Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Szerintetek mekkora extra fogyasztást lehet ráhúzni arra hogy a Matador Hectorra 3 gumik helyett Michelin Pilot Sport 4-ek mentek fel?
Két telitank alapján ~8%-al ugrott meg a fogyim és érzésre is sokkal gyengébb a kigurulása az autónak, szó szerint "fogja" a gumi sima egyenes vonalú mozgásnál is.
Már arra gondoltam hogy más (is) lehet a gond, de mi
Azon kívül h én raktam fel a szettet saját kezűlegStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Dorian #50344 üzenetére
Én se szoktam túlzásba vinni, inkább télen ha nagy hidegek vannak előfordul hogy veszít a nyomásából a gumi és nem áll vissza. Szal télen azért havonta ránézek, nyáron meg nagyobb utak, nyaralás előtt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz robertka #50337 üzenetére
Én egy sima homasitás digitális mérővel szoktam lecsekkolni, az mindig az autóban van.
Amúgy egy 10 bar-os Einhell kompresszorral szoktam fújni ha kell, illetve ellenőrizni a nyomást.
A benzinkutas megoldást szerintem is felejtős, pontatlan és iszonyat kényelmetlen is a használata.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
hi!
Lenne lehetőségem venni az új ár kb. 60%-áért Michelin Pilot Sport 4 gumikat.
1 éves gyártás, 3 hónapos új autóról kerültek le, kb. 1000 km-t futottak, kvázi újak.Ami viszont érdekes hogy ránézésre is alacsony a minta mélysége, megmértem, a legszélesebb árkokban 6,5 mm, a keskenyebb legmélyebben is csak 7,1 mm!
focvis korábban írta hogy ez lett a trend, de ez nekem akkor is gyanús.. nem kevés ez egy kicsit?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Létezik már olyan szennyezés, amit nem fogsz tudni feloldani, főleg a felni belsején.
Én ezt használom: GYEON Q2M IRON
Saját:
Céges:
Annyira hatékony, hogy még csak ecsetezni se kellett, egy sima samponos mosás volt még + magasnyomású.
mod: én a gumira is szoktam fújni
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
köszi Urak!
Ennél jobb ajánlat van-é a kategóriában? ez így pont belefér szállítással a 100k-ba, amit szánok rá
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Érdemes lehet már most megvenni a nyári gumit a következő szezonra?
Nem olvastam utána, de valamelyik híradóban volt téma hogy 15-20%-os áremelkedés várható, van folyamatban a (téli) gumi piacon. Ez gondolom csak még rosszabb lesz.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tothgera30 #47064 üzenetére
Én örültem volna ha nekem így szállítják ki ha fizikai sérülés nincs rajta és stimmel a DOT is, akkor mi a gond
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Elemental #46925 üzenetére
Nekem is ez a céges autón a méret és C-s gumi kéne, de mivel soha nincs súlyhatáron, így sima gumit vettem rá: [link]
16k/db
Azon kívül hogy minimálisan nedves aszfalton is üveghangja van már 40-50-nél is, jónak tűnik
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz lorcsi #46860 üzenetére
Inkább motorguminál van ennek értelme, amúgy 50 km-t mondanak. Gyakorlatban semmit nem kell máshogy csinálni, akkor lenne jelentősége ha pályára vinnéd a friss gumit vagy nagyon csűrnéd vele.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Az a durva hogy a lassan 5 éves Matador MP47 rendesen puha még mondjuk ez Made in France
A profilmélység pedig 7,2 illetve 6,6 mm (hátsó, első tengely). Az újnak 8,4 mm. Kb. 26-28e km futás lehet a gumiban.
Az öregedés legapróbb jelei sem látszanak
A Hankuki VP3 ennyi idő után már csupa hajszálrepedés volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Barum Quatratis 5-nek combosabb üveghangja van esőben, mint egy echte télinek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz MrSealRD #46702 üzenetére
Szerintem is a Dunlop, vagy Falken.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Van a POPGOM-hoz egy 2000 Ft-os kuponom ha érdekel valakit.
Holnap érvényes még.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz nandow #46693 üzenetére
Íjjj, az szép sztori... nekem az egyik felni javított (hegesztett), ezért mindig hátra került eddig hogy ne rázza az elejét. Most viszont felrakattam az első tengelyre hogy kopjon az is, 180ig néztem, nem ráz egyáltalán
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nekem ma 7k-ért cserélték le a szettet 16" a téli, 17" a nyári. Átpörgették őket, súly egyikre se kellett. Tiszta munkát végeztek, de 1 évvel ezelőtt ugyanez 4k-ba megállt. Kicsit pofátlannak tartom ezt a mértékű áremelést.
A céges autómon a 14"-os kerekeket is 10k-ért gumizták át, azt is sokalltam..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Kicsit közvéleménykutatnék:
hol, mennyiért szerelnek manapság?
téli szett le, nyári fel, centrír (gumizás nincs)Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz IreN!CuS #46666 üzenetére
Pont akarrtam írni hogy 6-8 ezerre feltenném, én annyit megyek fél év alatt.
Ez azt hiszem látszik is:
Megmértem, az hátsókon 7,2-7,4 mm, az elsőkön 6,6-6,8 mm mély az legbelső árok, valamiért sokkal rosszabbra számítottam 4 szezon után pedig utánaszámolva kb. 30e km lehet bennük, az meg nem sok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Hankukiból a Ventus Prime3 K125, vagy a Ventus S1 Evo3 K127 a jobb gumi?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz FollowTheORI #46618 üzenetére
Nálam a téli Barum 10 fok napsütésben is taknyolt és zenélt már a fényes aszfalton. Most a 4évszak egyelőre csendben van, remélem 35 fokban is így marad
nálunk (falun) még mindig fagyosak a reggelek, pár napig még azok is lesznek
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Kérdés hogy a szerkezete sérült-e. Egyébként papír vékonyságú az oldalfala a guminak.. szerintem azért is adta meg magát ennyire. 4 gumiból 3 problémás, holnap majd rámondja a gumis az áment, ha jó akkor fel is rakatom és tesztelem.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Köszi, megmutatom a gumisomnak hogy mit mond rá de ilyet még nem láttam..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
175/70 R14 méretben keresek nyárias 4évszakos gummát, max. 20k/db áron.
Apollo-t néztem, van ennél jobb alternatíva?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Doki16 #37361 üzenetére
"Valójában azonban nem a gumi oldalfala viseli a terhet (kivéve a defektet kapott "defekttűrő" abroncsokat), hanem a gumiban lévő levegő. Ha több a levegő az abroncsban, akkor nagyobb a nyomás is, és jobban lehet terhelni. Az XL-es gumik nagyobb nyomást viselnek el, ezért magasabb a súlyindexük."
Szerintem attól függ mennyit fújsz bele, ha 3 bar alatt akkor jó a sima is.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #37032 üzenetére
közben megtaláltam: www.auto-stop.hu/
már nem annyira olcsók, de még mindig nem rossz
rbalint88: jahm..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Melyik az a gumis oldal ami nincs fent arukeresőn, de nagyon jó áraik vannak?
Emlékeim szerint Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3-at bőven ott láttam a legjobb árban, de talán Conti és Hankook is ott volt a legolcsóbb. Nagy választék nincs, ennyit tudok még elmondani az oldalról[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ma rakattam át a téli szettet. Találtam egy jó gumist fehérváron akik nem krták össze a felniket és nem szóltak meg (KM Gumiszervíz). Mondtam h ez simogatós autó, nyilván cinkeltek utána de odafigyeltek
Kléber Krisalp HP3, nyári után annyi a difi hogy pici üveghang, de ez cégesen is így van, gondolom V-minta miatt. Tavay 2e km ment a szettbe, idén igyekszem kevésbé félteni, bár ilyen saras retek időben garázsban marad, száraz fagy és hó már okés lesz
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz kaszaking #36817 üzenetére
Nagybátyám Cordobáján 18 éves gyári gumik vannak fent, 25e km-t futott az autó. Esőt, havat nem látott és garázsos autó. Nulla repedés, kívülről a gumi teljesen újszerű. Azt is megkockáztatom hogy jobban tapad mint egy mostani 4-5 éves gumi.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz molnarpeter #36665 üzenetére
Én bátor leszek és marad fent a nyári szett.
Az autó meg a garázsban
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Szerintem ez a 2.7-2.8 bar a megengedett maximális nyomás.
Nálam úgy van megadva hogy a javasolt maximális nyomás 2.3 és 2.8 bar első-hátsó tengely, a minimális pedig 2-2 bar.
Mivel 95%-ban ketten ülünk benne elöl, így én 2.3 bar-t nyomok mind a négy kerékbe.
Céges Peugeot Expertbe kell 2.9 bar, meg a Renult Trafficba, amik bőven tonna fölötti terhelhetőségűek..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ez a formaleválasztó réteg most az új urban legend
Van erről valami tényszerű infó egyébként?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #35941 üzenetére
Szfvár is felejtős, sőt ha megkéred őket hogy vigyázzanak, annál jobban b*sszák szét a felnit. Legutóbb JSI-ben pl a rohadék gyerek szándékosan úgy vette le a felnit hogy miután lecsavarozta és lehúzta, rábaszta a féknyeregre. Látszott hogy direkt csinálja. Sajnos akik alkalmazottként ilyen helyen dolgonak, azok így adják ki a frusztráltságukat. Ennyit tudnak felmutatni az életben...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz MasterMark #33155 üzenetére
Hány szezonra kellene?
4 éves gumi ha minta rendben van akkor is még talán 2 szezonra ha elég lesz és megkeményedik.
Én inkább az új Laufent venném. Gondolom nem pályaversenyzére kell.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz XboxGamePass #33149 üzenetére
25+k-tól van Hankook, Vredestein és 30k környékén a prémiumok (Conti, Michelin, Pirelli)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz focvis #33127 üzenetére
Na ilyen tárolási módot se láttam még
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Tegnap megkaptam a gumisnál hogy szar a Matador.
A miért viszont érdekes volt, arra hivatkozott hogy gyengébb a gumi karkasza mint akár egy Hankook-nak ezért nehezebb súlyozni = sok súly kell rá. Én még ilyet nem hallottam, valszeg csak azért mondta hogy mondjon valamit
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Szerintetek mennyiért lehet manapság eladni Vitaráról levett 215/55 R17 gyári szerelésű Conti Eco nyári gumikat? 1-2e km-t futottak.
Úgy látom brutális túlkínálat van a piacon.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Kléber Krisalp HP3:
Szombat este esett pár cm hó, -2 fok, szóval tökéletesen lehetett tesztelni a friss hóban. OK, nem volt alatta jég, de nem tudtam akkorát a fékbe taposni 40 körüli tempónál hogy megszólaljon az ABS. Persze nem vészfékeztem, de nagyon meglepő volt hogy semmi megcsúszás, kettes padlónál is tapadt (ok, 1.2 turbó de akkor is), nem forgott el egyáltalán.
Szóval friss hóban tökéletes a gumi!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest