Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #7699 üzenetére
egyedül a riasztó vehet fel áramat az akksiról (védelmi cuccokat vettem csak figyelembe)
a váltó zár az mechanikus
a GPS meg saját aksis.egy riasztó meg 3 hét alatt nem szabad hogy lemerítse a gyári paramétereknek megfelelő akksit.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tibi666
senior tag
na, a mai bmw-zés sikeresen elmaradt.
pedig mindent megpróbáltunk. ez ugye utazó, kirándulóautónak lett véve, hétköznap nincs használva. 3 hetet állt a garázsban, vadi új aksival, a nyaralás előtt lett véve. annyira lemerült, hogy a riasztó sem működött, csak kulccsal tudtuk kinyitni.gondoltuk, bebikázzuk. elkértem anyám 307-esét, mégiscsak 2 literes motor van benne, biztos könnyen beindítja. hát, 20 percig töltöttük, de nem indult be. a végén már egész lelkesen kínlódott az indítómotor, de még vagy 20 perc kellett volna neki. úgyhogy mehettünk a 307essel kirándulni. az enyém csak holnapra készül el. nem is megy rosszul egyébként, csak pörgetni kell.
a bmw viszont fura. valami zárlat lehet, mert ennyire magától nem merülhetne le 3 hét alatt. 2 hét állást még bír gond nélkül, beindul magától, de ez a 3 sok volt neki. most megy autóvillamosságis ismerőshöz. amint sikerül beindítanunk. szereztünk aksitöltőt, holnap feltöltjük, aztán jövő héten irány pest. amúgy egészen szürreális élmény egy szűk teremgarázsban tologatni egy 2 tonnás bmw-t, és kormányozni szervó nélkül a 235-ös gumikat.
-
dragonfx
veterán
Ma láttam egy modellfrissis e92 m3 limot.
Rájöttem a amikor a bmw.sekre azt mondják köcsögök nem igaza csak leleményesek feltalálják magukat.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
fu de klassz.
tiéd?
fogyiról info?
12 alsóhang...
ez a felujított motor meg hogy 93as ergo tuti nem vanos talán picit ledobja az árát.Bubu>>jó az a szárny, de tény nem gyári m3 szárny az mind2 oldalt odailleszkedik a csomitetőhöz és lámpás.találj egy fekete e36ot szerintema tulaja vígan kicseréli veled szárny nélkülire a csomitartót...svájcból vett kocsival csak jóljárhatsz szerintem erre 90%ot teszek.ott nem hiszem gondatlan tulajok lettek volna.
BMW001>>szerintme az az 5NM lehet elírás illetve picit más márkájú valamiből és máris annyi(pl:légszűrő)
hehe fekete lenne nekem is kéne a szárny....nekem bejövös...na akkor lassan licit lesz érte[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
reggel beadtam az ótómat a fényezőhöz, holnap az 530d-vel megyek kirándulni a hegyekbe.
-
Bubu79
addikt
Azt nem tudom előzőleg ki használta - a srác, akitől vettem nem kifejezetten nagydarab - pár centivel alacsonyabb nálam és könnyebb, úgyhogy valószínűleg nem Miatta nyekereg
Részletkérdés - nem fiatal jószág, biztosan nem a garázsban senyvedt ideáig
Ezeket nem a klasszikus idős bácsikák vették, akik eljártak vele a sarki közértbe, meg a melóba és azon kívül semmi
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
SpeedR
őstag
Sokat számít az is, hogy ki használja és milyen módon. Ha egy izzadós 120 kilós emberke használja, napi 20 beszállás-kiszállásos városi üzemmódban, akkor fénysebességgel tud amortizálódni.
De ha egyben van a gép, akkor kár is ezzel foglalkozni, a belsejét viszonylag egyszerűen lehet renoválni. -
Bubu79
addikt
Tuti, hogy nem annyi van benne - érezni a bal egyes fotelen is és a kormányon, sebváltón is látszik
A 318i-mben óra szerint 260000 körül volt, de az ülése nem volt ennyire nyenyerés
A motor szépen muzsikál, karter gáz nyema, csendes is - a belsejét meg majd reszelgetem cseppet
Nincs valakinek elfekvőben egy bólogatós dalmatája a hátsó ablakba? A másikban volt, csak kiöregedett szegény, úgyhogy el kellett altatni
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
SpeedR
őstag
Hű, hát nem csináltál rossz boltot vele, annyit simán megért.
Az a 193e akár még valós is lehet. Ha 13 évvel osztjuk akkor kijön egy évi ~15e km-es futás, ami svájci és magyar viszonylatban nem irreális. (nincsenek olyan nagy távok)
Az viszont igaz, hogy Svájcban a sokat futó autók között is sok a benzines, mert a gázolajosokat nagyon megadóztatják.(#7681) BMW001
Jó, de ennek köze nincs a gyári M3 spoilerhez.
Egyébként kövezz meg, de nekem M3 is hátsó spoiler nélkül kéne.[ Szerkesztve ]
-
-
Bubu79
addikt
Köszi
Hát...
790-ről indultunk, állapotfelvétel után már tudtunk kicsit játszani az árral, 700k volt
Még cirka 150 rámegy, de megériM52B25 motor, cseppet fojtva, ezért 323, plüss belső, ABS, ASR, könyöklő, board kompóter, riasztó, centrálzár, elektromos ablakok elől, elektromos tükrök kutyafüle, mittomén
'96 év végi, három éve van Magyarországon, Svájci származású a jószág. Előttem két tulaja volt, az órában 193000 van (LOL), de szerintem már ez is megtette a Hold-Föld távolságot párszor
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
Köszi
A 318i után egy vadállat - és nem volt kérdés, hogy E36 lesz ez is
A csinosítgatással nem lesz gond - van pár ötletem a szolid, gyárias kinézet eléréshez
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz tibi666 #7674 üzenetére
Még akad némi takarítani való belül, de kívül már le van csutakolva - holnap megkapom a forgalmit is ( most valami igazolás jellegű valami van nálam ), utána szerviz - szűrők, olajok, szíjak, miegymás cseréje, amiket állapotfelvételen kiszúrtak
Aztán pediglen gogogo
Nem makulátlan, de nagyon jól megy - végre sorhat
A szárnyacskának mennie kell - akkor is, ha ki kell cseréltetnem miatta a csomagtér fedelet...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
Majd jönnek képek
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7668 üzenetére
teso ennek járj utána, 28i.ből a bmw csak 1 motrot cisnált.
ezek mentek az e36 modellfrissis széria utániakba.96' utántól.ez ment az e46ba és az e39be.sőt ha jól tudom az akkori 7esbe is raktak 28ast.
Ez elejétől kezdve dual vanos motor volt.és csak 1 verzió volt belőle.elég sokáig tartott az élete sikerszéria volt.nem volt belőle kettő fajta.egy időben el is tűnt miatta a 25ös motor e36nál.Városban 12-13 ltk.n 7-8 az engem nem nyugtat meg a 28as esetében mer én többet megyek városban.ezért gondolom az 18is kevesebbet enne.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #7667 üzenetére
Nem, azt hogy keveset eszik E36 -ban, azt visszavonom. Ugyan úgy 10-11 liter sajnos.
2 oka van. Az egyik, hogy csak sima Vanos van azokban a motorokban, ez ugye vonatkozik a 98 előtti E39 28i -kre is. A másik ok az, hogy az E36 28i -ben a váltó áttétek sokkal rövidebbek mint az E39 28i esetében. Többet pörög, 110 fölött már 5. -ben is talán 3000 -es a fordulat. Ez is hozzájárul.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7666 üzenetére
jojo.
tudom tud a 28 keveset enni.de a franc tudja mindenki másokat mond...
lehet az 1.8is is bekap 11-12öt mint a 20asés akkro semmi értelme matekozni.azért fogyiba is szeretnék jobbat ha másikat veszek majd.fejlődni ujjítani abba is persze lefelé.
erre viszont tényleg csak az e46 320 a megoldás. ..ameddigre lesz nekem rá...jajjjj..addigra már millioért odadják azokat.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7664 üzenetére
mert 28i.ből alig vana piacon ami van olyna áron adják hogy röhej.
a 20as meg már 6henger és minimum +2liter.
az 1.8is is így ugy megy pörgössége miatt.de mégis 4henger nem szív be annyit."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
ezekkel az ujakkal nem illik nem is szabad ilyet csinálni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
keIdor
titán
-
gamerkiller
senior tag
Na lássátok fanjaim! Lesz 1 ilyenem egész nap ezt fogom csinálni!
BMW M3 E92 Burnout.. Tibi! Lehet kövezni!
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
dragonfx
veterán
na megint a füstölés turbóelszállás 3.0d rossz moci effektus.
dízelt csak újban avgy 3-5 évest.
és 100e krönyékén szervízkönyvvel.e39 530d helyett jó alternatíva lehet az 528i.
2.0d a 3asban zakatol igazán jól és igaz erre is igaza dízelbetegségek angyrésze de ezek szerint megéri a tulajoknak hosszútávon mert rengeteg futkorászik belölük.
Chippel minden dízel nagyon füstöl.
A fenti piros 1.8is.re amit magamnak betábláztam senki nem is írt semmit. ...na mibe lehet ott belekötni....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7656 üzenetére
nem tudom, nem vagyok rendőr.
szerintem ezekkel nincs nagy gond. mármint amik padlózva füstölnek. padlógáznál minden vezérlőelektronika leszarja a környezetvédelmet, és belead apait-anyait. ha egyébként normálisan üzemel, akkor engem nem zavar. ha meg egy nagy előzésnél füstöl, kit érdekel?viszont az, ami városban az 50re gyorsítás alatt egy kiló kormot elereget, azt én is betiltanám. tegnap reggel ment előttem egy 3 literes dízel q7. megállunk egy pirosnál, indul, hatalmas füstfelhőt kinyom magából. mondom bazzeg, biztos rosszul láttam. a következő lámpánál ő is balra fordult, megálltam mögötte. zöldre vált a lámpa, megint nagy füst, és végig szemmel jól látható füstöt préselt ki magából, míg gyorsítottunk. normál, városi tempó, semmi padlózás. ja, és kegyetlen büdös volt.
-
fekeandras
őstag
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #7650 üzenetére
Nem tudom kinek tetszik ez, de hogy nem 100 -as az is biztos.
Múltkor egy szénné chippelt seat tolta neki, én a pirosnál álltam az meg kanyarodott ki a másik sávból. Akkora tömény korom fekete füstöt tolt, amit még életemben nem láttam, természetesen padlón tolta a barom, következő lámpánál nézem, tiszta korom volt az egész autó hátulja, a hátsó szélvédőn át se lehetett látni..Aztán lemaradt...
-
MPowerPH
félisten
Igen, ezt VR6 tudja a legjobban elmagyarázni. Sok embernek az tetszik nagyon, ha "füstölög". Én már láttam olyat, E60 535D, csávó lepadlózta, én mögötte voltam. Hát...fékeznem kellett, mert nem láttam semmit.
tibi666: Persze, 20D az egy másik véglet, mert szörnyű. De 5l -el is elmegy, és dieseleket meghazudtolóan megbízható.
Tudod, én erre azt mondom, hogy azok erősen elhanyagolt autók, felelőtlen gazdával. Olajcsere periódus nem betartása, hidegen rugdalás. Azt nem szereti, talán ez annak a motornak a két fő ellensége. Egyszer beüt egy ilyen felelőtlen eset, akkor már beáldozott annak is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7647 üzenetére
mi 3 db 28i-t próbáltunk ki. mindegyik patent állapotban volt kívülről, belülről, óra szerint 200-250 ezer km körül, és mindegyik bevallottan evett 2-3 liter olajat 15 ezer km-en.
a szerelőnk is azt mondta, hogy sajnos ez reális, és sok 28i-nél előjön a gond.20d-t inkább ne vegyen senki. tetű, és 4 hengeres. valami eszméletlen lomha vele az e39, és nem illik az autóhoz a kerregő, rázó, kiegyensúlyozatlan 4 hengeres feeling sem.
Eagl3: sokszor a gyári elektronikával jobban füstölnek, mint chippelve. de tényleg. a barátomé fix gázon, vagy közepes gyorsításnál abszolút nem kormol, lepadlózva viszont, mikor 4 ezer környékén tartja a fordulatot, akkor füstöl. de megy is.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Én is, de csak dual Vanos -osra, mert a 98 előttiek sajna sokat zabálnak.
Ha meg diesel, akkor 520D. Nah, az amúgy egy megbízható konstrukció. Vagy egy 30D akkor, de újabbat, második szériást. Viszont azok még nagyon drágák."a 28i meg az olajat szereti 200 ezer felett. szóval nagy futásnál mindegyiknek van valami baja"
tibi666:Nem tom. Nekem a nyári szaladgálásom után se fogyott egy ml olajam se. Most 10 liter a fogyim átlagban, ez elmond mindent, hogy milyen használatban van az autó jelenleg. Most is ott van az olaj a pálca szerint, mint 12.000km -el ezelőtt.
Amúgy szerették, mert kényelmes volt, ment is. És hozzászoktak a dieselhez, mert persze, vannak előnyei, nem is kevés. Csak nem pénztárcában, hiába fogyaszt 7l -t.
Jah, chip után azért szépen mennek, azt nem tudom mennyire van hatással az élettartamra. Nálam nem bírná...szerintem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7644 üzenetére
nemtom, csak szerették akkor, ha szívtak évekig egy e39 530d-vel, aztán utána megint 530d-t vettek.
az ismerősömé 99/12-es, még a régebbi van benne. de gyanús nekem, valószínűleg chippelt, túl jól megy.
a 28i meg az olajat szereti 200 ezer felett. szóval nagy futásnál mindegyiknek van valami baja. a dízelek fokozottan érzékenyek, de ez ugyanúgy elmondható egy mercedes, vw, renault, peugeot dízelről is, nem csak a 30d-ről. ha sokat megnéz, és vezet vagy 15 autót, akkor tudni fogja, hogy melyiket érdemes megvenni. alapos utánajárás után egy 30d csak picit nagyobb zsákbamacska, mint bármi más.
-
Eagl3
veterán
Persze, nem lehet megmondani 100% -osan, de elég megnézni a két autót, a környezetet ahol fotózták stb. . Biztos vagyok benne, hogy jobb állapotban van amit BMW linkelt, de ugye drágább is (bár nem túl sokkal és annyival fiatalabb is) mint ahogy korábban írtam.
Meg kell nézni mindkettőt, az a biztos.
Bár én inkább egy 528i -re szavaznék.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #7640 üzenetére
Én szoktam küldeni, de ez bírja is. Itt a motorhoz még nem kellett hozzányúlni a 213.000km alatt. Gyanítom, nem is lesz rá szükség. És nem kopogom le, nem lesz gond.
Természetesen nem most vették, 3-5 évet szenvedtek vele. Vettek újabb E60 530D -t, mindegyik, azokkal nincs annyi gond. A váltónyírásról annyit, hogy az igaz a régebbi modellre is. De amit linkeltem, az már a megbízhatóbb fajta, hidd el, kevesebb gond van vele, és ránézésre is megkíméltebb. Ami fentebb linkelve lett, az széthajtott, csak rá kell nézni.
De nézzétek meg a totalcaros népítéletet, mindent elmondanak. Általában dicsérve vannak, 530D -k nagyon le vannak szólva.Többet nem linkelek be, 530D -s ítéletek 80% -a ilyen. Nem értem min van még vita.
De az leendő vásárló vegye figyelembe az E39 típushibáit is, van ami úgyis elromlik, mert mindegyikben elromlik. Sajnos semmi se tökéletes... Amit linkeltem, kinézetre is rendben van nagyon, szerintem.
De a papír egy dolog, bírja az, csak cseréld az olajat, mert arra allergiás. Pont a váltóval nem volt gond, elég ritka E39 -nél.
Amúgy ha 530D, akkor csak a 2001 utána. Abban talán még nincs annyi visszacsavarva az órán. Ismerősöd is az újabb motorosat vette, nem?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
SpeedR
őstag
Jah, a facelift sokat dob rajta, de én inkább az állapot alapján döntenék. Képről nem lehet megmondani, hogy melyiknek volt kitaposva a bele. A vezetett szervízkönyv se mindegy...
(#7636) fekeandras
Tyű, ez nem szenved lóerő hiányban.
Egyszer talán majd az enyémre is kerül egy szép kis búgócsiga...(#7640) tibi666
Ha jól emlékszem valamelyik korai szériánál volt, hogy az automata papíron 10 NM-rel kevesebbet tudott kezelni mint amit a motor leadott. Talán épp a 193 lovas verziónál, de nem vagyok benne 100% biztos.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
melyik bmw-nek nem nyomják ki a szemét néha?
BMW001 is szokta küldeni neki becsületesen.persze, a dieselek mindig is kényesebbek voltak, mint a benzinesek, ez nem vitás.
az újabb 30d meg nyírja a váltót egyébként, ugyanis kisebb nyomatékra van hitelesítve, mint amit a motor tud. a régivel ilyen gond nincs. -
Eagl3
veterán
válasz tibi666 #7638 üzenetére
Lehet, hogy BMW001 kicsit eltúlozza a dolgot, de azt azért el kell ismerni, hogy a dieselek azért jóval kényesebbek a benzines testvéreiknél. És az is biztos, hogy a szóban forgó 530D nem volt kímélve, gyanítom a lelkét kitaposták párszor... persze mindemellett szép meg minden, de ha mégiscsak jönnek a hibák akkor mi van?
Amúgy amit BMW001 linkelt 530D az szerintem fényévekkel szebb és valószínűleg megkíméltebb is. Persze tény, hogy drágább is... -
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #7637 üzenetére
havonta előjön ez a 30d téma, és igazából te vagy az egyetlen, aki ellenzi azt a motort.
régebben az volt az érved, hogy a szerelődhöz mikor vitted az autódat, szinte az összes fünfer, ami bent állt, 30d volt. azóta hirtelen négy ismerősöd is vett egy 30d-t, a te ajánlásod ellenére, és mind becumizta vele?ennek a motornak egy baja van, a turbó szeret hamar meghalni. a hirdetés szövege szerint ez cserélve van. innentől kezdve, ha normálisan tankolod, és 10, max 15 ezrenként olajat cserélsz, valamint nem állítod le nagy terhelés után azonnal, akkor semmi gond nem lesz vele. ezt meg a mi szerelő ismerősünk mondja, aki csak bmw-t, azon belül meg csak fünfert szerel.
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #7632 üzenetére
Ha a gatyádat is rá akarod költeni, akkor nyugodt szívvel vedd meg.
Régebbi 3000 -es diesel egy rossz konstrukció, és ha valós a km, most jönnek ki a kellemes típushibák. Mondjuk fél millából megúszod azokat, csak a motor ne rosszalkodjon. Ennek a dieselnek egy átlagos javítása 150k körül van.De ha mégis megvennél egy ilyen csodát, ne rugdald, azt nem szereti. Utána nem jó az út szélén állni vele.
(nevethettek, nem levegőbe beszélek. 4 ismerősömnek is ilyen régebbi típusú diesele volt, és nem egyszer hagyta őket autópálya/főút mellett, de utána is lehet olvasni...BMW egyik legszarabb motorja ez a csoda diesel. )
Ha diesel, akkor már az újabb 193 lovas. Az se a legmegbízhatóbb, de hatványozottan jobb, javított motornak számít. Itt van pl.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
-
Gebriel
veterán
-
dragonfx
veterán
ez nekem jöhetne
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tomics
addikt
PH! addikt since 2004
-
fekeandras
őstag
Valakinek egy propelleres élményautó? [link]
-
_Fonzy_
tag
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #7619 üzenetére
Hogy lesz-e "új" autóm
Délután szerviz, jóóól megnézzük, hogy szabad-é megvenni
Bleh - most néztem csak, hogy Neked volt válasz, nem új hsz - hiába no, az izgalom
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #7619 üzenetére
A "szabályos úton" gondolom a külföldi rendszámot érted. Hát azt lehet hívni sok mindennek, de szabályosnak éppen nem. Az már egy másik kérdés, hogy soha nem fognak elkapni...
Az autókra kivetett "luxusadó" szerinted az alkotmány melyik pontjával nem fér össze?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Kicsoda? Én? A regadó amúgy is szemben áll az EU elveivel és törekvéseivel. Ez olyan mint a luxusadó az autókra, ami alkotmányellenes. Amúgy nem muszáj adót csalni, van szabályos út is, ami ellen nem tudnak mit csinálni.
Bubu79: Mi derül ki holnap?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_Fonzy_
tag
Eladó:
BMW E46 318i 99-es, jobbkormányos, szervízkönyves, szép állapotu. 780.000 Ft
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #7608 üzenetére
e36 m3 csak kintről szerintme is jó döntés.
én ugy tudom nem az összes 3.2es m3 raktak 6os váltót a kezdetekben 5ös volt benne nem??..vagy az a 3.0 m3mal kivonult ebből a szériából???Azt tudom a 98as final szériásokban már smg váltó is volt...külföldön lehet látni pár ilyet.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tibi666
senior tag
válasz gamerkiller #7611 üzenetére
dehogynem, regadót, ami jó kis összeg ám.
-
MPowerPH
félisten
Németből hozatnám be az E36 M3 -at, talán ott azért jó utak vannak, nem amortizálódik le a futóműve. Motorral milyen probléma lehet? Tudtommal ezek a sorhatok és V8 -ak mindent kibírnak, ha az olajcsere rendben megvolt. Meg a 3.2 -esben már az új fejlesztésű 6 -os váltót pakolták bele, ami megint egy tökéletes darab. Kuplung ami talán fogyó dolog erős használatkor, bár a nyomaték azért nem olyan nagy, hogy gyorsan elegye, az inkább az erősebb V8 -asok betegsége.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
Az E46 szvsz csak a másmilyen kipuff miatt szól rekedtesebben. Egy picit tényleg magasabbra tud pörögni pár 3-400 RPM-mel, de azt már tényleg nem lehet kihallani, hogy most 7600-on pörög vagy 8000-en.
Nekem jöhetne bármelyik, nem dobnám vissza. (kivéve 2001 okt. és 2002 febr közöttieket)
[ Szerkesztve ]
-
Gyok2
senior tag
Szerintem azért van különbség a két M3 között. Az E46 sokkal rekedtesebb és magasabbra is forog.
Tiszta Windows rendes ház
-
Bubu79
addikt
válasz gamerkiller #7600 üzenetére
Lehet találgatni, de nem visz közelebb a megoldáshoz - bátyám omegája akkor csinálta ezt, amikor kezdték megadni magukat a főtengely csapágyak...
Szerviz, hibakód olvasás, hátha mond valamit a jószág és lehet tovább haladni
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
SpeedR
őstag
Ahogy a többiek is mondták, vagy nem jó az olajnyomás, vagy elektronikus gubanc van. Érdemes lenne gépre rakni, és utánajárni a problémának, mert ha tényleg nem elég az olajnyomás, akkor nem megfelelő a motor kenése, ami ez az álmoskönyv szerint semmi jót nem jelent.
(#7590) hoby36
2 hétnél sokkal tovább kellene bírnia. Vidd el villamosságishoz kiméretni, hogy mi szívja le az akksit.(#7589) Gyok2
Nem vagyok benne biztos hogy ha háttal állnál egy E36 és egy E46M3-nak akkor meg tudnád különbözetni a hangjukat..(#7594) BMW001
Részvétem... Próbálj bontóból szerezni egy makulátlan darabot.
Az M3-ast jól nézd át mielőtt megveszed, mert arra azért elég szép pénzeket lehet elkölteni, ha motort, futóművet, erőátvitelt stb.. javítani kell. Ha viszont találsz egy szépet, akkor biztos hogy sok örömöd lesz benne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest