- Windows 11
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- HBO Max & OD topic
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- Google Chrome
- Weboldal - Webdesign készítés
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz AssAssynn #209881 üzenetére
Golf4-esen tanultam vezetni, mivel előtte már volt minimális tapasztalatom elzárt területen tanultam meg vezetni, így első tanpályás vezetésnél rátettem a lábam a kuplungra és a gázpedálra.. majd jött az oktató, mondja vegyem le a gázpedálról a lábam első két órán csak kuplungot használunk. No az illető úgy megtanította az alapokat, bárcsak milyen tanár olyan lenne! Nem ám ilyen, olyan amolyan vezetést segítő rendszerek, kamerák stb.. az autóba.. legtöbbje azért, hogy legyen mi elromoljon és vidd a szervizbe. Szép és jó a vezetéstámogatás, de egy hétköznapi max 4 méter hosszú szekeret azért illik manőverezni tolatókamera, parkolószenzor nélkül pl. bár ez csak egy saját vélemény.
-
Paxker315
addikt
válasz AssAssynn #209881 üzenetére
kinek hogy. Nekem d4d yarisszal lett jogsim 09-ben, szerettem, hogy kúszik, lehet gázadás nélkül indulni. Friss jogsival szívóbenzinesbe átülve (családi autó) úgy megutáltam az autózást, hogy kb 10 évig nem is mentem. Mikor első autót vettem, szempont volt, hogy kuplungpedál az ne legyen. Ma meg igazából nincs a családban egyetlen MT-s autó sem, így, semmilyen jelentősége nincs, hogy még hagyományos 3 pedálos vassal tanultam 09-ben Annyi biztos, nekem a 3. pedál "hiánya" megteremtette a lehetőséget, hogy, merjek autózni. nem érzem magam kevesebbnek azé', mert nem szeretem a MT-t, egyszerűen van millió tényező, amire így is figyelned kell, felesleges bonyolítani még jobban
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
macilaci78
nagyúr
válasz AssAssynn #209881 üzenetére
Kb 20k km-t levezettem gyerekként, mire oktató mellé kerültem, mindezt kb 15 típussal. A legtöbb a padlóváltós, platós 2T Wartburg és a Lada Samara volt. A 2. nyáriszünetben a tsz hátsó részén a használaton kívüli istállók közt a betonúton azzal szórakoztunk, hogy állóból indulva gáz nélkül felkapcsoljunk 4.-be... Apánk elvárta, hogy kuplung-gáz kombóval tartsuk meg az autót a rámpán. Az oktató mellett kellett megtanulnom a kézifékes indulást.
22 évesen már mindegy volt, hogy Matiz, vagy hosszított Master dobozos. Automatát viszont pár éve vezettem először. Nem fogott el a birtoklási vágy. A Samarában 2x szakadt el a kuplungbowden, mindkétszer lábán ment haza, Stop táblát betartva, az udvarba betolattam, ahogy kell.
Olyan ez, mint a matek. Van, akinek a 4 alapművelet is gondot okoz, van, aki fejben is tud integrálni és hát van, aki lépten-nyomon elszámolja...De igen, igazad van. Vagy nagy autón tanuljon meg valaki közlekedni, parkolni, vagy minél közelebb a leendő saját autóhoz.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Windows 11
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen