Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
honnan tudod??
elég értelmetlen lenne 1 mocit 4 kocsiba belerakni.totál semmit nem ér csaka kompresszióval meg a benyanyomással (feltöltés) játszanak.régen ez nem így volt.170 és 218 ló közé elég nehéz belőni a 28i.t.
lehet náluk nincs 25i."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
na ezt nem tudtam, én is tudok mit tanulni.
Igen a piros e90 az coupé e92 és ha minden igaz a 2800as sikermoci van benne gondolom tovább átdolgozva. ..de érdekes egy uj szállítmányom e36 style számokkal vannak fenn típusjelölés.
ez 100%.annyira megismerhető.
érdekes e46on más stílusban volt.sőt asszem az e90 is ezt követte betűtípusban.
e92ön nagyon ritkán van típusjelölés itt Mo.n.335i.ken."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz gamerkiller #7479 üzenetére
gracca, a 328i az nem ujfajta nemde??..mert a betűstílus e36ra utaló.
e90be tuti nincs 328 megjelölés.M3 limo kék.vagy alpina vagy a gyári 420 ló csak.de alpinájé sincs 500 szerintem.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
gamerkiller
senior tag
válasz fekeandras #7493 üzenetére
Támogatom..
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
fekeandras
őstag
-
tibi666
senior tag
válasz gamerkiller #7490 üzenetére
bazzeg, már megbeszéltük, hogy nem vagyok rászorulva erre.
és ne magadból indulj ki.[ Szerkesztve ]
-
gamerkiller
senior tag
válasz fekeandras #7489 üzenetére
Nem volt bejáratós, nem volt hideg.. Tudom hogy mindenki ezt tette volna, sőt! Még ő maga is..
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
God Vazzeg
veterán
válasz gamerkiller #7487 üzenetére
Mindenki ugyanezt tette volna
-
gamerkiller
senior tag
Tudjátok nekem igenis eszembe jutott hogy nem kellene, de ezt az ötletet hamar elvetettem, mert --remélem nem-- talán ez az egy lehetőségem volt rá az életben, nem hagyhattam ki. Kövezzetek meg, de csak olyanok, akik ha a lehetőség adott lett volna, bólintó fejjel visszautasították volna.
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
tibi666
senior tag
én is hallottam, hogy nem kell nekik bejáratás, mert precíziós eszközökkel készülnek, és nincs szükség az összekoptatásra, mint régen, de szerintem azért nem árthat, ha az első pár ezer km-t kímélősen vezeted.
nem is az egyszeri tönkretételre gondoltam én, csupán a mentalitásra, hogy leszarja, beleül, és beletapos, mert nem az övé.
-
tibi666
senior tag
-
keIdor
titán
-
gamerkiller
senior tag
Sziasztok!
Hát tegnap este érkeztem haza újabb három hetes kirándulásomról, ahol újabb autócsodákkal ismerkedhettem meg közelről, távolról. Egy valami ezek közül nagyon kitűnik, a német hétvége.
Ahogy megálltunk, én már láttam az autószálító trailert a parkolóban, ami tele volt BMW-kel. Imádom a BMW-t, főleg az M series-t. Egész közel megismerkedtem egy aranyos darabbal, egy 500lóerős M3-al. Örök élmény, egy álom valósult meg.
Azt hiszem ezért nem egy ember irigyel akinek benzin folyik vér helyett az ereiben
Képek a kicsiké(k)ről, csak úgy, ömlesztve.
328I || BMW logo || 750I Alulról. || A drágaságom. Örök szerelem lett a miénk. || A tekintetet magára vonzó, erőt sugalló M betű. || Ha ezt az orrot látod, húzódj le. || Felni || Az 5000-res. || Ha enyém lehetne a kamion és a szállítmány.. || 335I || Az M felni. || Felni közelről. || M3 belülről. || Én a visszapillantóban. || M betű a kormányon.
Ezúton is köszönöm szépen az olasz kamionosnak hogy megengedte mindezt, nem kis felelősséggel jár a szállítmány.
Irigykedni ér
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
Vandit.
addikt
Hú tényleg, abban nincs is klíma...
De ebben van és ez olcsóbb is. Más kérdés, hogy mik az apróbb hibák.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Bubu79
addikt
válasz Vandit. #7472 üzenetére
Klíma nélkülit ne vegyél - bele lehet rohadni nyáron...
Utólag pedig cseppet sokba kerül beszabatni a hűtőgépet...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #7471 üzenetére
...hát nem tom. Attól függetlenül jól néz ki, ilyen korban már valószínűleg egyszer volt törve, legyen szó akármilyen autóról.
Ja, ezeket mind néztem az a 328-as valóban olcsónak tűnik. Vajon mi a bibi vele?
Bár, ha azt nézem, hogy ez 890, ahhoz képest nem sok.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #7463 üzenetére
hát nem igazán, ilyne otthon kilakatolt autó, amit isten tudja hol fujtak telibe gondolom smemiről nincs számla "haver" csinálta.
a 2.5ös moci 94/6. hóban nem bizti hogy vanos, de anélkül is sokat kajolgat.12öt. mega 260e se tul kevés ám. az 1.25M nem ekvés érte, ha lenne rajta M-pack akkor talán.de egy iylne szétbontott összerakott dologba én nem bíznék meg.Ha már best buy>>[link] ...a motor tuti vanos, az ár nagyon jó, rá kell kérdezni a km.re meg az apróbb hibákra.
[link]..ez se tűnik rossznak....
puszta véletlen amugy hogy pont 2db 323mat ragadtam ki igaz luxusadó miatt nem is annyira nagy gond.
link..ez klassz.
[link]..nekem ez lenne az etalon csak ne lenen auto váltós.ott van tölünk nem messze telepen többször néztem is már.kicsit töröttnek tünik de nagyon szép jelenség még a telepen is.coupé, 6henger, M-tükör, M-küszöb, M-felni, szárny, hátra kéne még egy diffuzor rész és hello tökéletes.vanos a motor 95'től csak az van.ára is jó.
[link]....ez furán olcsó...jónak tünik.
[link]..ez penge ha a szürke bejön, az elöző is az.
van még fenn pár de szerintme azok már nem érnek annyit.
Amugy itt akülönbség én nem használati hane élvezeti cikként tekintek a bmw.re nem ami elvisz a>>B.be mert arra egy matíz/suzuki is jó, ha így tekintenék az lenne.én szeretem ha kitünök a többi közül, nekem nem sablon szürke átlagom van hanem több.a bmw.nek igenis lelke van törödni kell vele.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #7453 üzenetére
Én is Horvátban voltam, egész pontosan Makarskán, de elmentünk (2x-ra) Dubrovnikba is...
Ha láttalak volna segítettem volna ha tudtam volna valamiben, bár nem ismertük volna meg egymást...Egyébként a legszarabb nyaraláskor szopni ilyennel... van is hasonló élményem, 2005 Olaszország, Rimini, de ez most nagyon OFF lenne már itt... de dühítő, meg is értelek...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
fekeandras
őstag
válasz God Vazzeg #7467 üzenetére
-
God Vazzeg
veterán
válasz fekeandras #7462 üzenetére
Itt az igazság
-
God Vazzeg
veterán
válasz fekeandras #7466 üzenetére
Csak a rohadó részek lettek elemmel javítva, és festésre előkészítve. Jöhet a szórógitt. Az enyém is hasonlóan nézett ki. Ez így teljesen rendben van, szerintem.. Nem mai autók ezek sajna
-
fekeandras
őstag
válasz Vandit. #7463 üzenetére
Nekem ez a kép felettébb gyanússá teszi a dolgot. Láttam már pár totálkáros "kiflire csukott" kasznit javítás közben. Azokat szokás így javítani. Nem harapnám meg az ujjamat érte, hogy ez nem egy oldal törött autó volt és küszöb merevítés után rá lett vágva egy donor autóról a bal oldali rész + tető egy része. Gyanús.
mod: én az ilyen kaszni javított kocsiktól alapból tartok kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
Vandit.
addikt
Ez erősen bestbuy?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
fekeandras
őstag
Engem személy szerint sosem érdekelt, hogy egy használati tárgynak mekkora presztízse van. Mert lehet az egy akármilyen drága luxus autó is, akkor is csak egy használati tárgy, semmi több. Csak egy szaros kocsi ami arra való, hogy a szőrös hájas seggemet elvigye A ból B -be . Nekem ezt jelenti az autó, semmi többet. Luxusra, presztízsre nem adok. Nem az a fajta ember vagyok akinek több centit nő csak attól mert egy drága kocsiba ül.
-
Tompo
aktív tag
válasz fekeandras #7418 üzenetére
Ízlések és pofonok phaeton jó kocsi, de nincs olyan presztizse mint egy 5ös bmw-nek
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #7458 üzenetére
Hát még az új servotronic, vagy most hogyhívják(ok, adaptív kormányzás...), 7-esben már elég durva, 20-nál megmozdítom a kisujjam, és beparkoltam, 200-nál meg kitekerem a kormányt, és sávot vált.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7456 üzenetére
Jah, kormánymű újonnan gyári 450k. Szervopumpa újonnan 120k. Most nekem van kettő, az egyiket eladom. Nem tom az sajátot tartsam meg, vagy azt amibe 80k -val kevesebb km van.
Kormánymű felújítás elég bonyolult dolog, nem sokan vállalják el. Szerelőm elvállalja, ért hozzá, tud alkatrészt szerezni bele, mert sajnos külön nem lehet kapni azt se.
Természetesen nem bontott került bele, visszament az eredeti. De azt mondja, ez nem is a kormánymű, mert a Servotronic külön van.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7455 üzenetére
kb olyan 300-400 kb.
A szervopumpa se olcsó.
ha elmegy szervopumpa attól mgé lazán tudsz vezetni csak olyna lesz mintha szervo nélküli lenen a verda, én enm hiszem ez kárt tenne bármiben is, tény mihamarabb szerelőhöz kell vinni.Nagyon jó megbízható verdád van 250k körnéykén ilyne már simán befigyel, más autóban 3x ekkora krakkok ütnek be én ugy hiszem szal ettől ne menjen el a kedved nem hagyott ott az auto.
Látod ezért nem kéne uj mert egy csavar elmozdul és hello.agyon van bonyolítva elektornikázva az egész könnyebben romlik.
Akkor sikeresne megusztad biztos xar lehetett szerelőd nagyon korrekt ember.
nem hinném nagy öltség lenne ez a servotronicos javítás.
kormányművet hogy lehet felujjítani ha kopott?max bontott megy bele."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz !Overdose! #7454 üzenetére
Tudtam, hogy fel volt újítva, csak a papírt nem találtam sehol. Azt kerestem itthon fél napig.
Már előtte is volt gond a kormánnyal, az új kormánymű egy vagyon lett volna, ő 80k -ből felújította.Don't Tread On Me
-
!Overdose!
őstag
válasz MPowerPH #7453 üzenetére
Korrekt a szerelőd, vállalta a felelősséget. Mondjuk abból él, hogy visszajárnak hozzá, úgyhogy nem érdemes összevesznie senkivel pár ezer Forinton.
Egyébként hogy hogy nem tudtad, hogy a kormánymű fel volt újítva?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Nah, asszem most már tényleg visszatértem, vége a piszok nyárnak. De engem még az ág is húzott.
Elmondhatom, hogy körbejártam Európát, Madriddal kezdve, megállás nélkül kimentem majd 2 hétre rá hazajöttem, autó nagyon jól bírta. Utána elmentünk nyaralni Horvátba Dubrovnik közelébe Orebicbe, az is 1000km, de már már meg se kottyant. És akkor jött a pokol. Elmentünk várost nézni pont Dubrovnikba, beálltunk a parkoló garázsba. Miközben manővereztem be, éreztem, hogy folyamatosan keményedik a kormány. Akkor már tudtam, hogy valami óriási baj lehet. Hát elment a szervo. A motortérből már előtte is jött valami ciripelés, mikor elindultunk nyaralni, de gondoltam semmi komoly nem lehet. Ez a ciripelés a el is múlt, mikor beállt a kormány. Telefonáltam össze-vissza, csomó szervizt felhívtam, hogy mi tévő legyek, természetesen mindenki mást mondott. Van aki azt mondta, így nem szabad használni az autót, mert beállhat a kormány teljesen, van aki azt mondta szépen óvatosan lehet menni, még olyan is volt, aki a pumpa szíját akarta levágatni velem. Természetesen futkostam a városban, legközelebbi hivatalos BMW szerviz Zagrábban volt, csak Opel márkaszerviz volt, ott nem tudtak segíteni.
Mondtam oké, Orebicig hazamegyek, ott helyben láttam egy szerelőműhelyt. Elszenvedtem az autót a nyaralóig, beállni nem tudtam vele, nem tudtam teljesen végigforgatni a kormányt. Telefonáltam haza, hogy mindenki azt mondja, hogy a szervo pumpa a ludas, küldjenek egy pumpát, mert itt a csávó csak egy hét alatt tudja meghozni 420 euroért, újonnan. Mázlink volt, egyik ismerősömék Korculára mentek nyaralni a hét közepén, így volt aki elhozza nekem az alkatrészt. Sikerült szerezni egy pumpát itthon, 120k km -es autóból lett kiemelve, 25k -ért megkaptuk. Természetesen ez nem tiszta beszerzési forrás volt, de nincs mit tenni. Nah, elhozták a pumpát, másnak este már a szerelőnél állt ott az autó, kicserélte. Szervo megjavult, mentem vissza a nyaralóba, tök örültem, olcsón meglett, nincs már baj.(előtte úgy volt, haza kell szállítani az autót, nem is mondom mekkora költség lett volna)
Na de... Állok be a nyaraló mögé, ütközésig forgatom, megint felkeményedik, ismét elszállt minden. Nah, itt jött az agyvérzés. Kormánymű hiba valszeg... Másnap indultunk haza reggel, reménykedtem rendbe jön. Láss csodát, indít, kormány megint rendben. Hú mondom, tépjünk innen gyorsan, amíg működik. Hazafelé jöttem is rendesen, első rendszámot leszedtem a határig, végig 180-200 -al tudtam jönni tempomattal, annyi volt a pozitívum.
Mikor hazaértünk, és le akartam parkolni a ház előtt, megint beállt a kormány. Néztem a szerviz lapokat, kormánymű fel lett újítva. Hívtam szerelőmet, aki eddig szabin volt, el se tudtam érni. Azt mondta nagyon sajnálja a dolgot, garanciálisan csinálta meg az autót, elnézést kért, pumpa árát kifizeti természetesen. Kiderült, az autómban Servotronic kormány van, ami annyit tesz, hogy nem sima szervo, hanem sebességfüggő szervokormány.(jó tudni ezt is...) Ott megragadt egy kis szelep, az a ludas mindenért. Pénteken csinálják az autót, kíváncsi leszek tényleg az e a gond.
Hát, nem kívánom senkinek ezt a hercehurcát, így leírva annyira nem tűnik vészesnek, de megmondom őszintén, én nagyon ki voltam bukva az utolsó napokban, majdnem teljesen tehetetlen voltam.
F@szom is tele van már a BMW -vel.Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
A motorhibás BMW 520, amire nincs garancia Fasza hozzáállás.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #7422 üzenetére
Ilyen volt a kicsike. Hatalmas V8-as blokk volt benne és az a hangorkán, gyönyörű. Teljes terheléssel szerény 90literes fogyasztási érték volt megadva gyárilag 100 kilométerre (terepen 130liter /100km). Igazi környezetbarát verda.
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #7446 üzenetére
Frappáns.
Gyok2
Van persze, de itt a mérésen nem volt jelen egy sem. -
Gyok2
senior tag
Van itthon 1-2 M50 turbo is.
Tiszta Windows rendes ház
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #7444 üzenetére
Tessék kiművelődni!
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #7442 üzenetére
Hát nem rossz a felhozatal. Turboá egy állat.
Érdekes, hogy az M5 motorok közül mindenki a kisebbik 3.6-ost építette be. Számomra meglepő az is, hogy az autók felében 2 szelepes (/henger) motor van. M50 meg nincs egyáltalán, pedig külföldön ezeket is előszeretettel turbózzák. -
fekeandras
őstag
Ezek lettek most mérve itt.
1. Turboá E30 3600 ccm 24v turbo 656 Le 720 Nm 1 bar
2. Lezsi E30 3500 ccm 12v turbo 560 Le 850 Nm 1.75 bar (850Nm !!)
3. Turbo Dani E34 3500 ccm 12v turbo 528 Le 780 Nm 1.4 bar
4. Csabix E30 2500 ccm 12v turbo AWD 406 Le ? Nm 1.3 bar
5. Roli E30 1800 ccm 8v turbo 386 Le 475 Nm 1.7bar
6. Csocsi E30 3600 ccm 24v turbo 384 Le 475 Nm 0.6bar
7. E90 335i 3000 ccm 24v biturbo 330 Le ? Nm ? bar
8. Börni E30 cabrio 4400 ccm 32v V8 297 Le 470 Nm
9. Czöndör E30 2300 ccm 12v turbo 280 Le ?Nm ? bar
10. Himizoli E12 3600 ccm 24v ~285 Le 400 Nm[ Szerkesztve ]
-
Gyok2
senior tag
Van egy E30 M30 turbo, az 560 LE lett.
Tiszta Windows rendes ház
-
E-Max
tag
válasz God Vazzeg #7438 üzenetére
Nem vezettem még 7-est
Sürgősen próbáld ki.
Terepjáró dízelmotorral nem nagy cucc, inkább egy X5 50i, na, az már valami...
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #7407 üzenetére
Ülj 760Li-be...
De a 740i se rossz ilyen szempontból.
Mondjuk talán a legdurvább eddig az X5-ös volt, meg a Q7, azok már tankok a javából..
Tegnap autókáztam egyet a BMW-vel, jó érzés volt. Hiányozni fog, ha meg kell válnom tőle, de még egyenlőre van remény.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
-
szandro
senior tag
-
szandro
senior tag
válasz God Vazzeg #7431 üzenetére
Plusz a motorhang mellé amit még szív-fúj a turbo.... ^_^
-
fekeandras
őstag
2009.szeptember.4-5-6 Kiskunlacháza: King Of Europe Street Európa Bajnokság + OB futam.
Aki kíváncsi rá nézze meg élőben.Magyarország leggyorsabb bmw-je is kint lesz.E30 Turbó 10tetejét tudja 400m-en.
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #7424 üzenetére
powerday 3 hét múlva gondolom oda készül.
turbós m5??
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #7424 üzenetére
Ez miféle E34-es? Mit lehet tudni róla?
-
fekeandras
őstag
válasz tibi666 #7415 üzenetére
Hát én meg kihúznám magam egy Pheaton volánja mögött. Az előző munkahelyem főnök/tulaja az Infinitijét cserélte le egy 3.2 Tiptronic Pheaton-ra. Addig ne mondj róla véleményt míg nem próbáltad. Kipróbálta a Lexus LS-t is meg az S mercit is. Végül a kényelme és az alapáras felszereltsége miatt döntött-e mellett és nem azt nézte milyen embléma díszeleg az elején.
Na megyek, nem akarom teli offolni a topikot.
-
dragonfx
veterán
tyú a mindenet de vadul néz ki.
nekem bejön az e46. 325ci elég is lenne egy életre.Egy e39 530d bőven felsőbbrendűséget ad megy mint a picsa.
Tibi666>>próbaképp nézz meg egy 530i.t... ..és utána szólj erről az elrettentő kipufogóhangról.vagy egy mostani 335i.t biturbósat. bőven kategórián felüli."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #7414 üzenetére
én egy phaeton volánja mögött inkább összehúznám magam, hogy képes voltam annyi pénzt kiadni egy vw-ért.
bár a w12-est azért megkergetném egyszer.
-
fekeandras
őstag
Úgy érzem félreértettetek. Jó autónak tartom az 5-öst. De ez a felsőbb-rendűség elég furán hangzott. Mert nem egy S merciről, A8-ról, Pheaton-ról vagy 7-es BMW-ről beszélünk hanem "csak" egy felső-középkategóriás dízel kocsiról. Mondjuk az M5 már más tészta lenne.
-
Zewa
senior tag
válasz fekeandras #7408 üzenetére
Egy 530d már talán adhat. Az úton lévő autók 90+% erősebb, gyorsabb. Biztonságos, megbízol benne.
Csodálkozom hogy nem igazán linkeltek E46-t pedig szerintem a legszebb BMW.
1-es nyalóka csak asszonynak, új 3-as szvsz nem jön be, 5-ös bejön de a sok cigány aki 5-össel jár miattuk nem kéne, 7-es egy ingerszegény vasdarab. X3, X5--> terepjáró nem kell.
Z4 szép, szép de a bankkártyámon kívül nem tudok belerakni semmit se....[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #7408 üzenetére
nem tudom, az a motorhang mikor beindítod, amikor felpörög, vagy ha beállsz az autópályapihenőbe és 1-2 percig még hűtöd a turbót, tényleg mintha egy tigris tankot vezettem volna, olyan érzést adott.
a páncélautó feeling megvan az enyémben is, csak ez a hang hiányzik, meg az automata váltó.
[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz fekeandras #7408 üzenetére
Mindenki azt érez amit szeretne... én például Schumacher vagyok a Selespeed váltós Alfámban.
-
tibi666
senior tag
a barátom e39 530d-jét vezetve mindig az volt az érzésem, mintha egy tigris tankot vezetnék. a felsőbbrendűség-érzet, amit ad, félelmetes.
a sajátom nem ennyire durva.
[ Szerkesztve ]
-
E-Max
tag
válasz tibi666 #7404 üzenetére
Új A6?
Annak brutálisan jó a futóműve, csodás.
Sajnos sokan kihajtják a lelkét és megölik mind a motort, mind a futóművet...
C320 is erősebb autó, könnyebb, kisebb, és hátsókerekes...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
tibi666
senior tag
ma megkergetett egy a6 3.0 tdi romániában. hősiesen álltam a sarat, de amikor a felértünk a hegyekbe, ott nem bírtam tartani az iramot. 200ló 230 ellen, puha mercedes futómű kemény quattro ellen. egy cls-el azért már más lett volna a helyzet. de a c320-al is elkalapáltam volna. sokkal jobb az úttartása, mint a w210-nek.
-
E-Max
tag
Váááá, 1-est se szeretem...
Szerintem neki egy 2-3 éves 320i vagy 320d lenne a legjobb, nem olyan vad erős, de nem is gyenge, valami féltő gazditól, max 10-20.000km-rel.
Igenám, de sose fordult még ilyen elő...
Egy kis csicska meg itt hisztizik...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
Na igen, aki új Golfot akar annak nem opció ezek közül egyik sem. Esetleg egy néhány éves 1-es BMW férne a keretbe, ami reális lenne, de hát ugye az sem új.
Olvastam a másik topikban a kalamajkád. Ne húzd fel magad rajta, egy türelmetlen hülyegyerek nem ér annyit. Majd megkapja a csomagot és lenyugszik.
-
E-Max
tag
válasz dragonfx #7400 üzenetére
Nem azért, de ha a srác új autót akar, mért ajánlasz 10+ éves E36 M3-at?
Az nem éppen új autó...
Leírta milyen autót vegyekben, hogy nagy autó kell neki, és új, hitel miatt.
Erre ajánlasz egy kabriót, ami öreg, egy mégöregebb E36-ot, egy szintén nem fiatal e39-et, talán még X5 úgyahogy, de annak nem annyi a fenntartása, hogy aki hitelre vesz autót, bírja, és amúgyse fiatal...Ezt a hülyét baszki: [link]
Persze, pont egy szaros iphone miatt kockáztatnám meg a hírnevem, pont arra van szükségem...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
Új hozzászólás Aktív témák
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- RING Video Doorbell 3 - Okoscsengő
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Zigbee okos garázskapu vezérlő
- Bontatlan Xiaomi Gift Box. Ingyen szállítás.
- Újszerű, ipari Makita XGT 40V DF001GM201 (140Nm) fúró-csavarozó szett! Apple terméket beszámítok!
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest