Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz Don.Corleone #73611 üzenetére
Írsz Ezredes -nek és megmondja mi a tuti (mármint amivel kevesebb a gond)
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz Don.Corleone #73549 üzenetére
+1 jól írod!
Öreg szerelők kezdenek kikopni. Már csak maradnak ilyen garázsos kóklerok!
Hála istennek, hogy ahol lakom itt van 3 nagyon rendes szerelő és nem órabérben dolgoznak!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz Don.Corleone #73534 üzenetére
Akkor remélhetőleg megoldódik a probléma.
Azt én is észrevettem, hogy e46-os csoportba könnyen célkeresztbe kerül az ember, de ez sajnos jellemző máshol is. Így, hogy nem személyesen megy a diszkurzus, könnyebben személyeskednek az emberek, mert nem tudja senki orrbavágni. -
kardkovacsi
senior tag
válasz Don.Corleone #73534 üzenetére
"Ebben még van anyag, csak az idő meg pörög, sajnos piszkosul. " - ez ami igazán a régi autók ellen szól, az idő. Még ha tökéletesen karban is tartod, akkor is a műanyagok egyszerűen megfáradnak 20-25 év alatt és random eltörnek vagy mondjuk a gumi víz csövek elfáradnak és eldurrannak a nyomás alatt.
-
nincsnév007
őstag
válasz Don.Corleone #73503 üzenetére
én a BMW E46 Fanatics Hungary csoportban vagyok benne, tudom őket ajánlani nagyon. Próbát megér. Meg elég beírnod a facebookra hogy BMW E46 rákeresel a csoportokra sok van belőle, hátha tudna valaki segíteni.
-
Chris0321
addikt
válasz Don.Corleone #73503 üzenetére
Én moderátor vagyok a BMW E46 Adok-Veszek csoportban, az normális szokott lenni. Igyekszünk gondoskodni róla. Vagy ott van a BMW E46 Fanatics Hungary, ahol nem szoktak hírdetések lenni, de tudnak segíteni több témában.
-
Chris0321
addikt
válasz Don.Corleone #73501 üzenetére
Hello.
Itt inkább csak újabb autókkal foglalkoznak, érdemesebb lenne egy e46-os Facebook csoportban érdeklődnöd, lehet ott találsz olyat aki meg is tudja neked csinálni. -
negro
őstag
válasz Don.Corleone #69281 üzenetére
Az meg uj Nekem M52 van ugyan ami meg analog de elsore nekem a DISA kornyeke, pillango, illetve elektronikai problema, gazpedel allas jelado ugrott be...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Chris0321
addikt
válasz Don.Corleone #69278 üzenetére
Hello.
Ezt találtam, adnak pár lehetőséget mi lehet a hiba. Ha nem jön be akkor Facebook e46 csoportokban érdemes még érdeklődni ahol lehet, hogy van valakinek ebben tapasztalata, vagy tud egy jó szerelőt. -
Puma K
nagyúr
válasz Don.Corleone #69281 üzenetére
Volt valaha bontva-felújítva?
Azért kérdem mert vannak elemei a motornak amiket adott x ezer-tízezer-százezer km-ként cserélni kell. Lehet még elmegy az autó egy ideig, de ketyegnek az órák az alkatrészeknek.
Az adott típus facebook csoportjában lehet előbb kapsz megfelelőbb választ mint itt... mert itt a szájkarate megy néhány hetente-havonta de effektív segítség csak néha meg néhány embertől jön...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
nagyúr
válasz Don.Corleone #69278 üzenetére
Mennyi km van a motorban?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Gézengúz
addikt
válasz Don.Corleone #68178 üzenetére
Nekem úgy rémlik mintha itt valahol szaladtam volna bele régebben.
-
nagyúr
válasz Don.Corleone #64959 üzenetére
Anno ez valahogy úgy volt kivitelezhető, hogy jó helyen megfúrva elvágható a bowden, de ez csak tipp, ez egy E39-nél működött sok éve...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Don.Corleone #64959 üzenetére
valami hasonló [link]
viszont ha maga a mechanika tört össze akkor jó kérdés, akkor hiába rángatod a drótot
-
bimiph
újonc
válasz Don.Corleone #61559 üzenetére
Ezt sajnos nem ismerem.
Van egy ilyenem is:
[link]
Ezzel van tapasztalat: nálam nem működött. Ha a tiéden van AUX csatlakozó akkor akár ez is jó lehet. -
bimiph
újonc
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Don.Corleone #60920 üzenetére
Inkább azzal számolj, hogy egy bontott klíma szett és rendszer mosás minimum szükséges - ha mégis jó a rendszer, vagy elég egy csövet javítani pl, akkor nyertél, de ha töltésre számolsz és mindent cserélni kell, akkor elkezd húzós lenni a sztori. Le kéne engedni egy kis olajat a rendszerből, annak a színe és az esetleg benne lévő fém reszelék talán árulkodhat szétment kompresszorról például.
-
Chris0321
addikt
válasz Don.Corleone #60908 üzenetére
Hello.
Jól nézzétek át az autót, hátha más probléma is van csak az eladó " elfelejtett" róla szólni. Kollegám Peugeot-jában is elromlott a kompresszor, nála is ezért nem megy a klíma. 80-90.000-re mondták neki az újat, persze használtat is lehet venni. Vagy komolyan lealkudsz az árból a klíma hibájára hivatkozva mert ki tudja mi a baj, vagy elmentek egy klímáshoz aki átnézi. Mindent nézzetek át, olvassatok kódot mert az is sokat elárul. -
Zolinho1026
tag
válasz Don.Corleone #60908 üzenetére
Ha tényleg csak ennyi baja lenne, akkor rá kell venni az eladót hogy együtt menjetek el egy klímáshoz. Ha erősen ellenkezik akkor ott nagyobb gond lesz vagy vaj van a füle mögött. Ez meg kiváló alkualap lehet. Levegőt attól meg fújni fog csak meleget maximum.
[ Szerkesztve ]
Loxone and Loxberry superuser
-
CharlieDrop
veterán
válasz Don.Corleone #60501 üzenetére
Nekem e36-ban volt ilyen motorom. Szerettem. Ugye ez még facelift előtti motor, tehát több, mint 20 éves autóról beszélünk.
Motornál az olajfogyásra kell figyelni, más nagyon baja nem szokott lenni, talán a VANOS elfárad egy idő után.
Az ilyen idős e46 legnagyobb ellenfele a rozsda, azt nézd meg, pláne a futóműnél, emelési pontoknál.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Gézengúz
addikt
válasz Don.Corleone #60182 üzenetére
2 éve van Nálam egy E46 N46B20 motoros touring, szerintem teljesen jó kis gép, jól fogyaszt, az erő is elég Nekem. E90-ben már ráadásul 6-os váltóval szerelték. Ha elég a 143 ló akkor nem rosszabb választás ez sem mint a 6 hengeresek. 15 éve BMW-m van, mindig feljön ez a duma, hogy csak a 6 hengeres az igazi. Van pár dolog amire figyelni kell az N46-nál, de ha van hely és kis gyakorlatiasság, akkor javítható házilag is sok dolog.
Ne zárd ki.N43-at nem biztos. hogy erőltetni kéne.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Don.Corleone #60187 üzenetére
Keress rá a topikban az adott motorokra, le voltak már írva jellemző problémák
-
Anaren91
senior tag
válasz Don.Corleone #60182 üzenetére
Ha van rá keret, vagy tudsz várni a vásárlással, inkább vegyél egy N52-es 23i-t vagy 25i-t. Az megbízhatóbb konstrukció.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
chess001
aktív tag
válasz Don.Corleone #60182 üzenetére
Leginkább arra kell figyelni, hogy ne vedd meg. A kaszni jó már az E90-en, de a négyhengeres benzines erőforrása nagyon rossz konstrukció, amennyire tudom.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Don.Corleone #54197 üzenetére
Szerintem jó motor az M52, nem véletlenül, hogy Novoth Tibor személyes kedvence is. Ebben még a régebbi típusú olajlehúzógyűrűk vannak, szóval az M54-féle olajfogyasztással ilyen okból nem kell számolni. A CCV/kartergáz lecsapató/visszavezető úgy látom, hogy ezen is a szívósor alatt lakik, tehát a rövid utakat ez sem viseli valószínűleg túl jól. Ha esetleg eszi az olajat, én erre néznék rá először, mert ha eldugul, akkor lecsapatás nélkül megy a szívósorba a kartergáz, és eszi az olajat. DISA nincs, tehát elromlani sem tud. A VANOS "felújítás" ezen viszont nagyobb szívás, mint az M52TU/M54 motoroknál, mert a ferdefogazású tengely is eltávolításra kerül, tehát újra kell időzíteni a motort.
De szerintem a legfontosabb (a motor szempontjából legalábbis), hogy a hűtés legyen rendben. Ha egy cső folyat a csatlakozásnál, nem kell feltétlenül kidobni, cserélhető az o-gyűrű benne. Ismerve az autó előéletét én PA Softtal átprogramoznám a műszeregységet, hogy a vízhőfokot 90-100 között pufferelje, és már 110-115 körül gyullassza ki a pirosat. Gyárilag ezek 97 fokos termosztáttal szoktak menni, tehát alapjáraton ketyegve ilyen stabil 96 fokra kell beállnia.
Nekem hirtelen így ennyi jutott eszembe. Vannak képek az autóról?
-
aero.
veterán
válasz Don.Corleone #54180 üzenetére
Vagy a huto sarkaban levo kiegeszito vizpumpa esetleg, termeszetesen az is muanyag haz ...
[ Szerkesztve ]
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Don.Corleone #54180 üzenetére
Ha télen fogy a hűtővíz, akkor én ránéznék a belső hőcserélőre (heater core) is, meg a tűzfalon belépő hűtőcsövekre.
M52 vagy M52TU-ról van szó?
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Don.Corleone #54175 üzenetére
Ha vélhetően szakszerűen lett javítva és egyébként tényleg szép az autó, akkor ez engem nem tartana vissza. A hengerfejességnek is van mértéke, nem feltétlenül jelenti, hogy szarrá vetemedett a hengerfej és kihúzta az összes csavart menetestül.
Hathengeres E39/E46-nál annyi ilyen esetről lehet hallani, sajnos az egész motor Achilles-sarka maga a hűtés. Az sem segít túl sokat, hogy a vízhőfok-visszajelző gyárilag 75-115 fok között "pufferel". Csövek folyatnak, vízpumpa folyat, kiegyenlítő szétreped stb. Meg aztán a BMW-által használt gyorsrögzítős csövek is megérnek egy misét. Gumicső műanyagfejjel, belül külön o-gyűrűvel, komolyan szégyen az egész.
-
szimi57
őstag
válasz Don.Corleone #54171 üzenetére
Egy megfőzés nem azt jelenti, hogy kuka a motor. Alaposan rá kell nézni, meg kell hajtani. Élő adat olvasás. Kompresszió mérés, motorfékpad.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Don.Corleone #54171 üzenetére
E60-ban is volt M54.
De akkor jelenleg hengerfejes az autó, vagy már megcsináltatták? Számomra nem teljesen egyértelmű a leírás alapján.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Don.Corleone #54171 üzenetére
Vedd meg azzal a tudattal, hogy ki kell cserélni a motort, így ha tényleg, akkor nem fáj annyira.
igaz kérdés az is, hogy sikerült megfőzni az is számítNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chrys_
addikt
válasz Don.Corleone #54171 üzenetére
Extra koronavírussal? Én manapság semmit nem vennék olaszoktól.
Mivel nem Ferrari, úgysem engednék ki az országból 🙂
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz Don.Corleone #53672 üzenetére
Nem a teljesitménye miatt szar az N52B25, hanem azért mert BMW. A 2007. utániak már kicsit jobban sikerültek.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Don.Corleone #53672 üzenetére
Számold át, ha annyira jó árban van, hogy nem tétel utána rendbetenni, akkor még lehet jó vétel
-
H.Ezredes
őstag
válasz Don.Corleone #53672 üzenetére
Én nem vennék 25i-t az biztos. 1. gyenge és emiatt nem megy jól / többet fogyaszt. 2. Sokkal nyűgösebb mint a 30i. Ha mindenáron benzinest szeretnél akkor a 30i-t ajánlanám N52B30-a a legjobb választás minden téren.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Don.Corleone #53631 üzenetére
-
balajti
tag
válasz Don.Corleone #38398 üzenetére
A bmw scanner-hez kaptam cd, azon volt driver meg program. A többi az külföldi fórumról van, de a scanner program is beszerezhető ugyan onnan. Ha gondolod privátba elküldöm a linket. Annyi, hogy nekem a scanneren kívül minden ment win10-en. Elvileg azt is fel lehet éleszteni, de én nem tököltem vele. Fogtam egy kiszuperált laptopot és feldobtam rá az xp-t. Azon működik minden.
Más: Youtube-on láttam, hogy valaki egy e39 m52b28-as motort turbósított. Elvileg a motor gyári ahogy írta, persze a többi sallangot gondolom kicserélte. Meg volt egy másik videó is ahol ebay-es turbót faragtak rá. Pusztán elméleti síkon kérdezném: Egy ilyen alu blokkos szívó, hogy bírná ha turbósítanák? Gondolom elég sok lóvé kéne hozzá, hogy jó legyen, de engem az érdekelne, hogy normális keretek között van értelme? Mert ha csak az a cél, hogy szénné húzza az ember és elmenjen pár 10e km-ert akkor oké.
[ Szerkesztve ]
-
balajti
tag
válasz Don.Corleone #38381 üzenetére
Nekem '99-es van. Én vettem inpa kábelt, plusz miután körcsati van a motortétben, átalakítót hozzá. Hiba kód olvasás, írás, programozáshoz pedig bmw scannert. Ez kicsit felhasználó barátabb a UI miatt. Ezzel a kettővel elég jól el lehet lenni.
-
Möhe
addikt
válasz Don.Corleone #36581 üzenetére
Pé rendszámmal is meg van kötve a kéz.
Menetlevél, és határozott emberke (kereskedés tulaj vagy hasonló) plusz 1 fő max aki a kocsiban lejet. Sztán ha ezzel is megfognak akkor csocsi.
Ez a bérlés dolog nekem se nem fekete se nem fehér. -
Möhe
addikt
válasz Don.Corleone #36576 üzenetére
A piros hosszabb időtartamú, a sárga viszont csak 5 napos érvényességi idővel rendelkezik (§ 16a FZG), ami normál esetben bőven elég idő lenne arra, hogy hazatérjünk és elvigyük az autót a vizsgaállomásra is.
Sőt még egy rövid belföldi utazás, vidéklátogatás stb. is beleférhet – adott esetben pl. egy szervizállomásra – ám a magyar határon belül már problémát jelenthet, hogy ezt a sárga rendszámot rendszeresen elveszi a rendőrség a német forgalmival együtt. Emellett szabálysértési eljárást is indítanak, mert szerintük ez a sárga rendszám nem érvényes.
Az elvett rendszámot és forgalmi engedélyt esetenként ráadásul visszaküldik a német hatóságnak (!), így könnyen előáll az a helyzet, hogy a hazai forgalomba helyezést kezdeményezni sem tudja a tulajdonos, mivel a német forgalmi engedély nincs a birtokában, az autót pedig csak komoly költségek árán tudja szervizekbe vagy vizsgaállomásra vinni rendszám hiányában.
szerk: hosszú cikk
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz Don.Corleone #36573 üzenetére
klatty
piros rendszámmal hozhatod haza,ne sárgával gyere! -
CharlieDrop
veterán
válasz Don.Corleone #36511 üzenetére
nekem volt, de e36-ban, szerettem, nagyon
Jó kis M52, nem eszik keveset, az e36-ot jól mozgatta e39-en inkább nyugis közlekedésre jó
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Don.Corleone #35741 üzenetére
naja, csak ugye a kérdező facelift modellt keres
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Don.Corleone #35734 üzenetére
Bocs, de az N42 és az N46 nem egy világból kimenő fajta, a facelift előtti M43 már más tészta...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Don.Corleone #35737 üzenetére
Én e30-ba 6hengeresbe ültem, igaz az egy 7-es bmw 3literes motorja volt benne. (Barátnőm tesójáé volt, az nagyon ment, úgy elkapart 3.ba is 120-nál, 230le körül volt) Csak elég nyűgös volt, nagy hűtő volt benne és melegedett, utólagos ventivel is nyáron nem tudtál városba (Debrecen) közlekedni mert ha felkapcsoltad megölte az élményt, belülről viszont nagyon patent gép volt, fullos sport ülésekkel.
E46 azért már súlyosabb kaszni stb. de tény hogy az a fontos mire kell.Én idén adom el az e39-emet mert túl nagy ez városba, és a házunknál lévő kör parkolóba se fér be.
Cégnél van helyem, de itthon az utcán hagyni nem akarom, most is várok egy végzésre mert nappal mikor otthon hagytam egy részeg taxis megnyomta... -
negro
őstag
válasz Don.Corleone #35737 üzenetére
Alapvetoen nem annyira veszes ahoz kepest. En E46 Compactot probaltam ezzel a motorral. De ez a legkonyebb E46 varians. Abban meg is lepodtem, hogy nem is indul meg rosszul. De megint ugye az ahoz kepest, hogy 115 lo. Egy varosi szaladgalos autonak boven jo igen. E30-ban meg persze nem volt gaz 4 henger mert 1000 kiloval benne volt igy is a bugi 18i -ben Meg akkor meg a M3 is sor4 volt. Mas korszakok voltak ezek akor na. 5er E39-bol meg nem volt 4 hengeres mert nem illik... (kesoi 20d sicc)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Tálydi
senior tag
válasz Don.Corleone #35050 üzenetére
Jobban is tetted, semmi különöset nem hagytál ki.
Parkoló paradera én is rendszeresen járok, bár többnyire csak nézelődni, ámde sokkal kulturáltabb rendezvény, nyilván másokat is mozgat meg eleve ebből adódik egy szűrés.
Az e30-at mindig mindenki felismeri nekem a kedvencem, az összes közül talán azért is mert tudom soha nem kaphatom meg, első autónak túl nagy kompromisszum volna es az autónak sem tenne jót, ezért becsülöm azokat akik életben tartanak egy egy szép példányt es használják is.Eeeeh, what’s up, doc?
-
Möhe
addikt
válasz Don.Corleone #34938 üzenetére
Szia.
Sajnos nem tudok,pedig elmennék családostul egy ilyenre. Linket dobnál?
-
sfefe
addikt
válasz Don.Corleone #34017 üzenetére
Én.
323i, visszabb van is kep fel teve. Iden lesz teljesen felujitva es OT rendszam....
[ Szerkesztve ]
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
r.levente75
addikt
válasz Don.Corleone #34019 üzenetére
Érdemes vele foglalkozni, helyreállítani. Ezekkel az autókkal, ha egyszer rendbe van rakva nem sok baj van. Az enyém 30 éves második tulaj vagyok 3éve. Tavaly lett kész, nagyon élvezem.
[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
válasz Don.Corleone #34017 üzenetére
Az már nem mai darab. E30-am az van.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest