Új hozzászólás Aktív témák
-
tibaimp
nagyúr
Az a baj ezzel itt megint, hogy jogilag nincs tisztázva kb. semmi. Ha egy ilyen kamion balesetet okoz, akkor ki a felelős, a gyártó, az üzemeltető....stb.
Ezt amúgy nem is igen tudom elképzelni, hogy hogyan lesz megoldva jogilag, nem csak ez, hanem a teljes önvezetés kérdése személy autó estében is.A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
válasz
GoldhandRent #10 üzenetére
Csak az a baj, hogy itthon ilyen sosem lesz
K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̆˜”*°•.˜”*°• E-L-I-T-E •°*”˜.•°*”˜K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̠͓͉̭͉̆
-
GoldhandRent
őstag
így!
nagyobb iparterületeken a pihenőkben lerakja a futót az önvezető vontató, aztán a humanoid felcsatolja és viszi tovább.
autópályára fel sem engednék mást, csak önvezető kamiont.. (akár a belső sávba, hogy a személyforgalomnak a fel-lehajtást megkönnyítsük - ehhez mondjuk kéne a fix kamionsáv a belsőbe, és az mellé még 2 személy & egyéb)-
-
Vagy akár át is válthatna rakodáshoz manuális, távirányítható módba, mert ahogy írtad, a sok időt a szállítás veszi el, a telephelyen átveheti valaki. Ha a telephelyet nem akarják átalakítani, akkor nem kell.
K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̆˜”*°•.˜”*°• E-L-I-T-E •°*”˜.•°*”˜K̵̡̮̬̱̜͙͓̪̄̓͝N̷̪̄̾̈́Ų̵̢̦͕̟̰͇͉͂̓͜X̸͖̀͛͝Ǩ̸̻̲̯͂͌̓̎̂̔͛͘͝Ṋ̷̛̺̍U̵̢̦͔̼̺͉̦̲̖̙̽̈̌̋͒X̶͕͔̗́̓̉̈́̑̾̾͝͝K̴̨̹̯̞̂̏̎Ņ̷̰̻̙́́͐̂̏̄͛U̷̬̺̘̩̺͙̮̙͌̌̈X̴͇̠͓͉̭͉̆
-
rgranc
aktív tag
Ha nem egyedi kamionosokban gondolkodunk, hanem flottákban, akkor simán megoldható szerintem, hogy A országból B országba egy-egy nagyobb cég A telephelyéről B telephelyére autópályán elviszi az automata az utánfutót/konténert, a telephelyről pedig már országon belül a konkrét klienshez (illetve az ügyféltől az új árut a telephelyre) ember tudja vinni...
Nekem az önvezető autókban is az tetszene, ha a sok órás autópályázást le tudná venni a vállamről, hadd pihenjek és kerüljem el a monoton részt, a pályán kívüli összes utat pedig nagyon-nagyon szívesen vállalom én, ott nem kell önvezetőnek lennie.[ Szerkesztve ]
-
Narxis
nagyúr
A portás általában csak közvetítő a raktáros és a sofőr között. Van ahol a raktárból telefonálnak a sofőrnek miután beregisztrált a portán vagy egy külön erre a célra létrehozott irodán.
Amúgy nyilván ez első körben a legnagyobb raktárakat érinti pl. amazon. A kisebbek vagy maradnak a mostani rendszernél vagy később rá lesznek kényszerítve a fejlesztésre mikor egyre drágább lesz élő sofőrrel fuvaroztatni, persze ez a távoli jövő, szerintem ez minket nem fog már érinteni.
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
Pista0001
addikt
Mit fog csinálni az "Oldd meg valahogy!" utasításra?
-
"Szerintem ezek az apró dolgok a legkisebb problémák."
A portás nem feltétlenül tudja, h a raktárban mit hova pakolnak, de ez valóban apróság, illetve kis cégnél nincs is portás. Az önvezető rendszernek a kiépítése egy telephelyen belül nem az.
Benne voltunk egy nagy nemzetközi cég tesztprogramjában... nem volt jó. Raklaponkénti tracking. A tracking cuccot rögzíteni, mobillal "pároztatni" -már ezzel is voltak gubancok. És kellene a ki- és bejárathoz is egy kapu, ami olvassa, h mi van a kamionon, mi a rendszám, időbélyeg, doksik fel vannak-e töltve, stb...
Egyszerű, nem? Nem az. Ez mögé kell egy "kis" apparátus, a cégneknél a kiépítése milliós tétel, csak a hardvernek. Szoftveresen összekapcsolni a saját SAP rendszerrel megint pár mikulás. Egyszerűsíteni akartak, automatizálni, de ez csak a jelenlegi pozikat sokkal költségesebb IT pozikra cserélné, végül nem lett semmi belőle. És itt még sofőrök voltak, semmi önvezetés... hatalmas költségekről van szó, a mi bérünket nézve a megtérülési idő a végtelenbe konvergálna.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy ¤¤¤ Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
Narxis
nagyúr
Szerintem ez már most is megoldható lenne, egy rendszer ami parancsot ad az önvezető kamionnak, hogy hova álljon. Amúgy a legtöbb helyen most se a raktáros megy ki hanem a portás vagy ha van porta ott a portáson keresztül mondják meg, de láttam már olyat is, hogy egy okostelefont adott a portás amin megjelenik több nyelven is, hogy mikor melyik rámpára álljon a kamionos, kifele menet meg leadja a portán. Szerintem ezek az apró dolgok a legkisebb problémák.
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
tibaimp
nagyúr
Igazad van! Ehhez a fogadó és a feladó cégeknek is integrálniuk kell a rendszerükbe egy csomó mindent, például valamiféle egyedi, specifikus raklap-rendszert, rámpa kialakítást, dokumentációt, stb...
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Szinte a szemem előtt látom, ahogy a raktárosunk kimegy -mert a kamionnak be kell jelentkeznie, hogy megérkezett- és elmondja neki, hogy hova kell betolatnia.
A-ból B-be eljutás korántsem a legnehezebb része a kamionozásnak. Időben lehet ez a legtöbb, de nah... Árut ellenőrizni, csereraklap, stb? Vagy ezek csak zért konténereket hurcolnak majd?
Rengeteg kérdésem van.[ Szerkesztve ]
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy ¤¤¤ Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
it Összeállt a Waabi és a Volvo, hogy eláraszthassák az utakat az önvezető Volvo kamionok.
- Fujifilm X
- Samsung LCD és LED TV-k
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Tudományos Pandémia Klub
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Home server / házi szerver építése
- Computex 2024: okosmonitorok az Acer standján
- Óra topik
- További aktív témák...
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
- ASUS GeForce RTX 5080 16GB ROG Astral OC (ROG-ASTRAL-RTX5080-O16G-GAMING) garanciális bontatlan
- MSI MPG Z390 Gaming Plus + i5 8400 + Cooler Master + 16 Gb HyperX 2.400 Mhz Beszámitok!
- Black Shark 4 PRO 5G 12GB/256GB garanciával dobozában eladó
- ThinkPad T14 Gen1 27% 14" FHD IPS i5-10310U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest