Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    válasz Dave567 #10118 üzenetére

    "Kíváncsi vagyok mennyien játszák még a 2019-et....
    Bár az is ugyan olyan Hitreg bugos szar mint ez, na jó, az kicsivel jobb...
    Akár mi is lesz, már biztos, hogy a 2024-2025 codot csinálják.."

    Persze, hogy rossz a hitreg, de nem azért mert bugos, hanem mert az SBMM miatt nincs 100-as ping alatti meccs. Ezért nevetek mindig az olyan tutorial videós embereken akik azt mondják kell a codhoz az 1ms gamer monitor...minek? Mikor a pakisztáni gyerekkel játszok 500 km távolsággal mert a játék éppen úgy döntött, hogy nincs közelebb az ügyességi szintemnek megfelelő játékos. Ettől függetlenül mondjuk nekem is 1ms monitorom van csak codhoz pont felesleges, maga a kapcsolat és annak távolsága miatt, simán több tíz ms lehet két ember között, lövöd a fejét, legalábbis te úgy látod de nála ő már ugrásban van és a mellkasára regisztrálja a találatokat a játék.

    Gyakran téma, hogy a dedikált szerverek megoldanák az SBMM és a csalók problémakörét, ez így is lenne de sajnos ez nem fog megvalósulni. A kiadó érdeke egyértelműen az, hogy vedd meg az aktuális epizódot és miután kijött az új azonnal nyergelj át oda, mert számára az az igazi bevétel. Amíg a codnak nincs érdemi konkurenciája aki mondjuk meglépné a szerverek bérlésének lehetőségét vagy esetleg, hogy egyszerű casual módokban nem használ SBMM-et addig nem kell várni semmilyen változást. Sokan most fel vannak hypeolva az xDefiant miatt, lelövöm már most a poént, semmi, értsd lóf*sz hatása nem lesz a codra. Jó indulattal is egy maximum IW 3.0 engine technikai fejlettségén lévő játék, a cod gunplayben, grafikában, animációkban fényéveket ver rá és nekem ne mondja senki, hogy nem játszott nagy szerepet az, hogy a CW megjelenése után is maradt az MW-nél mert érzésre az egy nextgen játék volt. Persze biztos volt aki inkább a CW-t preferálta a jobban "codossága" miatt, de az nem a többséget reprezentálja.

    Az MW2019 és az MWII sikere főleg azon alapszik, hogy egy tacti-cool játék, azaz nem taktikai mint pl. egy Squad, Arma 3, Hell let Loose hanem alapvetően árkád, csak érzésre taktikainak mutatja magát. A gunplay, animációk, effektek mint. torkolattűz, robbanások, hangok, a visual recoil egy komoly hangvételű military szimulátor kidolgozásának megfelelő hatást keltik de maga a core gameplay mégis könnyen tanulható és bárki által elsajátítható érdemi energia befektetés nélkül. Pontosan ez a "trükközés" az ami az utóbbi pár évben új lendületet adott a sorozatnak, és amíg ezt más kiadók nem ismerik fel és az xDefiant-hoz hasonló, ilyen BO3 szerű teljesen súlytalan játékokat adnak ki addig Activision fronton sem kell változást várni az üzletpolitikában.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés