Hirdetés
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
Komolyan mondom a kocsim tuti utálja a falut ahol a szerelőm lakik... Leugrottam ma hozzá dumálni egy pár szóra, jövök haza, bamm check engine megint... Először is tőle haza menet jött a hiba. Megint az increased emission édesannya.
Hazajöttem, légtömegmérő ki, motor takaró le, mondom tuti valahol ereszt a szemét. Először nem találtam semmit, aztán észrevettem, hogy van egy tömítés a vastag csőben amibe belemegy a légtömegmérő.
Nem vettem észre amikor először cseréltem, szerintem biztos összegyűrődött amikor raktam be először, mert el volt deformálódva. Most összeraktam rendesen, törölném a hibakódot, nem engedi... MAF meg MAF hőmérő vagy mi kínja van... Na már ideg elkapott, nincs egy hetes az új légtömegmérő. Megyek előre, elfelejtettem rádugni a csatit...
Kód töröl, csináltam egy MAF resetet(ezt am járó motornál kell vagy csak gyújtás alatt?Járt a motor amikor reseteltem), vártam pár percet, mert írta az Ista, hogy vegyem le a gyújtást és várjak. Mondom nézek már egy MAF értéket. Hát még mindíg eltér a cél értéktől... [link]
Amikor kicseréltem először a légtömegmérőt nem csináltam adaptáció resetet. Jó volt vagy egy hétig, aztán ma megint jött a hiba.. Már ideg megesz
Más amit találtam:
EGR hűtő alatt az az Y cső tiszta dzsuva. Nem tudom, hogy olaj-e,vagy hűtő folyadék, idegembe már elfelejtettem megnézni miután szórakoztam a légtömegmérővel. Ez mi lehet?MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egészséges életmód
- Szó szerint táptitán az FSP legfrissebb üdvöskéje
- Hobby elektronika
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- ASUS routerek
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Konteó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest