Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Jelszókezelők
- Mozilla Firefox
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Mikrotik routerek
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz ginola #46100 üzenetére
Ha nincs kirepedezve, akkor rakd fel es csinalj vele par probafekezest, intenzivebb kanyarodast. Ha tapad rendesen, fent maradhat. Garazsos autonal jobbak az oddsok
ekkora futasra pedig negyevszakos gumi lenne a celszeru valasztas - de meg szezononkent 7k kmre is azt javasolnam atlagos felhasznalasra. Nagyon sokat fejlodtek, egy top 4s hozza ket kozepes szezongumi tudasat, sokszor tobbet is. -
Hachiko95
aktív tag
válasz ginola #45378 üzenetére
Szintén W452, de csak elől, hátul TS850. Direkt jól kipróbáltam amikor rendes hó volt lakott területen kívül. Az eleje elmászkált kanyarokban gázra, folyamatosan emelgetni kellett a pedálon, utána egyből betapadt. Ettől függetlenül elég meredek úton is kiment, úgyhogy le kellett lassítani és a lendület eltünt. Hátul a TS850-et csak hirtelen kormánymozdulatra és kézifékkel lehet megcsúsztatni tükörjégen.
Mindkét gumin bőven van még minta, a W452 2 éves, a TS850 5 éves, a Conti is puha, lamellák viszonylag könnyen hajlíthatók, de érezni, hogy a frissebb Hankook valamivel puhább. Kiváncsi lennék, hogy fordítva mit produkálna hóban, mert kicsit sok az alulkormányozottság az ízlésemnek. Esetleg a guminyomással lehetett volna még játszani. Szárazon és vízen teljesen rendben van.
Kocsi egyébként 30 éves, tehát nem egy ultramodern futómű segíti a gumikat, 0 elektronika és FWD. -
nagyúr
válasz ginola #44369 üzenetére
Ami rá való:
195/65R15 91H 5.5Jx15 ET47 (ET 44-50) 5x114.3A rendelt felni:
Belső 5mm BENTEBB LESZ (a kerék belső szélének helyzete az erdetihez képest)
Külső KINTEBB LESZ 7mm (a kerék külsõ szélének helyzete az erdetihez képest)
Szóval vagy jó lesz vagy nem, szerintem necces. Nem ez a rá való méret. Illetve az agyméretet nem írtad, abból 67.1 a rá való méret. Ha ennél kisebb a felni akkor nem fogod tudni felrakni. Ha nagyobb akkor szűkítő gyűrűvel fel lehet tenni.
-
félisten
-
-
MC Pite
veterán
válasz ginola #44128 üzenetére
Illetve Bridgestone LM005, itthonra ezt tenném első helyre (főleg ha nem akarja az ember 5 évnél tovább használni, hanem akkor már cseréli). Lap alján a mérések 15ös méretben készültek (1 mérés nem mérés, de a tyrereviews.co.uk-n is van pár hasonló).
Ennek kb nincs váltómérete, de legalábbis ne is nagyon akarj, mert másfélszer annyiba kerül (205ös kb váltója).
3-4 évet ezek mind kibírnak normálisan. 5 év fölé Michelin és GY/Dunloppal merészkednék ezek közül (azokkal se szivesen).[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
sgabor
csendes tag
válasz ginola #44046 üzenetére
Egyáltalán nem néztem be a gumiméretet. Az autód gyárilag 185/65 R15-el gurult ki a szalonból anno. Ha nekem nem hiszed, Itt megnézheted a katalógusadatát. Az más kérdés, hogy a 195/65 R15 ennek váltómérete, nyáriként nekünk is az van . Viszont télihez jobb a keskenyebb (pláne ha az eredeti gyári méret) , ezt itt a topikban is több helyen olvashatod, és biztos lesz olyan aki ezt most is megerősíti. Jó vásárlást!
-
sgabor
csendes tag
válasz ginola #44043 üzenetére
Szia, hát ez nem jó érzés lehet így karácsonykor, együttérzésem. Van ugyanilyen autó a családban. A gyári acélfelni méretei: Átmérő 15 col, Lukosztás: 5x114.3 Szélesség 5.5 Agyátmérő (furat(): 67, ET: 47 Ettől ne térj el semmiben. A gyári gumiméret pedig: 185/65 R15, ehhez is ragaszkodj.
Nem írtad, hogy újat akarsz, vagy használtat. Újként felninek ez egy jónak tűnő ár, és az Alcar jó minőség is. Ha használt felni kellene, én ezt venném. Ha gumival egyben vennél használtan, akkor pedig ezt. A rajta lévő 2-3 éves Fulda gumi fényképen jónak néz ki, de ahhoz kevésbé tudok hozzászólni, biztos lesz más aki azt véleményezi. -
MrSealRD
veterán
válasz ginola #43022 üzenetére
Már látszanak a repedezések az árkokban... Látszik az öregség. Örülj ha el tudod adni... A lényeg, hogy pénzt adjanak érte.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ginola #42581 üzenetére
Így van, meg kell fogni, az a biztos...
Amúgy a bal oldali 2015-ös gyártású, a jobb oldali pedig DOT: 2214Ha puhának érzed a tieidet, akkor felmehet még erre a szezonra, ha nincsen kirepedezve, van rajta minta legalább 4mm és nem nyikorog a körforgalomban.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ginola #42558 üzenetére
Attól függ, a budget kategóriás nem szokott sokkal többet kibírni (sőt inkább 4-5 szezon), "kikeményedik" (bocsánat nem jut jobb szó eszembe rá), ún. sprőddé válik, rideg, törékeny, kemény, nem olyan finom puha....
Ki lehet ezt tolni kezeléssel, de az sajnos melós... nem szeretnék belemenni mélyebben, döntsd el magad, melyik lehet a puhább, a Tiéd melyikre hasonlít jobban és melyiket tennéd fel szivesebben (aztán megmondom melyik mikori gyártású ):[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
BaLee
addikt
válasz ginola #42558 üzenetére
Általában igen, télinél főleg. De érezni fogod amikor már sokat romlott a tapadás, én vizes úton vettem észre anno a nyári gumin pont 6 szezon után.
Amúgy általánosságban ezt így nem lehet kijelenteni, ahány gyártó annyi féle keverék.
Egy Michelin bírhat akár 2-3 szezonnal is többet, mint egy olcsóbb brand.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz ginola #23348 üzenetére
Én hasonlóakat 185/65 amikor lehúzattam a felniről 2 perc múlva boldog voltam hogy valaki elvitte 500Ft/db áron, így nem kellet pakolgatnom jobbra balra... felesleges volt számomra azon a felnin volt amit télire vettem de a gumi ajándék volt vele, ugyan ez az alpin volt csak 6 éves.
-
raziel01
veterán
válasz ginola #23337 üzenetére
Ez olyan dolog, hogy ha akarod kevésbé hozzáértőnek elmegy 4k-ért darabja simán ha van még rajta 5 mm profilmélység minimum. Az más kérdés, hogy valszeg én nem sóznám rá senkire, mert balesetveszélyes.
Illetve értelmes gumis fel sem szereli bármennyire is erősködik az ember. -
válasz ginola #17488 üzenetére
Nem értem, hogy eredetileg miért nekem címezted a kérdést, de lásd kivel van dolgod:
A kocsi agymérete 67.1 mm
A most már csak a középfuratának a mérete kell. Valahogy ki kell derítened. Mondjuk ha van tanusítvány a felnihez, azon talán rajta van. Le is lehet mérni vagy kutakodni a neten.
És akkor veszel 4 db 67.1 -> XX.X -es központosító/tehermentesítő gyűrűt. -
válasz ginola #17486 üzenetére
Ja, értem, 114,3x5.
Mondjuk ez nagyjából pont irreleváns.
Most jól értem, hogy van egy felni a kocsin és te venni akarsz rá tehermentesítő gyűrűt? Ajándékba?
Hogy rakták fel a felnit, ha szükség lenne rá, de nem raktak alá? Lötyögött az agyon és kerékcsavarral húzták oda? -
-
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest