Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Killer01
őstag
Ha minden gumira vonatkozó tényezőt megvizsgáltunk és még mindig ellentmodás van, az szerintem mérési hiba. Pl valamelyiknél hideg motornál rögzítették az eredményeit, másiknál már üzemmelegnél. Ennyi fogyasztáskülönbséget ez a tényező is okoz simán ( nálam cr tdi-nél még többet is )
-
Killer01
őstag
Amit kihagytál a számításból az a gumik súlya. Szerintem ilyen tized litereknél az is számít, nincs pl feltüntetve a teszben melyik milyen sebességindex-es. Én úgy tudom -de javítsatok ki ha tévedek- minél magasabb a sebességindex annál erősebb a gumi szerkezete, amiben nyílván több az anyag...
-
Killer01
őstag
Infó a Michelin Primacy 4+ gumiról 205/55/16 méretben, így 3000 km után:
Az első 400-500 km után lefelé görbült a szám. kb olyan volt az autót vezetni, mintha légpárnással közlekednék, semmit nem éreztem az útból, zéró visszajelzés. Már azon gondolkodtam eladom a f@szba, és veszek Vredi ultrac-ot....
Aztán vagy bekopott, vagy összeszoktunk .. vagy mindkettő Az tény, hogy nem versenygumi (bár a másfél tonnás 140 lovas családi egyterűm se nevezhető versenyautónak, de van vele élet 150 km/h felett is ) viszont se szárazon se esőben nem tudtam határig autózni vagy zavarba hozni. Most sem lett reszponzív gumi, érezhetően a komforton van a hangsúly (amiben brutál jó) de ha ezt a tapadási teljesítményt tudja hozni az élettartama alatt akkor nagyon megérte. Kanyarokban nagyobb terhelésnél jön meg csak a hangja, akkor ilyen surrogó zajt kelt (egyáltalán nem volt zavaró) egyébként nagyon halk gumi (nyilván a felmart aszfalt szintű felületen ez se tud csodát tenni). Szóval részemről megvenném újra, kíváncsi leszek hogy változik az évek alatt és mennyi futásteljesítményt tud hozni. -
Killer01
őstag
válasz hyundaikia #51621 üzenetére
Ugyanez a méretem... Nálam Michelin Primacy 4+ lett, másik választásom Vredestein Ultrac lett volna. Én is sokat megyek (most már), bár nálam nincs autópálya.
-
Killer01
őstag
válasz hyundaikia #51610 üzenetére
Nem. Minta és keverék ugyanaz, csak sűrűbb szövésű a karkasz (szövetváz) és a merevítő huzalok.
Qru: valamelyik külföldi tesztben pont azért végzett az egyik gumi az élen fogyasztásban, mert kisebb sebességindexű volt a többinél (legalábbis ezt írták). Nyilván nem nagy különbségekről beszélünk, de ha neki fontos akkor tudjon erről is. -
Killer01
őstag
válasz hyundaikia #51605 üzenetére
Ha jól értem fontos a fogyasztás... akkor maradj a H sebességindexnél. Minél nagyobb sebességindexű egy gumi annál nehezebb, vagyis többet fogyaszt vele az autó.
-
Killer01
őstag
-
Killer01
őstag
Infónak, ha valaki netes rendelésen töri a fejét: automax.hu-n rendeltem kedden 4 db Michelin Primacy 4+ gummát, ma délelőtt át is vettem. MPL hozta, előtte telefonon szóltak mikor hozhatják és még a szállításért sem kellett fizetnem. Viszont csak kp játszik az oldalon írt kártyás fizetés MPL-nél nincs. A gumik frissek, 2022 3-dik hetiek és amennyire néztem itt voltak a legjobb árban. Jöhet a jóidő
-
Killer01
őstag
válasz Bizsu1st #44696 üzenetére
A michelin energy saver tipikus eco (lassan kopik és -elvileg- üzemanyagtakarékos, cserébe szarul tapad) gumi, abszolút gyenge pontja a víz.
Minden bántás nélkül, ha a sok tapasztalatod a 2-3 éves használtan vett gumiktól jött azt nem tartom relevánsnak. Nagyon nem mindegy mit kap a gumi az életciklusa elején és hogyan bántak vele. -
Killer01
őstag
válasz speedernet #40875 üzenetére
Igen, teljesen vállalható téli gumi.
-
Killer01
őstag
válasz grizlisandor #38587 üzenetére
"A legjobb illat a világon..kivéve talán a p**ci illatot"
-
Killer01
őstag
Ez az egyik kiszemeltem, szóval kérek több-száz km után is véleményt
-
Killer01
őstag
válasz BLUE TORNADO #38046 üzenetére
6 éve van az autómon (sic), nagyobb esőben sz@r (nyugisan vezetve itt is megállja a helyét), egyébként teljesen vállalható. Pont azon gondolkodom, mire cseréljem le (idén vagy jövőre).
-
Killer01
őstag
válasz Csabroncka #35349 üzenetére
Mégegy + a Thule nak
-
Killer01
őstag
válasz sharkypeti #32973 üzenetére
A saver-ek brutál futásteljesítményt tudnak (alig kopnak) és tényleg kevesebbet eszik velük az autó viszont vízen messze nem prémium teljesítményt nyújtanak. Ha alapból sokat mész az autóval és nem vagy racing beállítottságú (pláne vízen) akkor megéri. Átlagos futásteljesítményre (5-10 k km/év) nem ideális, mert hamarabb elöregszik mint hogy elkopna.
-
Killer01
őstag
válasz alphaville #32267 üzenetére
Hát ha a Hankook ilyen "tetű" cég, akkor bojkottálom az abroncsaikat.
-
Killer01
őstag
Sziasztok, MOMO gumikról mi a vélemény? Kolléga ebből nézett ki magának négy-évszakosat, nem igazán tudtam hozzászólni
-
Killer01
őstag
válasz Motion_Blur #24273 üzenetére
Én annyit láttam hogy már keresztbe megy, el voltam foglalva a fékezéssel és a lehetséges kitérő manőver irányával Az mondta megcsúszott az eleje és hiába csinált ellenkormányzást nem történt semmi.
-
Killer01
őstag
válasz BigBlackDog #24267 üzenetére
CC+-al dobta el előttem a C3-at egy autós, vas megye, hóátfúvás, -8 fok. Én WRD4-el csapattam gond nélkül, részemről letettem a négyévszakos gumikról. Mákja volt mert szemből nem jöttek, az útszéli hófal megfogta a gépet és komolyabb bajuk nem lett.
-
Killer01
őstag
Nem tudom mennyire közérdekű, de ma két hülye majdnem belém jött fékezéskor, egy meg driftelt előttem egy körforgalomban.. elsőkerék-hajtással. Én még nyárias tempóban autózgattam a WR D4-eken, meg sem moccant alattam a gép. Jobb lesz óvatosabbnak lennem, az se biznisz ha nem én hanem más zúzza le az autómat.
-
Killer01
őstag
válasz LurkerSheik #22860 üzenetére
60 k és nyáron is használtad?? Minden tiszteletem a W452-nek a futásteljesítményért
-
Killer01
őstag
válasz BigBlackDog #22287 üzenetére
Talán ez, de a mérési körülményekből inkább "vizes tükörjég 0 fok feletti" szimulálása a helyes megnevezés
-
Killer01
őstag
-
Killer01
őstag
válasz HussarF #21731 üzenetére
Idézet a cikkből: "A téli vezetés egyik legkritikusabb kérdése a jégen vezetés. Talán ez a legveszélyesebb és legkiszámíthatatlanabb felület, legjobban talán akkor járunk, ha elkerüljük. Már ha tehetjük. Egyébként meg előrelátással és lassú haladással érezhetjük magunkat a legnagyobb biztonságban. A tesztet a Continental tesztpályáján végezték.."
Van még kérdés?
-
Killer01
őstag
válasz Motion_Blur #21000 üzenetére
Akkor csak a te döntésed, hogy megpróbálod eladni (ilyen állapotban biztos lenne érdeklődő), vagy használod tovább
-
Killer01
őstag
válasz Motion_Blur #20997 üzenetére
Egyáltalán nem tűnik problémásnak, az egyetlen kérdés mennyit veszített a kora miatt a rugalmasságából.
-
Killer01
őstag
válasz alienpapa #20730 üzenetére
A Konti elég bajnok gumi, anno nálam a TS850 és a WRD4 maradt a ringben.. WRD4 lett, elcsíptem egy jó akciót Igen frankó téli gumi gumi, meglepően halk. Olasz szerpentines hegyeket megjártam vele, elégedett tulaj vagyok. Rosszul egyikkel sem jársz, szvsz nézd az árakat
-
Killer01
őstag
válasz BigBlackDog #19112 üzenetére
Dunlop-ot nem ismerem, de a WR D4 meglepően halk gumi téli létére.
-
Killer01
őstag
Csak érintőlegesen "gumis" kérdés: Olaszországban meddig kötelező a téligumi? Mennék 1 hónap múlva cortina d'ampezzo-ba.
-
Killer01
őstag
válasz szőröscica #18359 üzenetére
Hangja nem zavar (Szól a metál cd-ről) de vízen tényleg gáz.
-
Killer01
őstag
Ha már valóban Eco gumiról van szó, nekem nyáriban Michelin Energy saver van (ezzel vettem az autót és nagyon jó állapotban volt, pénzkidobás lenne cserélni). Ez is teljesen vállalható, csak eső ne legyen...
-
Killer01
őstag
válasz DonThomasino #18234 üzenetére
kb az első 500 km-en ne ralizz/driftelj vele....
-
Killer01
őstag
Én is állatkodtam picit reggel a -14 fokban a WR D4-eken... nem akart csúszni
-
Killer01
őstag
válasz zsolti1902 #17020 üzenetére
Ez talán az egyik legelterjedtebb méret, szinte mindig vannak rá akciók. Én tavasz vége felé szoktam télit nézegetni (bár idén ősz közepe után vettem meg a WR D4-et )
-
Killer01
őstag
válasz molnarpeter #17016 üzenetére
Én is így tudom. Az én esetem kissé más, mert bicikliútról hajtott -volna- át, ahol egyértelműen mackósajt volt neki.... csak úgy gondolta ha nem a bicikliúton teker át hanem átvált a zebrára akkor minden f@sza.
-
Killer01
őstag
válasz Kornel #17010 üzenetére
Tipikus eset sajnos Nem bántani akarom a bicikliseket, de ilyet majdnem beszopt@m én is a 2 ünnep között. Annyi különbséggel, hogy majdnem én ütöttem el az állatját, aki lendületből átkerekezett volna a zebrán, csak közben odaértem az autóval. Nyilván még fel volt háborodva...ha nem sietek melóba biztos kiszállok és ráhajtogatom a bicikliét.
-
Killer01
őstag
válasz Richard! #16927 üzenetére
Akkor sasold meg a tank nyílásnál, oda szokták még írni.
Kérdés: létezhet, hogy a benzinkútnál lévő nyomásmérő 0,2 bart téved?? Van kézi nyomásmérőm, és ami a kútnál 2,6 az nálam 2,4 Egyébként 2,5 kéne bele hivatalosan, a télre való tekintettel 2,6-ot akartam bele rakni...
-
Killer01
őstag
válasz Motion_Blur #16410 üzenetére
HA jól értem a kopás miatt kuka, nem a kora miatt...
-
Killer01
őstag
válasz belaazallat #16394 üzenetére
Az egy kicsit más "játék": [link]
-
Killer01
őstag
válasz ANDROID??? #15954 üzenetére
Nálam még volt mikor a D4-et vettem, nincs 1 hónapja (október 08).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest