-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz CactuS #91791 üzenetére
"Általában a több Le - mivel könnyebben mozgatja az autót - kevesebbet eszik"
Ennél csak a igaz ha gyorsan megyek többet eszik az autó de hamarabb oda is érek így nem eszik összességében többet igazságot hallanám.
ha a 75les szimpibb azt vedd, de ne kábítsd magad ilyenekkel.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
EQMontoya
veterán
válasz CactuS #91791 üzenetére
Hát, Twingo, én ilyen idősen kerülném. Cimborámnak van városi autónak. Nem rossz, vezettem, könnyen manőverezhető, kicsi, ahhoz képest elől még hely is van benne. De állandóan van valami baja, futómű széthullik, takony a váltó, fék gyengusz, és mindez francia elektronikával párosítva.
Ha megbízható lenne, jó autó lenne városba, de sajnos kell rá költeni rendszeresen. Szóval így szerintem nem annyira ajánlott.
Same rules apply!
-
Rivaul
addikt
válasz CactuS #91828 üzenetére
Ennyiért nagyon patent Saxo-kat kapsz. Az 1.1 keveset eszik (teli város 6) és akkor nem is kíméled. Mindemellett meglepően értékelhető a helykínálata. Hiába franciáznak a saxo agyonüthetetlen és nagyon megbízható kis jószág. Sírok hogy az enyémet el kellett adnom de 3 gyerek babakocsi mellé viszont már kicsi volt.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
DeFranco
nagyúr
válasz CactuS #91828 üzenetére
a rendőr fóka az az mk2?
nekem mk1 van, az elvileg nem isofixes, legalább is az én felszereltségem tutira nem, de ott van a furat a padlólemezen, a gyári mk2 isofix csereszabatos vele, egy csillagcsavarhúzóval gyári miniőségben beépíthető. leírást elolvasva kb. egy óra alatt. az isofix 6k cromaxban kedvezmény nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
válasz CactuS #92102 üzenetére
A kérdés hogy miért van kivonva. Ha leadták a rendszámot, akkor biztosítás és kikérni az okádmányirodából. De megoldható ideiglenes útvonalengedéllyel is (3k asszem) szintén okádmányirodából. Biztosítás eredetvizsla, átírás, területileg illetékes önkormányzathoz lejelentés.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #175937 üzenetére
Nagyjából 6 évvel ezelőtt vettem egy ilyen kinézetű cuccot. [link] Azóta az összes kocsimnál bevált és használtam is. HA is simán megy vele és jól kommunikálnak. Tudja a program az automatikus ventilátor szabályzást. Nálam jelenleg úgy néz ki, hogy 36 fok fölé ha megy akkor bekapcsolja és megy amíg újra el nem éri a 36-ot. Pont tegnap egy hosszabb 130 km-es úton próbáltam ki először. A grafikon szerint végig 35-37 fok között mozgott egész úton. [kép]
(#175938) stickermajom: Egy másodpercet se várok indulás előtt teljesen felesleges. Ha ésszel kezeli a gázt akkor aksiból megy a kocsi amíg hideg van. Addig a motor végig S1A és S1B fázisban van S2-nél már bekapcsolja a hajtásba.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz CactuS #175940 üzenetére
Csak a legelső alkalommal kell összepárosítani. Onnantól kezdve ha elindítod az alkalmazást automatikus lesz a csatlakozás. Persze a kütyünek bent kell lennie az OBD-ben. Még az se zavarja meg ha megállítod a kocsit és bemész a boltba majd mész vele tovább. Persze a telefonon addig nem szabad bezárni. És után folytatja ott ahol abbahagyta.
A beállításokban kell bekapcsolni a Fan Assistant szolgáltatást.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
veterán
válasz CactuS #175951 üzenetére
A Renault Sport modelleknél azt érdemes mérlegelni, hogy a kis széria és / vagy a külön gyártőüzem (Renault Sport) miatt sok az egyedi, kis szériás alkatrész, melyekből csak gyárit tudsz venni, renault-sportos áron.
Állítólag sokkal jobb a minőségük, mint egy mezei Renaultnak.
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #175959 üzenetére
A Jazz csak nevében Sport, ugyanaz a motor van benne, mint a többiben. Egyedül csak a mostani generációnál, a Dynamic modellben van erősebb motor.
Egyébként a 83 lovas i-DSI nem is táltos és nem is üvöltő hangú. Ennél ott van a revlimit, ahol más Hondák nyitják a VTEC szelepet.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #175961 üzenetére
Nem tudom, hogy az újabb GE és GK Jazzek milyen menettulajdonságokkal rendelkeznek, a saját 2006-os GD-m az eddigi egyetlen Jazz, amit valaha vezettem, viszont valamelyest tudtam javítani az "élni akarásán" irídium gyertyákkal, 100-as benzinnel, EGR-pucolással és szelephézag-állítással. Erősebb nem lett, de már nem pörög fel olyan kelletlenül és a gázreakció is javult kicsit.
szerk.: Ja, és időnként meg kell hajtani autópályán min. 4000-es fordulaton, ha nem akarja az ember, hogy ellustuljon a sok városozástól.
szerk. 2: Illetve ezek a 15-ös OZ felnik is könnyebbek darabonként majd' 2 kilóval a 14-es alukhoz képest, amikkel vettem az autót, érezhetően jobb lett, kevésbé fogja vissza. Így az újak most kb. olyan nehezek, mint a 14-es acélfelnik, amikkel anno legurult a szalagról.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz CactuS #175965 üzenetére
nézz már fel a mobilére, tele van holland priussal
biztos kirándulással jön össze 300-400 e km egy 6 éves autóbanelcsalják az áfát, közvetlenül a madár nevére forgalombahelyezik a felére visszatekert foskazánt, 1 év mulva meg jön a nav és elviszi (ha még egyben van addig)
mindenki happy(#175966) zsero
én egy új suzukit javasolnék, főleg ha iylen 10-20 év használat a cél[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz CactuS #175969 üzenetére
nem is a hollandoknál van eladva tekerten hanem nálunk és az áfát is importnál csalják el
és azért holland, mert ott arányaiban sokkal több van(#175971) zsero
80% autópályára teljesen felesleges a hibrid, pont a városi alacsony fogyasztás nem lesz kihasználva
igazából autópályázni egyik sem a legjobb, de biztos nem rosszabb a swift mint a prius erre[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz CactuS #175977 üzenetére
én nem szidtam a hollandokat, csak tény hogy ott több a környzetbarát jármű egységnyi lakosra/területre vetítve, ezért sokan hordják onnan kelet európába
nem csak onnan, de onnan rengeteget
szoktam licitálni autó aukciós oldalakon és minden második prius hollandcryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz CactuS #176064 üzenetére
De akkor nem fűnyíró kell hanem ellenőrzés. Nekem is van egr oszt nincs ledugózva... hogyne h többet egyen a kocsi meg nagyobb legyen a hideg kopás. Ha lenne rendes ellenőrzés akkor nem lenne ilyen szopás. Ellenőrzés a tömegközlekedésnél is és a szállítmányozásnál is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #176144 üzenetére
nem problémás, csak nem élményautó se a Yaris,se a Corolla TS. Sajnos se a fék, se a futómű nem nő fel a feladathoz egyikben sem igazán, főleg a Corolla elmaradott ilyen szempontból.
ha belefér időben, szánj rá egy napot és menj el kipróbálni a kinézett típusokat, aztán azt vedd, ami kézre áll. -
rbalint88
addikt
válasz CactuS #176147 üzenetére
Csak arra akartam ravilagitani, hogy nem fotebol kell megszakertrni, hogy mi lesz fasza, hanem vegig kell ulni oket. Plusz ugye hot hatchnel nem az (kellene legyen) a josag merceje, hogy mennyi ido alatt talal korbe a nurburgringen, hanem hogy mennyi elmenyt ad. Ezt egy sima szivo 1.6 alfa is jol csinalja es egy golf4gti hatszor korbeautozza, csak steril az egesz. Mar nem emlekszem mennyi a keret, de akar golf5 gt-t is erdemes megnezni, azokat emlekeim szerint dicsertek es abban tuti elfersz (meg meg rajtad kivul masnak is marad hely)
-
-
-
-
válasz CactuS #176213 üzenetére
Szubjektív malac ON: a füzetben írt dolgok , de sokszor még a számlák sem érnek sokat. Ha komolyan foglalkoztat a típus akkor keress egy szakosodott szerelőt és mutasd meg neki. Ő ha kell ha nem el fogja mondani amit nem akarsz hallani. Illetve nekem ez volt eddig a tapasztalatom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dare2Live
nagyúr
válasz CactuS #176271 üzenetére
sztem MO katasztrófája és pár év múlva mégnagyobb katasztrófája lesz, hogy tanárok tömegével hagyják ott az iskolát és mennek el "festeni", orvosok, ápolók hagyják ott tömegével a kórházakat mert elmennek pl burkolni. Novemberben már elérték a KIVA 12misi határát és onna nem dolgoznak, úgy hogy számlát se adnak mindenhol... havi 1misi+netto. Nah nekem is megfordul a fejemben, hogy szakmát kéne váltani. De hogy itt k* nagy gáz lesz ott amit mindenki otthagy az tutifix.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...