Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Linux Mint
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Zyxel NAS326
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Reklámblokkolók topikja
- Hálózati / IP kamera
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Flottavásárlásnál az más tészta. Mondjuk így is egy autó árát spórolja meg. Szervizeléssel ettől függetlenül még több is rámehet. Minél több autó, annál több a hiba is.
Tomics: Igen, ment vele 200 -al is, és lendületesen vezetett. Azt nem bírja. Poweren volt téma, srác írta, hogy 20D -je van, és szeretne megtanulni driftelni. Annyit mondtak neki, hogy apám vagy veszel egy autót, ami sor 6 legalább, vagy gyorsan jelzálogba vágod a házadat, amiből majd tudod a diesel javíttatását fizetni.
Ha valaki úgy használja, hogy egyáltalán nem hajtja, nem pörgeti, nem nyomja hidegen, és hűti a turbot leállítás előtt, jah, és persze minőségi(nem mol -os) gázolajat tankol, akkor az ég világon semmi probléma nem lehet a motorral.
Egy benzinesnél: Csak arra figyelj, ne legyen hideg. Utána úgy nyomod, ahogy neked jólesik. Ha végig red line -ban akarsz elváltani, akkor ott váltasz el. Mert az bírni fogja, nem fog semmi sem elszállni, és nem kell semmit sem cserélni.
A híres Nordschleife -i aszfaltcsíkon van taxi, ami körbeviszi az emberkéket pénzért a pályán, versenytempóban. 2db van belőle, mindegyik teljesen széria kivitel, csak azt hiszem bukócsövezést kapott. E36 M3 -asokról beszélek, 3.2 -esekről, ami ugye sor 6. Több éve folyamatosan verseny körülmények között használják őket, brutális terhelést kapnak nap mint nap. Azt hogy motorhiba, nem ismerik. A fékek és a gumik gyorsan elfogynak az autó alatt, erre panaszkodnak. Ez mindent elmond. És teljesen széria.Nah, ezt egy diesellel nem tudnád megcsinálni, pár napot adnék neki, azt bedobná a törölközőt.
És nem igaz. Ismi tényleg nem gazdag, de vett egy 540i -t, 1,4 milláért. 3 millája volt kocsira, a maradékot eltette benzinre. Egy normális 530d -t kb. annyiból kapott volna meg. Ő inkább azt a pénzt benzinre költi, arra a plusz fogyira amit a 40i generál. Kb. 6l 100km -en. Csak itt biztosan nem kell a motorra költeni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
Olcsó marketing fogás eza reg. adó eltörléses historia...
Legyen igazad, drukkolok! Sajnos kár hogy minimális valóság alapja van.Mobile24 szerint a behozatal megáll 1 misiből de az is buzi sok pénz...
Egyes vasaknál 1,1kk-t írt csak reg. adóra. Sehogy sem érdemes..
Szerintem marad a néetm rendszám.Ps.: E46 330i Coupe/cabriotóll kb fél évig állna...
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
na akkor mész vele rendesen.ninc shibája az a jó.
regadót nálunk nem fogják eltörölni ez 99%.
ha csak a 4es metro vagy az euro beveztésére gondolok abba az ütemben fog megvalósulni akkor kb 2020ra talán....330at kaptok ithtn is kabriot is.azok nem leharcolt sokat futott darabok mert nem olcsó autok.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
E46 330i cabrio?! Bigámiával hogy állsz? :-)
Regadót biztos lehetsz benne hogy nem mostanság fogják eltörölni...
3 lehetőséged van. Drága német fenntartás, regadó kifizetése+olcsó fenntartás vagy szlovák rendszám......."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
SpeedR
őstag
Na igen, aki új Golfot akar annak nem opció ezek közül egyik sem. Esetleg egy néhány éves 1-es BMW férne a keretbe, ami reális lenne, de hát ugye az sem új.
Olvastam a másik topikban a kalamajkád. Ne húzd fel magad rajta, egy türelmetlen hülyegyerek nem ér annyit. Majd megkapja a csomagot és lenyugszik.
-
dragonfx
veterán
hehe nem lesz könnyű ilyet találni elég egyedi rendelés volt feláras szín volt tutkora.
e90bőla modellfrissis bejön, e92 nagyon bejövős, de m3 nem kéne, x6 gány, x5 gány, x3 elmegy, 5ös bejön feketében csak, 6os bejövős, 1es a coupé bejövős amugy a lecsapott seggű szégyen.ja meg az uj z4 bejön, eddig egyik Z.s se tetszett na jó z8.
inább egy 530i vagy535i mint egy uj 740i.az uj 7es nem jön be tul nagy aza rács elől a kkipuf odaverős, igaz egyik 7es se jön be nekem.nagy dög.
multkor láttam elöző 7esből belga rendszámmal 735i.t ..vajon abba a turbós moci volt már vagy valami más lefojtott?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
keIdor
titán
Szép mind a három.
tibi666: Igen az E60 olyan különc, de nekem pont ezért tetszik, egy kis változás. Meg nekem az első lámpák is bejönnek. Azokat utálják sokan...
Viszont az X3 az, ami lehet bármilyen nekem nem tetszik. X5, X6 az viszont bejövős, főleg az X6, pedig az is kap hideget, meleget, sokan utálják...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
dragonfx
veterán
nem elérhetetlen szerintem tudva hogy most mid van és mit tevékenykedsz.csaka fogyasztás meg a szervíz...jajj neked.
a mostani 5ösbe nem lehet belekötni nem hiába olyna rohadt népszerű.etalon kategória király.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
nem nem ..de egymás elől nem vesszük el ezek szerint tuti...pláne neked erre van szeton nekem meg smemire sincs.
Az első külseje a második belsejével..de nem is v.kék és nem is zöld színben hanem feketében és csakis valami kipolírozott ultraperes felnivel.
Az ujból egy 320 coupé kellene.nem kéne több.de a modellfrissis limo nekem erősen "4ajtós coupé formát" idéz...vékonyabb lámpák elől hátúl és az a mocitető is.megfelelő lökösselés felnivel mindenképp feketében.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
keIdor
titán
Szerintem az E60 szebb, mondjuk ha már M3 akkor E90 kéne, nem tudom, lehet kövezni, de nekem az újak jobban bejönnek, persze ezek amiket linkeltél is még "álom kategória" nálam.
Napokban láttam 335Cd E90-et, gyönyörű volt, én már azzal is beérném, fogyasztás is pont kellemes.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
fekeandras
őstag
És az mindössze 55km/h volt.Gondolom fékeztél is szóval még kevesebb.Akkor sejted milyen mondjuk 120al beleakadni a szalagkorlátba.Az még a szerencsésebbik dolog, hogy megforogsz és körben szarrá törik a kocsi de nem ritka, hogy a szalagkorlát egyszerűen beleáll a kocsiba és szétvágja mint egy konzervnyitó.Simán felnyársalhat.
#7342: Hát ha ilyeneket csinálsz akkor vagy eleve soha nem is lesz mert mielőtt lehetne kinyírod magad, vagy majd egyszer csak hirtelen árvák lesznek mert apu elvesztette az uralmát a kocsi felett és... Azért az is fura nekem, hogy az ilyen módon közlekedő emberekre meg fűt fát mondtok a "miért vezet úgy..." topikban itt meg teljesen természetes dolognak adjátok elő amit műveltek forgalomban más emberek között .
[ Szerkesztve ]
-
-
Gebriel
veterán
"Amúgy ha gps szerint 142-vel megyek, akkor senki ne villogjon, max a mentő, vagy rendőr"
Így vanBaj az itt kezdődik..."lehúzok, menjél, látom 523i, na mondom most kapsz. Manuálisba be, 3.-ba, padló, fél percen belül sehol nem volt... "
Gondolom nem volt nagy kihívás..[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
ez egy w140 s600.
sel a régi nevezéktanban annyit tesz: s osztály, injektoros, hosszított tengelytávú.
se: normál tengelytávos
sec: coupé.de valamikor 93 körül dobták ezt, és lett simán s600-s500, stb.
én szeretem a turbót. mondjuk egy 12 hengeres szívó mellé már nem feltétlen kell.
-
SpeedR
őstag
E60-am valószínű nekem sem lesz. Az első lámpája egyszerűen förtelem. Elég nagy gondban lennék, ha most új BMW-t kéne vennem. Talán az E90 tetszik még a legjobban, meg a következő 5-ös az F10 is bejön a képekről.
Az miatt ne aggódj, hogy nem kapsz állást. Ekkora vezetői tapasztalattal biztos vagyok benne, hogy gyorsan találsz valamit. Jó, lehet hogy nem 750-ért, de még a fele-harmada is jobb mint a semmi.
-
fekeandras
őstag
Sógoromnak volt pár éve egy régi gömbölyű S8-a.Megdöbbentő menetteljesítményekre volt képes az is pedig az teljesen gyári volt, "csak" 360lovas.Főleg ha már belendült.Bár állóból sem volt rossz.De ha jót akarsz autózni próbálj ki egy rövid tengelytávú Sport Quattro-t.Azzal már már, a fizikát meghazudtoló sebességgel lehet abszolválni a kanyarokat.De ha egyszer megindul a hátulja elég összeszedni valahogy... Nagyon alattomos.
-
tibi666
senior tag
családi, kirándulós autónak szerintem csak kombi, vagy suv jöhet szóba.
néhány év múlva nekem is esedékes a gyerekáldás. 31 vagyok már. nem akarom, hogy a 18 éves fiamnak egy 60as tata legyen az apja. csak addig kell találnom valakit, akivel szívesen kötöm össze az életem. kiéltem magam, nyugszom lefelé, párt se dugásra keresek már, hosszabb távú céljaim vannak. szóval pár éven gyereket, pontosabban gyerekeket szeretnék. most vettem egy új lakást, de szerintem belekezdek egy építkezésbe, családot társasházban nem alapítok.évvégén cls, aztán ha nősülök, akkor meg egy új e kombi, vagy gl esetleg. de minél nagyobb legyen, egyrészt, hogy a csomagok beférjenek, másrészt meg hogy biztonságban legyen a szeretteim. 2 tonna feletti lenne az ideális. gl500?
-
keIdor
titán
Azt hiszem mondtad régebben, hogy Münchenben van lakásotok... miért nem mész ki? Gondolom nyelvet beszélsz, a GDP alapján állítólag Franciaország és Németország már halad kifele a válságból is... én a helyedben kimennék, és ott próbálkoznék.
Magyarországot meg szépen elfelejteném.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
dragonfx
veterán
családi autonak 740i....jaj de sjanállak..mega felsorolt anyagiakkal pláne....
ilyne gondjaim lennének.Neked 2 havi kiadásodból és olyna autót vennék/építenék hogy mindenki kanalazza magát a földről...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
ezt én erősen hirdetnéma helyedbe több helyen....hazsnaltauto..még nyerhetsz is az üzleten és akkor a volvot le tudod abból cserélni jobbra.
sajnálóm hogy így alakult.
még a volvo helyett befigyelhet egy bömi ami kényelmes is lesz egyben.5ös vagy3as."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
durva.S40 tud ilyet.szereltek abba T5ös motrot???
A compect bömit éns e ajánlom mert nem jön be. a világoskéknek elég egyedi a színe.
A feket jó de tudatlan tulajtól ne...az nem 320 hanem 318is azért 140 ló. a 20as az 6hengeres.
elég ramatyul néz ki..de ha igaza 360e elég tisztességes.
Eza piros e36 coupé egész okés.ha igaz a km és nincs rommá törve.
Tibi666>>jajj ez a fehér e36 coupé de faintosan néz ki.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
na, az akkor olcsó volt.
igen, itt egy éjjelre volt ennyi, de tényleg szép volt. márványpadló, új, minőségi bútorok, klíma, műholdas tv, stb. mondjuk a klíma, meg a tv a legkevesebb. de a tengerre, illetve a hegyekre a kilátás fenséges volt, meg a nagy tér, amit kaptunk mellé, nem egy kis lyukban kellett szűkösködnünk.[link]
vedd meg ezt. a bőrön kívül nekem semmi nem hiányozna belőle. -
tibi666
senior tag
magyarországra a w210, mert sokkal puhább, mint az e39.
de nyugatabbra már elgondolkoznék egy e39-en, ha e kettő közül kellene választanom. főleg, ha nagy szerpentinek vannak.
montenegróba indultunk, le is mentünk, de nagyon mogorvák a helyi emberek, hatalmas a tömeg, parkolni lehetetlen. úgyhogy pár nap után átmentünk horvátországba. ugyanolyan olcsó, ugyanolyan szép, de a parkolás már kivitelezhető és kedvesek az emberek. 150 euróért olyan 5 fős, márványpadlós, klímás, tengerpartra néző, nagyteraszos apartmant kapsz, hogy megszólal. nagyon lenyomták az árakat, így a vendégsereg megmaradt, csak a profit kisebb. -
szandro
senior tag
Na azt olvastam róla, hogy jégen vagy nagyon csúszós kondíciók mellett érdemes hasznánli, mert hogy:
"The 'W' button selects the Winter Programme for the auto box. Means that the box starts in 3rd gear, to reduce the chance of wheelspin in slippery conditions.
I understand that its not advised to use it long term as it places more strain on the torque converter, which may lead to overheating (someone correct me if I'm wrong here)" -
keIdor
titán
Igen tudom, sokszor jártam már arra. A2-es autópálya, megy Olaszországba. Ha látni akartok szépet nézzétek meg a Grossglocknert, Ausztria legmagasabb hegye. 3797m.
A havas hegycsúcs az. (a kép saját, van a csúcsról is, de ha érdekel, akkor a saját szemeddel nézd meg!)
Kb. 100km Villach-tól.Tudom, hétvégén kimentünk kicsit Bécsbe, élvezni az Osztrák légkört...
Láttam vagy 10 Ferrari-t, meg 3 Lamborghini Gallardot! Számoltam és percenként 2db Cabrio jött! Suzuki-t kint nem ismerik, ott a népautó a BMW, Audi, Mercedes. Ott annyi van, mint itthon VW, Skoda, Opel vagy Suzuki...
Porsche-t vagy 50-et tuti láttam 6 óra alatt, volt mindenféle 1973-as 911-től, Cayenne-ig minden! Maserati-t, Aston DB9-et is láttam párat.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
MPowerPH
félisten
Nagyon szép a verda, grat hozzá. Nem szabad eladni, meg kell tartani.
Félbőr ülésel ápolása bonyolult, mert figyelni kell, hogy a bőrápoló, ami nagyon folyékony, ne terítse be a plüst. Szóval, vagy ilyet nem használsz, vagy bemaszkozod a plüss részt, de azt nem ajánlom. Inkább óvatosan körömvirág krémmel(az jó egyben van) be kell kenni, hogy puha legyen. És amit még tudok ajánlani, de azt nagyon odafigyelve kell csinálni. Cipőápoló, ami színes. Nekem könnyű, mert fekete az elég gyakori. Nem tom ilyen színben lehet e kapni, de ha nem van bőrfesték. Azzal ahol meg van repedezve be kell ecsetelni szépen. És miután ez megvan, és a körömvirág is rajta van, már nem fog úgy töredezni, mert szépen felpuhul. A plüss rész meg ugye valami jó kárpittisztító, de nem körömkefével.
SpeedR: Nyugi, csak úgy mentem ahogy még biztonságos volt, ők kérték, hogy kicsit tapossam meg. Srácnak 2.4JTD 166 -osa van, kíváncsi volt a különbségre.
Biztonságosan előzgettem, szembe jövőnek soha se kellett fékezni. Amúgy félig jogos is volt, mert 70 -80 -al kóricált a sor. A 80 meg még pont elég nekem arra, hogy 2. -ban kezdjek előzni. De figyeltem nagyon, soha nem szoktam állat módra menni, tudom hol a határ.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, mondjuk én annyiban bűnöztem nagyobbat, hogy nem autópályán generáltam ezt az értéket. 6 -os úton jó nagy volt a forgalom, szabályosan szlalomozni kellett egy Audi A6 3.0 TDi -vel a seggemben. Ha jól számolták a srácok, 27 -szer húzattam ki a 2. -at, 4. -be csak akkor kapcsoltam, ha 160 fölé ment a mutató. De az audis is kb. így lehetett.
Meg ugye klíma ki volt nyomva, nehogy visszafogja a gépet.Bár így nézve annyira nem is sok... Mondjuk dupla annyi, mint ami a nagy átlagom, ami most 8,3l/100.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hát ha így el van engedve, akkor tényleg nem kell, főleg ha szereti a lábát pihentetni a gázpedálon.
Ma én is bűnöztem kicsit, haverok belevittek a rosszba. 100km -re kb. 17l benyát evett meg, kicsit most jobban meghajtottam, bár néha azért nem árt kikormolni.
Asszem ez a negatív rekordom az autóval.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jujj, hogy örülne a fiad. Amúgy én megcáfollak ebben az erős autó dologban. 17 évet éppen betöltöttem, mikor meglett a jogsim. Persze apa sokáig, kb. fél évig nem engedett egyedül sehova, csak mellette vezethettem, és tanított, mit hogy csináljak. És én egy Mondeo ST220 -ason tanulgattam, jó persze néha jött egy TDCi vagy egy 2.0GHIA. De legtöbbet az ST -t vezettem. És fusztráló volt átülni egy gyengébb kocsiba, ember gyorsan megszokja az erőt. Utána már veszélyes is lehet visszaülni egy fele olyan erős gépbe.
Szóval tessék a fiút felügyelni, és akkor ilyen gond nem lehet. Nálunk már teljes a bizalom, igaz 22 éves leszek.
De pl. tegnap is felhívott fater, hogy jó lenne a leugranék Parma -ba, ott a céges A6 -os, papírok az irodában, pénz a széfben. Vigyek le nekik ezt és ezt....Persze nem mentem el, más programunk van sajnos. De régen még a boltba se engedett el autóval, csak 1 év után, pedig már akkor is levezettem vagy 40k km -et. Most meg lazán mondja, ráadásul a céges autóval.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
Hülyeséget fiatalon mindenki csinál, ez bele van kódolva az emberi DNS-be. A Volvóban azért mégis nagyobb biztonságban lenne, mint az astrában. (esetleg rakatsz bele egy 150km/h-s elektronikus korlátozást)
150-200e km nem semmi, de ha hidegen nincs gyilkolva, ill. izzó turbóval leállítva, akkor szvsz. nem lesz gond.
-
SpeedR
őstag
A megkímélt példányokat azért mindig el lehet adni picit drágábban ,mint a nepperek levedlett vackait. Igaz mostanában egyre vékonyabb az a réteg aki értékeli az ilyesmit.(mindenki a legolcsóbbra hajt)
Ha ennyire leverték az árakat, akkor szerintem ne add el. Add oda pl. a fiadnak, biztos örülni fog neki.
A cég ne is érdekeljen, ők eleve számolnak az amortizációval. 4-5M-ért best buy lesz a 7-es. Főleg hogy alig használod, alig lesz benne kilométer.[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
Jellemző. Már én is láttam valami traktort, 540i felirattal. Mondom, ez ki van zárva, hogy V8 legyen. Hülye majmok, nem kell ilyenekkel foglalkozni.
Én viszont lehet befizetek valami 2.5TDi Passatra. Jól felchippeltetem, azt majd 200+ lóerővel én is füstölöghetek az utakon. Úgy is az a módi mostanság, és még adót se kell rá fizetni.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
Vangelis
félisten
-
tibi666
senior tag
ha jól rémlik, a volvoban még szeretted azért a turbós motort.
szerintem a 7est is sokkal jobban szeretnéd, ha kényelmes lenne.3.0-3.2-es motorból gyárilag simán kihoznak 230-250 lovakat.
egy kihegyezett 2 literes turbó tud ennyit ma. esetleg.
vw tfsi az octavia rs-ben 200 ló, de asszem a golf gti-ben sem sokkal több.úgyhogy én maradnék inkább ilyen kategóriában egy nagy szívónál, igazad van.
vagy nagy turbós, vagy nagy szívó, de kis turbós, vagy kis szívó komoly autókba nem.
persze ilyen golfba, meg társaiba jó, de egy mercedesbe, vagy bmw-be...én amúgy szeretem a turbó sivítását, csak le kell húzni az ablakot, mert egyébként nem hallom. diesel. meg a hátbavágást is. csak most padlógázra rosszalkodik az autóm, el kell majd vinni egy adagolóshoz.
-
fekeandras
őstag
Jó azért egy 1,4-es motort ne hasonlíts össze egy 3literessel.Ennyi erővel én meg mondhatnám, hogy ülj be egy BMW sor6 ba utánna meg egy Lexus V8-ba...
Kétségtelen, hogy talán a sor6-nak van a legjobb járáskultúrája (de csak a 90fokos V8 után ).Én azt mondom, hogy szerintem egy 2000ccm feletti turbó motorral jobb lenne az M3 mint egy 3200ccm-s szívóval.
Szar a feltöltött motor?Végül is ... Biztos anno azért ment a bajor márka az F1ben turbó motorral mert olyan szar volt.
A VW 1.4T egy szinten van a korábbi 2.8 VR6 motorral.Eből is látszik, hogy van létjogosultsága a feltöltésnek.Kisebb ccm ből azonos teljesítmény kisebb fogyasztás és alacsonyabb károsanyag kibocsjtás mellett.Az idő változik.Haladni kell a korral.
[ Szerkesztve ]
-
Vandit.
addikt
-
fekeandras
őstag
Csak leesett végre nekik is, hogy a szívó motor felett már "eljárt az idő".
Ha kihoznának egy 1.4turbót az kb egálban lenne a jelenlegi 2.0 szívóval úgy, hogy közben kevesebbet is fogyasztana és alul is volna rendesen nyomtéka.A hatásfoka is sokkal jobb egy feltöltött motornak.És azért lenne csak háromhengeres a motor mert kevesebb mozgó alkatrésszel kisebb a súrlódás.Ebből adódik, hogy kisebb a motor belső vesztesége is.Vagyis nő a hatásfok = kevesebbet fogyaszt.Már csak azt nem értem mire vártak eddig...
Miért nem volt pl az M3 3.2szívó helyett 2.0Turbo? -
dragonfx
veterán
3 hengeres tényeg gáz.
4-6 henger mindig kella csucsokba meg 8.ok lehet ebben igazatok van ezt is hallotam.de uj 4 hengeres járását még nem hallotam mondjuk e90esét.az enyém egy dolog 243k van benne meg m40 ami nem a lehjobb konstrukció.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
-
SpeedR
őstag
Akkor az a gond. A sportülés meg a 120kg nem túl kompatibilis egymással. Cseréltetni lehet, de sztem benne lenne vagy 1 misibe, és gondolom ezt nem állná a cég sem.
Vagy tudok egy jobb megoldást, felveszel sofőrnek egy BMW fanaticot innen a fórumról, te meg a hátsó ülésen tespedsz. Biztos lenne pár jelentkező aki óccsón megszámítaná.Ez a GPS nyavaja a cégeteknél van és a finanszírozónak is van belelátása?
A sikkasztós faszi számíthat egy pár év börtönre az tuti, de a cég nem valószínű hogy visszakapja minden pénzét.(#6582) Keldor papa
Én is ellennék benne egy ideig az tuti.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
cseréljünk.
adom a mercimet, ortopéd ülések vannak benne.
én meg elleszek a kényelmetlen 7erben.amúgy saját pénzen nem cseréltethetnél benne ülést?
rendelsz bele egy azonos bőrözésű komfortülést magadnak. vagy hogy ne üssön el, jobb egybe is. a bmw-nél is biztos lehet ilyeneket rendelni. mercinél a legapróbb kis szarnak is megvan a szériaszáma és rendelhetsz gyárit belőle.persze nem lesz 2 forint, de legalább kényelmes autód lesz. a volvo árából tuti kijön.
-
SpeedR
őstag
Uhh, hát ha honosítani kell, akkor a teljesítmény adó csak csepp lesz a tengerben. (kb 215k/év) Reg. díj és a casco lesz az igazi hardcore. Szerintem ne írassátok a magyar cégre, a finanszírozó úgysem tudja ellenőrizni, hogy hol mennyit van az autó.
Az ülés kényelmetlensége nagyon meglepő. A 7ernek épp a luxus és a kényelem a fő célja. Úgy látszik sportüléssel nem szabad 7est rendelni. (Egyébként nekem sportülés van az E34-ben és ott nagyon kényelmes.)
A képekkel még adós vagy.17M € ???
Az nagyon durva, azt hogy sikerült összehoznia? Biztos benne voltak egy páran, mert ennyi kesst nem lehet egyszerű elcsórni, mert nem 1-2 nap kell hozzá. Valakinek csak fel kellett volna tűnni hogy folyik el a zs. -
MPowerPH
félisten
Az nem kell, elég ha figyelmeztet ezekre. Majd én fékezek. Van a cégnek egy nagyon drága blokkolója, de az be lett építve az Audiba. Ahogy a teszteket nézem, ez az egyik legjobb detektor...Újonnan még 130k körül van.
Most nem mondod komolyan, hogy az első napon nekitolattak az autónak? Legalább seggbe rúgtad?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Pont ahogy mondod. E39 sokkal minőségibb az összeszerelés terén is. És igen... a méret sokat számít. E46 nagyon kicsi.
Ilyen az E39 és az E38 között van, hogy ott majdnem csak méretbeli különbség van, egy pár E38 -as őrült extrát leszámítva.
SpeedR: 528i -ről tudok nyilatkozni...Nekem azt mondták, számlával 1.700.000Ft szereléssel mindennel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hát igen, álmaim autója egy ilyen Shelby GT500 Super Snake. Asszem álom is marad.
tibi666: Markolni azért kell a kormányt, hogy meg tudd fogni a hátulját TC nélkül. Múltkor eleredt az eső, éppen csak nedves volt az út. 70 -nél akarok 2. -ban egy gyorsat előzni, mert jöttek szembe. Hát mit adj isten, lenyomtam a gázt, index ki, és folyamatosan égett a TC led. De kb. 5 km/h -t gyorsultam közben. Egy 400 lovas M5 mit művelhet?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, dupla élvezet, mi? És az M5 hátsó kerekes, ott már kell markolni a kormányt, ha nyomsz egy kövéret. 2 padlón simán elforog 70 -nél, ha megcsúszós az út, akk TC -vel nem is tudsz gyorsat előzni, mert nem engedi az autót megugrani. Uh, ha összejönne az E39 M5, akk meglátogatunk.
Kíváncsi vagyok a bálnára is, hogy mi lesz az első benyomásod egy hosszabb út után.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest