Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Windows 11
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Amazon Prime Video
- Gmail
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
glutamin
őstag
-
Vandit.
addikt
1. Itt nem értem, hogy 105 lovas, de 1.9-et ír rá, de jónak tűnik.
2.
3.
4.
5. Itt a kormány nem értem miért van ragasztva.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.Na ezek lennének. Segítsetek választani légyszíves.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
God Vazzeg
veterán
válasz - = Zk = - #2795 üzenetére
730d Csak automatával vedd, igazi élmény
-
Gyok2
senior tag
Rosszul irtam, valoban egyebkent is megbizhato autok.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
- = Zk = -
félisten
válasz God Vazzeg #2793 üzenetére
"megbízható autók nagyon. Csak ajánlani tudom, ár/teljesítmény/élmény arányban mindent visz szerintem"
megengeded h ezt a monológodat a mellemre tetováltassam??
..szent igazságmég igaz nincs BMW-m,de hamarosan belecsapok énis remélhetőleg egy 730d-vel(E38).
egyelőre csak hallás alapján tok tájékozodni,nameg a látás!nézzük meg mien 7es BMW-k cirkálnak az utakon..
éshogy ki az az egyetlen autógyártó cég ,ameik képes egyik pillanatról a másikra átállni a gyártósorával a hidrogén hajtású üzemre 2000ót..igen a BMW!nagy tisztelője vok eme német autómárkának..
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
God Vazzeg
veterán
-
-
Gyok2
senior tag
No-kia szamold ossze.
Fogyasztas min. 8-10 L
Teljesitmenyado
KotelezoHa az elejen rendberakatod az sokba is lehet, de utana megbizhato.
Tiszta Windows rendes ház
-
devro
újonc
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat.Remélem,hogy tényleg csak ennyi a baj.
Ûdv.
Andor -
No-kia
addikt
válasz God Vazzeg #2782 üzenetére
neked mennyibe került évente a kocsi fenntartása?(üzemanyagon kívül) mert én is egy ilyenen gondolkozom
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
devro
újonc
Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni.Van egy 320i Bmw kombi személygépkocsink(2002).a fékbetét visszajelzö lámpa kezdett el világitani,majd egy pár km.múlva a kézifék abs és a kipörgésgátló visszajelzö lámpája is világitott.kicseréltem az elsö fékbetéteket,ami teljesen el volt kopva.örültem neki,de viszont a hiba ugyanúgy megmaradt.kezdi a fékbetét visszajelzö lámpával,majd a többi...
ma kicseréltem a hátsó betéteket is,mert gondoltam azokkal lesz a gond.de mégsem.
mit tegyek.lehet ,hogy csak le kellene nullázni? vagy nem is tudom,hogy hogyan monják.
A segitségeteket is elöre köszönöm.
Andor[ Szerkesztve ]
-
Gyok2
senior tag
A fent emlitett Astram volt 10 L varosban. Ekkora egy E30 316 es -400cm3.
Tiszta Windows rendes ház
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #2782 üzenetére
Király
Rejtett UP!
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
God Vazzeg
veterán
Aláírásomra valaki?
-
MADV12
csendes tag
válasz Synthwave #2778 üzenetére
V6 - os nincs. Az M30 soros 6-os (roppant jó széria, kellően szervizelve 500ezer km tuti) vagy az M60 a V8. Az E32-esek sokat esznek sajnos, dehát a közel 2 tonnát rángatni........ A 8 hengeressel gazdaságosabban lehet járni.
Ha hosszútávra gondol az ember, érdemes beruházni egy manuális váltóba[ Szerkesztve ]
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Üdv Urak/Hőgyek', kik tudják, hogy mi a jó.
Szerintetek mennyire érdemes beruházni egy 92'-es 730i V8-ba (esetleg sima V6-osba)? (Uszkve fél milla, szép állapot.) Milyenek fenntartási költségei, szervíztapasztlatok?
Nekem naggyon teccik'... (Tudom, tudom, hogy háromezres, de én úgy vagyok vele, hogy inkább kevesebbet utazom, de azt zsírul. )
Meg a '86-os 635 CSi is, csak azt nem nagyon látok sehol sem...[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3 x Q8 | HTX Ace | Icemat 2.0▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
dragonfx
veterán
1.6os motorral 6liter?
milyne kasztniba gondoltad ezt te?valami japánba?
se e30ba se e36ba ezt ki nem vitelelezed.
e30 316 kb 8at eszik az e36 a sulya miatt 10et.6literes fogyasztást bmw.nél max. mai dízellel érhetsz el....ha valaki ezt nézi ne vegyne ilyne autot.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
senior tag
Egy 1.6-os motorral 6-8 L kihozhato.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
1 kis jelentés:
Nem tom mi volt ma láttam 6 uj 3as coupé-t..hihetetlen már most népszerűbb mint az elöző e46 coupé volt anno..nagyon eltalált a forma szerintme az 5öst veri
Láttam két e46 m3at...egyika csodás antracit srága volt..a legszebb színű bmw ... a másik meg ac schnitzer volt..no komment....
Eladásokban az auto bild szerint 4.5%kal nőttünk tavaly hasonló időszakához..kicsit belehuzva lenyomhatjuk még évvégéig a mercit...audit lehagytuk már.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
No-kia
addikt
hello! a 316-os BMW-nek(1991 v. 1989) mennyi lehet a fogyasztása? Első autót keresek és nem feltétlenül kezdenék egy 3000ccm-es kocsival és ez még tetszik is
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
Eagl3
veterán
Nekem multkor elszállt a Generátor. A legnagyobb dugóba nagyon nem tudtam letolni a másfél tonnát az útról, fater 1.8-as mondeója meg minden indulásnál elkapart tőle
Sztem nem vettem észre, h. kigyulladt a töltésjelző a műszerfalon és addig ment az autó míg le nem merült az akksi.
22 ezer píz. -
MPowerPH
félisten
-
MADV12
csendes tag
Pontosan ! A BMW-k leggyengébb pontja..........sajnos. Amíg más autókat akár többször is meg lehet "forralni" és a hengerfejtömítés és maga a fej bírja, addig a bömosök 90%-a nem. Elég egy elöregedett vízcső ami elkezd ezeszteni, aztán........ohhh ezzel még hazaérek . Ja...
Az akksi : az újabb modelleken nem tudom, de az E31, E32, E34, E39, 46 stb. tulajdonképpen ugyanazon a computertechnológián alapszik ( kisebb nagyobb eltérésekkel / extrákkal ) és totális lemerülés, bikázás (rossz helyről) akksi csere stb meghibásodást vagy téves infó továbbítást eredményezhet. Sajnos van ilyen gyakorlatom sok......és drágaE31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
Gyok2
senior tag
Hibas alkatresz a hutokorben, vizkoves huto pl.
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
senior tag
Megfo = tulmelegszik
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Biza. A szervizen az olajcserét és az olaj minőségét kell érteni. Az aksit azt nem értettem. Nekem már egyszer beszart a gépben, de semmi rosszat nem csinált.
Meg ezt a megfőzős dolgot se értem. Inkább az, hogy hidegen ne gyilkold. Mert utánna van az, hogy elszáll és forralja a vizet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MADV12
csendes tag
BMW motoroknak 3 titka van - rendes szervíz, ne hagyd kihalni az akksit és leginkább ne FŐZD meg ........és akkor kimennek a világból. ( 6 hengerestől felfelé )
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2762 üzenetére
Ahh, nem hiszem. Az a gond ott, hogy az még az a 3000 -es 184le -s diesel, ami a BMW egyik legmegbízhatatlanabb motorja. Rengetegen panaszkodnak rá, és nem csak a 3 -as szériában, de az 5 -ösben is.
Úgy gondoltam vagy Audi diesel, vagy BMW benzin. Mert az audi dieselei nagyon jók, viszonylag megbízhatóak, a bmw benzinesei meg a valaha volt legjobb benzinesek, főleg a 28 -as és a 30 -as.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2761 üzenetére
2001 utáni már a modellfrisített verzió...vagyis ujabb 3as a coupé is és a limo is...vékonyabb a lámpa...nem tudok gondról..első szériásnak volt a hátsó gátló..amugy ezen kívül nem tudoks emmiről....330d lenne?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Ha minden jól megy tavasszal tudok autot váltani, ezért már most elkezdtem nézelődni.
Na, Volvo tutira kilőve, sok velük az elektronikai gond, és gyakran cserbenhagynak. (és mindenki azt mondja, hogy még a T5 se gyorsul rendesen, érthetetlen...)
Erősen gondolkozok, hogy diesel lesz, és akkor vagy Audi A4, vagy 3 -as BMW. Valakinek tapasztalatok 2004 körüli A4/ 3-as BMW -ről?Don't Tread On Me
-
Vangelis
félisten
válasz dragonfx #2759 üzenetére
Eskü hogy nem
CSak kipróbáltam, hogy mit tud a moci ha nem tolom neki padlóig... és meglepett.
Egyébként olyan 8-9 között tankolgattam.Valamit nagyon eltaláltak BMW. ék.
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
Gyok2
senior tag
BMW 325ix.
Tiszta Windows rendes ház
-
Vangelis
félisten
Ma BMW-ztem egy cseppet---
Lenyomtam pár kilométert, lenulláztam a fogy mérőt.
6,8liter/100
ilyen keveset még nem írt ki.Igaz tojással a pedál alatt
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2754 üzenetére
Nem tom dragon. Bár most megcsináltattam rajta mindent, persze saját pénzből mindenre nem futotta. Imádom ezt az autot, de most kicsit kétségekbe estem. Majd meglátom mi lesz... De egyenlőre nem tudom mire cserélném le. Néztem Audi A6 2.7T -t is, de azt mondják az Audikkal mégtöbb elektronikai gond van. Ha cserélek vagy diesel lesz(akkor meghülyültem ) vagy valami turbos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2742 üzenetére
523i -t nem szabad venni... Vagy 520i, vagy 528i ha több kell. Vagy az újabb 525i, ami már 192 le -s.
De át kell nézetni rendesen, mert 200.000 km környékén annyi hiba jön elő ezeknél az autoknál, hogy olyat még nem éltem.Lehet pár hónapon belül eladó lesz az 528i -m, majd ide is belinkelem hátha valaki rákap.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rien
senior tag
Értem, köszi!
Ám úgy néz ki sürgős lesz a dolog (jövő héten ha minden igaz elviszik az autómat, nem volt betervezve még meg se hirdettem sokáig nem szeretnék kocsi nélkül maradni ) szóval megkérnék mindenkit aki esetleg nézelődik és belefut max. 1 m körüli árfekvésű jó vételnek tűnő bömösbe ide vagy privibe küldje el a linkjét. Köszöntem előre is Ha már így alakult akkor lehet a kicsike 318, 520 vagy 525, két dolog lenne fontos benzines legyen és kézi váltós, bár feketére vágyom, de az se bánom ha kukás autó színe van, majd telibe fújatom jövőre
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
Gyok2
senior tag
Hol mondtam, hogy 1 tonnas BMW? Amugy a ketajtos E30-ak, kiveve az ix, 1100 kg korul.
Szerintem ezzel a kotennyel ocsmany. Tovabbra is a 6 hengerest javaslom.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
Vandit.
addikt
És ez milyen?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Eagl3
veterán
AZért azt tisztázzuk, hogy egy 525-ös BMW sem tépi össze az aszfaltot.
MEgosztanád, h. melyik 1 tonnás BMW-be van 2000-es motor? Sztem nics is 1 tonnás BMW.E36 és E34 között van kb. 200 kiló. Tehát az sem megy sokkal jobban max 1-2másodpercel gyorsulja le, de 90 felett ez a külömbség már nem számít.
Ami igazán kicsi ebbe a aksztniba azaz 1.8-as 4hengeres moci. -
rien
senior tag
válasz dragonfx #2742 üzenetére
Köszi, megnéztem mindet, de sajna ennyim nincs rá 1m környéke a vége ha olyan, hogy húde akkor lehet több ( a galantot csak a látványra raktam be, most perpill nem volt olyan ami jó lenne árban is meg nem is ez a topik)
Mindenesetre nagyon örülök, hogy kérdeztem........az azért már árulkodik, hogy fél éve árulja ha ez volt az ára. Nos akkor nézelődök tovább.Gyok2: nekem 1,8-as , 110 Le-ős kadett gsi-m volt (nem tudom hány kilo) az azért jól ment abból ültem át a 2,5-be amit 2,0-nak vettem, durván ugyanaz a Le lett volna mindkettő, a bömi első szervizekor derült ki, hogy valójában 2,5-es motor van benne csak úgy lett műszakiztatva (gondolom ismeretség). Én mindenkinek mondtam a vétel után, hogy jobban megy a nehezebb bömi, kinevettek, hogy áááááá ugyanúgy megy az kb. Aha
De én nem értek az autókhoz csöndben is maradok és rátok figyelek.----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
Gyok2
senior tag
Na, ez a hozzaszolas megint hozta az itteni szinvonaladat.
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
senior tag
Volt egy Astra GSi-m 150 LE, 1100 kg, nem volt egy raketa.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
Gyok2>>azé ez kicsit durva teso ezzel az aráynszámmal számolv a 2.5 is ekvés bele ..nem kell átesnia ló másik oldalára....az e36 320 is 1350kg kb és 151 ló akkor az gyenge? ...azé ne....
Amugy ez az e39 tényleg gyanuson olcsó és tényleg régóta fenn van emlékszem rá én is...a felni meg nem m6 hanem m5 szal még nem is ért hozzá....
Rien>>Keresni kell ez a kulcsa...pl: 1 telot megér ebbe mennyi km lehet?szervízkönyves
és ez?
ez:??
nos?
ez nem semmiszal van lehetőség, de ha tényleg sokak ezek nézz tényleg e36ot...normál közlekedéshez elég a 2.0ás de jobb ha a többségre hallgatsz...
gyanusan sok az 523 eladó enm tom miért majd valami szaki tán válaszol itten...a km meg egy dolog az 5ösök mind üzleti autok votlka mentek velük ahogy a mostaniakkal is....M52/m54 mocisat nézz azok nem esznek sokat!!!
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
senior tag
Ha draga az E39, nezz E36-ot.
Tiszta Windows rendes ház
-
rien
senior tag
Köszi és dragonfx-nek is
Igen pont ezt kérdeztem már korábban és ki is lett tárgyalva, hogy 2,5 kell. De ha azt mondom nem bánom ha nem megy úgy ?
Eddig egy bmw-m volt az 2,5 volt, azóta is bmw-re vágyom, full szerelem lett belőle
De az igazság az, hogy 2,5-ben a közelében nem találtam hasonló ár/évjárat, km, kinézet, műszaki állapot arányú autót, nézegetem azóta is folyamatosan mióta kérdeztem (nagyon szeretnék cserélni autót). De a bömikben vagy kurva sok km van, vagy nagyon lepusztult.....ami azért nem kell
Viszont van még egy autó ami számításba jöhet, megdobogtatja a szívem a Mitsubishi Galant ebből egy 1,8-as 110-137 Le-vel .....könnyebb találni belőle olyat amit szeretnék: nem túl sok km/ ár, nem túl öreg /műszaki állapot, kinézet értékűt (tudom ezt most nem igazán kellet volna, de ahogy figyelem ez van, és nekem bejön ez is ) pedig a szívem bmw-s, de amennyim van rá és amilyet szeretnék ez nem igazán találkozik bár lehet több türelem kéne de nem igazán látok hasonlót.Így esetleg? Vélemény? Esetleg gyanúsan olcsó vagy hasonló? bár leírja a tulaj a hiteltől akar szabadulni, de messziről jött ember....
szerk: küldés után látom mit írtál Eagl3 na pont ilyesmire gondoltam, akkor nem csak én érzem így, bár én korábban nem láttam a hirdetést, lehet itt hirdeti fél éve, de én valahogy átsikottam rajta.........az is igaz előzményekből 2,5-est kerestem elsősorban
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
Gyok2
senior tag
150 LE 1 tonnahoz valo nem 1.5-hez.
Tiszta Windows rendes ház
-
Eagl3
veterán
-
Gyok2
senior tag
Ekkora kocsiba keves a 2L-es motor. Legalabb 2.5 L-est keress, ha szamit az elmeny, kozlekedni eleg.
Tiszta Windows rendes ház
-
rien
senior tag
Üdv!
Ehhez mit szóltok?
Illetve egy kérdésem is lenne, hogy erre milyen felni/gumi párost kéne vennem télre (spórolósan)----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
dragonfx
veterán
-
t1
addikt
Na megtörtént életem első BMW-s élménye. Osztálytársam pasija elvitt minket egy körre 525D M-Packet ezüst, hát ahogyan megy ez az autó automata váltóval is hihetetlen, kezdem érteni mi az a BMW feeling. Nagyon tettszik!
[ Szerkesztve ]
-
Gyok2
senior tag
-
Vandit.
addikt
Na srácok visszatértem. Nagy vita van, hogy BMW v. Civic. Én próbálom asszonykát jobb belátásra téríteni. Szerintetek?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Bubu79
addikt
Üdv
[link] A gáz az, hogy a szervizkönyvben a hangszórók bekötésénél elírás van, és sajna nem emlékszem rá, hogy mi az igazi bekötés - de a többi bekötés stimmel, a feszkók a helyükön vannak
Sok sikert a javításhoz
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Gézengúz
addikt
Sziasztok!
E36 coupeba (94es) ki milyen Angel Eyes-t javasolna és honnan?
Köszi...
-
Picco
addikt
hi
egyik haveromnak bmw-je van es behalt a cd lejatszoja, faterom megcsinalna de kellene egy bekotesi rajz a magno csatlakozojarol h melyik pin mi lenne.
ha tudtok segiteni akkor elore is koszi.udv: Picco
**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
Topa00
tag
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2721 üzenetére
Ja, nem a kézifék ott a kulcs... Ott valami a fékkel van babrálva. Még arra gondolok, hogy rákapcsolt hátsó fékkörnél is csinálják ezt. Bár kicsit kegyetlennek hangzik, de szerintem megvalósítható, mivel elől sokkal nagyobb a fékhatás.
Ja, 200 fölött jön meg az M5 lóerőtöbblete és az hogy 8 hengeres. A köbcenti az megint más, de az is rásegít, bár az nem túl nagy előny egy turbos auto ellen.Don't Tread On Me
-
Gyok2
senior tag
Azt hiszem a kezifek a hatso kerekekre hat.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2720 üzenetére
egyszerű láttad soltvadkerten is...
annyira magas fordulaton tartják a ocit hogy nem tud elindulni..féket nem nyomank...ez a drift alapja is..vagy egyszerűena kézi van behuzva....
durva hogy a 335i 3. és 4.ben hogy lelépi az m3at megaz m5öt..olyna 250nél fogja meg az m5 kb....cm3 miatt
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Gyok2
senior tag
Le van valasztva a hatso fekkor.
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Na, azért nem veri oda.[link]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A régi M3 -ast azt odaveri, 1, pedig van 40 ló különbség. Mondjuk már egészen más az színvonal. De az a durva, hogy a régi M5 -öt is kipicsázza.
Ti tudjátok ezt hogy csinálják a BMW -sek? Befékezik az autot, vagy mi, hogy a hátsó kerék pörög, elől meg fog a tárcsa...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2715 üzenetére
Úgy kevés, mert a sima 530i az 265 lovas. Tehát a 2db turboval nyertek 41 lovat, ami kevésnek hangzik. Mondjuk sokkal rugalmasabb az auto.
Az új M3 420 lovas gyárilag, szóval nem tom. Rugalmasságban ha megvan chippelve olyan 360 lóra a 335i, akkor rövid,kis gyorsulásoknál simán odaver az M3 -nak.Vangelis: a régi időket nem ismerem... A Volvo az 200 óra gyárt használható autokat, addig sok technikai probléma volt a gépekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #2710 üzenetére
3.0 biturbó 306 ló....miért is ekvés 100ló per liter megvan...de amugy szerintme pillanatok alatt felcsippelik neked 350re........asszem hamannék 360at hoztak ki belőle alpina pedig 380at..szerintme 400 is lehetséges...és lehet leturja az M3 V8as mocit is
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gyok2
senior tag
A BMW is csinalt 1500 cm3 - 1300 LE-s motort.
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #2711 üzenetére
Vangelis, most kicsit belédkötök. A Volvo az nem a fordal fejleszt közösen? Legalábbis az erőforrások közösek, mivel az új Mondeo ST a Volvo T5 -ös motorját kapta meg, az 5 hengeres turbot. A Volvo meg a mondeo dieseleit kapta meg. Pont ez a turbo lényege, a gazdaságos fogyi. Renault szerintem az egész francia brigáddal együtt nagyon gyenge motorokat gyártanak. És főleg a peugeot és a citroen van lemaradva, még a renault csak csak... Motor téren a németek verhetelenek, és közülök a BMwW benzinben kiemelkedő, dieselben meg a mercit dícséri mindenki.
Don't Tread On Me
-
Vangelis
félisten
válasz MPowerPH #2710 üzenetére
Hát nem tudom de nekem egyenlőre elég ez a 150 paci is....
Főleg a gazdaságos fogyasztással együtt
Volvóról meg annyit, hogy Renault nah igen Ők tudnak turbót csinálni.. nem is cseppet.
1500ccm= 1500paciDe mivel volvókban is sok renault alkatrész van .....
[ Szerkesztve ]
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #2709 üzenetére
Na, erre akartam kilyukadni. Most kezdi el gyártani a turbokat, amik nagyon jók, de elmaradnak a Volvo turboitól, mert ugye ők már elég régóta csinálják a turbosítást. De annyiban nagyott húzott a BMW, hogy egyből 2 turbot rakott a gépbe, így tényleg nincs turbo lyuk, és sokkal kulturáltabb. Csak abból a 335i, 535i -ből kihozhattak volna a 3000 -es motor mellett 2 turboval kicsit több lovat. De amúgy az már egy nagyon korrekt gép, és bivaly erős.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vangelis
félisten
Hát igen a BMW valamiért nem csinált turbót .... csak olajkályhákhoz
pedig ha csinált volna...........
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
MPowerPH
félisten
De ne beszéljünk Volvokról, én is azt mondom. Ha úgy döntök, hogy az lesz, majd beszólok ide is. Utána kellene járnom, hogy mennyire megbízhatóak.
Egyenlőre örülnék a jó öreg 528i -mnek is. Ha jövő hétre kész lesz, tankolok bele 100 -as benzint, azt föltolok én valamit a youtube -ra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem szívesen mondom, de nem reális az összehasonlítás. Ugye az M3 -as bőven 300 ló felett van, a T5 -ös volvo meg 250 lovas. Majdnem 100 ló a különbség. Azért én megnéznék egy E46 M3 vs. Volvo S60 R gyorsulást is. Mert ugye úgy lenne reális a dolog, hogy a széria legerősebb modelljei.
Amúgy nem az, hogy nem ütős az M5, csak az RS6 mégbrutálisabb, mert rohadt rugalmas.
Így lenne reális.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
És a turbonak van még egy nagy előnye a szívó ellen. 2000 környékén már megjön a max. nyomaték, és hirtelen hátbavág. Nem kell visszapakolgatni, tök mindegy a fokozat. Míg pl. az M5 esetében szépen fokozatosan jön meg a max. nyomaték, többet kell visszaváltani. Így nem olyan rugalmas mint egy turbos gép(főleg a biturbo, ahol már turbolyuk sincs...). De amúgy elképesztő, hogy sima szívó benzinből annyi lovat tudnak kihozni, mint az audi ugyan akkora motorral, ráadásul ott van 2db kis turbo.
Amúgy sok helyen írják, hogy az új M5 már dupla turbos lesz. És azt olvasgatom, hogy a BMW SMG -je nem muzsikál valami jól az M5 -ben, és az új szériátol tervezik a VW, Audi féle DSG bevezetését. Mondjuk nem értrem a dolgot, mert nagyon dícsérték az M5 SMG -jét, és sokan mégis a gyengeségei között említik a váltot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest