- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Windows Insider Program
- HBO Max & OD topic
- Milyen routert?
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Windows 11
- Linux - haladóknak
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz zgospel #210247 üzenetére
Én inkább a nagyon pici nőket nem értem (ilyet többet látok). Néha utólag gondolkodom el, hogy ő most nem a kormány felső íve alatt nézett ki véletlenül? És nem tudom eldönteni, mert addigra persze elhaladt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nagyúr
válasz szabonagyur #210252 üzenetére
Fú, de utálom ha elálíltja asszony az ülésem Inkább engedem hogy ő igyon és vezetek én
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #210253 üzenetére
Nekem mi sem egyszerűbb, anyum után csak koppanásig hátra kell tolnom, és kész is.
Na jó, a Lanciában ennél egy picit előrébb tökéletes, de lefigyeltem, hogy akkor jó, ha a sínen lévő csavar széle éppen csak kilátszik az ülés alsó műanyagburkolata alól. Majdnem ugyanolyan gyorsan belövöm ezt is, mielőtt még beülnék.
-
macilaci78
nagyúr
válasz tboy93 #210253 üzenetére
Na igen, egy memóriás ülés nagyon hiányzik a B5 Passat-ból. A tempomatra sóher vagyok kiadni 20-30 ezret, de egy memóriás ülésért 3-500k-s árán elgondolkodnék.
tboldi: volt már olyan, hogy úgy ráálltak a vezető oldalra, hogy nem hogy beszállni nem tudtam, az ülést hátratolni sem tudtam behajolni a kocsiba. Az anyósoldalról engedtem ki a kéziféket és toltam hátra a kocsit.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #210255 üzenetére
Persze nem mindig kivitelezhető, de pont ezért igyekszem a sor szélére állni (orral vagy tolatva, ahogy éppen kiadja), hogy a vezetőoldalra senki ne állhasson rá.
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
2013-as VW Polo-ról van vélemény, tapasztalat?
1.2 benzinmotorral (69le) van szerelve, wiki alapján ez az 5. generáció."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Teasüti
nagyúr
Ma tesztvezettem egy C5 Aircross-t és egy eC4-et. Hát nem estem hanyatt ettől a "varázsszőnyeg" felfüggesztéstől. Igazából alig-alig jobb egy bármilyen autónál így első blikkre. Oké, a szemgolyóim nem jojoztak a kátyúkon úgy, mint a w169-ben, de azért a pohár vizet nem tenném ki a műszerfalra itt se. Épp csak letöri az élét az EKG vonalnak ha a vibrációt felvezetjük egy grafikonra, de a huplikkal nem tud mit kezdeni. Fekvőrendőrnél se hiteti el velem, hogy nincs ott. Nagyon is megérzi a fekvőrendőrt. Azt mondom a csatornafedeleken egész korrekten közlekedik, de azért nem érzékeltem semmi varázslatosat.
És ez állítólag jónak számít komfort terén? Én nem éreztem egyáltalán, hogy "újraaszfaltozták" volna az utat. A makrosima mikroérdes felület okozta gördülési zajt és magas frekis vibrációt - azt a fenékmasszírozó fajtát - se izolálja, pedig legalább ezt elvártam volna a 18-as kerekeken.Mint autó egyébként tetszik mind a kettő, de ez a fefüggesztés azért messze nem siklik át mindenen úgy, mint ahogy elképzeltem.
Ennél komfortosabb futómű akkor állítólag nincs is, csak a Rolls Royce-on?
[ Szerkesztve ]
-
válasz tboy93 #210253 üzenetére
Nálam egyszerű, le pumpálom a legalsó állásba és kész annak ellenére, hogy párom majdnem olyan magas mint én (173cm) alig bírok bekászálódni utána, annyira közel ül a kormányhoz és majdnem legmagasabb állásban van az ülés
AssAssynn: ha jól tévedek, azaz 1,2 HTP lánc nyúlós, szelep átégetős db,alapból 200-250ekm-re tervezve[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
AssAssynn
őstag
-
válasz AssAssynn #210263 üzenetére
Ránéztem, a 70 lovas (69) az a HTP korábbi generációs 64 lovas volthttps://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
AssAssynn
őstag
válasz kisza25 #210264 üzenetére
Most egy kicsit értetlenségbe vagyok, mert a cikkbe egy helyen szerepel a HTP jelölés, és ott azt írják, hogy 2009-ig kockázatos, de amit én kérdezek, az 2013-as modell. Illetve még egy helyen szerepel a Polo megnevezés, a TSI változatnál, de az meg gondolom a turbós változat, nem a sima.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
válasz AssAssynn #210265 üzenetére
Én biztos, hogy 1,4- el venném, 86 lovas, az már elég jól mozgatja, nekem volt egy seat ibiza sport, meg egy ST ezzel az 1,4 es motorral, szerettem.
Volt 1,2 HTP motoros skoda fabia-m, utáltam, nagyon gyenge motor, többször kerültem vele veszélyes helyzetbe a gyengesége miattEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
AssAssynn
őstag
válasz kisza25 #210266 üzenetére
Értem. Mondjuk az egy dolog, hogy erősebb az 1.4, de itt a fő kérdés, hogy az általam említett 1.2 jó-e, vagy sem, mert ismerősöm nézett most meg egy olyat, és tetszik is neki, meg jó árban is van, csak nem ismerjük azt a motort.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
válasz AssAssynn #210267 üzenetére
Lánc átugrós, szelep átégetős, autópályán túlmelegedős, ezért kokszolódó motor. Ebből a lánc átugrást 2009 után javították, tőlem vegye meg nyugodtan
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
AssAssynn
őstag
válasz kisza25 #210268 üzenetére
Az általad említett cikkben nem azt írják, hogy 2009-től a láncproblémát javították, hanem, hogy az az előtti modellekkel van az általad felsorolt probléma. De van, amire írják, hogy már 2006-tól javítva lett. Úgyhogy nem teljesen értem.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
válasz AssAssynn #210269 üzenetére
Van két fajta 1,2 -es a 6V és 12V
A 6V hengerenként 2 szelep, ebből volt 54lovas, majd 60 lovas,
a 12V hengerenként 4 szelep, ebből volt 64 lovas, majd 70 lovas. A cikkben ezek a motorok szerepelnek. A wiki szerint 2009- ig gyártották, de ez nem igaz, mert a 2013- as vw poloban is ez van.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
footy
addikt
válasz Teasüti #210259 üzenetére
Nem a magyar utviszonyok szoktak a gyartoknal referenciakent szerepelni. Az hogy a fekvorendort ne erezd inkabb valami legparnas jarmuvet igenyel.
A gordulesi zaj elsodleges forrasa a gumi szokott lenni.
A magas frekis vibraciot en meg nem tapasztaltam C4 cactusnal 17es kerekeken.
Esetleg a C5Xet lehet meg kiprobalni, ott allithato is futomu.
vagy marad a Rolls
Egyebkent a felso kategorias(nemet) autok legrugoi sem annyira puhak szoval szerintem arra se nagyon erdemes nezelodni. Talan valami kis kerekes regebbi japan SUV/Lexus RX vagy Toyota Highlander allhat kozel ahhoz amit elkepzelsz.ui.: szerintem a hidros felejtos, mert az mielott lagyit felut egyet...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #210273 üzenetére
YECGAA
Bízom benne, hogy lesz, aki érti az utalást.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz footy #210272 üzenetére
Légrugóra én se tenném a voksom. Adaptív csillapítással talán elmegy, de légrugót ha puhára állítja az ember, akkor a rugóútból alig marad vmi. E osztályú Mercedes-ben legalábbis csalódás volt a légrugó. Autópályán még elmegy ez a dőlőgetős hajózás, de városban borzalmas.
A magyar útviszonyokra én vmi hosszú rugóutas terepjárót tartanék talán. De szerencsére nem a magyar út a referencia. De úgy hallom nem kell annyira lesajnálni a magyart se mondjuk egy francia úthálózattal összehasonlítva. Elvégre nem véletlen a rugózási komfort lenne a Citroen filozófiája.
Meg igazából Európa szerte se jobbak ám annyival az utak. Lemész az pályáról és az "A" utakról, aztán ugyanúgy zötykölődhetsz bármelyik országban. Mindenkinél vannak rossz utak. Angol vidék, francia vidék se jobb mondjuk egy magyar főútnál. Igaz nálunk sok helyen már off-road van.
A nagyvárosok megy ugyanúgy huplisak, kátyúsak, fekvőrendőr 100 méterenként, stb.Néztem S Merci hogy megy át egy fekvőrendőrön... Hát az se egy Bose sajnos. Rolls Ghost már egész korrekt.
[ Szerkesztve ]
-
xavix13
senior tag
Sziasztok,
[link] Lenne egy ilyen kis 1.4 fiesta tdci, mikre kell figyelni egy ilyennél? Motorja mennyire megbízható, van benne vmi drága dízel alkatrész a turbó mellett? Motorja szépen egyenletesen jár, szemre átnézésre tényleg rozsdamentesnek találtam, kipufogója picit kopi a kormot, kereskedő szerint bejáródik. Motor alatt, vezető felől láttam kis olajfolxast a földön, de amúgy tetszik és a sok fos után amiket láttam eddig ez meglepően egyben van, sőt szépnek mondanám. Picit a motor aggaszt, de hidegen indítva pöcre indult és egészségesen duruzsolt. Bele lehet egy ilyennel futni nagy pofonba? Köszi az sos választ.
One thing I've learned: if you don't draw first, you don't get to draw at all.
-
wwhy
veterán
Sziasztok,
új / max. 3 éves autót vennék, 8M a keret. +/- egy kicsi, ha muszáj.
Amit tudok, hogy kell: benzines, 4 henger, minimum 120-140LE, viszonylag hosszabb utakra (nem, dízel egyáltalán nem érdekel). Matrix led vagy xenon fényszóró, távolságtartó tempomat, tolatókamera, fűtött ülés/kormány. A dízel mellett kizáró ok a kék/kékes műszerfal, éjszaka kikészülök tőle, rühellem.
Segítsetek: mi legyen[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok
Esedékes, hogy megint rá kell költeni a kocsira az értékét (ez még menjen, mert biztos nem fogok most hirtelen nekiállni autót keresni), így újra elgondolkoztam a cserén.
Első körben az érdekel, hogy szerintetek mit érdemes egyáltalán megnéznem, ha a magasságom miatt gondban vagyok a legtöbb modellel? A térdem nem fér el a kormány alatt, emiatt túlságosan hátra kell tolnom az ülést (nem jó kilátni, és úgy sem igazi). Pl egy octavia 5e tökre tetszene, ha kicsit fentebb lehetne állítani a kormányt, illetve magam felé húzni, hogy ne vágjam bele a lábam Mostani generációs superbet nem próbáltam, de hasonló problémával küzdő ismerős szerint nem sokkal jobb a helyzet a kormány alatt. Az övét majd szerintem megnézem. Fejtérben nem szokott gondom lenni, széltében is csak úgy, hogy oldalba verem manuális kéziféknél az anyósülésen ülőt
Azt látom visszaolvasva, hogy japán vonalon még a középkategória is felejtős (mazda 6-ot próbáltam, nem kényelmes) az alsóközépkategória meg még szűkebb. Sajnos amikről tudom, hogy tényleg tök jól elférek és vezettem őket, azok pont nem az én kategóriám (A6, GLE, Wrangler és kb kifújt).Hatchbacken kívül bármi jöhet (sedan csak ha nincs kombi megfelelője), nem bánnám, ha egyszerűbb földúton nem akadnék fent.
Főleg BP-autópálya használat lesz továbbra is, így manuálist, euro VI alattit nem szeretnék.Vannak modellek, amiknek az átlagnál kisebb átmérőjű a kormánya (vagy jobban kihúzható)? Esetleg lehet kisebbre cserélni néhány modellnél? Peugeot 3008-at pont ezért próbáltam ki, de az azzal is kényelmetlen volt.
Keretet nem tudok mondani, látom mindennek elszállt az ára, úgyhogy amit eredetileg terveztem volna nem lesz már elég
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
mégis formailag mi az ami tetszik? sedan, kombi, suv?
Nagyon elszálltak az árak, egy kia niro hybrid (141ló, de mindehol csak a 105 lovas benzin motort írják) tudja a távolságtartó tempomat, tolatókamera, fűtött ülés/kormány. Mondjuk 2018-tól is csak 4db fér bele a keretbe.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Bdanyy
addikt
válasz molnarpeter #210283 üzenetére
Mindkettő
G6 kezdődő kettőstömegű, illetve villog az izzításjelző meg elgyengül amíg nem állítom le, úgyhogy megint megy vissza majd a szervizbe. Tavaly nem jöttek rá, hogy mitől lehetett, mert elmúlt magától, de most sajnos nem. Plusz senki sem jön rá miért nem lehet megmaradni a beltérben regeneráláskor. De ez nem az enyém, csak jelenleg használom, az enyémnél meg most elég nagy a lista: Stabilizátor karok, szilentek, axial rudak, első gömbfejek, egyik első rugó (amiatt toronyszilent/csapágy), lengőkar, kartergáz és vákuumcső. Klímatömítést és hűtő tartókonzol is cserélni kell. Lehet nem érdemes megcsinálni ezeket már egy 22 éves autón Valamikor így is,úgy is cserélni szeretném.Mondeot megnézem, csak az amerikai verziót vezettem, de az nem annyira jött be (bár akkor még nem volt direkt vékonytalpú cipőm vezetéshez). Bár utóbbi időben a sok budapesti út miatt örülnék az automatának
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
footy
addikt
Astra K 2017-2018 1.4T lehetoleg automataval
#210275 Teasüti
Egyebkent meg a guminyomas problema lehetett mert uj autonal es uj guminal eloszeretettel fujjak tul az abroncsokat. Nekem a Cactuson csere utan 2,6 barra fujtak, szepen le is engedtem egy par nap utan a gyari ertekre(2,3) es erezhetoen komfortosabb lett.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz footy #210290 üzenetére
Erre utólag gondoltam én is. Meg arra is, hogy nem is figyeltem milyen kerék volt fent. Top spec modelt raktak alám, azon gondolom a 19"-es kerék volt fent vmi peres gumival.
A nyomásban is lehet vmi, gumis is 2,6 körül adta át a kocsit legutóbb.
Felpattintják a felnire, majd jóvanazúgy.Mindenkihez:
Mennyire megbízhatók amúgy a Citroenek? C4 és C5 Aircross jelenlegi modeljei is azért már a piacon vannak már egy ideje. Voltak problémák? Ahogy nézem még mindig a béka segge alatt van a márka reputációja, még a Peugeot is feljebb van a ranglistán. Ez mondjuk vásárlóként tök jó, mert a 20000 Km-es két éves kocsit 30% értékvesztéssel kosárba lehet tenni. Nem is befektetésnek tekintek rá, mert mire én belerakok még 150-200 ezret, addigra nem fog érni semmit. Viszont jó lenne nem kicserélni a fél kocsit ez idő alatt.
Vannak idegesítő elektronikai problémák, zsebbe nyúlós buktatók? Gondolom motort azt azért tudunk gyártani, így inkább minden más fog kijönni rajta, nem?
Mi a helyzet ezekkel a modern kütyükkel? Parkoló szenzor, sávtartás logikája, vészféknek a radarja/kamerája, fedélzeti számítógép, LCD képernyők, holttér figyelő, stb. De manapság már egy LED-es fejlámpa meghibásodása is csúnya pénzekbe tud kerülni. Elég ha csak elkezd bepárásodni (ezt kolléga 3 éves Hyundai-án láttam, százezres csere volt).[ Szerkesztve ]
-
dong86
csendes tag
-
dong86
csendes tag
válasz molnarpeter #210294 üzenetére
akkor még jó hogy nem vettem annak idején
-
dellfanboy
őstag
tudtok/létezik olyan weboldal ahol autokat az alapján lehet osszehasonlítani, hogy a vezető milyen magasan ül? nyugdij előtt állo anyum keres autot ahol 'magasan' ül, pontosabban magasabban mint egy atlag corsa-golf-focus..
ahogy nezem egy zafiraban is tudsz magasabban ulni mint egy atlag szemelyautoban. mostansag meno varosi bizbazokrol nem is beszélveeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #210296 üzenetére
Mennyiért? Fusion pl szerintem kiváló kompromisszum - magasan ül, de nem egy hodály.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #210297 üzenetére
Jazz-ben is mert ott az elso ules alatt van a benzintank. Amugy meg vmi SUV, abban jo magasan ulne.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz dellfanboy #210296 üzenetére
Milyen kor, vagy összeg a keret? Anyósom Ignis-e kimondottan kellemes autó lenne: magas, jó kilátás minden irányba, nem nagy, parkolni könnyű vele, de azért 4 felnőtt el tud benne férni, ha a csomagok nem is, az ülések leborításával pakolni is lehet bele.
Csak ugye 120 km/h fölött ugrik a fogyasztás, zajszigetelésben egy kartondoboz is lekörözi, oldalszelet rettentesen megérzed. Egyszer elmentem vele Münchenbe is, 1.5 benzin.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #210299 üzenetére
WagonR pont ugyanez.
Új hozzászólás Aktív témák
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Horgász topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Suzuki topik
- Xbox Series X|S
- Gaming notebook topik
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen