- Aliexpress tapasztalatok
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 11
- Amazon
- Milyen routert?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
neophyte79
tag
Sziasztok.
Lenne 600.000-700.000 forintom egy autóra. A cél, hogy elvigyen bárhová.
Szempontok:
-csakis benzines
-alacsony fogyasztás
-olaj/gyertyacserét meg tudjam csinálni otthon
-nem vagyok márka specifikus, mindegy (ne prémium)
-minél alacsonyabb fenntartási költség
-turbós kizárva
-légzsák legyen
-azért induljon -20 °C-ban
-kombi nem szimpatikus, inkább 5 ajtós, szedánt nem akarok
Úgy nagyjából ennyi, a lényeg, hogy megbízható legyen.
Ki mit gondol? Próbálok informálódni, egyszerű kisautóra van szükségem, semmi extra igénnyel (klíma kell, de úgyis nézek abból a márkából), guruljon, és ne hagyjon cserben.
Köszönöm. -
neophyte79
tag
válasz szőröscica #169586 üzenetére
Köszönöm, ez igazán konstruktív hozzászólás volt.
Veszed a fáradtságot, hogy egy ilyet írsz nekem, akkor azt miért nem egy építő/segítő szándékú hozzászólásban teszed meg?
Az eszem megáll, komolyan, ennek sok értelme volt. -
neophyte79
tag
válasz BigBlackDog #169590 üzenetére
Na, köszönöm.
Ennyi egy normális válasz. Az előző kolléga veszi a fáradtságot és egy teljesen értelmetlen hozzászólást ír, pedig ugyanennyi ideig tartott volna egy építőt is.Igen a C Corsa nekem is benne van a topban, a Swiftek annyira nem. Esetleg még a Corolla/Civic vonal lovagolható, de a Hondákat tuti kínozták.
Köszönöm a választ.
-
neophyte79
tag
válasz szőröscica #169593 üzenetére
Egy olcsón fenntartható kisautót akarok, amit kb 5 évig tudnék használni hibamentesen. Konzervdoboz ide, vagy oda most erre van keret, másra kell a pénz.
Humoros volt amúgy a hozzászólásod, de pont nem erre számítottam.
(#169594) BigBlackDog igen, nekem is ez a bajom a Hondákkal. Félek, hogy agyon kínozták őket. Így marad az eredeti verzió C Corsa, egyelőre. Játszhat más is, de egyelőre ez a befutó. Napi 50 km lesz a táv, így nagy előnyt élvez a kis fogyasztás és az alacsony szervízköltség.
[ Szerkesztve ]
-
neophyte79
tag
válasz Gombinyó #169597 üzenetére
Akkor majdnem hibamentesen. De nem mindegy mennyibe fog fájni a javítás. Ezért is nem keresek turbós benzines és dízel motorú autót. A régi swiftem 16 évig bírta, mikor eladtam, és gömbcsuklót, kipufogót és elosztót, rotort és gyújtás kábeleket kellett cserélni rajta. Ha kfogok egy ilyet, az már bőven jó...
(#169598) tboldi azt valahogy nem szeretnék. Nem tudom mért, valahogy nem szimpatikus szegény.
[ Szerkesztve ]
-
neophyte79
tag
válasz szőröscica #169600 üzenetére
Az is számításba jöhet, ránézek. Minél olcsóbb legyen a fenntartása, és a fogyasztása pedig kedvező.
-
-
neophyte79
tag
válasz szőröscica #169634 üzenetére
Mit gondoltok az LPG-ről autóban? Ha ilyenbe futok bele, azt érdemes megnézni?
-
neophyte79
tag
Sziasztok.
Természetesen olvasok is, ellenben hátha itt is kapok jobb tanácsot.
Milyen autó felelhet meg az alábbiaknak?
-alacsony tömeg
-minimum 120 LE
-benzines, kettős tömegű nélkül (turbó kérdéses)
-6 gangos kézi váltó
-jellemző típushibák nélkül
-közvetlen befecskendezést mellőzném
Mik jöhetnek számításba? Pl Swift Sport, Fabia RS...stb... -
neophyte79
tag
Szép napot mindenkinek.
Beárazásban kérek segítséget, 2004-es MK1 Fabia.
Hibák:
-a központi zár nem nyitja az anyós ülés felőli ajtót, túloldalon kulccsal nyitható. Az anyós ülés mögötti zár nem nyílik... egyáltalán, a mikrokapcsoló rossz, nem volt kedvem megnézetni, nem használom azt az oldalt
-valahol elől az egyik szilent kopog és hidegben nyöszörög
-az egyik sárvédő alatti rész javítva
-klíma ereszti a gázt, ez biztos, a kompresszor működikAmit tudni kell:
-168.000 km, lekérdezhető (kb 100.000-ig a szervízkönyv vezetve, utána az ügyfélkapun látható
-0-30-as olajat nem eszi (AZQ motorkód)-2004-es forgalomba helyezett, 1.2 HTP, best felszereltség
-vezérlés, kuplung 5 évvel ezelőtt cserélve, azóta kb 35.000 km ment bele (nem tudom igazolni)
-elviekben törve nem volt, rétegvastagság vizsgálat nem készült
-úttartás jó, alulról nem rohad-gyújtás megfelelő, 1 trafó még a gyári, pöccre indul, nem rángat, a gyertyában kb 20.000 km van, olajcsere 2000 km múlva esedékes
-4 évszakos gumival
-fogyasztás nálam akár 5 liter is, 90-es tempóval 4.5 liter
-a műszerfal hibamentes
Előreláthatólag eladó lesz, 2-3 hónapon belül, egyelőre az árát akarom belőni. Sokat nem használom, 4 éve van nálam, azóta 27.000 km ment bele, havi szinten kb 400 km megyek vele, mikor mennyit használom.Köszönöm, ha segítesz.
[ Szerkesztve ]
-
neophyte79
tag
válasz BigBlackDog #209960 üzenetére
Az lesz, hibái vannak, mellette pro is...ezért nehéz a kérdés. Köszönöm a válaszod.
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Mobilhasználat külföldön
- Aliexpress tapasztalatok
- Netfone
- Politika
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Motoros topic
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- Dolce Gusto
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen