- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spizzi
tag
Sziasztok, volt egy olyan pletyka, hogy a Steames visszatéréssel együtt jönni fog a Steam Workshop támogatás is, magyarán a community modok, custom map reworkök stb. Na én alapvetően jobban preferálom a battle.netet mert van 5500 CP-m ami ezért forintba nem kevés összeg illetve nekem a Steam nagyon kiszámíthatatlan, 500 megás nettel ilyen 20-30 Mb/s-el tölt, akad, megszakítja a letöltést stb. de a többi launcher húz lefele mindent 60Mb-al, kerülöm a Steamet ahol csak lehet. Viszont ha igaz ez a Workshop téma akkor meggondolnám mert a modok minden játékon hatalmasat tudnak dobni, bár az Activison részéről nagyon furcsa húzás lenne ha a battle.neten nem lenne modolási lehetőség, nem tud valaki valamit?
-
Spizzi
tag
Számomra az előző rész (MW2019) torony magasan a legjobb cod volt az eredeti 2009-es MW2 óta, annyira jól eltalálták a gunplay-t, magának a fegyverrel való lövés immerzióját, hogy azonnal beszippantott a játék, arról nem is beszélve, hogy szerintem grafikailag is nagyon rendben volt.
Persze voltak hibái, pl. pár map felépítése, a lane-k néhol furák voltak nagyon, de alapvetően bejött ez a picit lassabb, taktikusabb tempó, főleg a HC módokban. Hogyha a mapokat picit kevésbé campelősre tudnák megoldani és inkább a bekerítés, mögé kerülés lenne a domináns taktika akkor nekem már tökéletes.
Egyébként is magam részéről úgy érzem, hogy a klasszikus értelemben vett módok most nem fognak annyira pörögni, ez a DMZ sokkal jobban érdekel, illetve biztos vagyok benne, hogy a Ground Waron is dolgoztak annyit, hogy még élvezhetőbb legyen.
Grafikára itt sem lehet majd panasz, tetszik az új weapon leveling system is, a gunplay is biztosan jobb lesz, de ha ugyanolyan nekem az is megfelel. Csak ne legyenek már az első BP-ben is ilyen villódzó, neon ruhás, 12 éves streamer koppincsoknak való skinek.
-
Spizzi
tag
A marketing gépezet feltűnően be van lassúlva egyébként szerintem. Május végén kiderült a játék neve, júni elején jött a reveal, azt hirtelen követte egy story mission és azóta is kb. ennyi az össz. amit láttunk a játékból, most ezt a 480p-s "hogyan csinálunk pályát" TikTok style videót nem nevezném akkora inteldropnak, hogy mindenki fejvesztve nyomogassa miatta a pre-purchase gombot. Megint várni kell szeptember 15-ig mikor elvileg lesz valami nagyobb betekintés a játékba, de akkor már csak egy bő hónap van megjelenésig, a bétáról meg nem is beszélve.
Na most ez vagy azt jelenti, hogy annyira bíznak a játékban és a köré épült, alapvetően játékostól játékosnak átadott hypeban, hogy feleslegesnek érzik ellőni az összes puskaport mert így is mindenkit elért, sőt meg is szólított az MWII név... vagy olyan szinten vállalhatatlan állapotban van a játék még két hónappal a megjelenés előtt, hogy nem akarják senki kedvét elvenni az előrendeléstől (alias BF2042).
-
Spizzi
tag
Az MW2019-hez hasonlítva mondtam ez lemaradt bocsi, a Vanguard és a CW említésre sem méltó semelyik MW-vel egy mondatban . Én is alapvetően azon az oldalon állok, hogy nem látok rá sok esélyt, hogy rosszul sikerüljön. IW mellett az összes csapat beszállt a fejlesztésbe akinek bármi köze is van a franchisehoz. Nálam 2022 legvártabb címe, Vault Edition már behúzva, szóval bízunk a legjobbakban.
-
Spizzi
tag
Alapvetően persze ez lenne a normális hozzáállás, a CW-VG után én is talán öt év múlva néznék rá egy codra, de azt is csak próbaképpen de azt ne felejtsük el, hogy ezt az IW csinálja (3 éves ciklusok ugyebár) és ők még vállalhatatlan rossz epizódot sohasem gyártottak, sőt egyértelműen a legjobb codok hozzájuk köthetőek. Szerintem nincs mitől tartani, legrosszabb esetben olyan lesz teljesen minden aspektusában mint az MW2019, akkor az már megéri azt a ≈28e Ft-ot, de attól biztosan még kiforrottabb, szebb, epikusabb lesz. A marketing lózungokra hallgatni eredendő butaság de ez a COD 2.0 Experience nem hinném, hogy csak egy üres puffogtatás. Egy 100-150 millió fős közösséggel rendelkező franchiseba nem lehet csak úgy mögöttes háttér nélkül betolni kampány szövegeket mert előbb-utóbb úgy jársz mint az a bizonyos sánta kutya és az elkerülhetetlen. Pontosan ez történt a tavalyi fiskálisban is, februárban -500 millió dolláron állt a Vanguard és arra a hónapra az aktuális cod már elérte az eladásokból származó bevételének a 80%-át. Ezt biztosan nem fogják mégegyszer eljátszani, ahhoz nem hülyének kell már lenni hanem mazoistának.
Lehetne ezt még itt elemezgetni meg spekulálni de felesleges, részemről megérzés és tapasztalat. Az MW2019 új standardet állított az FPS shooterek világának és ezt nem csak én allítom, a valaha legtöbbet eladott epizód a sorozatban a 2003-as indulása óta, ennyi ember nem tévedhet, hogy akkor ez az az irány amin haladni kell amit az képviselt. Itt még csak az a veszély sem áll fent, hogy laposabb lesz a sztori, nem olyan erősek a karakterek a folytatásban, hol nem tojja le egy átlag cod player az ilyeneket. Ne legyen rosszabb az egyébként brutálisra sikeredett immerzió animációk, hangok, grafika terén és kész. De nem látom azt sem, hogy mitől lehetne rosszabb, igazából csak nyomni kell egy copy-paste-t és kész, ha meg volt bennük annyi, hogy hozzányúltak akkor is a javára. A gyengébben sikerült mapoknak meg nem csak nem akkora művészet átnézni azt az 500 négyzetméterét annak a 12 stúdiónyi hadseregnek akiket ráállított az Acti a játékra.
[ Szerkesztve ]
-
Spizzi
tag
Egyszerű a képlet,
2013 BF4 / COD Ghosts, a BF3 sikerei, újításai, technikai fölénye miatt megszavazták a folytatásnak is a bizalmat, illetve láthatóan semmit nem fejlődött a cod az előzőekhez képest, a BF-el összevetve meg egyenesen nevetséges volt a grafika, gunplay, rombolhatóság stb.
2016 BF1 / COD IW, totál ugyanez
Ezekben az években a Battlefield közösség hangosabb volt, illetve divat lett utálni a codot. Érdekes, hogy azóta soha nem fordult elő ilyesmi, de hogy is fordult volna, olyanról, hogy Battlefield közösség nem lehet beszélni 2022-ben olyan jó játék volt az utóbbi három.
-
Spizzi
tag
Nagyot akartak meríteni az új generáció hajnalán csak nem úgy jött össze ahogy elképzelték, előfordul ez akárkivel ettől függetlenül tisztelendő, hogy legalább megpróbálták. Egy alapvetően militarista játékot átültetni poszt-apokaliptikus környezetbe jó elgondolás volt és talán ez is volt a bája az egésznek, hogy úgy próbált más lenni, hogy nem változtatja meg az alapokat és amit eddig szerettünk ugyanúgy megvan benne. Az alien hunter-es PVE mód pedig kifejezetten jól sikerült, talán a Vanguard féle Treyarch-os zombihent ami jobb tőle de van is közte 8 év különbség. ( A VG egy nagy kula de a Zombies az elvitathatatlan tőle, hogy igen jól sikerült ) Szerintem a Ghosts sztorija is rendben van, bár Rorke=Sheperd 2.0, Elias=Cpt. Price 2.0, Logan=Roach 2.0 csak szinkronnal, nem azt mondom, hogy a legjobb ever de méltatlanul alulértékelt. A classic multiplayer pedig semmivel nem lett kevesebb mint előtte volt, sőt talán ez a cod jelent meg a legtöbb pályával induláskor és 2-3-at leszámítva egyikkel sem volt probléma de ha emlékeim nem csalnak azokat is módosították rövid időn belül csak addigra már mindegy volt mert mindenki Shanghai-ban tunkolta RPG-vel a felhőkarcolót, hogy megnézhesse milyen szépen omlik össze .
-
Spizzi
tag
Mikor júniusban volt a reveal utána a hivatalos oldalon lehetett olvasni, illetve a tűzhöz közelebb ülők részleteztek is pár dolgot csak ezek az információk eltűntek az éterben, akkor sem sokan most meg pláne senki nem beszél róluk csak a "Marines reacting Dark Water" és "Mi a bajom a coddal" content ömlik a community részéről.
Na de szóval megpróbálok összeszedni mindent ami újdonság. ( Mint egy korábbi hsz-emben említettem ez a COD 2.0 biztosan többet takar mint egy preorder ösztönző random szócska. )
- A víz szerepe jelentősen megnő, lehet benne úszni sőt merülni is. Maga a víz teljes fizikát kapott, így realtime befolyásolható annak mozgása. Gondolok itt arra, hogy egy motorcsónak által keltett hullámok, robbanás ereje stb. A vízbe lőtt töltények kalibertől függően akár pályát is válthatnak, sebzésük jelentősen csökken. Kellő mélységre való merüléssel ha a fényviszonyok is lehetővé teszik akár láthatatlanok is lehetünk a szárazföldiek számára. Taposóaknák helyezhetőek a víz tetejére amelyeket egy kis ballon tart fent a felszínén. Ráúszva, csónakkal ráhajtva hozhatóak működésbe.
(Nyílván ennek a víz dolognak nagyobb mapokon lesz értelme és jelentősége, gondolok itt a Ground War, Warzone 2, DMZ módokra, de kitudja, lehet, hogy kisebb pályákon is szerves része lesz a gameplaynek. Azon se lennék meglepődve ha egy konkrét új játékmód épülne a vízi harcászatra.)
Bizonyíték a létezésére: Június 8.-i Reveal Trailer, Cpt. Price és Sgt. Garrick merülésből való feljövetele a felszínre. & Tom Henderson korábban tweetelt a mechanika bekerüléséről.
- A parkour és mozgás kibővül, megváltozik. A mászás fontos szerepet kap az akár még kispályán játszódó meccsekben is, ugyanis szinte minden párkányt, kiszögellést, kerítést el lehet kapni (amolyan Dying Light féle módon) ami nem túl magas vagy nincs blokkolva (a tetején nincs elég hely ott állni, szögesdrót védi etc.) Függeszkedve one handed fegyvereket használni is lehet, az objektum szélének elkapása és a tényleges mászás két különböző mozgási mechanika, nem kötelező megragadás után fel is menni, cancel-elhetjük is a folyamatot. A slide cancel búcsúzik, helyére a vetődés jön, amely pontosan nem volt tisztázva, hogy mely irányokra terjed ki, előrefelé biztosan, illetve ablakokon, lyukakon épületbe be/ki is lehet használni specifikusan. ( Hasonló volt már a BO I-ben. )
Bizonyíték a létezésére: A reveal után a callofduty.com-on volt olvasható egy hasonló mechanikát felvázoló bekezdés, persze nem ilyen részletes bemutatással. A mélyrehatóbb elemzést a március környéki alfatesztelőknek köszönhetjük, gondolom erre nem terjedt ki az embargó vagy csak lejárt a játék bemutatkozásával.
- Játékmódok közül lesz több új is. Az egyik egy amolyan package holder, random spawnol a rendszer egy tárgyat a térképen és az a csapat győz amelyik eljuttatja hamarabb a megadott pontra vagy ha az összes ellenféllel végeznek. Ami ettől jó pár fokkal izgalmasabb az a túszmentő/örző mód, ami konkrétan 1:1 R6 Siege csak feltételezhetően sokkal jobb grafikával és dinamikusabb játékmotorral alatta. Itt mindenféle speciális eszköz áll majd rendelkezésre mind a két férfélen, támadó oldalon cluster charge, wall breach, új lethal-ök, védő oldalon mozgatható kamerák, csapdák stb. Mivel feltételezhetően nem csak ezek lesznek az újdonságok között és még sok felfedetlen mód vár még ránk illetve a korábbiak is módosulnak valamilyen irányba így kijelenthető az, hogyha nem is dinamikusan de lesz a játékban időjárás és napszak változás. (Mit meg nem adnék ha a túszmentős mód hozna egy kis Clean House vibeot a multiba.)
Bizonyíték a létezésére:
Szintén reveal után a callofduty.com, továbbá magukat hitelesnek tituláló leakerek akik már belsőstől hallottak ezt-azt vagy látták a saját szemükkel.Összességében nekem az jön le mindezekről amit most leírtam, hogy egy lassabb tempójú, megfontoltabb játékstílust megkövetelő epizód lesz az idei. Ez lehet sokaknak nem fog tetszeni, a skillgap áttolódik a first seen first die metódusról a use your brain more felállásra, így a sweateknek és a capoeirás ninja tanoncoknak egyelőre nem ajánlanám a játék előrendelését, számukra lehet a legnagyobb csalódás a játék, főleg a multiplayer része. (Nem mintha ezek akár csak hozzá is szagolnának a kampányhoz vagy spec ops-hoz.) Ellenben akinek bejött az MW19 lassabb játékmenete és a Warzone első pár szezonjában tapasztalt játékélmény, ahol a célfelszerelés, lőszerbeosztás, stb. legalább annyira fontos mint az, hogy hogyan tudod használni a célkeresztet akkor nektek, azaz nekünk könnyen lehet, hogy ez a rész maga lesz a kánaán. Ebben a bekezdésben elhangzottak teljes mértékben az agyam szüleménye és nincs hivatalos forrásból megalapozva
-
Spizzi
tag
Pár napja volt egy leak, hogy a WZ2 november 16.-án érkezik. Ma jött be a Warzone utolsó szezonja ami 84 napig tart és pontosan november 16-ra esik a vége. Szerintem WZ2 Launch & MWII Season 1 start confirmed.
Igen, ennyire alapozom az egészet.
-
Spizzi
tag
Lehet megint én vagyok a naiv de lehet ez azért is mert amíg ki nem derül addig az emberek szkeptikusak és inkább nem kockáztatnak, a pénz meg égeti a zsebüket és akkor konzolra rendelik elő. A Sony-nak érdeke az Actival kötött szerződések miatt, a Micronak meg egyértelmű a felvásárlást követően. (Igen tudom, hogy még nem ment végbe a folyamat teljesen de az a naiv aki azt hiszi, hogy nem szólnak bele már most. )
-
Spizzi
tag
válasz MikeWazowski #384 üzenetére
Annyi hardverre készül ez már, hogy meglennék lepve azon is ha legalább a Vanguard szintjét hozná az optimalizáció. Inkább abban bízok, hogy futni fog stabil 60 FPS-el ultrán, az előzőek 90-100-at tartották GTX 1070 + i9-11900 kombón de ez már csak álom lesz. Aztán reméljük csak én vagyok túl pesszimista.
-
Spizzi
tag
"Én akkor gondolkozom el, hogy kiadjak-e érte 30 rugót, ha valami Pistikéknek való szarság ebben is benne lesz, ami megkeseríti a játékot."
Itt konkrétan mikre gondolsz?Én azt remélem, hogy nem lesz tele tolva univerzum inkompatibilis marhaságokkal, mint pl.: Terminator, Godzilla, Black Ops-os karakterek, stb. Az brutál illúzióromboló lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Spizzi
tag
Az RPG biztosan marad, főleg mondom ezt úgy, hogy tegnap az oriic által linkelt Twitter fiók teli van szórva leakelt videókkal ahol a járműveket lehet mozgásban látni. CharlieIntel is hozzászólt a témához, hogy a járművek részletes sebzésmodellt kaptak, figyelni kell a javításukra, üzemanyagszintjükre. Persze ennek Warzoneban lesz értelme inkább de az lehetetlen forgatókönyv, hogy olyan fegyver legyen az ingyenes módban ami a fizetősökben nincs. A kocsik ellen pedig a legjobb a páncélököl.
Kerülni kell Shipmentet, ott a legégetőbb ez a probléma.
-
Spizzi
tag
válasz nutella1 #420 üzenetére
Nekem egy aspektusból hiányoznak a dedikáltak, a custom modolt szerverek, mint pl. az old school cod2-4-es zombi, community mapok, stb. de alapvetően nincs bennem hiányérzet a helyi kiskirályok iránt, akik tiltottak mindenkit aki egymás után 2x már belőtte őket, csak mert övék a szerver és náluk természtesen senki nem lehet jobb.
-
Spizzi
tag
Az elmúlt évek alatt felépítettek egy saját maguk számára anyagilag olyan jól működő rendszert, hogy hülyék lennének változtatni. Kezdő játékost szétpicsázzák és hamar ott hagyja a játékot emiatt nincs belőle mikrotranzakció? Semmi baj, SBMM. Azt a pár trollt mindenhonnan kitiltják mert a legundorítóbb fegyverekkel tolja 24/7? Semmi baj, csak find game opció. Custom szerverekre fegyver, operátor, előző codokból community által reworkolt mapokat, modokat raknak be amit INGYEN használhat bárki? Semmi baj, dedikált noku.
Illetve a legnagyobb "probléma", ki venné meg a jövő évi epizódot ha az előző hármat is olyan frissen tartja a Steam Workshop mint Nosika a tizenévesek iránt érzett vonzalmát.
Nem lesz már soha olyan mint anno az eredeti MW trilógia idejében vagy még azelőtt. Vagy adaptálódsz és elfogadod azt ami most van, megtanulod, hogy nem kell minden kis köcs*gön felnyomni az agyad mert úgy is te húzod a rövidebbet és a te életed lesz rövidebb az a stressz és ideg által amit szándékosan magadnak generálsz vagy ha ez nem opció akkor nem kell ezzel a sorozattal játszani, rövidtávon jót tesz a pénztárcáddal, hosszútávon pedig a lelki békéddel.
-
Spizzi
tag
válasz laceszgamer #426 üzenetére
A bétában elért eredmények nem lehet átvinni a teljes megjelenésre. Ennek a fő oka, hogy a béta progression másképpen működik, hogy a lehető legtöbb / jobb attachmenteket, fegyvereket is ki tudd próbálni, nyilván megjelenés után ez változik és grindolósabb lesz. A béta célja, hogy a több millió embernél kijöhetnek olyan hibák is amely a pártucat fős tesztelő brigádnál nem és ezeket még kitudják javítani a megjelenésre, illetve fény derül arra ha van valami balansz probléma akár a fegyverekkel akár a mapokkal és van még egy bő hónapjuk módosítani, hogy ne megjelenés után legyen 10 percenként valami hotfix egy héten keresztül ami miatt játszhatatlan a multi.
Szép is lenne az Activisiontől ha valaki előrendelés nélkül, ingyen kihúzna jó pár fegyvert max szintre és a WZ 2.0-át már egy valamit érő arzenállal indítaná... Ki venné meg akkor az instant attachment unlock blueprinteket?
[ Szerkesztve ]
-
Spizzi
tag
Én pl. csak HC módban vagyok hajlandó csak játszani évek óta, pontosan az alacsony TTK miatt. Sokkal jobban meg kell gondolni minden lépésed és a lethal-ök, egyéb robbanó, csapda stb. itemek is sokkal nagyobb értelmet nyernek.
Persze a sok hp-s Warzone-t is szeretem és azt el sem tudnám képzelni ezzel a TTK-val, de a sima TDM-be, hogy egy tár MP5 kell valakibe az vicces, illetve sima módokban több a sok bohóc akrobata, ctrl+ugrás, cikk-cakk jobbra balra, ah öreg vagyok én már ahhoz.
-
Spizzi
tag
Nagyon baráti lett, én sem vártam akkora ugrást. A végleges legfeljebb vram szintjén térhet el a nagyobb pályák miatt, de a cpu/gpu maradni fog szerintem.
1080p-n meg az esetek 99%-ban nem, hogy rosszabbul hanem jobban néz ki a DLSS / FSR 2.x mert megszünteti a TAA blur-t, szóval nem lesz itt baj akinek az igény körüli PC-je van.
-
Spizzi
tag
https://twitter.com/charlieINTEL/status/1570121739421597700?s=20&t=3YSF_rWb82Arz6-3PjT6Ug
Ez az új gunsmith kva jónak néz ki. Hátha sikerül megoldani ezt az idióta hetente cserélődő meta hülyeséget mert ha nem akkor semmi értelme ilyen részletes építésnek, mindenki ugyanazzal a két-három fegyverrel fog rohangálni.
-
Spizzi
tag
Elnézve a streameket jónak tűnik nagyon, igazából minden ami jó volt a 19-be itt is meg van, szóval az én legnagyobb elvárásomat ezzel már teljesítette.
Lehet velem van a baj de nekem kicsit világosak ezek a pályák, egy picikét visszább lehetne venni a fényerőből de az is lehet csak megszokást igényel és így lesz jó majd a visibility.
-
Spizzi
tag
Egyelőre nem győzött meg a játék a gameplayek alapján. A grafika még az előző részét sem éri el a béta alatt és itt nem az MW19-re gondolok hanem a Vanguardra, nagyon remélem, hogy csak azért mert béta. Összehasonlító videóban kettősek az érzéseim, van ahol sokat fejlődött, mint pl. a vízbe lövés effektje, frag robbanása, de olyan számomra érthetetlen dolgokban ahol csak egy szimpla copypaste kellett volna viszont egyértelműen downgrade, pl. a robbanás a vizen nem jár effektel, vagy ha ráugrasz egy kocsira nem mozdul a felfüggesztés. Tudom, hogy grafika bu*iság meg minden de pont ezek az apró részletek tettét azzá a 19'-et ami lett.
Ja és az UI szörnyű, koreai f2p steames förmedvény vibe szerintem. Nem értem minek minden perknek meg értesítésnek külön szín, need rework ASAP.
A Las Almas pálya nekem ilyen BO 3&4-et idézi, egy totál steril valami random mexikói falu, ahol annyi emlékeztet arra, hogy háborús konfliktus zajlik a területen, hogy éppen nincs kint a sarkon egy taco árus ahol sorban állnak a gyerekek hazafele az általánosból bekapni valamit mert ratyi volt a napi menza. Hol van ez immerzióban bármelyik 19' pályához ha csatatérről van szó... Nehéz átadni, hogy a mi bajom a pályákkal, főleg úgy, hogy még nem is játszottam a játékkal, de egyszerűen nekem azt a hatást keltik, hogy csak civileket evakuálták a múzeumból is például és ennyi, erről kellene elhinnem, hogy egy komoly fegyveres konfliktus helyszínén járok. Azt viszont meg kell jegyezzem, hogy a Farm 18 telitalálat, sejtelmesen ködös, töltény ütötte falak, na az igen, ilyenek kellettek volna, az egyetlen ismert pálya jelenleg ami az előző MW szellemi öröksége.
Az utolsó ami nagyon szomorúvá tesz az a kill animációk és a ragdoll, előbbi konkrétan non egzisztens, ahogy esik úgy puffan, de olyan jól azért nem puffan mert utóbbi pedig nevetségesen "fizikátlan", mintha nem lenne testsúlya a karaktereknek és elnézést, hogy megint az MW2019-et hozom fel de egyszerűen nem tudok mást, ott jó érzés volt ha valaki akit lelőttél előtted esett össze, satisfying volt az egész na.
Lehet tényleg, hogy velem van most a baj és az elvárásaim voltak túl nagyok, de ez hülyeség mert csak annyit vártam, hogy egy MW2019 újra kiadva más sztorival meg több contentel, ehhez képest jelenleg a gameplayeken egy IW motoros Cold Wart látok egy kis R6S beütéssel, de azt is a downgrade után mikor kivették a fog-ot meg minden lámpát kicseréltek ledre, hogy véletlenül se legyen meg még csak a lehetősége sem, hogy valaki ne lásson meg már 50 méterről minimum.
Jó lenne ha valaki tudna mondani pár biztató szót, mert tényleg nagyon várom a játékot és szeretném szeretni, de eddig ez nem jött még össze. Magával a gameplayel semmi bajom, sőt, jobban tetszik mint az MW a látottak alapján csak ez a vizualitás ami nagyon szúrja a szemem és a kis apró grafikai/fizikai részletek.
Itt az összehasonlító videó egyébként amit említettem.
https://www.youtube.com/watch?v=JqS8hzEEcXg -
Spizzi
tag
válasz pRoject22 #781 üzenetére
Persze teljesen igazad van, én nem is temetem mert alapvetően tetszik nagyon, csak pár dolog érthetetlen számomra mert az előző részben benne volt ebben pedig egyelőre nem úgy tűnik. Visszanéztem pár MW2019 beta gameplayt, az grafikailag ettől sokkal rosszabb volt és a ragdoll ott sem volt a helyzet magaslatán, szóval simán lehet, hogy most is ez a helyzet. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy amit már egyszer lefejlesztettek az innen hiányozna mikor csak egy ctrl+v kell. Bízunk a legjobbakban.
-
Spizzi
tag
-
Spizzi
tag
Ez a "Black Ops-os" grafika amúgy a bétában nem az ambient occlusion hiánya miatt van? Most, hogy így jobban megnézem ettől ilyen steril, nincs mélysége a murvás felületeknek, emiatt a kis mikro-árnyékok is hiányoznak.
[ Szerkesztve ]
-
Spizzi
tag
Ma indul PC-n az előtöltés, nem tudjátok?
-
Spizzi
tag
Tölthető a béta battle.net-en.
-
Spizzi
tag
19,5 GB, ettől többre számítottam, pláne, hogy PS-en 25 volt. Vagy lehet még majd leszed valamit, de mindenesetre érdekes.
-
Spizzi
tag
Xbox-osok ti elvileg be tudtok lépni a menübe és tudtok botok ellen offline TDM-et menni, csekkoljátok. Persze mi PC-sek megint levagyunk szo*atva, szürke még a play gomb is.
-
Spizzi
tag
Nekem nagyon bejön a béta alapján. Eleinte picit idegenkedtem mert ez nem teljesen egy MW2019 part 2, van saját egyénisége a játéknak. Pár meccs után hozzászokik az ember. Nem értem azokat a kritikákat amelyek a movement-et érik, semmi baj vele, lassabb a karakter, nehézkesebb, úgy tudnám jellemezni mint az MW kampány Clean House vagy Going Dark küldetéseiben a mozgás, érzed, hogy taktikai felszereléssel felpakolt katona vagy a multiban is. Ez a hasra vetődés zseniális, nem 1x úsztam meg mikor open-be futok és elkezdtek túrni. Meg kell tanulni az új mozgást pont úgy mint anno a slide cancel-t, apropó slide cancel, hálistennek kivették bár így is van pár settings huszár ügyeskedő aki megoldja magának félig-meddig.
Ami viszont érdekes az a menü, PC-n az az érzésem van mintha ez egy dedikált, konzolokra készült változat lenne. Nem tragikus, szokható, de semmiképpen sem jó. A grafikát továbbra is túl szaturáltnak gondolom, bár ezt az utóbbi 3 cod bétájában is elmondtam és mindig ki is lett javítva teljes megjelenésre. A teljesítmény nagyon jó, talán az eddigi legjobb béta, kb. 3x fagytam csak ki 4 óra játék alatt és abból is csak egy volt meccs közben. GTX 1070 maximális grafikai beállítások mellett 1080p-ben hozza a stabil 60 FPS-t.
[ Szerkesztve ]
-
Spizzi
tag
válasz petymeg #1289 üzenetére
Teljesen független, sztoriját még nem ismerjük, abban biztosan lesz valami kapcsolat, de ha a megszerzett tárgyakra, fegyverekre, skinekre gondolsz akkor nem, teljesen új kezdet. Egyedül a CP-k maradnak meg az előző részből és esetleg az XP Token-ek, de utóbbiról még nincs hivatalos nyilatkozat, szerintem azok nem lesznek átvihetők tekintve, hogy teljesen más a weapon leveling működése.
De a CP-k is csak akkor, ha:
Battle.net -> Battle.net ✅
Battle.net -> Steam ❌[ Szerkesztve ]
-
Spizzi
tag
válasz Nuada herceg #1296 üzenetére
Elméletben semmi hátránnyal nem jár a Steames verzió. Most a béta alatt többen panaszkodnak kifagyásokra, technikai gondodokra Reddit alapján a Steamesek, de kétlem, hogy ez a teljes verzió után is így lenne.
Csak a CP-ket nem tudod átvinni oda, de ha ez téged nem érint vagy nem zavar akkor semmi akadálya a Steames vásárlásnak.
-
Spizzi
tag
Most, hogy bejött a Ground War és lehet csapatni a nagy mapokon egy picit jobban körvonalazódik az alap tematika. Érdekes az MW2019 ami elvileg az MW2007 rebootja nekem inkább MW2 2009-es volt ezzel a szürke, ruszki látvánnyal ez pedig sokkal inkább COD4-es nekem ezzel az arab témával.
Grafikával nem tudom mit csináltak, de most PC-n sokkal szebb, cserébe droppol rendesen a Ground War.
-
Spizzi
tag
válasz deadwing #1435 üzenetére
Szerintem a grafikával semmi baj nincs azon kívűl, hogy nagyon szaturált és még sok pop-up fordul elő. Ugyanilyen volt az MW19 beta is, gondolom félnek, hogy a karakterek láthatóságát kifogásolnák sokan és ezért első próbálkozásra túltolják a dolgot. Hogyha elvonatkoztatok attól, hogy jelenleg a pályák egy része (Mercado, GW mapok) olyanok mintha a Nap közelebb lenne pár százezer km-el és a béta állapotnak tudom be, hogy a fű 5 méterre rajzolódik ki előttem akkor be kell lássam, hogy kidolgozottabb mint az előzőek. Nézd csak meg a golyónyomokat egyes felületeken. Egy 9mm kisebb lyukat üt mint az 5.56. Kő / márvány felületeket ha találat ér az ütés konkrét helyén kívűl, körülötte repedések képződnek. A tactical, lethal gránátok effektje még valósághűbb. RT nélkül is gyönyörűen, már zavaró részletességgel tükröződnek vissza bizonyos felületek, egyszer előfordult a Museum pályán, hogy egy üveg ajtón az előttem jobbra álló társam tükörképét megláttam és reflexből elkezdtem lőni. Lehetne még sorolni.
Persze, nem egy TLoU 2 szintű grafikát kell várni a multiba. Steam szerint még mindig az 1060 a legnépszerűbb gamer kártya, nyílván ehez lövik be az ajánlott gépigényt is. Akik anno megvették az 1000-es szériát nyílván nem váltottak 2000-esre. 3000-re meg nem tudtak a crypto és miegymás miatt, most, hogy tudnának meg nem fognak mert heteken belül itt a 4000 és az RDNA 3, de azok megjelenése előtt jön ki a játék, amúgyis az átálláshoz kell vagy 2 év mire a többség beszerez valamit az újakból.
A kampány egyébként biztosan brutálisan fog kinézni mint eddig is bármikor, a multit meg mondom, úgyis csinálni fognak vele valamit, nem marad ilyen összevissza flicker-elő árnyékokkal, 5 méterre előbukkanó tereptárgyakkal és atomvillanás szintű fényességgel. Más baja meg szerintem nincs.
-
Spizzi
tag
Arról esetleg nincs még valami fél hivatalos-hivatalos infó, hogy az XP Tokenek áthozhatóak? A CP-hez hasonlóan ezeknek is javarésze fizetős, már csak a Battle Pass miatt is ahonnan kapod, illetve a különböző bundle-ökből.
Direkt nem használtam fel idén már egyet sem, nem lenne jó kb. 40 órányi double weapon és ugyanennyi sima double xp-t bukni.
-
Spizzi
tag
Köszi a válaszokat. Úgyse tudom már mire elhasználni, minden MW weapon max level, aztán meg hátha mégis transzferálva lesznek, 28.-án kiderül.
-
Spizzi
tag
Gépigény is baráti lett. Béta nekem az öregecske GTX 1070-el szépen futott maxon 60 FPS-el 1080p-ben, csak a Ground War és Invasion droppolt, azt remélem optimalizálták még, mondjuk az MW2019 béta GW is szarul futott anno teljes megjelenésre meg már semmi baja nem volt. FSR 2.0-t remélem sikerült azért implementálni egy ekkora dollár milliárdos vállalatnak ha már a Farming Simulator is megtudta tenni egy random ködös szerda reggel.
-
Spizzi
tag
Szia.
Ezt nem lehet tudni, vagy bejön vagy nem. Senki nem vállal azért garanciát, hogy egyáltalán megkapod, vagy ha van is ilyen az adott oldalnak akkor esetleg azt már végképp nem tudják garantálni, hogy a lopott/elhagyott b.kártyáról vásárolt majd később továbbértékesített termék nem lesz később refundoltatva jogi eljárás keretei között és ugrott talán még a fiókod is a termékkel együtt.
Csak saját felelősségre.
[ Szerkesztve ]
-
Spizzi
tag
válasz jozefgucci1 #2018 üzenetére
Milyen konteós elmélet? Szerinted honnan vannak azok a másolatok amiket az ilyen oldalakon árulnak? Nyilván senki nem a saját pénzén veszi meg 70 euróért, hogy aztán 50-ért árulja... Jó esetleg előfordulhat az, hogy valamelyik céges emberke akinek hozzáférése van az aktiváló kód genetárorhoz vagy valami az gyors letol magának ingyér' ötöt amit kirak enebára cafateria címszóval, de ez a példányok 0.0* része szóval tartom magam a lopott bankkártyás elmélethez. Simán bármikor, akár évekkel az aktiválás után lelőhetik a hozzáférésed a játékhoz.
-
Spizzi
tag
Gyerekek 40 FPS-em FullHD-ban, a vicc hogy grafikai beállításoktól függetlenül. Beta csutka grafikán 90-100. Ez vicc.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Parfüm topik
- Projektor topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Alkoholista nevelde
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Robot fűnyírók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.