Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz imyourfriend #210903 üzenetére
Szinte 100%, hogy igen. A kis Ypsilon is tök kényelmes volt a bal 1-ben, ez meg nagyobb is annál, egyedül a tetőablak jelenthet gondot.
Egyébként érdekes ez a tetőablakos, panorámatetős dolog, a pár évvel ezelőtti Hyundai Santa Fében súrolta a fejem a tetőkárpitot, hiába engedtem le az ülést teljesen, a jóval laposabb 10. generéciós Honda Civicben meg semmi bajom nem volt. De valszeg ebben is simán elférnék.
[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
Idéntől visszavonták a nagycsaládosok autóvásárlási kedvezményét. Szerintetek ez hogyan befolyásolja majd a piacot és milyen átfutással?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
#24845312
törölt tag
Sokféle véleményt, elképzelést hallani a jövőt (idei évet) illetően, ki mire tippel, csökkenni fognak az autók árai, vagy növekedni?
-
-
bbubby00
őstag
Sziasztok.
Egyik ismerosom autot keres.
Ceed \ Proceed
1.6 dízel és 1.4 turbó benzin
Automata
2019 sima
2020 mild hybrid
Melyik a legmegbizhatobb/ertekallobb konstrukcio?
KosziEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
nagyúr
válasz bbubby00 #210911 üzenetére
dízel + mild hibrid kombó kerülendő, időzített bomba
benzin mhev egy fokkal jobb, ott én mhev hibáról nem hallottam még (de nyilván elég friss konstrukció)
1.4 - 1.5T turbó alapvetően jó, nem esznek keveset, néha injektor problémáról hallani amit gariban cserélnek
dct váltó kérdéses, hallani azért a konszernen belül meghibásodásról bőven (száraz), de speciál a kia ceed csoportban nem jellemző probléma (tudom hogy i30-nál meg igen, ami elvileg ugyanez)
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bbubby00 #210911 üzenetére
Szerintem kezi valtosat vegyen, lehetoleg mhev nelkul. Ott a kuplung elektronikusan vezerelt es egyreszt hibalehetoseg, masreszt nagyon rossz a pedalerzet kb minden teszt szerint. Dizelbol semmikepp se vegyen mild hybridet!
dct valto problemas, de legalabb neha buta is.
En 1.4t proceedet vennek kezivel, ha mindenkepp koreai kompakt kell. Arra keszuljon, hogy a kategoria etalonjainal egy literrel tobbet esznek ezek valamiert.[ Szerkesztve ]
-
-
Dr. Mózes
aktív tag
A 2. generációs kombi Mazda 6 2.0 vagy 2.2-es dízel motorral, manuál váltóval mennyire megbízható?
Neten nagyon kevés infót találok erről a szériáról.Névváltozás, korábban mustang08
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #210918 üzenetére
Hsd-t ne ajánlgassunk már, nem teleszkópos a motorháztető kitámasztója
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #210922 üzenetére
Jo hogy nem Skodat vettel, ott azert gyakran kellett utantolteni a hutovizet.
#nincsbennetarcsi
-
kerxy
senior tag
Sziasztok!
Az alábbi paraméterekkel milyen autót ajánlanátok?
- inkább új
- 10M HUF körül
- kombi
- használat: hétköznap 3-4x 40 km autóút, 15 km város + hétvége pár km város + havi 2x 100 km rövid utazgatás + nyáron akár egy hosszabb út de a közeljövőben csak belföld (2 kisgyerek miatt)
- biztonság fontos szempont
- jó fogyasztás előny (emiatt akár valamilyen hibrid, dízel kizárva)Egyelőre a Suzuki Swace-t néztem ki, ma voltam vezetni is, el tudom képzelni... viszont a gyártás elég hektikus és ha még egyet emelnek az áron, akkor már nem megérős... Az autóra mindenképp idén szükségem van, legkésőbb őszre (Corolla már csak emiatt sem jön szóba plusz árban is kilőtt ...)
Előre is köszi!
-
kerxy
senior tag
válasz molnarpeter #210925 üzenetére
Utcán, úgyhogy a töltés nem igazán megoldott sajnos, ezer csak a full hibrid játszik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #210926 üzenetére
Általában olyan 3/4-nél már rátöltöttem némi csapvizet. Nem kell elkényeztetni...
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #210922 üzenetére
Én a Jazzét utoljára december elején nyitottam fel, mikor olajat cseréltem. És akkor egy füst alatt beletöltöttem a 3-4 éve őrizgetett fél liter Castrol Biofix ablakmosót is, majdnem kicsordult.
-
tboldi
nagyúr
Ford Fiesta 2008-tól felfelé, 1.25 vagy 1.4 szopóbenzinnel - szabad?
Példa[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Danke schön!
Csak a Mito mellett felmerült mint racionális alternatíva.
Bár a szélvédőfűtés nem tudom, hogy zavarná-e anyumat, de azt gondolom, hogy amikor az autó kint éjszakázik az állomáson fagyos időben, akkor díjazná nagyon. Egy 12 órás műszak után biztos nincs sok kedve jeget kaparni/oldani. -
AssAssynn
őstag
Első generációs (2007-13) Peugeot 308 SW (benzin) van valakinek tapasztalata, véleménye? Látom, hogy ebből létezik olyan, amiben 3 üléssor külön osztott ülés van hátul.
Eddig a listámon ezek az autók vannak:
Citroen Xsara Picasso
Toyota Corolla Verso
Peugeot 308 SW (ilyet még csak képeken néztem)
illetve Multipla volt fenn egy kicsit, de mindenki lebeszélt.
FR-V-t ajánlották még, de nem találtam a közelben, és abban nem tetszik, hogy nincs könyöktámasztó.Az se baj, ha bővül a lista. A lényeg, hogy hátra két oldalra elférjen 1-1 gyerekülés, középre meg az asszony.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz tboldi #210939 üzenetére
Na, ez tetszik, amit néztem volna, az pont reggel kelt el. Lehet még megyek egy kört vele, habár nincs sok belőle, meg ez, ahogy néztem valamivel többet is eszik. Na majd meglátjuk. A többi kérdésem még nyitott.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #210933 üzenetére
Leírt használati szokásokhoz amúgy nagyon jól illene szerintem - ha neki veszitek direktben, nem magadnak cserére, akkor jobb is lenne szvsz a Jazznél. Részemről 5 henger bérenc vagyok, szóval ja… kérdés, olasz vonal érdekesebb vagy más márka, lóerőben mennyi a cél, és persze a fokozatosság, C30 után lehet nehezebb lenne más kocsit keresni, de lehet addigra már csekély is lenne a választék több hengerből például. Egyébként meg láttam 650-ért 1.3 Mjet Grande Punto-t, többi pénzt meg be kéne forgatni termelő dologba
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
1.8-as TSI Octavia-ról mi a vélemény, 5,5 éves, lizingelt (leaseplan-es) autó volt. Most Ő a legújabb kiszemelt, képek alapján tetszik, de a Skodákat nem ismerem, csak megnyugtattak, hogy nem túl drága a karbantartás és megbízható.
És ha esetleg ajánlott, tudtok ajánlani Pesten megbízható szerelőt, aki kimegy és megnézi? Az előzővel elég jól befűrödtünk...https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #210943 üzenetére
Hajlamos az olajat enni az a motor de amugy nagy gond nem szokott lenni vele.
#nincsbennetarcsi
-
dong86
csendes tag
válasz TrollBalint #210943 üzenetére
Szia, nálunk feleségemnek az van. Olajevésről én személy szerint nem hallottam amiről igen, hogy gyenge pont az a vízpumpa, illetve manuálisnál a kuplung, a nem 4x4-esnél meg az automata váltó az száraz DSG-s a 4x4-esben olajos. A 4x4-esben van valami alkatrész a négykerékhajtásban ami mocskosul drága és asszem 150k km -nél cserélni kell de most meg nem mondom mi az. Nekünk sima kézi váltós van, eddig 50 ezer km alatt gari idő után egy 2. lambaszonda csere volt márkaszerviz 120-at mondott rá én autodocról 35-ért vettem alkatrészt egy ötösért meg cserélték a sarki szervizben. Gari idő alatt kicsit zörgött az egyik ajtó annak feljavították a hangszigetelését más nem volt. Az elektronikus szervizkönyv miatt márkaszervizbe hordjuk normális árak vannak viszonylag lehet vinni az olajat stb. Fogyi vegyesben 7-8 liter körül van országúton egy 6 körülre le lehet vinni városban nekem 9 fölé nem nagyon sikerült. 100-as benzinnel ilyen 190 lóerő körül vannak mérve hozzá ilyen 1200-1300 kiló elég jól megy.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz dong86 #210947 üzenetére
Manuális, első keresek lenne. Akkor megéri a 100-ast tankolni bele? Mondjuk a mostaniba is azt tankolok, úgy hogy ezen nem fog múlni. Ha az autó meghálálja, akkor megérdemli.
Qru:az olaj evés pontosabban mit jelent? Jellemzően az összes eddig autónkban (2 volt .) az egy év előbb eljött, mint a 10.000 km. A mostani Insignia-ban kellett utántölteni olajat néhány ezer km-ként (talán 2-3000), de mióta ki lett cserélve a dugattyú, azóta jónak tűnik. (igaz kb. 6000 km-t mentünk azóta).
Az autó a Carnext-től lenne, ahogy visszakerestem itt a topikban volt pozítiv és negatív tapasztalat is. Ettől függetlenül (hogy lízinges, meg elvileg ők átnézették) ugye érdemes lenne nekem is megnézetni egy hozzáértővel?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #210948 üzenetére
Attól függ mennyire rúgták neki hidegen. De ha flottás akkor tartották a gyári olajcsereperiódust ami túlvan tolva, sokkal előbb kellen cserélni benne.
Ezt érdemes átvolasnod: [link]#nincsbennetarcsi
-
kenwood
veterán
" Aki rendszeresen jár többszintes mélygarázsba, lehetőleg ne DSG-váltóval vegyen használt Škoda Octaviát, mert a rámpákon körözve erősen kopik a kuplung. Még ott is, ahol nincs úgy elrontva a kihajtó, mint a fővárosi MOM Parkban"
Es az Etele Plaza ? Ott valami baromi allat kitalalta,hogy a 30 fokos emelkedo tetejere kell a sorompo, ami elott egy auto fer el vizszintesen. Nekem akkor sikerult rajonni,hogy nem tokeletes a kezifek az autonMi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Miért csak a Nintendo vadássza le az emulátorokat?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen