza ebből, a környező fővárosok ennél sokkal nagyobb arányos költségvetéssel dolgoznak, tehát a mindenkori kormánytól nagyban függ az, hogy lesz-e esetleg új metró. De politikával ne itt foglalkozzunk.
Pártállástól függetlenül kérlek, hogy figyelj a környezetedre, köszi szépen előre is!
Kérnék egy kis segítséget tőletek, lehet, hogy nem fogom tudni átvizsgáltatni a kiszemelt Prius 2-est rögtön a helyszínen, bár próbálok szerelőt vadászni. Mire kell figyelni? A kategória felső szegmenségből szemezgettem, hogy lehetőség szerint minél jobb állapotút találjak. (Habár ezek a kocsik már nem valami újak, ugyanannyi pénzből lehetne fiatalabbat is venni, de a P2-esekről szinte csak jót hallottam. Talán csak a katalizátorát szeretik vinni, de azon kívül költséges javításokról nem nagyon tudok.)
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kickass #193473 üzenetére
En direkt alacsonyabb felszereltsegut kerestem, mert probaltunk egy QV-linet(sport futomuvel +18" kerekekkel) hasznalhatatlanul kemeny volt (bar ez szubjektiv)
Az alap(nem sportos hangolasu) futomu 17" kerekekkel kivaloan harmonizal.
Az asszonynak a tempomat volt a lenyeg az pedig mar a distinctive-ben is benne van, szoval az lett.(mar az alap ulesek is jok, nem ugy mint a nemeteknel hogy hokedlin ulsz) Nalunk eddig a kotelezokon kivul semmire nem kellett kolteni(kabeltores volt a csomagterajtonal, de azt en javitottam es 2015-tol gyartottaknal nem jellemzo).
En 120 lovas 1.4et keresnek#193474
bandus
Megane/Kompakt kategoria = C szegmens
felette Talisman = D szegmens
szívesen[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #193473 üzenetére
Akkor Lancer 1.8? Megbízható, igénytelen (a szó minden értelmében) és sokat eszik ha nyomod neki. Am a Civic nagyságrendekkel jobb autó, nem alternatíva a Micsu.
De hahu-n állíts be egy 2,8-3,2M közötti ársávot szűrj csak benzines 2010+-os autókra és tada.wav.
Kia/Hunyadi vagy a Toyota erőtlen, előbbiből a GDI kokoszosodik is. A VAG vonalat hagyjuk a foscsi TSI-vel az... 1.6 MPI megbízható de előzni ne akarj vele. Mazda 3 2.0i megy, viszont vagy már most szét van rohadva vagy hamarosan fog. Alfát nem akarsz...
Fiat Bravo 1.4/1.4T? pl: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Kickass #193463 üzenetére
A Giulietta megbizhatosaga nagyon nem a regi(2010 elotti) alfak szintjen van. A 8.gen civic szamomra borzaszto csalodas volt. Nekem nem lenne kerdes hogy a ketto kozul melyiket veszem. Sot most hogy elment az insigniam es az asszony alfajat hasznalom, elgondolkodtam azon hogy magamnak is veszek egyet. (meg a 120 lovasban is megvan a bugi) Cybex Gold babakocsi mellett pedig befert par dolog a csomagtartoba.
@bandus
En mindenhol azt olvastam hogy megane is afelett plugin, az alatt pedig nem.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #193463 üzenetére
Akkor eddig csak sz@rt sikerült ajánlanom... Jó így nehéz hogy értesz is hozzá.
G8 Civic: Nem rossz választás. Menni nem megy, ha pörgeted akkor sem de legalább sokat eszik. Szóval ez inkább a ráérősek autója. De abból inkább sedant néznék, mert az angliában összeszerelt hatcback nem éppen top minőségű.
A G8-nál folyamatosan javították a szériahibákat, minél későbbit veszel annál jobb.#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz Kickass #193451 üzenetére
Rozsdamentes Mazda 3 mk2, 2.0 benzin full felszerelt + alváz- és üregvédelem.
3M-ből bőven megvan, nem forgalmi akadály, a csomagtartójába be lehet taposni egy babakocsit (430L), a motorja pedig nagyon megbízható és bírja a ridegtartást. Mk2-es Mazda 6-ot ismerem ezzel a motorral, és annak a fogyasztása is kedvező, vegyesben 8L alatt van, de nagyon sportosan is 9L alatt megáll.
Egyetlen egy hátránya a rozsdásodási hajlam, de ezt időben megcsípve lehet orvosolni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #193454 üzenetére
Akkor csak vízhordó kell magyarul. B autónak mernék venni vmi egyedibbet is pl Alfa Giulietta vagy ha járdamászó kell akkor egy Mitsu ASX 1.6i.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Kickass #193009 üzenetére
A FL-től már nem voltak gondok, nekem 2013 10. havi volt és már FL-elt példány.
Korábbi is vehető, de akkor vagy bele kell alkudni vagy legyen pluszban annyi pénz hogy a csapágyak cseréjét rögtön vásárlás után megejtse az ember.
Erre utaltam feljebb, hogy megelozheto... -
ngaba
aktív tag
válasz Kickass #192780 üzenetére
Egyetértek, és nincs ezzel baj. Szerk.: Nekem a Mazda 6 az, amit a "szívem" választana a helyében, csak hát...
Ezért próbálunk összeszedni minden opciót, ami eszünkbe jut. Sajnos nincs sok... (És valamelyik elvárás nem fog teljesülni, úgy tűnik.)[ Szerkesztve ]
Eladó 1.4 T-Jet Fiat Bravo: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_t-jet_active-21401982
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #191736 üzenetére
Így-így, 2-3 évről beszélünk.
Ez nem feszélyezés, hanem egyszerűen visszaálltam a forgalom normál ritmusára, előtte azért jóval nagyobb átlaggal tudtam sietni, több előzés is belefért (bár az is lehet, hogy mostanában jóval több autó van az utakon).
Mondjuk nyáron én voltam az egyik leggyorsabb az M7-n egy szombati napon (egy priussal ), pedig gps szerint 137-140kmh volt a sebesség. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #190889 üzenetére
Füldugóval többet is... Nem mondom, siettem már 1.2 HTP-vel, hasonló élmény
Rövid szakaszokat szerintem be lehet vállalni, de 3-3.5k fordulat felett már meleg van az adagolónak is, 120 a kényelmes utazó. Országot átszelni TDI
MunezXBK: Fiattal első útján hazafelé 1900 km-t élmény volt 120-as max tempóval megtenni, turbó geo vákuum cső hiba miatt vészmódban gurult
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #190886 üzenetére
SDI+autópálya nem adja ki Lehet valami egyszerűbbet néznék, gondolok itt a B5 futómű érzékeny mivoltára - ha fel kell újítani, egy év alatt nehéz kiautózni belőle az árát. Golf 4 Variant, Octavia mk1 Combi esetén kisebb az ilyen rizikó szerintem, már ha elég a beltér/csomi mérete (szűk hátsó ülés, de korrekt puttony) Szmog miatt nem félnék, szökőévente 2 nap.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz Kickass #187804 üzenetére
A forma amúgy még egy dolog, van az a szög, ahonnét kicsit hunyorítva majdnem okés, ha a részletektől eltekintünk, de a szubkultúra, ami ráharapott, és adott neki egy olyan kontextust, amiből úgysem fog már tudni sose kimászni, na az végképp betette a kaput szegénynek.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #187044 üzenetére
Kéne invitálni egy jó öreg Transit 2.5D résztvevőt is, lehetőleg kirohadt kipufogóval, hogy legyen egy kellemes soundtrack a race alatt SDI Golf mellett szerintem az 1.3 dízel Fiat is labdába tudna rúgni, mikor vészmódban van. 2000 km-es hazahozatal alatt legfeljebb lejtőn ment 120 fölé, aztán kb 0 forintból itthon összetoldottam egy vákuum csövet, azóta hasít a 90 ló Ja meg honorable mention címen egy mopedautó is jó lenne.
Korábban volt egy ötletem, hogy kéne 100-as benzin vs 95 oktán erőmérő, na ugyanezt meg lehetne csinálni, csak limp mode vs normál állapottal is (ha olvas a TC, jelentkezem )
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #187035 üzenetére
Nehogy körbeautózás közben nagyon hirtelen elkezdjen csapkodni a lánc
1.5dci 82 lovas kisteherem volt, jó kis cucc, 200 ezer után volt egy üzemanyag rendszer felújítás, de 350-ben megállt. A korai 1.4 hdi-ket sokan szeretik, kivéve a 16 szelepes változatot.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #187035 üzenetére
Most megnéztem, fél másodperc van gyorsulásban a kettő között, de szerintem az SDI nyerne, miután féltávon a benzinesen átugrik a vezérlés vagy beég egy szelep viszont a 3 henger az már fél V6, növeli a sportértéket.
tboy93: 140 alapján csak Lengyelország lehet
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kickass #187033 üzenetére
De számomra a világ lustája akkor is az 1-es Jetta volt automata váltóval (hogy a legkisebb benzines, vagy az 1.6 szívó dízel volt, arra már nem emlékszem). Nem az enyém volt, hanem egy kedves barátomé. Ő nevezte így: a világ lustája.
szerk.: nem ment, de legalább megfontolt volt.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #186700 üzenetére
és ugyanúgy szar is sajnos. tágabb cégnél van 6-7 tucson 1.7crdi, mindegyik váltójához hozzá kellett nyúlni 3 éves koráig. van, aminél kuplungcsere is kellett, de a legtöbbnél elég volt sw frissítés. a tünet az volt, hogy indulásnál remegősen-dobálósan kezdett el kúszni, ha csak a dugóban araszoltál volna, illetve rendes indulásnál ütött egyet.
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #185892 üzenetére
az már két javaslat lett volna egyébként igaz.de azért volt 3 fekete autóm már mondjuk a mostani sötétkék se sokkal hálásabb, de a fehér céges mellett még így is áldás. főleg, hogy az télen úgy összecsapja magát, hogy le se lehet mosni rendesen. és naponta kétszer kellene...
-
kisza25
félisten
válasz Kickass #183600 üzenetére
5km kényelmesen 1 óra, 3 éves gyerekkel meg sem próbálnám, a gyereket viszem oviba.
Azt képzeld, hogy ma mentem 1,5+2+2+3+2+1+1+2 km-t
Ebből 1,5km dokihoz gyerekkel, 2km onnan boltba, 2km haza, 3km az oviba az ebédért, 2km vissza, majd 1km házat mutatni, 1km még egy házat mutatni, majd 2km haza. Igen, gyalog is megtehető távolságok, de összesen 14,5km, gyalog kb 3óra.Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
_adaml21_
őstag
válasz Kickass #183614 üzenetére
Habár én is Budapesten élek évek óta, és tömegközlekedéspárti vagyok (nincs is autóm), de a leírásod alapján soha nem éltél még megyeszékhelyen.
Én ha hazamennék, Zalaegerszegre (persze ez egy relatíve kisebb megyeszékhely, de az), kb. a 0. dolgom lenne egy autót venni. Akár egy ütnivágnivaló Swiftet, de anélkül elképzelhetetlen ott az élet egy viszonylag alacsony életszínvonal felett. -
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #183614 üzenetére
Szerintem meg mindenki be tudja osztani az idejet es penzet maganak. Nekem tobbet er a rugalmassag es a napi minimum fel ora idomegtakaritas, mint a bkv berlet 9500Ftja es a munkaba jarasra forditott max 40k kulonbozete. Es ez csak annyi, hogy otthonrol meloba es melobol haza. Ha barhova menni kell, akkor meg inkabb eltolodik az ido- es kenyelemmerleg az auto iranyaba. Nyilvan nem a leginkabb kornyezetkimelo megoldas, de amig ennyire hanyadek a tomegkozlekedes, nem csodalom, hogy mindenki korme szakadtaig ragaszkodik az autozashoz. Akkor meg inkabb valami alacsony emisszioju jarmuvel tegye...
-
Arcképgyáros
válasz Kickass #183614 üzenetére
szerintem budapest es a legtobb megyeszekhely kozigazgatasi hataran belul elonek elethelyzettol fuggoen szerintem tok folosleges autoval jarnia. .
Megnéznélek, hogy 2-3 kisgyereket hogy zongorázod le mondjuk az ovi+bölcsi kombinációban, 8 órás munkarenddel télen-nyáron, esetleg mellé dobva még egy kis bevásárlást is. Akár Budapest határain belül úgy, hogy nincs fürdési lehetőséged a melóban.
Tin: Anno amit kaptunk új Ladát az vegyesben evett 10 liter felett fixen, bár az nem csak motorikusan nem modern. Nekem a Twingo RS is 9-10 körül eszik, de az a vicces, hogy a dugók jobban meglátszanak a fogyasztáson, mint az, hogy mennyire nyomom neki.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #183614 üzenetére
Az hogy te vagy egy adott élethelyzetben, nem jelenti azt hogy mindenki más is ugyanolyanban van.
Hidd el én nagyon szívesen tömegközlekednék. Mennyivel kényelmesebb lenne a metrón/buszon olvasgatni mint a reggel csúcsban araszolni... de mivel munkaeszköz, így nincs más alternatíva.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
válasz Kickass #183614 üzenetére
Szerinted tok felesleges, mert te vagy valamilyen, es gondolkozol valahogy.
Az viszont nincs rendben, amikor autoval gyorsabb es olcsobb a kozlekedes, mint tomegkozlekedessel. Tehat meg csak nem is az, hogy kenyelmi felarat fizetsz az autoert, hanem egyenesen olcsobb. Es rengeteg ilyen szituacio van.
De azzal egyetertek, hogy a kozeljovoben inkabb a kozossegi kozlekedest fejlesszek mindenhol, akar tomeges auto-kitiltasokkal, es az embernek legyen valos, idoben es penzben is osszemerheto alternativaja a budos autohoz. Ez lehet bicikli, elektromos roller, onvezeto berauto, busz, akarmi.
-
Gaben92
őstag
válasz Kickass #183600 üzenetére
En nem azert vettem hybridet mert "hudezöldvagyok".
Ceges elvaras a sajat auto (itt nincs ceges meg a vezerizgatonak sem), emiatt muszaly volt vennem valamit. Onnantol meg, hogy megvan az auto nem fog a garazsban allni mert ha tenyleg sehova se kell mennem kivetelesen (jo vicc) akkor se kerul annyiba a benzin egy honapra mint a buszberlet arra a buszra ami 30 percenkent egyszer jar erre tajekoztato jellegu menetrenddel. (Biztositastol, egyebektöl eltekintek, azt mindenkepp fizetnem kellene.)
Aztan arrol nem is beszelek mikor a kikötön belul is kocsival megyek odebb 500m-t mert van nalam 3 szerszamostaska meg egy Sverker 900 ami 50kg + laptop es setaljon ennyi cuccal oda-vissza 500m-t haromszor akinek ket anyja van...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #183600 üzenetére
Átlagos napunk így fog alakulni pár hónapon belül:
reggel két gyerek kocsiba berak, 2km-re ovi és böli. Utána én 5 buszmegállóval arrébb melóban fél nyolckor kiszállok. Ezután párom leteker innen még 5 km utat kocsival, háromnegyed nyolcra ott is van. Lakástól indulásig 45 perc. Negyed ötkor elindul, összeszedi a gyerekeket, ötre otthon is vannak.Gyalog/tömközlekedés verzió: reggel háromnegyed hétkor el kellene indulni gyalog az ovi felé, időjárástól függetlenül. Ez eddig rendben. Lerakjuk a gyerekeket, utána felsétálunk a buszmegállóhoz, 2-3 perc. Sajnos a helyi tömegközlekedés sajátossága, hogy az ipari parkhoz az irodajáratok az ovitól (értsd fél nyolc-nyolc között) limitálva járnak. Ha egyet lekésel, várhatsz negyed órát kb. Ha el is éri a buszt, akkor leszáll a fő közlekedési úton, most még nincs nagy sár az út mellett a járda helyén, tehát csak kicsit lesz koszos a cipője azon a bő kilométeren. Jó esetben akár negyed kilencre beér, rossz esetben fél kilencre. Jó esetben indulástól másfél óra, megyeszékhelyen belül. Na most ebben az esetben, ha le kell dolgoznia a munkaóráit és lekési a buszt, van némi ütközés az ovi és a böli nyitvatartásával, ugyanis negyed kilenctől le kellene nyomni a nyolc órát és a kajaidőt, tehát háromnegyed ötnél tartunk, onnan busszal-gyaloglással haza még mondjuk 45 perc, így fél hatra haza is érhet.
Ugye ez nem is akkora gond, mert én korábban le tudok lépni, busszal felmegyek az ovihoz, összeszedem a gyerkőcöket, ötre otthon is vagyunk.Ja, csak ekkor még nem voltunk különfoglalkozásokon.
Elnézést, ha azáltal kamuzöldnek tűnök, hogy nem hideg motorral eregetem a dzsuvát a lakók orra alá, hanem a jövőbeni felhasználásnak jobban megfelelő autóként jött szóba a prius... főleg, hogy a párom cégénél van töltő.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz Kickass #183600 üzenetére
Vidéki kisvárosban, kb 0 tömegközlekedés mellett sétálsz 5*2km? Őszintén.
Tegyük fel, hogy télen bringa nem játszik, nyáron meg munkában érkezés után nincs lehetőség tusolni (34-35° -ban 5km tekerés után, mondjuk olyan terepen, ahol van némi domb, neadj' isten hegy is).
Ja, ok.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
kisza25
félisten
válasz Kickass #183366 üzenetére
A jelenlegi szerviz előírás mellett (20-30ekm olaj csere) 250 ekm-nél többet nem fognak elmenni hiba nélkül, sőt még előbb gond lesz velük.
Ha valaki 10-15ekm cserélgeti az olajat akkor van esély elmenni 250ekm + km-t, de még mindig folyamatos a Downsizing, kiforratlan új motorok érik egymást, van amelyik a 100ekm-t nem éli meg.
Itt egy cikk ami kiemel párat, de több mint 250 ilyen autóval csináltak 100ekm tesztet.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Dare2Live
félisten
válasz Kickass #183363 üzenetére
hogy pldat hozzak ott az általam sztárolt 998ccmes 1szfe. Ha vigyáztak rá nem ritka, hogy 600.000km után még nem volt megbontva eredeti a vezélés, lánc... Meg kell hagyni ennyi km után már bezabál 15000km alatt 1-2dl olajat.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
félisten
válasz Kickass #183155 üzenetére
Ja, Hydractive. Az altalanos velemenyekkel szemben szerintem a Hydractive nem annyival komfortosabb rossz uton, en inkabb azt szerettem benne, hogy mindig szintben van az auto (terhelestol fuggetlenul), es ha esetleg magas a padka, akkor fel lehet emelni kicsit.
Sajnalni fogom, ha nem nalam lesz, de legalabb csaladban marad.
while (!sleep) sheep++;
-
félisten
válasz Kickass #183130 üzenetére
Az én C5-öm, amit épp cserélek, pont megfelelne neked. 2012 körüli darabok beleférnek ebbe az árba 2.2-es HDi-vel, ilyen felhasználásra jó lehet. Én most 160k km-el adom tovább, semmi különös gond nem volt vele. Annyi talán, hogy a szilenteket a lengőkarral együtt lehet csak cserélni, szóval így kicsit drágább, de egyébként nem vészes fenntartani.
Hahun szokott lenni pár darab mindig.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
válasz Kickass #182439 üzenetére
Especiel 2014 december és 2015 januárjában a táblázatom szerint 296,01 ft volt az euro banki középárfolyam (Unicredit). Most hónap elején 324,93 ft volt (az előző hónapban meg 331,28)...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
válasz Kickass #181528 üzenetére
A csepeli KwikFitben az én Golfomnál se találták meg a futóműben a kopogást okát, de legalább kicserélték már az összes szilentet, és állt kétszer három napig náluk az autó...
Én végül Budaörsön találtam olyat, aki tudta hol keresse a problémát...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kickass #181528 üzenetére
A győriek, amikor még az előző tulajnál volt az autó, nem cseréltek gyertyákat, csak felszámláztak 8 db Densót - mint kiderült. Nálam bukott ki a dolog, amikor szelephézag-állításkor 8 db NGK-t tekertem ki, amik vélhetően többet futottak, mint az előírt 40k km.
Én csak ózonos tisztításra járok hozzájuk, azt nem nagyon lehet elrontani.
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #181239 üzenetére
Igen. Nyáron beszéltem velük néhányszor.
Egyszer volt egy számomra érdekesnek tűnő prius2, ami úgy került fel hirdetésbe, hogy rajta volt a holland rendszám.
Fent volt még egy holland oldalon is a hirdetés, így elég könnyű volt összehasonlítani az adatokat, a képeket és az árakat....[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Kickass #181239 üzenetére
Igen . Lassan futószalagon hordják be a kocsikat .nem baj ,csak kezdenek elszállni az árak . Szervíz árakkal egyetemben .. én meg mondom őszintén most láttam egyik embernek összes folyadék meg szűrők stb gyertya csere 130 körül volt asszem .. bwt kezdi nyaldosni a prémiumok szerviz költségét..
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Kickass #181151 üzenetére
Rövid varosi üzem mindent kinyir, de azert 1-2 hetente egyszer nyilvan lenne 50 km-es tavon / palyan is hasznalva, es 2 havonta meg 1000 km-es palyazassal is. Szoval azert nem teljesen kinyirodasrol beszelunk.
Mas kerdes: 1.5 TSI motor is ugyanolyan jo mint az 1.4 TSI? Latom hogy erosebb, viszont az ujabbakat mar ezzel szereltek, es ugye most meg itt a Golf VIII, es dompingszeruen szorjak ki a VII-es Golfokat.
-
veterán
válasz Kickass #180632 üzenetére
Azt gondolom, hogy meglévő környezetvédelmi besorolást nem változtatnak meg / sőt feltételezem, hogy adott autó környezetvédelmi besorolását sem egy itthoni szakember dönti el, hanem a gyártó által kiadott, EU-s követelményeknek megfelelő COC-n (Certificate of conformity) alapul.
A V60 PHEV környezetvédelmi besorolása 5N, ami "erősebb" a Prius Plugin 5P-jénél és
megegyezik a BMW i3 REX besorolásával (ami tényleg vicces, de ez van).Szerk: Nem próbáltam még Golf / Passat GTE-t; Doki leírása és korábbi élményeim* alapján, ma inkább azt vennék.
*Szűk 6 év alatt volt 4 Golfom, másra vágytam, ezért sem vettem Golf GTE-t. De ha jövőre eladnám a Volvót, akkor simán beleülnék újra egy Golfba, konkrétan GTE-be.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #180632 üzenetére
Igen, plusz kérdés, hogy a főpolgi mennyire veszi komolyan azt az ígéretét, hogy száműzi a dízeles autókat a (bel)városból...
Pedig a jelenlegi 2 autós felállást kitudnám váltani (kis benzines a városba, nagyobb benzines városon kívülre) simán egy V60 phev-el... És biztos, hogy kevesebb CO-t pöffentenék ki ezzel a V60-al, mint amennyit most kipöffentek a két Euro4-es benzines autóval.
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Arcképgyáros
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Óra topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Okos Otthon / Smart Home
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Delta Force (2024)
- További aktív témák...
- Új tartalék ipari forrasztópáka 24V Atten Aoyue Yihua Gordak Letcon 5 pólusú dugó
- Új YIHUA 872D++ BGA SMD 2az1-ben hőlégfúvó állomás + Hakko forrasztó páka
- Kábeldob új hosszabbító 40m réz kábel villanyvezeték 4db konnektor elosztó
- Sensibo Sky wifis okos klíma távvezérlő, újszerű
- CSB GP 7Ah 12V UPS akkumulátor GP1272 F2 35W/Cell
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest