Új hozzászólás Aktív témák

  • cOxeR

    Ármester

    válasz bitpork #5005 üzenetére

    Téveszmék ezek az akku degradációk, ilyen mértékben, 10 éves lassan az első széria pl I3-ba vidáman mennek 90+% feletti értékekkel, vannak 300e km feletti példányok is, persze ott már előfordult pár javítandó dolog.
    Viszont amit nem veszel figyelembe, az alapvető kopó dolgok lassabban mennek tönkre pl fék, illetve vannak dolgok amik “nincsenek”, olajcsere, gyertya, egy rakás segéd alkatrész. Igen van ami meg drága és ha beszarik ugyanott vagy… de ne a ritkább forgatókönyvre készülj.
    Saját példa, I3 esetén most voltam hajtómű olajcserén 78e km-nél, de előtte 38e km-nél voltam szervizbe, a kettő között nem, letoltam 40e km-t, a töltés zöme itthon volt, ergo kútra se járok, csomó idő/pénz, persze ha messze kell menni ott meg időt vesztek a töltéssel. Benzines autómmal 10e-nként olajcsere, 30-40e-enként gyertya, fék is jobban kopik, ráadásul ha nincs hatósági ár, más a benzin matek, a villannyal szemben.
    Napelemmel, otthoni töltéssel éri meg hosszú távon, másként szerintem se, a jelenlegi nehezítés, hogy nagyon elszállt az eauto ár is meg a napelem is. A keverés se segít ami megy a napelemes rendszerek “ellen”.

Új hozzászólás Aktív témák