-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bdanyy
addikt
válasz molnarpeter #210283 üzenetére
Mostanában volt időm kipróbálni több modellt, igaz csak újakat szalonban. Nálam leginkább az szokott probléma lenni, hogy a kormány alatt nem tudom hová tenni a lábam és ilyenkor extrán zavaró a középkonzol is.
Amire azt hittem, hogy biztos kényelmes lesz, azok sok esetben nem voltak azok (Rav4, Passat, Arteon lepett leginkább meg, főleg a korábbi generációs passatok után). Mondeo sajnos sehol sem volt, de régebbi V60-at ki tudtam próbálni, nem mondanám kényelmesebbnek a G6-nál számomra.Ami sejtettem hogy szűkös lesz és bejött:
Corolla (C Cross), Ceed, Sportage, A3, C-HR, Focus, Golf VIII, Leon (ha már úgyis ott volt, akkor megnéztem a ZS-t, Yaris Crosst, Leafet, de ezeket veszélyes lenne használni annyira kényelmetlenek nekem)Amit reméltem hogy kényelmes és az is, csak némelyik túl nagy:
Kodiaq (Talán ez volt a legjobb az összes közül), Touran, Ateca, Tiguan, X-Trail, Octavia, SuperbAmit eszembe sem jutott volna nézni, csak ha már ott volt kipróbálom és kellemes meglepetés:
A5, Tonale, Stelvio, Giulia, Camry, Alhambra, Explorer, Qashqai, Kona, ProCeed, Renegade, Korando.Annyi mindenképp tanulság, hogy nagyon sokat tud dobni egy combtámasz vagy dönthető ülőlap, mert a Karoq/Tiguan/Ateca sima üléssel nem kényelmes, de az utóbbi kettőt ki tudtam próbálni ergoactive (vagy valami hasonló nevű, legalábbis a seatnál biztos nem így hívják) üléssel is, úgy már nem tudok belekötni A legtöbb kiállított autó nem alap üléssel volt, de azokat nem tudtam az egyszerű verzióval összehasonlítani.
Ha majd ott tartok, hogy a hahut nézem, nem lesz könnyű a dolog, mert amik elérhetőek azoknak a nagyobb része már kifutott modell és az autó külső méretéből/kialakításából nem tudok általános következtetést levonni, hogy mi lesz jó.
Utólag ki lehet cserélni az ülést gyári állíthatóra úgy, hogy műszakin átmenjen? Őszintén szólva az, hogy eltér a többi üléstől kevésbé érdekel, ha kényelmesen tudom használni és nem kell szűkíteni az eladó autók töredékére emiatt.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Bdanyy
addikt
válasz molnarpeter #210283 üzenetére
Mindkettő
G6 kezdődő kettőstömegű, illetve villog az izzításjelző meg elgyengül amíg nem állítom le, úgyhogy megint megy vissza majd a szervizbe. Tavaly nem jöttek rá, hogy mitől lehetett, mert elmúlt magától, de most sajnos nem. Plusz senki sem jön rá miért nem lehet megmaradni a beltérben regeneráláskor. De ez nem az enyém, csak jelenleg használom, az enyémnél meg most elég nagy a lista: Stabilizátor karok, szilentek, axial rudak, első gömbfejek, egyik első rugó (amiatt toronyszilent/csapágy), lengőkar, kartergáz és vákuumcső. Klímatömítést és hűtő tartókonzol is cserélni kell. Lehet nem érdemes megcsinálni ezeket már egy 22 éves autón Valamikor így is,úgy is cserélni szeretném.Mondeot megnézem, csak az amerikai verziót vezettem, de az nem annyira jött be (bár akkor még nem volt direkt vékonytalpú cipőm vezetéshez). Bár utóbbi időben a sok budapesti út miatt örülnék az automatának
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Új hozzászólás Aktív témák
- Sweet.tv - internetes TV
- PlayStation 5
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- EAFC 25
- Silent Hill 2 Remake - Túl a 2 millión, napokon belül jön a rajongói szinkron
- Filmvilág
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Telekom mobilszolgáltatások
- Trump és Altman is reagáltak a DeepSeekre, a fél világ ezzel foglalkozik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest