- Sweet.tv - internetes TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Indiaiak százait mentették ki a scamközpontokból
- Mesterséges intelligencia topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Jó mondjuk ennek több oka is van, voltam Hungaroringen a vezetéstechnikai pályán, mentem már amatőr Opel Astra kupán is, meg ugye szimulátorozok. Én őszintén megmondom, sok dolgot a gép előtt, pontosabban a kormányom előtt tanultam meg. És való életben is volt már példa, hogy használnom kellett azt, amit itt megtanultam, lásd pl. az őzike esete, de volt pár nagyobb megcsúszásom is, ahonnan nem fékkel, hanem gázzal jöttem ki, meg nagy ellenkormánnyal. Ha nem szimulátoroznék sokat, valszeg ezeknél az árokban kötök ki.
Én mindenképpen ajánlanám minden friss jogsisnak, hogy ha tud és van rá keret, menjen el a vezetéstechnikai pályára. Nagyon sok hasznosat tanul ott ez ember, kevesebb meglepetés érheti. -
MPowerPH
félisten
Jujj, hogy örülne a fiad. Amúgy én megcáfollak ebben az erős autó dologban. 17 évet éppen betöltöttem, mikor meglett a jogsim. Persze apa sokáig, kb. fél évig nem engedett egyedül sehova, csak mellette vezethettem, és tanított, mit hogy csináljak. És én egy Mondeo ST220 -ason tanulgattam, jó persze néha jött egy TDCi vagy egy 2.0GHIA. De legtöbbet az ST -t vezettem. És fusztráló volt átülni egy gyengébb kocsiba, ember gyorsan megszokja az erőt. Utána már veszélyes is lehet visszaülni egy fele olyan erős gépbe.
Szóval tessék a fiút felügyelni, és akkor ilyen gond nem lehet. Nálunk már teljes a bizalom, igaz 22 éves leszek.
De pl. tegnap is felhívott fater, hogy jó lenne a leugranék Parma -ba, ott a céges A6 -os, papírok az irodában, pénz a széfben.Vigyek le nekik ezt és ezt....Persze nem mentem el, más programunk van sajnos. De régen még a boltba se engedett el autóval, csak 1 év után, pedig már akkor is levezettem vagy 40k km -et. Most meg lazán mondja, ráadásul a céges autóval.
-
SpeedR
őstag
Hülyeséget fiatalon mindenki csinál, ez bele van kódolva az emberi DNS-be. A Volvóban azért mégis nagyobb biztonságban lenne, mint az astrában. (esetleg rakatsz bele egy 150km/h-s elektronikus korlátozást)
150-200e km nem semmi, de ha hidegen nincs gyilkolva, ill. izzó turbóval leállítva, akkor szvsz. nem lesz gond.
-
E-Max
tag
Fiamnak?
Az kéne csak...
Friss jogsis, egy g astrát vettem neki, 100 lovas 1.6-osat, ezzel is tud hajmeresztő dolgokat csinálni, nem való az ő kezébe 200lovas autó.
A másik meg nemsokára 3 éves lesz.
Ez szép, megkímélt, de sötétzöld.
Kb annyira eladhatatlan, mint a fehér, bármilyen apró kosz borzalmasan meglátszik rajta, jobban mint a feketén.
Azért is tartom meg magamnak, addig biztos, míg a cégautót el nem hozhatom németektől, jövő júniusig biztosan.
Akkorra beleteszek kb 300-at, bmw-t meg akkor kezdem igazán használni, 4 évesen kb 150-200.000km lesz benne, de lehet, hogy több. -
SpeedR
őstag
A megkímélt példányokat azért mindig el lehet adni picit drágábban ,mint a nepperek levedlett vackait. Igaz mostanában egyre vékonyabb az a réteg aki értékeli az ilyesmit.(mindenki a legolcsóbbra hajt)
Ha ennyire leverték az árakat, akkor szerintem ne add el. Add oda pl. a fiadnak, biztos örülni fog neki.
A cég ne is érdekeljen, ők eleve számolnak az amortizációval. 4-5M-ért best buy lesz a 7-es. Főleg hogy alig használod, alig lesz benne kilométer. -
E-Max
tag
Igen, csak ritka a megkímélt, szép példány belőle, amire vigyáztak, és belül nincs teleszarva cigicsikkel, meg egyéb ilyen dolgok.
De igenis csodálkozok, tavasszal kb 3.5-et ért, most 1.5-et, 2-t...
Mert egy barom nepper meghirdette a saját eladóját 1.5-ért, hogy gyorsan vigyék el. Kivett vagy 1.5 milliót a zsebemből...
7-esek ára tudom hogy milyen, azért veszem majd meg én 4 év múlva, ha addig maradok a cégnél, kb 4-5 millióért.
Cég meg nem tud érdekelni, van profit, vagy majd legalábbis lesz... -
-
E-Max
tag
Porschét jobban körbeszaglásztam, sok idő, mire behozzák, lepapírozzák, és drága is, németekhez most meg nem olyan egyszerű a dolog, válságban hazai ipart támogassuk, ne használt, behozott autót vegyünk, szóval ott kemény dió lenne.
Azaz marad valami BMW.
Nyaralni fogorvos barátomékkal megyünk, 1 éves X5 50i-vel, meg az én szerény Volvo-mmal...
Bele gondolni is rossz, hogy lassan ez a szuper verda 1.5-2milliót se ér. -
Vangelis
félisten
Nah ma megjártam pestet...
25liter /500km
Igaz az Opel-el -
Tomics
addikt
-
mayerlaci
senior tag
Helló!
Valaki mondja meg lécci, hogy hogyan kell kinullázni az olajcserét E36-ban .Szervízben elfelejtették!Köszi! -
rien
senior tag
válasz
MPowerPH #6755 üzenetére
Bocs
nem akartam rossz érzést okozni, remélem jól aludtál azért. Ám visszakaptam.
Tegnap úgy keltem fel, hogy nem aludtam. Olyan hasfájásom volt, hogy egyszerűen nem hagyott elaludni....lenyomtam a melót, végeztem és levezetésnek lenyomtam 180 km-t. Ahol jártam nem tudom hány őzikés táblát láttam, rengeteget. Talán életembe nem láttam ennyit egy útonJó persze nyilván láttam....csak így, hogy pont előtte olvastam amit írtál, mindet kiszúrtam és egyfolytában az eszembe jutottál. Mondom basszus nem aludtam, bár nagyon jól bírom a kialvatlanságot de gondolom a reflexek akkor is késnek valamennyire.
Pár hete halt meg egy srác autóbalesetben és amit mondtak a rokonok, hogy mondta a halottkém, hogy teljesen kipihent volt a szervezete (én nem tudtam, hogy ezt meglehet állapítani, pedig a helyszínelők az egyik kedvenc sorozatom)..........szóval a kettő történet együtt
odafelé ment a szívem rendesen, de hazafelé már teljesen nyugodt voltam, de azért az őzikés táblákon megakadt a szemem hazafelé is rendesen.
-
E-Max
tag
Pont ez a lényeg, hogy amerikából behozva az övé 4 évesen 5.200.000 volt, én 5 millió körül akartam venni autót...
Szóval még pont belefér.
Neki is az SL olyanok után volt, mint M3-as bmw, s600 brabus, ac schnitzer M5...
Csak neki az a jó, hogy ért az autókhoz, new yorkban valami nagyon komoly autószervízben dolgozott 4 évig, illetve repülőgép műszerész végzettsége van, vadászgépeket szerelt anno oroszországban, szóval egy autót szétkapni atomjaira, és faszán összerakni, nem gond... -
MPowerPH
félisten
Jellemző.
Már én is láttam valami traktort, 540i felirattal. Mondom, ez ki van zárva, hogy V8 legyen.
Hülye majmok, nem kell ilyenekkel foglalkozni.
Én viszont lehet befizetek valami 2.5TDi Passatra. Jól felchippeltetem, azt majd 200+ lóerővel én is füstölöghetek az utakon.Úgy is az a módi mostanság, és még adót se kell rá fizetni.
-
E-Max
tag
Dehogynem, csak az kb kétszer annyiba kerülne mint az én autóm értéke...
Cég meg nem fizeti, megmondta, hogy fizeti ebbe a benzint..
Ez úgyis kevesebbet fogyaszt.Egyébként úgynézki, nyáron nagy bevásárlás lesz.
Szomszédom aki Mercedes/BMW őrült, lecserélte előző 1993-as SL500 cabrio mercijét(egyébként a srác ukrán, és kigyúrt, kopasz, szóval tipikus maff....) egy pár éves Porsche 911 Cabrio-ra.
Gyönyörű az a kocsi. Kék metál, 19-es eredeti BBS felnivel, mióta megvan tökéletesen rendbeszedte. Szétszedte, mindent fullra kitiszított benne, összerakta, összes karcolást megcsinálta, tökéletes lett. Ugyanúgy néz ki, mint egy új autó.
Én mondtam ugye, hogy anyunak veszünk valamit az Alfa helyett, szóbakerült E46 Cabrio, Merci Cabrio, de mind legalább annyiba fájna, mint egy ilyen autó.
Most gőzerővel keresek szép Porsche 911-et...Egyébként szerintem azért nem 540i, mert abból kevés futkorászik az utakon, 528i feliratot könnyebb volt lelopni.
-
E-Max
tag
Ma láttam a BMW és a benzinmotorok tökéletes megszégyenítését.
Elvittem autót olajcserére(sajátot...), erre bent áll egy kerregő olajkályha, méghozza 4 hengeres. A hátán meg 528i felirat.Nemnaponbarnultsegélykérő "ember" állt mellette...
Én meg úgy ahogy van, búcsút mondok szeptemberig az autómnak.
Most úgymond szabadság van, csak itthon dolgozok, nem kell kimenni dajcsokhoz, kezdtem megunni az utazgatást, autót meg ugye nem lehet elhozni.
Szóval van is autóm, meg nincs is, nagyon jó, sok értelme volt.
Pont azért vettük, hogy MO-DE közötti hosszú útra legyen, errefel nem hozhatom el hülye biztosító miatt... -
SpeedR
őstag
válasz
MPowerPH #6763 üzenetére
Tudtommal akkor kötelesek fizetni, ha a társaság tevékenységével összefüggésben történik a baleset. Pl. vadat hajtanak, ami kiszalad az úttestre
Ha kinn van a vadveszély tábla, akkor viszont könnyen lehet, hogy neked kell kártérítést fizetni a társaságnak és ez mellett viselni a saját károdat is. -
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #6762 üzenetére
Mert szerinted, ha szemből jött volna valaki, akkor félrerántom?!
Nem, akkor neki az őznek, nem tudtam volna mit csinálni.
Amúgy olyankor mit csinál a biztosító/vadásztársaság? Mert nem volt kitáblázva, hogy őzveszély. Ilyenkor fizet valaki?
Azt tudom, hogy táblánál szopás van, de a nélkül nem tom mi az eljárás.
-
-
MPowerPH
félisten
Hú srácok, ma majdnem lebontottam az autót. Most értem haza Pécsről. Már Szekszárd után jártam, elég fáradt voltam, haverral mentem. Szépen nyugisan mentem, 90 -el tempomattal, beszélgettünk. Refit nem kapcsoltam be, távol jött egy másik autó.
Nah, jött a meglepetés. Csak azt láttam valami nagy sötét valami van az úton, jó magas. Mire felfogtam, már ott volt közvetlen előttem. Haver sikított, vigyázz, én már rántottam is a kormányt balra reflexből. Ez kb. 1s idő alatt végbe ment. Csikorgott is a gumi, hátulját kidobta kicsit, de szépen fogta az elektronika az autót. Ha nincs bekapcsolva a DSC, akkor tuti út mellett találom magam, mert tényleg gyorsban kellett irányt váltani. Mintha magától fékezett volna az autó... Egy buzi őz volt a sávunk közepén, és még csak nem is felénk nézett, szeme nem csillant. Áldom az eget, hogy két kézzel fogtam a kormányt, és hogy semmi nem jött szembe.
Jah, utána megálltam, kiszálltam, és megpusziltam az motorháztetőt.Haver az meg megfagyott, utána egy szót se szólt, csak azt ismételgette az utat nézzem.
Am én is megijedtem, ha azt elkapom, akkor asszem lőttek az autónak. -
Gyok2
senior tag
Vanditnak: [link]
-
keIdor
titán
Én 90%-ban mindig a közeli OMV-ben tankolok Super 95-öst. Ha éppen nem ott, akkor Mol vagy Shell, máshova nem járok...
tibi666: OMV az osztrák, úgyhogy tuti... Bécs mellett van a nagy OMV gyár.
-
Vangelis
félisten
Hiedelmekkel ellenben mindegyik MOL benzin... csak ki milyen adalékot tesz még bele.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
fekeandras #6725 üzenetére
Hát, az az én esetemben nehéz is lenne, mert nem bírnám ki, hogy kengézik low rpm -en.
-
MPowerPH
félisten
Nah srácok. Ma végre mehettem tankolni, héten nem használtam az autót. Eddig ugye Lukoil -os 95 -ös volt benne, és 1500 alatt szarakodott, nem is kicsit. Most tankoltam OMW -nél Carrera 95 -öt, és láss csodát. 3 -as alapjárat padló, és semmi baja nem volt. Szépen felforgott. Kíváncsiságból soha nem is pörgettem 1700 -nál feljebb, de most tökéletes. Asszem innentől megválogatom a benyát... Kárt okozhat a rossz minőségű benzin az autóban amúgy?
-
SpeedR
őstag
válasz
fekeandras #6718 üzenetére
Mert városba, országútra, ill. bármilyen aszfaltra tökéletes a 2wd is az év 99,9%-ában. Gondolom jóval olcsóbban is adják mint az összkerekest.
-
fekeandras
őstag
válasz
Vandit. #6717 üzenetére
Furcsa az összhatás.Olyan érzésem van vele kapcsolatban mint amikor anno kijött a Ford Focus első generációja vagy a második generációs Skoda Superb.Mindkettőt csúnyának találtam, de mára már kifejezetten tetszenek.Az orra tényleg aránytalanul nagy az autóhoz képest.Szokni kell a formát.Azt, hogy miért adtak ki belőle 2wd verziót végképp nem értem.
-
lorcsi
veterán
x1
érdekes forma.. -
MPowerPH
félisten
válasz
fekeandras #6708 üzenetére
Jaja, ez volt már sok helyen.
Minél több km van benne, annál jobb.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #6711 üzenetére
pedig nem
-
SpeedR
őstag
válasz
God Vazzeg #6707 üzenetére
Bontott alkatrész az tényleg nem lehet túl sok hozzá. Talán az E28-cal is vannak egyező dolgok, az meg akad mindenhol. Motor, váltó meg ezek sallangjai biztos nem gond, mert azokat még szerelték E32-be és E34-be is a korai évjáratokban.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #6708 üzenetére
nem is tudtad?
-
MPowerPH
félisten
Nagyon kemény. Ej, ha én is megtehetném.
-
SpeedR
őstag
válasz
God Vazzeg #6703 üzenetére
Ízlések és pofonok...szerintem a gyári Kreuzspeiche-Verbundrad-nál nincs szebb.
Karosszéria alkatrészeken kívü kapható hozzá magyjából minden, mert rengeteg átfedés van a többi korabeli modellel, elsősorban az E23 7errel. -
SpeedR
őstag
válasz
God Vazzeg #6697 üzenetére
E24
Régi nagykedvenc.
Egy peremes BBS felnivel tökéletes lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest