Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    Sziasztok, kisautóra nézek gumit, évi 15k körüli futásra.

    Idáig (vagy 5 éve) felsőpolcos nyári + felsőpolcos télies négyévszakos kombót használok a közepes és a kisautóra is, és ez így OK, (99%ban a mi teleinken jobb mint a korábbi szintén korrekt téliek, de rendes havon is jól vizsgáztak, főleg a Goodyear).

    Itthonra kellene, azaz várható latyakos...akarom mondani havas (amikor a közúton, parkolóban hó van) napok száma 5-6-nál nem több, így ha 1 szettel szeretném esetleg az egész évet lefedni(egy szett alufelni, TPMS szenzor és a gumi rá kb +200k), akkor inkább a nyáriasabb (vizes, száraz) irányba nézelődnék. Ha nem igényel túl sok kompromisszumot. Ha valaki szerint mégis sokat igényel, lehetőleg mérhető infókkal támassza alá, (méter, másodperc, másodperc, stb) ne városi legendákra hagyatkozzon.

    Amit néztem (185/65R15 méret, inkább AS mint 4S gumik):

    Michelin CC+: A legdrágább, közepesen halk, aquaplaning terén nem túl acélos - felénk rengeteg helyen áll a víz az úton.
    Bridgestone A005: Kicsit hangos, havon nem túl ügyes
    Bridgestone A005EVO: Halkabb, ha van hó, ez sem sokkal jobb
    Hankook 4S^2: A legolcsóbb, az A005nél is jobban kopik, a fentiek után a legélesebben irányítható, azoktól télen jobb.

    Előny -ha jól sejtem- 1 tonnás autóra, ha 88as terhelési indexű az abroncs, mert a CC+ és A005 az csak XL-esben van ebben a méretben, így nehezebb és kényelmetlenebb.

    Kérdés: Kb jól látom -e az összefüggéseket, van-e esetleg ezekkel tapasztalat (Goodyearral és Nexennel van saját tapasztalast, évente veztech tréningen is nyúzva, de csak októbertől májusig), vagy más ajánlott erre a felhasználásra, vagy valami, amit figyelmen kívül hagytam, stb. Köszi :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Qru: A télieseket vágom (Goodyear, Nokian, Conti, kisebb méretben a Nexen is jó). Az a B terv egyelőre.
    Szerk: igen, nagyon kiváncsi avgyok a CC2-re, de jövő héten kelleen valami a szupi Kleber nyáriak helyett... És el kéne döntenem, hogy szokás szerint télies 4S gumi, vagy bepróbálom egy AS szettet.

    Hm, ok, idáig azt tapasztaltam hogy érezhetően nehezebbek, és erősebb oldalfalúak, ami főleg egy papíron 1 tonna alatti autónál gondoltam odabasz. Ahogy még a Meganenak is, igaz, méretben is van difi: [link]

    ngaba: Néztem, kb a Hankook és az A005(EVO)/CC+ között van; egyetlen nyűgöm hogy összesen csak egy tesztet találtam csak róla. De jogos, felvettem a radarra, bár relatív kevés helyen találom meg, az ára is korrekt. :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #42113 üzenetére

    Hátő, Quadrexer 1-est próbáltam, kritikán aluli ****. 30ról intenzív lassításnál 21°fokban úgy kenődik (2 éves kb) érzésre és hangra is, hogy...pfff még téliek se szoktak ennyire. Cserébe télen (is) pocsék volt, plusz nem szokott tartós lenni a Kleber keverék általában (hamar revül).

    Bár én az utódján is úgy látom, hogy nem lett annyira erős versenyző, a Vredestein vagy a Nexen, Hankook vonzóbb ezen az árszinten. [link]

    Szerk: Ez nem anyag spórolás. Egy gumi vagy komfortos (pl eco gumik), vagy jól/élesen reagál (plusz fékezésnél is előnyösebb a keményebb oldalfal). Lásd EnergySaver/Premacy/PS4 vagy EcoC/PremiumC/SportC.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz focvis #42122 üzenetére

    Léteznek félmagas súlyok is, én is azt rakattam a C3-ra. Ebbe futottam én is, azzal a apró különbséggel, hogy mindig megpörgetem a kereket még mielőtt leengedem az autót :)

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz haris #42129 üzenetére

    Valószínű az esetedben is az van, hogy kétféle futóművel (motor függvényében) szerelték az autót. Nyilván az óra arra van állítva, amivel kijött a szalonból.
    Lásd párom autója, ahol 175/65R14 és 185/60R15(és ennek váltói) gumiméretek vannak megadva, amik egymásnak nem váltóméretei, egy szám különbség van.
    A 1.1.-1,4 hátul dobfék/elöl tömör tárcsás/más csillapítók, stb; míg az 1.4 robotváltós és az 1.6osok nagyobb fordulókör, 2cm-vel magasabb szabadmagasság, más fék és futóműrendszer van alatta.
    Mi ír ebből a könyv? Semmit! Matrica? Nyilván annyit sem. Mit mondanak a gumisok? Persze, keresztbe akármire akármit rakhatunk (nyilván nem).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz erdey_a #42162 üzenetére

    Csak jól válasz 4 évszakost. itt is elhangzott pár márka, ami inkább télies; meglátásom szerint hozzánk nem ilyen való.

    A Quatrac (nem 3, nem 5, nem Lite, nem Pro) is jó és kopásállóm de pl a méretemben még nem gyártják, előbb ki akarják a Quatrac 5öt futtatni; így 4Sˇ2 lett rendelve.

    Petyás: potosan így van. én már évek óta télire télies 4 évszakost veszek (pedig hóban is járok néha).
    alt="" title=""

    juvegamer: nagy gyártó, de nem sok jó gumit látok tőlük, de legalább nem is túl olcsók. [link]
    Milyen méretben, milyen autóra, és hol használnád? Kumho megint skippelős, de nem tudok addig bátran ajánlani míg nem tudom hogy 1 tonnás autóra 165ös szélességben, vagy kéttonásra 245ös méretben kell (és nyilván a felhasznállási szokások és a lakhely sem mindegy).
    Vakon ajánlva kicsikre Nexen.
    Kompaktra nyáriastól téliesig:
    Michelin/Bridgestone > Vredestein (sima Quatrac) > Hankook > Goodyear > Continental > > Nokian

    Willie:Sokat segítene
    a, ha megnéznétek a keréken
    b, ha azon nincs rajta, akkor nekünk az évjárat és motor segítene sokat hogy kiguglizzuk milyen ET milyen szélesség, mekkora lukközép kell hozzá.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Willie #42033 üzenetére

    Kia Picanto (JA) 2017-től
    Kia5.5x14
    KO:4x100 KF:54 ET:45 Picanto (JA) (2017-től) [csak akkor alkalmazható, ha a gyári szerelés is 14"]

    juvegamer: Hankook (erősebben kopik, ekkora súlynál már nem a legjobb) és Nexent kiejteném akkor, preferencia függvényében a többiből választanék. B meg C kategóriát aki már egész évet 4 évszakossal akarja megoldani (főleg 1,25-1,5t menetkész tömeggel) , nem nagyon javasolnék. :B Én főként itt mazsolázok a méret, és a számomra fontos részeredmények között - egyáltalán nem biztos ugye hogy az én szempontjaim összevágnak a tesztelőkével.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz ftc #42206 üzenetére

    Akkor Goodyear 4Season Gen3 télinek. [link]
    Nem írtam el, figyelmesen olvasd az eredményeket. :R

    noorbertt: Cserélném, most még kapsz rte egy kis pénzt. Eleve nem túl acélos újonnan, de tapadásra ez már kevés 5 évesen :((

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz benjoe1 #42274 üzenetére

    A Barum mint idáig akárhányszor ránéztem, most se nagyon ajánlott. [link] Egyszer azzal vettem az autót, utána még az Energy Saver + is sokkal potensebb volt mint a 3 éves Bravuris.

    A Hankook teljesen élhető télinek. Ha full télit akarsz, én mondjuk évi 4 havas napra nem azt szoktam hanem télies 4 évszakost (Nokian Weatherproof, olcsóban Nexen, de ennél a méretnél még épp határeset, inkább kisebb méretekben ügyes) mert a többi 170-200 napban meg jobbak.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Egy nem szar négyévszakos bőven jó hóban is... De igen, lefelé kezdődnek a problémák :D

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz dudi6 #42295 üzenetére

    LM001 felejtős, a 005 már korrekt.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #42298 üzenetére

    Az se rossz, játszósnak jöhetne :D
    Ja, ha vkinek nem teljesen egyértelmű, az All Tests-re kell kattintani, ott vannak a rendes tesztek, nem a juzerek tapasztalatait linkeltem (csak az all test-es részt nem lehet linkelni).

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz KTU #42329 üzenetére

    Elvileg jó papucs lett, majd ha lesz infó megírhatod. Sajna én nem tudtam ezt venni 185/65R15ben még, mert az Q ötöst még nem futtatták ki :( . Aztán majd meglátom milyen a Hankook, de az sem rossz, egyedül a gördülési ellenállása ami picit zavar hogy lehetne alacsonyabb - egy könnyű autónál kis motorral nem hátrány.
    Az európaias ajánlásban a Tyrereviewnál a második helyen áll (első a GY), illetve a brit ajánlásban is a második helyen áll (első a 005 EVO), és nagyjából egybevág azzal amit másutt is találtam róla, alig várom már.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Willie #42341 üzenetére

    Itt a topikban azt mondják nem rossz a Kleber mostanában; a napokban vezettem a nyárit pár órát, éső... (HP3) Ilyen érzésem van nekem is... Konkrétan ezért is mertem egész évre gumit venni, mert ennek a nyárinak a szintjét lazán tudja a Hankook négyévszakos.
    De a téli valóban ettől sokkal jobbnak tűnik. Halk és egész jó havon, bár itthon én inkább a vizes és száraz teljesítményre helyezem a hangsúlyt.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #42408 üzenetére

    Én sehol sem azt látom, hogy a Kléber lenne feljebb pozícionálva, sem eredményekben, sem mint 'márka': [link]

    csabex: Pirelli kivételével OK. Belső felét én csak felrakáskor szoktam ápolni, sztem elég.

    hattrickuser: Az elméleted jó, a gyakorlat pedig az, hogy alig kapsz értékelhető gumit 13"os méretben, a nyáriasokat (Michelin, Bridgestone) pl pont nem. Utána ha van sima Quatrac (bár sztem max az ötös lesz még, az nem nyűgözött le anyám Agiláján), és Hankook kb a sorrend. Utána ami kis méretben egész korrekt és árban is, az a Nexen, bár az közép télies, de ezzel az autó súllyal nem gond. (most ez van az Agilán is, már 165ös ugyan, de kellemesebb vezetni).

    "vagy egy Kléber Quadraxer 2 jó választás lenne": könyörgöm, ezt próbálta is valaki?! Jobban kenődik huszon fokban mint egy téli( 195/65 SX4)! 30ról egy közepes gyorsítástól. 2 évesen, nem túl jól tapad, és télen is (Tirol) rossz tapasztalatok vannak vele. A Nexen 2 fényévvel normálisabb nyáron, és még télen is értékelhető produkciót ad (nejem autóján ezt használjuk itthonra télinek).
    Illetve mivel konkrétan Kleber nyárival hoztam most el az autót, összenéztem az eredményeket, a Hankook 4 évszakos konkrétan legalább ezt a teljesítményt hozza nyáron négyévszakosként.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Qru: Azt hogy mit hol tolnak, nem nagyon vágom :B ; az egyik (ahogy kollégák mondják 'fétisem' a gumi,(másika világítás) főleg még az aktívabb bringás időkből) így 'hobbim', hogy gumiteszteket olvasok. Meg munkámból kifolyólag elég sokat vezetek, sokféle körülmény között, akár azonos autóknál és különböző gumikkal. Plusz régebben évente próbáltam egy-egy új gumit, most már 3-4 évente cserélek csak az autókon, és 2-3 évente a bringákon. Ebbe az is belefér, hogy mivel évente megyek veztech tréningre, ott is mindig vallatom a sajátjaimat. Plusz szívesen vezetek, és ráadásul mivel sokat pofázok bele mások vezetésébe :DDD , sokszor ismerősök autóját is én vezetem ha megyünk valahová együtt, vagy sietni kell. Így talán az átlagnál több gumit próbálok ki.

    Az érdekel melyik gumi hol, és mire jó. Jellemzően nem a végeredményt nézem egy tesztnél, a részeredmények érdekesek, és általában összeszedek pár tesztet és saját igényeim szerint súlyozom/súlyozzuk.

    Kornel: Ne vedd sértésnek, de nem nagyon szoktam felhasználók véleményére keresni meg sokat adni, főleg itthon. Amikor azt is sokan leírják, hogy a Trabanttal is mindenhova eljutottak egyféle gumival, és sose volt gondjuk.
    Meg huszadik embertől hogy milyen jó az Apollo négyévszakos (milyen abroncs volt előtte amihez képest jó, tizenötéves téli?!) amikor az én seggem meg nem ezt mondja, meg sok olyan teszt sem, amiben mérhető, reprodukálható adatok vannak. Max utánanézek, de kp-nak nem veszek a juzerek véleményét.

    Nem tudom, tán SX4ed van? A gyári Ecocontactnak sem volt sok esélye a 220Nm ellenében (amíg finoman megyek addig ok, de akkor nem használom ki ugye a max nyomatékot). Idén nyáron a nehezebb (korábbi) SX4-el mentem a környékbeli utcákban, mert a tulaj hölgy készült szervizbe leadni az autót, és a féken is volt ellenőrizni való, próbálgattuk. Kb 35ről közepes fékezés után morcosan megkért, hogy ne daráljam le a gumijait, plusz valóban elég takony érzés (és hang) volt. Mentem már vele tavasszal és ősszel is, elment, amíg nem kell megállni, vagy hirtelen irányt váltani. Hóban a tulaja ment vele, mert Tirolban lakik, és ahol a Swiftel Falken téli gumikkal felment, ott ezekkel nem, és több konkrét olyan útról mesélt ott, ahol én is mentem több autóval is (azzal a Swifttel is, és nem éppen felső polcos gumik voltak azok sem) ahol ezzel elvérzett.
    Részemről amit tapasztaltunk nagyjából egybevág a mérésekkel, így magam részéről inkább nem ajánlom senkinek.

    És csodálkozok azokon, akik szerint ez a jó. Nyilván van tőle rosszabb is, meg jobb is. Menjenek egy kört téli szettemmel, a Gy V 4Season Gen2-esemmel ugyanott ugyanakkor (ezzel az SX4-el egyszer demonstrációs jelleggel megtörtént) és laikusok számára is bővn érzékelhető a különbség. Télen is jobb, de még nyáron is. Másik kolléga 1.4 SX4re télinek kipróbálta párom autóján a Nexent 4S-t, és azt vette télinek (bár a 175ös méretben ügyesebb mint 215ösben), abban utasként ültem, és a fenekem még azt is élesebbnek és kevésbé nyúlósnak érzékelte (tavaszal, kb 20 fokban) mint a Quadraxert.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #42427 üzenetére

    Egyébként nem csak trollkodni járok ide (kérdezni jöttem eredetileg), most került fel az első olyan abroncs, amit egész évre tervezünk saját autón.
    1-2 konkrét összehasonlítás:
    2020 205/55 R16 AutoBild előválogató:
    4S^2 / Quadraxer2
    száraz fék: 41,1/43,2m
    nedves fék: 47,2/51,2m

    2019 225/45 R17 AutoBild előválogató
    4S^2 / Quadraxer2
    száraz fék: 42/44,5m
    nedves fék: 50,8/52,6m

    2018 195/65 R15 AutoBild előválogató
    4S^2 / Quadraxer2
    száraz fék: 43,1/45,1m
    nedves fék: 47,8/52,0m

    (Bővebben szokás szerint csak azokról van teszt, amik befértek a top10be, így a Kleber megint nem szerepelt az Auto Bildnél a három év egyikében sem; hasonló okokból a TyreReviews-nál sem).

    Csak ez a két fékezési teszt vajmi keveset mond el a gumiról, de a semmitől több, és ezeket találtam elsőre amiben mindketten szerepelnek. (Jellemzően a reference summer és winterhez képest mérem össze őket, vagy a Goodyearhez és Michelinhez, mert az elég sok tesztben szerepel.)
    Ez a Hankook sem jó egy csomó autóra, mert kopik rendesen, speciel kisautóra ez épp nem gond. De hát azért van a sok teszt, hogy az ember mérlegelhesse melyik mit tud, és neki mire van szüksége, főleg mikor még nem kapni az új Quatracot :DDD

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    haris/Kornel: Valóban, most 14et néztek. A Bf eredményei rémlettek; de hát ezzel itthon nem tudok mit kezdeni négyévszakosként, havas környéken lakó (Mátra és Börzsöny környékén akad néha) télinek jó még lehet.A lakosságunk 98%ának viszont nem nagyon, egész évre meg... továbbra sem ezt fogom ajánlani, és szvsz félrevezetés ezt ajánlani.

    jookmak: Vredestein Quatrac (Pro) is szóba jöhet, de az EVO-t tenném első helyre ha 3 évente 1 napot látsz havat. H évente 3×, akkor Quatrac Pro.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Kornel #42437 üzenetére

    Utóbbival látatlanba is egytértek, előbbi azért gyanús, még úgyis hogy kisebb méretben működik jobban az EC5, és kisebb autókra való, ; a Suzuki mégis ezt pakolta gyári szerelésként. Bár most a 208on a Dynaxer sem egy túl erős eresztés...

    Ettől függetlenül kb kétezerrel drágább a 4S2, A005 illetve a Quatrac, a Nexen a Kleber ársávjában van, és mindegyik stabilabb, inkább itteni időjárásra való. Ahogy linkelted is, szárazon, vizen és aquaplanningben kb sereghajtó.
    Részemről ennyi, nem akarok tovább ezen rugózni, de sose értem mikor két szett helyett vesznek kompromisszumos gumit, és 80 helyett 90 ezer nem fér bele, hogy kisebb kompromisszumokra kényszerüljenek (átlag gumiméretről van most szó) pl egy Quadraxer2 és egy Quatrac viszonylatán. Lehet... Ehh, inkább semmi.
    :R
    Szerk:
    205/55R16-ban is kétezer a különbség.

    Vredestein Quatrac
    Dry Braking 3rd +0.9 M
    Dry Handling 2nd -0.2 Km/H
    Wet Braking 2nd +1.3 M
    Wet Handling 1st
    Straight Aqua 1st
    Snow Braking 8th +2 M
    Snow Handling 6th -1.6 Km/H
    Noise 10th +0.9 dB
    Wear 1st
    Value 6th +0.74 Price/1000
    Price 13th +115
    Rolling Resistance 9th +1.15 kg / t

    Kleber Quadraxer 2
    Dry Braking 13th +3.5 M
    Dry Handling 12th -1.7 Km/H
    Wet Braking 12th +6.2 M
    Wet Handling 10th -3.1 Km/H
    Straight Aqua 13th -6.3 Km/H
    Snow Braking 2nd +0.6 M
    Snow Handling 1st
    Noise 4th +0.3 dB
    Wear 7th -12340 Km
    Value 5th +0.31 Price/1000
    Price 4th +30
    Rolling Resistance 7th +0.82 kg / t

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Kornel #42440 üzenetére

    Fentebb a nem kis különbségek, mellesleg plusz kétezerért a Quatracban van még plusz egy éved, annyival kopásálóbb is. De hát ott vannak sok helyen a tesztek, a számokat már csak tudjuk értelmezni...

    Amúgy igen könnyű autó az S-Cross, 1,1t, plusz sok múlik a juzeren, meg az utakon is. De én sem azzal jövök, hogy ha az LPR fékbetét elől a Picassoban elment alattam 140ezret, akkor a világ legjobbja és ez a minimum amit várok; nyilván ez sok dolog függvénye. Pont ezért is tojom le hogy erőebben kopik a 4S2, a 208on alattunk nem fog túl hamar elkopni. Főleg ha be tudnám ezt is legalább dobogóra hozni spitmonitoron. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Kornel #42445 üzenetére

    Curb Weight : 1125 kg.

    Annyi nyomatékhoz főleg nem azt raknám, de azt raksz fel amit szeretnél, csak van akiknek ér valamit a bemásolás/linkelés. :R

    Én sok plugint nézegettem; de úgy hogy nekem nem elég oda vissza, plusz télen úgyis benzinből fűtenek; soha nem térül meg nálam a phev felár. Új autóknál meg nem is értem a 4m Ft felárat, kinek éri meg.
    És akkor a GTE egyedi váltó, motor, turbó, az még bajosabb mint az alap 1.4 TSI(majd a nyolcadik motorkód magasságában közel megbízhatt lesz emberi árú alkattészekkel), az Amperákon rendberakni a típuhibákat(Prius PHEV hirtlen nem is tűnik hülyeségbek mellette), Outlander sem olcsón fenntartható épp... (plusz japánosan igénytelen belül, minden gombnyomásra csipog, akku nem tartós, ráz mint az ekhós szekér) V60nál is dízeles és inverteres nyűgök egybe vicces csomagtartóval - ha fogyasztás miatt merül fel, akkor két tucat autó üti.
    És ezek a pluginek tipikusan nyírják a gumikat, mint a nyomatékkal, mind az 1,7-1,8 tonnával. Azért itt kevésbé vicces választás egy hó kivételvel gyenge versenyző.
    Basszál a töltésre, próbálj ki egy Ioniq-ot.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Tompie #42479 üzenetére

    Olcsó gyártóknál a gyenge kezdés után erős visszesés van már akár a második, de legkésőbb a harmadik szezonnál. Linglong, olcsóbb Falkenek, stb.
    Közép felső kategória újkori tudásának 70%át legalább tudja 4-5 évig. A jobb termékek a prémiumgyártóktól 5-6 évet is kibírnak érdemi romlás nélkül, téliként akár plusz egy év (ha fél fél évet vannak autón, néha ápolva, és árnyékban /garázsban áll az autó). De egy rakat Pirelli, Bridgestone (főleg az olcsóbb, eco típusok) már 4-5 évesen kuka érett, korcsolyázni lehet vele, tehát csak a gyártó nem garancia, plusz mostohább parkolási/tárolási/ápolási szokások is rontanak a gumik állapotán.
    Legegyszerűbben úgy lehet észrevenni -azok számára is akik... bármilyen okból sose mennek vezetéstechnikai tréningre- ha a parkolókban is csikorog az sbroncs (jól beállított futómű mellett is).
    99%ban ami nyikorog, az... nem jól tapadó gumi. A tapadásért a keverék a felelős, nem a minta, olcsóbb gyártók a keveréken tudnak spórolni.

    Szerintem.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Csabex #42489 üzenetére

    Akár csak fújj rá pici festéksprét ha van; vagy zsír/gumiskréta, elég hülyén néz ki ahhoz hogy úgy használják.
    Vagy aki ekkora idióta, mint a magyar autótartók 5-10%a, az simán fog így vele közlekedni, nincs mit tenni, amíg műszakivizsgánadón ezzel nem foglalkoznak, addig ezt sokan ezt csinálják. :(

    És a korábbi gumi öregedős kérdésre ez megint egy jó példa.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz AMD Power #42499 üzenetére

    Mi télinek használjuk kisautón, annak pörfikt. Anyám Agiláján 165ös méretben egész évre fent van; a Quatrac5nél jobb. Viszont 1,2t/205ös méret fölött viszont már nem olyan erős, főleg száraz irányíthatóság/vizes kezelés és fék/gördülés terén.

    Most másik kisautóra egész évre kerestünk gumit, relatív sok futásra, és arra azért nem ezt vettük.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz dejvid8 #42501 üzenetére

    Nokianból Weatherproof vagy ha nem hegyi lakos vagy, akkor inkább Seasonproof. Goodyearból is inkább 4S gen3at venném/vettem újra, mint az UG-t.

    dssoprt: Firestoneból az újat nem.ismerem, a régi ritka rossz volt; hagynám inkább.

    rothfb: Nyárihoz nyáron télihez képest télen ahogy nő a méret/súly, úgy nyílik a Nexennél az olló. 14es méretben tesztgyőztes,17esben jellemzően alsó középmezőnybe van, és a kettő közzött ha megnézed kb lineárisan változik a helyezése/ ny/t gumikhoz képest a teljesítménye. Kopizzam be a métereket és másodperceket?

    dejvid8: Ne hajolj a Pirelli felé, vagy nagyon nézd meg jó e neked amiket tud...

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz rothfb #42514 üzenetére

    Középmezőny nagyobb méretben szerintem; kicsiben pedig egész erős.
    Árban nagyjából hasonló kategóriát raktam mellé (Hankook, Vredestein) amiket most is néztem (mindhárom benne volt a kalapban)

    Tyrereview 225/45R12
    dry braking (m)
    nyári/4S2/nBlue 4S/téli - 35/37,9/39,3/41
    dry handling (subj)
    nyári/4S2/nBlue 4S/téli - 10,0/8,8/8,5/7,5
    wet braking (m)
    nyári/4S2/nBlue 4S/téli - 37,7/36,8/39,5/38
    Straigtht aqua (km/h)
    nyári/4S2/nBlue 4S/téli - 75,97/82,91/71,98/81,31

    Snow braking (m)
    nyári/4S2/nBlue 4S/téli - 40,9/24,7/24,9/23,2
    Rolling resistance (in kg t)
    nyári/4S2/nBlue 4S/téli - 7/8,57/9,32/9,3

    Autobild 205/55R16
    dry brake (m)
    nyári/Quatrac/nBlue 4S/téli - 39/40,6/41,9/44,3
    dry handling (km/h)
    nyári/Quatrac/nBlue 4S/téli - 90,9/90,4/89/88,5
    wet braking (m)
    nyári/Quatrac/nBlue 4S/téli - 47,2/46,3/50,3/55,8
    Straigtht aqua (km/h)
    nyári/Quatrac/nBlue 4S/téli - 81,9/81,4/78,4/76,7

    Snow braking (m)
    nyári/Quatrac/nBlue 4S/téli - 68,8/28,6/29,9/27
    Rolling resistance (in kg t)
    nyári/Quatrac/nBlue 4S/téli - 8,6/8,8/9,6/8,6

    Adac 175/65R14 - itt nincs nyers adat, de röviden tesztgyőztes lett.

    Deathunter79: Kurva nagy meztelencsigák másztak rajta keresztbe :DDD . Fura ez a kifejezés valóban, legközelebb a felhordott por/sár+nedvesség kombinációból lehet csúszós, kb nyálkás.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz rothfb #42521 üzenetére

    185/65R15ben kerestem, szállítással Nexen kb 18K/db, Quatrac 20k, a Hankook 21,5k volt. Szó se róla, a Nexen a legolcsóbb ezekből/a komolyan vehető négyévszakosokból; ennyiért senki nem ad ilyen kiegyensúlyozott gumit - de nem GY/Bridgestone meg nem Michelin ársáv (meg nem is a linglongé).
    Kihagytam több mérést is, ahol átlag juzer számára kevésbé fontos szempontok, vagy kicsi a különbség, vagy szarul mérik - pl elhaladási zaj a kabin zaj helyett. De igen, halk, nálam fontos szempont volt, részben ezért is került a C3-ra.

    Azért vizes körülmények között egy autónyi féktávolság nekem már jelentős, 1 méteren nem szarozok. A tizesen ahol járok fasza nyomvályús az aszfalt, nagyon tré esőben/eső után; és hát a tél nagyja eleve esős idő, nálam ez fontos (de nem annyira, hogy A005 legyen, mert biztonságosan kell évente párszor havon is mennie).
    1 teszt nem teszt, nem 1 helyen néztem, és valóban tök jó párom C3-asán 175/65R14ben, (ősztől tavaszig, nyáron nem használtam).
    De a nagyobb méret eredményeit had ne tekintsem nagyon jónak, hanem csak közepesnek; elnézést ha ezzel bárkinek a lelkébe tiportam, hogy nagyobb méretben már 'nem olyan erős' a gumi, mint amilyen fasza kisautókra. Én jelen esetben inkább kifizetem azt a 12-14K szett felárat egy kevesebb kompromisszumot igénylő gumira ami 4 évig folyamatosan fent lesz az autón télen-nyáron. Előzőleg is azért választottam, mert ott elég ügyes amire vettem. :R

    Vincsaba: UG8 e kettőből, főleg hogy gondolom nem újak.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Dan-szan #42530 üzenetére

    CC/A005>Quatrac>4S2>GY>>Weatherproof. A Seasonproof nem tudom hova illeszkedik, saccra a Vredestein magasságába lőhették be.
    Hankook gyorsabban kopik, ufóra még jó lehet ha keveset mész, de a Quatracot jelölném első helyre.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz juvegamer #42534 üzenetére

    Tedd fel úgy a kérdést hogy mi lenne és mennyiért ami jó, mint kerek számokat dobni, hogy ha törik ha szakad ez a keret. Épp fentebb tárgyalunk alternatívákat, pl a Quatracot. (A Kinergy Ecos tapasztalatokból kiindulva nem szépen és hamar kopik a Hankook amire azt írják hogy nem kopásálló.) Mérések, tesztek fentebb (és tyrereviews.co.uk oldalán), ahol magad mérlegelheted mi fér bele, mi a minimum.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    ginola: Kb mindegy, de a 185/65 olcsóbb is, és papíron jobb (nehezebben úszik fel a vizen).

    rothfb: Meg tudom érteni ha 16os méretet választja, az ufo amúgy sem egy pihe puha futóművű autó, de a mi útjainkon már nem nagy élvezet a 17es mérettel a vezetése. Főleg télen az esős (kátyúsabb) félévben.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Keresgélgem a google driveomon, és beleakadtam a táblázatba amit elkezdtem: 4évszakosok 195/65R15
    Az első nyolc pontot kap, a második hetet, és ígytovább. Ebben még a GY és 005 korábbi változatai vannak, bár jellegükben hasonlóak; illetve a Quatrac hiányzik, bár arról még csak egy teszt van tudtommal, a Pro meg nem talált be annyira.

    Érdemes lenne 3-4 méretben gyártanom ilyen egyszerűsítettet; vagy aki excelt nézeget, már a teszteket is kikeresi; a többieknek meg sájszegál csak mondja meg valaki a tutit 15/20k-ért? :F

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz forceberg #42604 üzenetére

    A nyers értékeket nézem eredendően, főleg amikor nyári/télihez mérem; itt a szín és az egyszerű szám úgy tűnt a(z) -ezzel sokat foglalkozni nem akaró- kollégáknak jobban emészthető, hamarább el tudják dönteni melyik miféle. Ok.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Érdekes ez a sok hülye nyomás érték, meg ECO érték.
    Ha valaki, akkor én már nézegettem fogyasztást, a kimutatható fogyasztáskülönbség kb fél báros különbségnél (2,0 és 2,5bar) fél deci, azaz mérési pontosság határát súrolja. Kerekítsük, lófasz a különbség.

    Ellenben elpattog az autó és jobban ráz; konkrétan egyszerűbb futómű/peresebb keréknél konkrétan veszélyes mikor ilyen 2,6-2,8baros 'eco' nyomásokat használunk. A Kugánál majd befostam mikor közepes nyomásra állították be a 17es (legballonosab) abroncsokkal, katasztrófálisan szekérkerekes (pedig multilink).

    A Megane kombim matricája azt írja:
    Üresen elől 2,3 hátul 2,0b
    Max terhelésen elől 2,6 hátul 2,3b.
    És valóban, ennek így több értelme van mint a klasszikusnak, hogy hátul legalább annyi, vagy több nyomás legyen. Terhelve, sietősen, és veztech pályán is próbálva többször is. Azonosra hozva elpattog a hátulja.

    A 208nál is már ésszel van már meghatározva, elől 2,2, hátul 2,0bar üresen.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz nandinho1334 #42676 üzenetére

    1, Azt a nyárit nem feltétlen raknám már fel, nagyjából a 2021es szezonra az egy elöregedett gumi.
    2, Én is úgy csinálom, hogy nyári+télies négyévszakos, mert sokkal biztonságosabb, mint egy klasszik téli.
    3, De ha már nem vennél kést szettet;
    Klebert továbbra sem nagyon csípem, nekem elég tré tapasztalatom volt a Quadraxerrel. Plusz hóra van inkább optimalizálva, pont nem túl hasznos itthonra.
    Inkább Hankook 4S2, Vredestein Quatrac (sima) lenne amit egész évre raknék a Merivára.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    alt="" title=""

    2-3 évet és több tesztet fogok átlagolni, de úgy a topik egyik kedvelt márkája (Kleber) nem fért volna bele, mert csak egy tesztet találtam róla, így ezt csak egy tesztből. [Amúgy kihagynám, élőben veszélyesebbnek éreztem nyáron mint egy télit, de többen magasztalják, így ebbe belevettem.] Gondoltam hogy ilyen csillagos, ránézésre még könnyebben feldolgozhatóra csinálom; nem tudom melyik jobb. Részletekért: Teszt

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #42707 üzenetére

    Lehet, hogy lassan kopik 4S-be a Kleber (ha nem fékezünk vele szárazon) de majdnem olyan mint egy téli, nyáron veszélyes, szárazon/vizesen csak gyenge. Legalábbis az én tapasztalatom egybevág a tesztével; ezért nem értem akik mást tapasztalnak, jó lenne körvonalazni több körülményt.
    Tudom, évi 5 napot a CC is gyenge, de 360napot meg jó itthon (nem fordítva) - legalábbis amennyit tudtam vele menni.
    Szerk: Alig várom a 4S^2-őt hogy vallassam a szokásos körülmények között. De úgy nézem nyáron pályán 110nél ha nem megyünk többet, és havon a szokásosnál kevesebbet/óvatisabban előzök, elvileg jó. Most párszáz km után jónak tűnik, de ilyenkor még épp a téli, nyári, és majdnemminden négyévszakos is éppen jól teljesít.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Kornel #42718 üzenetére

    Igen, azért van itt a teszt, hogy a számokat lássuk, a felületesebbek legalább az áttekintőt. Én azt látom szárazon gyenge (főleg melegben), vizesen még gyengébb.
    Ugyanazt a tesztet nézzük? Az eredményeket az itthoni viszonyok szerint veszed figyelembe?

    A teszt amit említesz:
    Dry Braking 13th +3.5 M
    Dry Handling 12th -1.7 Km/H
    Wet Braking 12th +6.2 M
    Wet Handling 10th -3.1 Km/H
    Straight Aqua 13th -6.3 Km/H
    Snow Braking 2nd +0.6 M
    Snow Handling 1st
    Noise 4th +0.3 dB
    Wear 7th -12340 Km
    Value 5th +0.31 Price/1000
    Price 4th +30
    Rolling Resistance 7th +0.82 kg / t

    Itt Nem ugyanazt látjuk,hogy szárazon gyenge, vizen méginkább; viszont havon, kopásban, gördülésben és komfortban meg jó?

    Évek óta a családi autóra (Picasso, Megane) télire GY négyévszakost veszek, (a kicsire meg Nexen ment télire) - de a számok alapján tuti nem a Klebert venném, mert a 200 napból ötön olyan mint a téli, a 195ön meg elmarad a normális négyévszakosoktól.
    Pont azért váltottam jó télikről, mert hó alig van, száraz meg víz sokat, sőt, jellemzően októbertől áprilisig három-ötször annyi napot van 20° felett a hőmérséklet, mint hó az úton.
    Nem az érdekel mit írnak a gumira, hanem hogy hogyan teljesít; és a télies 4 évszakos biztonságosabb télen a télitől is.
    De a Q2 még az év hidegebb felére sem ideális, nyárra meg főleg.
    De

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz TFSi #42730 üzenetére

    Sajna a műgyantán azért nem ilxan faszán tudják a telet szimulálni, de hát nincs mit tenni, ha hó alig van felénk (ezért inkább a nyári tesztjeiket preferálom mint a télit). Igaz, aszfalton is évek óta mást mérnek kicsit mint másut, és kevésbé tudatosnak szokott tűnni a résztvevők kiválasztása is. (Egy teszt nem teszt; de ezzel is egyel több tesztünk van legalább.)

    Tom1939: Attól függ, van olyan teszt, miszerint igen jó, még kánikulában is: [link] Teszem hozzá kánikulában szárazon nem igazán érzem acélosnak, de elmegy; inkább télies felé tendál.

    raziel01: Alapból tök egyetértünk, csak az Apollo ajánlásával (mint sokaktól olvasom) nem, mert...
    Mindegy, olcsón inkább a Nexen, de legalább négyévszakoson ne spóroljon az ember. Apolloról amit láttam tesztet és amit utasként éreztem, azok alapján fel nem tenném saját autóra (párom és a pici alá meg főként) ha ajándékba kapnám, akkor sem. Pl itt vagy itt vagy itt is ezt látom. Ja, és relatív gyorsan öregszik.
    15 tesztelt gumi, plusz téli és nyári:
    Apollo Alnac 4G All Season
    205/55 R16
    Test # Difference
    Dry Braking 17th +3.8 M
    Dry Handling 15th -2.8 Km/H
    Wet Braking 17th +4.3 M
    Wet Handling 16th -4.6 Km/H
    Noise 5th +2 dB

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Ha valaki menne az új gumikat nyüstölni, vagy csak falevelest csúszást kontrolláltam kipróbálni: akciós veztech tréning

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz SPF #42788 üzenetére

    Nem. De nem is olcsóbb mint a 185/65, nem tudom miért térnél el.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz focvis #42792 üzenetére

    Nem csoda, mert 195/55R16 a szokásos váltója.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Ereshkigal #42800 üzenetére

    Magyar télre ez jobb lesz mint klasszik téli. Ha találsz jó áron, a GY 4Seasons a legjobb erre, ill a Kleber Quadraxer, Nokian Watherproof is ezen a téren jó (Conti ASC is, de az a legdrágább ezekből).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz TFSi #42817 üzenetére

    Négyévszakosnak igen; téliguminak... hát lassan annak is :D. De annak meg inkább Weatherproof ha olyan helyen használja az ember ahol hó is van.

    Északon/magasan lakóknak, tyrereviews téli gumi teszt: [link]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Tompie #42894 üzenetére

    Szerintem nem, akkor különbség nincs. Azért a Kleber sem öregedik olyan szépen/bírja sokáig (nyárikat és négy évszakosokat próbáltam tőlük, de ötödik szezonra nem raknám vissza).
    Hankook kopik is átlagnál jobban (általában), de amiket láttam/használtam (Kinergy Eco), nem keményedett olyan gyorsan.
    Bár itthonra sima téligumit én már jó ideje nem veszek; inkább a nedves/száraz 180, mint a havas 5 napon legyen erősebb, ha súlyozni kell.

    juvegamer: Amit hallottam (nyikorogni 1 évesen) és láttam teszteket, az alapján igen, a Laufenn gagyi.

    Helyezések: 53/53, 16/16, 43/51.

    Kicsit nyersebben: Hagyjuk már azokat a korrupt/buta/...nemtom gumisokat, akik ezt a szart preferálják, mert ha eladnak belőle x szettett, síkabátot, söröshordót, bluetooth hangfalat, meg csajos naptárt kapnak.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Willie #42912 üzenetére

    Négyévszakost vennék pótkeréknek; de kb bármi jó annak ami szimetrikus.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz jookomak #42920 üzenetére

    Bridgestone A005 Evo és a Vredestein Quatrac Prot is megnézheted.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz w333 #42935 üzenetére

    A Lauffen rém gyenge szokott lenni, és piszok gyorsan öregszik.
    Ha két szett helyet veszel egyet, abból ne egy vacakot vegyél, mert nem nagy spórolás autót törni/megnyomrítani valakit :(

    Nexen alá ne add!

    juvegamer: Az összes falken amihez szerencsém vilt, harmadik szezonra kuka volt, semmit nem tapadt; nem érdekek újként mit tud, skippelném.

    Apollo Allnac 4G négyévszakos: sokan írnak róla jót, szerintem... Kerülendő, és az összes teszt szerint is!
    [katt All tests-re]

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Kornel #42955 üzenetére

    Bocs, jogos :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Remekelek28 #42998 üzenetére

    Nagyon csúnya lesz.
    Én elviszem anfelnit amíg nincs rajta gumi a festősboltba, kevertetek egy kis adag javítófestéket hozzá, oszt joccakát. Ha lehorzsoltuk vhol, rákenem.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz szabonagyur #43009 üzenetére

    Mondjuk nyikkanni ritkán hallok (nem öreg, nem gagyi) gumit.
    Jobban belegondolva télit daráltam, de nem nyikkant, nyári sem szokott - tréningen sem. Szerpentinen az illendőnél gyorsabban közlekedve van hang, de az nem nyikkanás, az már sírás a nyárival.
    Mondjuk párszáz km már megvolt most a Kinergy 4S2-vel, lendületesebb kanyaroknál morog, téligumihoz hasonlóan, ez fura (a GY 4S ilyenkor még kb csendben van), de nem zavaró.
    Vasárnap meg megyek Mogyoródra és megnézzük milyen hangja/tapadása lesz forszírozva; kiváncsi vagyok, inkább itt ismerkedek az új autóval és gumival.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák