Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz God Vazzeg #4699 üzenetére
1990. márciustól nem gyártottak M20-as motorral E34-et. Vanost 92/9. hóban kaptak az M50-esek. Nagyvese pedig 94/5-től volt az összes modellen, a V8-asokon pedig a kezdetektől fogva.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
Hát jah, 4 misiből már elég jó 2 ajtósakat lehet venni.
Kár hogy neked nem jött össze az E66-os, mert azért egy hetes mégiscsak egy hetes. De ha csak tesztautóban volt elérhető akkor tényleg felejtős.
Az X6-nak nekem sem tetszik az orra, valahogy túl gömbölyű.
Az 550i-nél meg ha csak a fogyasztás tart vissza, akkor ne félj tőle, mert így látatlanban is garantálom neked, hogy semmivel sem fogyaszt többet mint a duplaturbós, nehéz, összekerekes, magas építésű X6-os.(#4697) God Vazzeg
Nem olyan egyértelmű, hogy M20-as, mert pont a 90-es modellévnél volt a váltás. Ha tudnánk hogy hány pacis, vagy legalább egy fotó lenne a motortérről, akkor egyértelmű lenne.[ Szerkesztve ]
-
_Fonzy_
tag
válasz God Vazzeg #4676 üzenetére
milyen kocsid van? belinkelnéd?
-
E-Max
tag
Eddig E merciket nézett, meg 5-ös bömiket.
4misi lenne a keret, aztán mondta, ennyiért már kapunk 2 ajtósat is, nem? Mondom, de, méghozzá egész jókat.
Mondja, hogy akkor legyen már 2 ajtós, mindigis szeretett volna egyet...
Ha már szeretne egyet, és van rá keret, akkor most vegyek neki, elvégre Ő autója 3-4 évig általában megvan.
Gyerek ha majd astrát kinőtte, és megtanult vezetni, volvómat megkapja, hacsak le nem cserélem egy 5-ösre addig...
Amúgy a többi sajnos álom, vagy 530i xDrive, black, vagy X6 35i sötétkék.
Más lehetőség nincs.
535i-t nem tudnak keríteni, csak tesztautót, egész deutschlandban 3db van belőle...És az sem megfelelő felszereltség.
740i régiben minek, ha belefért volna egy 750i is, újban drága, 540i meg szép is jó is, de abból egy full az drága, közepes meg olcsó.
Úgy vagyok vele, egyszer van az életben ilyen lehetőség, hogy ~21millió értékben vegyek autót, akkor már a maximumot hozzam ki belőle.
4 év múlva az enyém lehet csak, fillérekért szinte. Most meg minél drágábbat/jobbat vegyek, elvégre nem én fizetem. Ezért is hezitáltam sokat egy E66-on, de úgy néz ki, nem jön össze.
X6 szép is, okés is, de mégsem jön be 100%-ra, E60 meg gyengusnak hat sor6 szívóval, 3literrel...
Egy 550i-n gondolkodok még, az van 1, közepesen felszerelve, de ha az kell, legkésőbb keddig el kell döntsem.
Amúgy ez egy pezsgőszínű, belül bézs, idrive, ortopéd ülés, ülésfűtés, hud, stb....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
dragonfx
veterán
E-maxx>>irigylésre méltóa helyzeted...de 50fele családdal nem hinném egy M3 lenen a tökéletes választás ...igaz ha összehuzod magad....
A 760i ilyne poszthoz nagyon illene.
Az x6 szinten de szerintme súlya és a 2 turbó miatt bivaly sokat zabál bárhol.Szerintem az 530i jó.mondtad 6hengert akarsz,pörgőset.full extra.kényelmes.nagy is.és azért azzal lehet a benyába lejjebb menni bőven.M-packkal elég ütős.
Én azt mondodm ilyne posszttal összekötetéssel nyagasd őket az 535i.ről.csak van 1valahol elfekvőben
740ivel 540i-vel mi a gond?
Bmw001>faina fogyasztásod...de pont szerintem a kisebb kompressziómiatt eszik iylne keveset a tiéd mega dual vanos a csoda titka.nyugi a 2.0ás nem bizti kevesebbet enne.főleg ha nem dual vanos akkor még lehet ugyanennyit.Az m54ből már a 2.0 is dualvanos.az az e46 320i.be van pl.Vangelist fagasd mennyire tudja levinni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
-
E-Max
tag
Nagy gond, ha ezt nem hiszem el nekik:
Verbrauch
EU städtisch (l/100 km) 16,6
EU außerstädtisch (l/100 km) 7,6
EU insgesamt (l/100 km) 10,9
550i
Amúgy:[link]
Kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
Igen a design miatt sokkal zömökebbnek tűnik az e60-as. Pedig az 550i is "csak" 1735kg, aminek már az alapfelszereltsége is elég magas, tehát az is plusz súly.
Tesztautót ne vegyél szerintem se. Azokat senki nem kíméli, mindenki nyomja nekik mint az őrült akár full hideg motorral is.
[link][ Szerkesztve ]
-
E-Max
tag
Hmmm, talán...
Nem tudom pontosan, hogy hány kiló van, E39-esem volt, igaz nem 540i, de az sokkal könnyedebbnek tűnt mint akármelyik E60-as.
Még azon is gondolkodtam ameddig oda nem értünk, hogy egy tesztautóként használt 7-es, csak és kizárólag E66, de megláttam, hogy nem csak mi, hanem mindenki aki megy velük, hogy nyomja, rögtön lemondtam róla.
Pedig egy 750i lett volna, fullextrásan, 7.000km-el olyan 18misi körül, de inkább nem...
Fincsi:[link][ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #4684 üzenetére
Mint írtam is, M3 tényleg kicsike lenne, plána családdal. De azaz erő, az a hang...Ha kell, összehúzódok érte...
SpeedR: Főnöknek köszönhetem, Ő régi, nagy BMW mániákus, gyűjtő...Asszem mostmár talán 11 BMW-je van talán... M6,új 7-es, M5,M3, amit akarsz...
10 alá 540i-vel se lehetne bemenni bahnon, még stabil 130-al se....
550i-re mondta az eladó srác, járt vele 2 hétig, most 535i-je van, a pár példány közül 1, hát 550i-t ha nem is hajtotta, akkor is 15 körül, ha nyomta neki, bizony 25 fölött volt...
535i-vel átlaga 12.7, úgy, hogy nem nyomja neki, de viszont rengeteget megy münchenen belül....
M6-hoz volt szerencsém, azzal ugyan nem mentem, de közelről mennyire nem tetszik...
Amúgy legtökéletesebb számomra egy 760Li lenne, úgyhogy a cég fizet minden javítást, és az összes benyát...
Amúgy E66 fehérben meseszép, 760Li meg hivatalosan is mostantól az álomautóm...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
M3 vs. M5? Miért az M3? Talán mert kisebb, így jobban átjön a brutális gyorsulás, nem? Szerintem az neked kicsi lenne, mert mint mondtad még régebben, nem vagy egy is darab ember.
Nekem anno az 540i városban 20 fölött evett, és nem tudtam levinni. Nem nagyon lehetett 10 alá bemenni azzal se... X6 a mérete miatt eszik sokat...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
Eh, most egy kicsit irigyellek, hogy ilyen vasak társaságában töltöttél 2 napot.
Nem vezettem még 550i-t, de szerintem simán vállalható. Hétköznap úgyis bekacsolt DSC-vel jár az ember. Ilyenkor visszaveszi az elektronika amennyire szükséges.
Szerintem pályán 150 kmh körül simán megáll 10 literből. A gyári specifikációk szerint is kevesebbet eszik városon kívül, mint az X6 35i. Városban,dugózva meg 20+ mindkettő. -
E-Max
tag
válasz MPowerPH #4679 üzenetére
BMW központban volt minden, ami csak szem-szájnak ingere.
2 napot ott voltunk, mindent kipróbátalm(30i,35i,30d,35,40i,48i,50i,60i.... )
535d nem rossz, de nem a szívem csücske.
530i nagyon odavág 4 kerékkel, de viszont nem olyan erős.50i meg hátsót szanaszét pörgeti, ha kipörgésgátló nincs, füst felhő van mögötted 3 percig...
X6 élőben megfogott, bár előröl elég randa....
Hát tényleg nem tegnap óta van meg a turbós kerregő, de 530i-nek, meg 540i-nek is nagyon szép hangja van...
Lett volna egy lehetőség, hogy egy E66 760Li-t elhozzak, alapon, extrák nélkül, fehéret, 22-be, 1 misivel kellett volna nekem beszállni, hát nagyon elgondolkoztam.De akkor mondta a góré, hogy ha azt választom, csak a benya felét fizeti a cég.Rögtön lemondtam róla
Amúgy pont ilyen lett volna:[link]
Ez ahogy meglódult, meg az a hang....Áhhhh...Gyönyörű...Csak sajna 25+ eszik...
550i megáll bahnon olyan 15-17 körül, X6 35i is megeszik 13 körül...
Sajna turbó nem veszi le nagy mértékben a fogyit, enyém is, hiába csak 200paci, városban 13, bahnon 7.5 körül, (most hazafele berlinből jöttünk, németeknél végig nyomtam mint az állat, 200 alatt nagyon keveset jöttem, akkor is csak fékezések miatt, ha bejött elém valaki, így 12-t evett, ez egy 35i-vel 16-18 alatt nem jönne ki, pláne hogy X6 még nagy dög is, inkább 20.... )Próbáltam M5-öt, M3-at, hát az M3-ason nagyon elgondolkodtam, az összes autó közül az M3 és a 760Li fogott meg leginkább...
Áhhh, brutális. M5 ahogy kilő az M3-hoz képest, az lófütty, igaz, szebb hangja van, de M3 nagyon-nagyon megy...Ha nem 20l+ enne, tuti azt hoztam volna el, egy full extrásat.
Meg a másik, hogy az kicsi...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4678 üzenetére
A sűrítési viszony tudtammal azt mutatja meg, hogy a beszívott levegőmennyiséget hányszorosan sűríti össze a dugattyú a munkaütem előtt. (kompresszió)
Ezt változtatni nem kell, nem is lehet. Ha elhasználódik a motor, akkor szokott lecsökkeni a kompresszió. Ezért szokták jobb helyeken autó-vásárlás előtt kompresszió mérésre vinni a verdákat. -
MPowerPH
félisten
Nem tudom. Nekem már a turbo -ra csorog a nyálam egy ideje, Te meg Turbo -ról akarsz visszaállni szívóra. Persze, jó az 550i is, de az már brutális, és könnyedén meg lehet vele etetni 20l+ benyát százon. Engem ez riaszt el ezektől a bazi nagy motoroktól. Turbo meg előnyös, főleg a 2 turbo. Vissza se kell váltani, tök majdnem mindegy hányasban vagy, az ugrik, és végig erős is marad. Turbo lyuk itt már nem létezik. Biztos annyi benne van, hogy vigyázni kell, nehogy baja legyen, és nagyon oda kell figyelni. De ebben Te már otthon vagy, hisz régóta turbo -s autót használsz.
Jó az sima 3000 -es motor is, de az nem 35i -hez képest nem rugalmas, vagy inkább lusta.
Fogyiban meg akkor jön ki a különbség, ha nyomod neki, ha szépen terelgeted, nem lesz nagy különbség. Persze X6 -ban azért eszeget, mozgatni kell neki.
Most mondanám az 535D -t, de neked fölösleges lenne. Az is nagyon megy, és nagyon keveset eszik, már volt szerencsém hozzá. Nekem az volt az első diesel ami bejött.Hogy őszinte legyek, én 550i -t venném meg ezen túl is, bár lehet megbánnám. Nem próbáltam, szóval nem tudom az mit tud. De egy szörny, az nem kétséges. Csupán a fogyasztástól függ, hogy kell vagy nem kell, azt meg saját szemmel kell megnézni. Mondjuk én imádom a hátsókerék meghajtást is, nem kéne mindenáron Xdrive.
Szóval ez ember függő.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, ma tankoltam meg a gépet, már porzott a tank. Előtte telenyomtam, és direkt vártam míg kiürül, hogy megnézzem mennyit csal a fedélzeti.
896 km -el álltam be a kúthoz, 68l ment bele, tehát kb. 3liter lehetett még benne. Szóval ezt egy teli tanknak lehet venni, ami 70l. Így ugye 70l -el 896 km, az 7,8l/100km -t jelent.
Szerintem nem rossz, persze lehetne jobb is. Egy 2.0 -2.2 -es diesel -el, meg 2.0 -ás benyással biztos ilyen 6,5l -ek repkednek, mondjuk ez is lehetett volna kevesebb, ha némely magát sporttársnak gondoló egyén nem patkánykodik. De ekkora km mennyiségnél szerintem lehetetlen lenne 7l/100 alá bemenni ezzel, mert nincs az az ember amelyik közel 1000km -en át kibírja azt, hogy nem nyom neki oda egy kicsit.Más!
A sűrítési viszony aránya az miből áll össze?
Motoronként a sűrítés:
528i -->10,2
523i -->10,5
520i -->11Ezt hogy lehet állítani? Ennek a csökkentésével esetleg lehet plussz lóerőket kisajtolni a motorból?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #4675 üzenetére
Ha 550i-hez lehetne xDriveot kérni, számomra meglenne az etalon, de nekem inkább egy nagyobb szívó kéne mint egy turbós dög...
Ugyan mostaniban is turbó van, és tényleg nagyon brutál, hiába csak 200 paci, akkor is nagyon odatudok vele vágni turbó miatt, de inkább egy sor6 szívó, vagy egy V8 szívó, vagy esetleg V12 szívó...
Pl mint madv12-nek a 850csi-je....Sorry, félrenyomtam, és priviben is elment.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
Én az X6 -ot venném... Nem tudom miért, nem szerettem a SUV -okat, inkább limusine párti vagyok. De az X6 amióta ültem benne, és láttam élőben nagyon bejön. Eszméletlen egy tiszteletet parancsoló gép.
Meg az X6 -ban ahogy látom nem akármilyen motor van.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Max
tag
Hát számít, azért nincs benne 7-es...
Azt akartam volna, egy szép, 740i-t, vagy egy extrásabb 730d-t, de az már 20milliós kereten túl lenne...
5-ös más lehetőség nincs, vagy egy jól felszerelt 550i, vagy egy fullos 530i xDrive-al.
535i-t már nem tudnak szerezni, 535d xDriveal meg nincs.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
_Fonzy_
tag
525-ös bömbi eladó 190ezer forint
-
SpeedR
őstag
Értem. Télen valóban jól jöhet néha az összkerék-meghajtás, főleg ha nem sík terepre mentek. Ha a pénz nem számít(cégautó ugye), akkor lehet, hogy valóban jobb választás az xdrive-os.
Audinál meg Volvonál egyértelmű a dolog, mert ott csak elsőkerék-hajtás az alternatíva, az meg hát elég megmosolygtató egy ilyen autóban. -
E-Max
tag
Mo. képviselet vezető/vezérig.
Én is úgy gondolom, hogy az 5-ös elegánsabb, csak mivel elég sokat járok romániába, ausztriába, németekhez, és nem mindig pályán, hanem szívesen járkálok hegyek között, nem árt a négykerék meghajtás. Mikor síelni megyünk, akkor meg jól jön, hogyha nem a földön ül az autó...
Ezért jött szóba egy "terepjáró" is, hiába SUV, akkor is magasabb mint az 5-ös.
Az viszont tény, hogy elegánsabb. Emiatt nem is jön számításba az X5, mert az nem valami elegáns (meg nekem nem is tetszik...)
Mostani Volvo S60 is AWD, és szerintem nagyon hasznos, a következőnél is mindenképpen összkerekes kell. A6 is Quattro lenne, de mivel a fő igazgatót sikerült rávenni, hogy BMW-t vegyünk Audi helyett, így ezek maradtak a kosárban.Amúgy nem amiatt érdekel az X6, hogy divatos, vagy feltűnő. 50 évesen ez érdekel legkevésbé. Biztonságos, kényelmes, elegáns, rugalmas, jó autó legyen.
Jah és nagy csomagtérrel, mert van egy kisgyerek is a családban. Meg egy nagy ló 19 éves, de ő nem jár már velünk sehova, saját autója van...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
Most voltunk kint egy jó ideig németeknél, és úgy néz ki, május elejére megvan a cégautóm.
Egy X6 35i az egyik lehetséges, a másik pedig egy 530i xDrive. Ez fullextra, az X6 meg nagyon jól felszerelt, de nem full.
Van időm március végéig dönteni, de nagyon nehéz.
Ki, mit gondol, melyik a jobb, miért...
Mind a kettőben ültem, BMW müncheni telepén vannak, zsír újak 32km-el. Nem tesztautók, nem szalonautók, hanem raktárkészlet. És március végéig megőrzik...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #4654 üzenetére
Hát igen, ez a véleményem a chiptuningról. SZomszéd csaj 240->310le cuprájára is kiv leszek, hogy mikor esik szét, de akkor pofánröhögöm. Mondjuk kiv lennék, hogy az mennyire 310le, és milyen teljesítmény meg nyomatékgörbékkel. Mondjuk Misi E92 335xi-je szerintem mindenhogyan agyonverné a 250-300kg többlet ellenére is.
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
Nyomaték az egy dolog. Azt benzinesnél azzal lehet kompenzálni, hogy 4500 fölé emeled a fordulatot. Meg ültem már nyomatékos autóba, nem fogott meg. De jól ment az a kis TDi, bár 200 körül elfogyott, hiába a 170 ló. Egy ugyan olyan 170 lovas benyás ott már lelépni. Nem beszélve a 2.5 6 hengeres 170 lovas autókról.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #4653 üzenetére
Am, én ültem már benne, és nem rossz autó. Mármint nagyon erős az a diesel motor ami hajtja, piszkosul tud menni. De a leírtak fényében alattam pár hónap alatt szétesne.
De tudok ellenpéldát is hozni. Csávó 2 házzal odébb vett egy E60 530D -t, szobafestő a srác. Megchippeltette, majd 280 ló lett, szóval nem sajnálta. Most 2 hónapra rá porlasztó csúcsokat kell cserélnie, 200k+ -ért. És a turbo is rakoncátlankodik....Ha azt is cserélni kell, akkor szerintem el is adja. Bár ez az eszetlenség miatt alakult így..
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4651 üzenetére
Jah, múltkor is azt csinálta, és kierőszakolta. Ez már nem első szériás, és biztosan CR TDI. A 2.0 -ás 170 lovasak mind azok.
Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4644 üzenetére
Nem tudom milyen motor lehet benne.Azt olvastam már egy ideje hanyagolják a pdtdi motorokat a passatból, azokba a cr dízeleket pakolják.A raktáron lévő pdtdi motorokat jettákba + golfokba pakolják/ták.Lehet valami első szériás cr dízel került bele.Elő szokott fordulni más gyártókkal is, hogy az első szériás kocsikon elromlik ez az.Persze ezt visszahívásokkal szokták orvosolni.Mostanában nem hallottam, hogy visszahívtak volna passatot.Ha egy éves kocsi akkor szó nélkül garban meg kell, hogy csinálják.Sőt (kérés nélkül) azonos kategóriájú csereautót is kell biztosítaniuk ingyen a szervizelés idejére.Ez nem adható az ügyfélnek hanem jár!Az asztalra kell b@xni.
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4649 üzenetére
de írtad azt hogy pályán szokott sietni, és ha utána pl nincs meg 1-2 perc amég vissza hűl a cucc akkor vége, ha pl tolja neki aztán hirtelen tankolni akar beáll egy kútra leállítja az is elég hamar megölheti a turbot.
nyilván az én példám ki van sarkítva, de lényegében elég hamar ki lehet nyírni egy turbot.
de amúgy meg szar a VW konszern tudja mindenki, de akkor anno a heteseket se kellett hetente softver frissitésre vinni gondolom. (ez nem neked szól)
szal negatív példát lehet minden honnan hozni, de ezek 80% user's error miatt keletkeznek vagy hanyag össze szereléstől.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #4647 üzenetére
na hozz egy dizel (vagy benzin) bömit ami turbos autózzuk ki féltank benzint üveg hangon majd állítsuk le izzó turboval, meg látjuk mekkora lesz a gép teljesítmény vesztése.
és még akkor se lehetne a bmw-re fogni, max a turbo beszállítójára miután az user-t jól pofánt vágta valaki mert egy barom.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4643 üzenetére
Ez az új már nem CR diesel? Vagyis ez sima TDi már asszem, nem?
Elvileg még garis az autó, így valszeg nem kell neki fizetni érte. De az is biztos, hogy megy az autó piacra, mert elég ideges volt. Azt már nem is mondom, hogy ez a 2. Passat -ja, az első 2 hónapig bírta, igaz ott elektronikai gondok voltak, elég súlyosak. Így azt cserélték neki erre, garanciálisan.
Lehet, hogy ő ilyen peches, hogy mindig a szart kapja, nem tudom... De lehet akkor a megerőltetés, mert sokat jár pályán, és ott általában siet. Szóval nem tudom, de nem szabadna, hogy megártson a kocsinak, főleg nem 1 év után.
A maradék kedvem is elment a diesel bmw -től is....Don't Tread On Me
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4642 üzenetére
Miért lenne szégyen a márkára nézve?Én is tudnék példákat felhozni ... (a sok-sok milliós M6 3évesen már a második motorbontásán van túl.Egy olyan motor amit fokozott terhelésre/igénybevételre terveztek.
Nagy igazság ami elromolhat az el is romlik...
Valami kiváltó oka kellett, hogy legyen.Viszont ha tényleg nem hajtja az ember akkor ott nagy valószínűséggel gyári hibás lehetett valamelyik alkatrész.Amúgy meg hiába a 170ló a dízel motor nem arra való, hogy hajtsák.Egyszerűen nem arra tervezték.Ezt kéne már megértenie mindenkinek aki bármilyen dízel autót vesz.Aki pedig hajtja az számolja bele, hogy drasztikusan csökkenni fog a motor élettartama.Ez van a pdtdi ilyen.Amúgy nem nagy szám motorok.A sima tdi sokkal jobban bírja a "kiképzést".Azon túlméretezték az alkatrészek jelentős részét, a pd-n sajnos nem.mod: ha esetleg kell tudok adni egy telefonszámot.VW konszern dízel típusaira specializálódott műhely.Végtelenül korrekt ember a főnök (aki maga is ott szerelget).Csak elhivatottságból szerel autókat, neki ez kihívás egy hobbi.Az építőipari vállalkozásából él.Nem küzd anyagi gondokkal nem az a megkopasztós fajta.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
A füstölés és az erőtlenné válás majdnem egymás után következtek be. Csak a szerpentineken nem sok helyen lehet megállni, az az igazság. El kellett gurulniuk egy pihenőig, akkor fulladt le.
fekeandras: Nem tom ebbe milyen user error lehet? A csávó nem az az ember, aki ész nélkül vezet, pont még nevettünk is, mert majdnem egy időben indultunk el, mégis mi 1 órával előbb odaértünk. Szerintem alapból szégyen a márkára nézve az, ha valakit ily módon cserben hagy. Én legalábbis vinném a szeméttelepre ezek után, ha az enyém ilyet csinálna. De azért egy 1 éves 8 millás autó ne hagyjon már cserben, mikor az én 9 éves gépem, majd 200k km után még bombabiztos.
Don't Tread On Me
-
Gyok2
senior tag
Remélem nem lesz V6-os, de ahogy az Alfa is abbahagyta a boxereket, a Porsche a léghűtést, még a végén kitalálják.
Tiszta Windows rendes ház
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4635 üzenetére
Ez ciki. Azért én megálltam volna a helyében már akkor, amikor elkezdett füstöt okádni a gép. Bár ha ilyen új még az autó, akkor valórszínü ,hogy garis javítás lesz.
V6-os M3-as szerintem tuti nem lesz. Ez valami kacsa hír lesz. A sor6 motorok világszerte elismertek és népszerüek.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Szentségtörés.
De legalább végre jön a turbo. Jajj az RS4 -nek, de lehet az RS6 -nak is. Nem hiszem, hogy dobnák a soros 6 -ost. Azért egy gyári V10 duplaturbo -t megnéznék az új M5 -ben.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, most jött a telefon. Egy zalaegerszegi ipse is Krakkóban volt velünk pár társával, ők külön mentek, és később indultak haza. Már a tréleren van a kocsi, hozza őket haza. Szlovákiában megállt az autó.
1 éves VW Passat TDi, a 170 lovas. Először füstöt okádott, majd a végén már alig tudott felkapaszkodni az emelkedőn, aztán lefulladt a motor. Mikor elindították újra, össze -vissza kerepelt a szegény, így maradt a hazavonszolás.
Kérdem én, 1 éves autó hogy tehet ilyet?Don't Tread On Me
-
Gyok2
senior tag
Keresd meg a Totalcar-on a Prolongos írást.
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #4632 üzenetére
Nem tudom miért eszik másoknak ennyit, érthetetlen. Meg kell tanulni használni, és akkor jó lesz. Az első pár hónapban nekem is 9 fölött volt a fogyim, aztán ahogy megéreztem az autót, ez lecsökkent. Tudni kell, hol kell váltani, milyen fordulat az igazi az adott helyzethez stb... Városban ez is benyakal 12 -őt, de ha azt veszed, hogy egy 1.6 sport Clio is megeszik 11 -et, akkor nem rossz az a 12.
Igan, biztos számít a karbantartás is, meg az, hogy 12.000 fölé nem engedem az olajat benne. Azért az enyémre rá mondható, hogy rendesen karban van tartva. Ahogy rossz lesz valami, viszem cserélni. Ha szerelő azt mondja lassan cserére érik ez, akkor már cseréltetem is. Talán ez is benne van, de inkább az, hogy meg kell tanulni használni.
Semmilyen nemű adalékot nem rakok, nm bízok ilyenekben. Bár már gondoltam a ProLong nevű adalékra, sokan dicsérik, és úgymond nem tescos anyag. Lehet az nem lenne hülyeség, és arra még a szerelőm is azt mondta, hogy csak használhat. Mondjuk a legdrágább olaj van a kocsiban, azon tényleg nem szoktam spórolni.
Nektek van tapasztalatotok a ProLong -al kapcsolatban? Vagy ismerősöknek esetleg...Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4631 üzenetére
másnak érdekes miért eszik sokat a 2.8as.....igaz csak városban mondjuk pesten mondtad neked is 12 fölött van...ezek szerint ltk.n megy igazán jól neki.
meg valszeg a tiéd jó karban is van ezek szerint.szerintme ne add el 350e km alatt
valami adalékot raksza mociba?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Jah, 4 -en mentünk, + pár csomag. Nemsokára indulunk haza. Éppen ahogy lehetett, bár elég szar az út, főleg Szlovákiában. Olyan 110 és 50 között jöttünk, meg ugye a szerpentineken kellett bőszen előzgetni, néha 2. -ba kellett tenni a sok kamion miatt. Donovalit imádom. Nem szabad gyorsan jönni, mert keményen büntetnek, főleg a szlovákok.
Kis vicc:DDD
Új 7 -es BMW -be hátulról beleszalad egy Trabant. A BMW középkonzolján lévő idrive -on a következő felirat jelenik meg: ,,Új Plug&Play eszköz csatlakoztatva. Telepíti a most szükséges drivereket"?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Most értünk Krakkóba, BMW -vel mentünk, és 7,8 lett a fogyim az ideúton.
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz fekeandras #4625 üzenetére
Uh, ez nem kispályázik.
(Azért ez a mod. már szentségtörés egy Rollsnál) -
rootkiller
őstag
válasz dragonfx #4623 üzenetére
Veyronon 4db turbo van: Minden hengersorhoz tartozik egy turbófeltöltő, azaz összesen négy turbó dolgozik a motor levegővel történő ellátásán.
Artengo TR 990 Pro
-
dragonfx
veterán
azt mondom ez nem semmi....koenigsegg design..fain nagyon....mondjuk igen a blokk 1300lóerő ...és ami matt még jobban elismerendő.....V8 biturbó csak!!!..nem mint a veyron W16 twinturbója......
És végre kiderült a shelby csinálta..aki ugye régiben nagy fordtuning hírében állt sőt még most is az."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tomics
addikt
-
fekeandras
őstag
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4616 üzenetére
e46 átmenet már a gömbölyűségbe...nézzmeg egy e36 coupét....
e46 is szép nekem tetszik....m54 dual vanos moci csodákra képes..meg az m.es első lökös meg felnik 18"ban sokat dobnak rajta....na meg ugye a gyári AE.s fényszóró..igaz az csaka coupék kiváltsága volt az is cskamodellfrissi után....igaz 500k+ a pár lámpa...de hogy néz ki...odaver....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz fekeandras #4614 üzenetére
A sirály merci az egyik kedvencem, az 507-es formavilágát idéző Z8 is elfér a listámban, bár erősen gömbölyded - mégis van benne valami, ami megfogott...
A nagy vízen túli modellek közül pedig a klasszikus Ford Mustang az, amit hogyha lenne néhány eltékozolni való milliócskám, tutira befogadnék egyet a garázs egyik sarkába - mert szép. Nekem szép.
Persze el lehet álmodozni sokmindenről, csak aztán ne felejtsen el az ember ébredés után kezet mosni, mert könnyen előfordulhat, hogy bilibe lóg alvás közben
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
-
fekeandras
őstag
-
Bubu79
addikt
válasz VR6-Fan #4612 üzenetére
Számomra egy autót élek határolnak - ahol jól látható, ahogyan megtörik rajtuk a fény - nem véletlenül vagyok belezúgva az E36-ba.
Valamint egy autó akkor szép, ha autó formája van - nem hasonlít a vízcsepptől elkezdve a krumplin keresztül az űrhajóig minden másra.
Ez van - vén vagyok és utálom a trendi dolgokat
Persze ízlések és pofonok, de az tuti, hogy soha nem lesz olyan autóm, ami nem tetszik - csak mert jó ötletnek tűnik
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
VR6-Fan
veterán
ronda de finom
Bubu79:de nem régen legalább a szögek töréséből meglehetett különböztetni a kocsikat, 90-as években mindenki teljesen más milyen forma világgal élt, de az ezred forduló után
bevallom ezért tetszenek a bömösök kissé manapság, mert ott még van valami a régi kockaságból .( )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #4607 üzenetére
Az tuti, hogy én is eldugnám a tervezők asztaláról a körzőt - az utak is tele vannak egyformán gömbölyű krumplikkal.
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #4599 üzenetére
Én elfogadnám, mennék vele párszáz km-t és adnám is el. Az árából meg vennék egy Audi/BMW-t és elmennék 2 hónapig nyaralni. Ja, és vennék valami jó helyen egy jó kis házat, természetesen nem ebben a kaka "országban".
Ezek az autók már valahogy "túl jók/erősek" nekem. Kipróbálnám, el nem tudom mondani mennyire, de ha 10 milliárd vagyonom lenne akkor is megállnék a Ferrari-nál.
SpeedR: Azt hiszem 407km/h a pontos vége a Veyron-nak.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
SpeedR
őstag
válasz dragonfx #4598 üzenetére
Lehet, hogy nem túl designos a Veyron (nekem sem tetszik igazán), de abban biztos lehetsz, hogy nagyon komoly aerodinamikai fejlesztés van benne. Még anno, amikor megjelent láttam egy képet az alján kialakított szélcsatornákról, amik gondoskodnak a megfelelő leszívó erőről és a fékek hűtéséről. Az autó végsebessége valahol 400kmh körül van, és még ott is van megfelelő tapadás. (Viszont a gumival sokat szívtak, hogy tartósan is bírjon ekkora terhelést.) Az ára 1-1,3 millió euró körül van tehát olyan 300-400 millió forint.
(#4585) dragonfx
M-Packetet lehet kérni mindegyikre, de a kipuff az nem tartozik bele. Az valami utólagos cucc lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Apple notebookok
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hyundai, Kia topik
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest