Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Slownz

    senior tag

    Megadtam életem első negatívját (több száz vásárlás után). Ez már nekem is sok volt:

    Tőle rendeltem microSD kártyát. Nem érkezett meg, oké, nem biztos, hogy az ő hibája, ezért természetesen nem járt volna a negatív (bár gyanús, hogy itt többen is jelezték, hogy gond volt vele). Írtam neki üzenetet a 43. napon, hogy sajnos többet nem tudok várni, de nem szeretnék case-t indítani, utalja vissza az összeget és ha megkapom a terméket mégis, utólag természetesen megtérítem neki. Erre küldözgette az auto üzeneteit, hogy várjak még, blabla. Írtam neki, hogy nem tudok már várni, mert kicsúszok a reklamálási időből. Jött a válasz, hogy adjak először pozitív feedback-et, majd utána visszatéríti, na persze... Erre indítottam a case-t, de ott se volt hajlandó semmit tenni, csak írta a sablon üzeneteket, így kénytelen voltam az ebay segítségét kérni az ügyben. Nem tudom miért volt jó ez neki, írtam neki, hogy sajnos kénytelen leszek így még ráadásul negatívan is értékelni őt, de erre sem reagált semmi érdemlegeset (szerintem el sem olvasták rendesen).

Új hozzászólás Aktív témák